Gå til innhold

Forslag til ydmykelser


cuckoldpar

Anbefalte innlegg

Det gjelder selvsagt ikke alle, men for en god del av oss er ydmykelse av cuckolden en viktig del av dette opplegget. Håper derfor vi kan sette i gang en ide-samling her for mulige ydmykelser cuckys kan utsettes for.

 

La oss begynne med noen elementære :

- cucky må se på at Bull tafser på kona, kler av henne og tar henne

- cucky får ikke lov å se at Bull tilfredstiller kona, men må stå i skammekrok eller på gangen og bare høre

- cucky får ikke være hjemme når kona har Bull i senga, men blir sendt på dør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuckolder er nok like forskjellige som andre menn når det gjelder hva som tenner dem, hva de anser som flaut i settingen og hva de synes er ydmykende. Dette må man ta hensyn til når cuckolden blir henvist til enten å se på, stå på gangen, eller forlate huset/leiligheten helt.

 

Dersom man for eksempel har å gjøre med en cuckold som blir voldsomt tent av å se på, og veldig gjerne vil runke til, samtidig som han vil ydmykes, kan det være en god ide å la ham sitte naken og se på helt inntil sengen, men der han må sitte på hendene sine slik at han ikke kan få runket seg.

 

En annen ting man kan gjøre dersom man har å gjøre med en cuckold som har liten pikk, er å ha ham ved siden av sengen, og prate med ham under akten. Da kan man si ting som "Nå er jeg lenger inne i henne enn du noengang har vært" og gjerne følge på med "Se på henne nå - se og hør hvordan hun nyter å bli fylt helt opp"

 

Dette var bare et par eksempler. Vil du ha flere får du invitere meg hjem til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bidrag, håper flere kaster seg på her. Vil legge til noen flere selv;

cuckolden kles opp i fruens undertøy mens Bull ser på og kommenterer

cuckkolden må utføre husarbeid gjerne iført stuepikeuniform hos Bull mens han har fruen i senga

seansen starter med at cuckolden selv må runke seg tom mens Bull og fruen ser på

cuckkolden blir forhørt om sine (manglende) ferdigheter i senga

cuckolden må slikke fruen ren for Bull sin(e) ladning(er)

cuckoldens pikk blir målt eller han må måle selv mens Bull ser på

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuckolden må ligge under fruen, som seng. Opsjon på å ha hodet slik at det drypper på ham.

Cuckolden må sitte bundet til pinnestol og se på at fruen blir tatt "frivillig ufrivillig". Opsjon: diverse leketøy på cuckolden.

Cuckolden må suge bullen og slikke ham ren innimellom. Opsjon: rimming på bull og frue

Cuckolden blir fjernstyrt til å filme slik fruen og bull bestemmer. Opsjon: Cuck må holde blogg løpende oppdatert med bilder og tekst

Cuckolden sminkes hardt og kles i dameklær. Sitter pent på kne i hjørnet sitt til han får beskjed om å utføre seksuelle eller andre tjenester.

 

Masse ideer rundt dette. Spørs bare hvor grensene går :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuckold må ligge under damen og se opp på bull som har sex med henne i doggystyle. Det gjør det veldig lett for henne å sette seg rett over munnen hans etter det har gått for bull.

 

Lås cuckold inn i chastity så han ikke har mulighet til å tilfredsstille seg selv. Ta av chastity og sug han eller gi han nytelse mens han slikker deg ren eller utfører andre tjenester så han forbinder dette med nytelse.

 

La cuckold være slave til en slave. Damen er underdanig bull mens du er domina over cuckold.

 

Cuckold bør være glattbarbert og gå med dameklær.

 

Overse cuckold og lek med bull når dere ikke trenger cuckold.

 

Om cuckold har noen fetisher, bruk disse med bull mens cuckold kun får lov til å se på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Cucken fratas sin manndom ved å måtte bli sissy.

Iført parykk, sminke, lange negler, strømper, høye hæler og kyskhetsbelte får han aldri noen seksuell tilfredsstillelse annet enn å se på når hun blir tatt hardt.

Han er ikke lenger bare cuckold, men også en slut som hun bruker når det passer seg.

Den type ydmykelse kan være å måtte suge bullens kuk f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei.

Cuckold bør ta i mot elsker når han kommer på besøk. Ønske ham velkommen og takke for at han liker konen sin.

Cukold bør være naken fra start av, han bør oggså bli pålagt å smårunke hele tiden.

Cuckold skal "gi sin kone" til elskeren og be om å få være Deres tjener.

Om konen ikke får orgasme skal cuckold sørge for dette ved å f.eks slikke henne.

Cuckold skal passe på at klærne d til de elskende er ryddet og brettet slik at det er OK å kle seg når de ønsker det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
Cuckolder er nok like forskjellige som andre menn når det gjelder hva som tenner dem, hva de anser som flaut i settingen og hva de synes er ydmykende. Dette må man ta hensyn til når cuckolden blir henvist til enten å se på, stå på gangen, eller forlate huset/leiligheten helt.

 

Dersom man for eksempel har å gjøre med en cuckold som blir voldsomt tent av å se på, og veldig gjerne vil runke til, samtidig som han vil ydmykes, kan det være en god ide å la ham sitte naken og se på helt inntil sengen, men der han må sitte på hendene sine slik at han ikke kan få runket seg.

 

En annen ting man kan gjøre dersom man har å gjøre med en cuckold som har liten pikk, er å ha ham ved siden av sengen, og prate med ham under akten. Da kan man si ting som "Nå er jeg lenger inne i henne enn du noengang har vært" og gjerne følge på med "Se på henne nå - se og hør hvordan hun nyter å bli fylt helt opp"

 

Dette var bare et par eksempler. Vil du ha flere får du invitere meg hjem til dere :)

 

Efektfult det.

Hvis han ikke er liten men mer middels så funker det også hvis bull er stor. Ellers kan dere si ca det samme men heller fokusere på om han hadde kunnet bruke kuken som en Mann osv. Dette kan jo selvsagt kombineres med at han får beskjed om å se og lære og når han prøver så viser HW ingen tegn til nytelse og så sendes han ut for å gjøre noe han mestrer som å pusse sko eller noen av de andre forslagene her.

 

Jeg har god erfaring med det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg liker å hold min cuck i chastity og selv om jeg tømmer ham nå og da, er det så sjelden at han alltid er veldig kåt. Jeg liker å ha ham hos meg når jeg har en bull på besøk og da må han servere drinker, rydde etter oss etc. Noe som frustrerer min cuck veldig er når jeg tvinger ham til å se på men har ham bundet slik at han ikke kan røre seg. Vanligvis har jeg en chastity lås på ham, men jeg liker å se at han har en ereksjon i slike situasjoner og det gir alltid litt grunnlag for å erte ham opp litt ekstra når han må sitte slik. Ofte tar jeg og bullen en liten pause og da finner jeg gjerne frem cuckys kjæreste.. en oppblåsbar dukke. Så må han knulle henne mens vi ser på. Etter et par minutter trekker jeg ut proppen slik at luften begynner å gå ut og da blir cucky veldig desperat for å prøve å få seg en orgasme før all futten er gått ut av "kjæresten". Det er alltid morsomt å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Som cuck tenner jeg jo på mye av det som mange ville anse som ydmykende. Å "måtte" se hotwifen min sammen med en annen mann f.eks. Jeg elsker at de herser med meg, at jeg må være naken hele tiden bull er her, at det alltid er jeg som naken må ta i mot bull, og takke for at han vil knulle min hotwife, at jeg hverken får delta eller nyte, og at jeg må servere, rydde og utføre deres minste ønsker, inkludert slikking av bulls sperm. Hvis min hotwife virkelig ønsker å ydmyke meg, sørger hun for å tømme meg like før bull kommer. Da vil min penis være enda mindre enn vanlig, og når jeg nettopp er "tilfredsstilt" har jeg langt i fra samme kåte glede av å utføre alle tjenestene som forventes av meg som cuck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Cuckold skal bindes på armer og ben og være ligge og sitteunderlag for elskerne.

Cuckold skal bli spyttet i ansiktet av sin frue, både med og uten sin elskers sæd.

Cuckold skal slikke sin frue god og våt i rumpa for at Bull glir lett inn i henne bak.

 

Morsomme gjøremål dette her vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Tenk en liten pyse av en cuckold vs en stor og sterk dominant Bull.

 

Bull legger cuckolden i gulvet og setter seg på ham.

Så kommer Hotwife og setter seg på fanget til Bull.

Slik sitter de i timesvis og ser på TV og prater.

Etterhvert begynner forspillet. De kysser og kliner mens cuckolden ligger under dem og pines av tyngden deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...