Gå til innhold

Forslag til ydmykelser


cuckoldpar

Anbefalte innlegg

Gjest par29oslo

Som cuck er den verste ydmykelsen å måtte runke seg tom forran kona og bullen, rett før de setter i gang. Og at jeg må se på de gjør seg ferdig. Da er all kåtskapen og tenningen på frysepunktet, og jeg får liten glede av det, der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et forslag: La cuck gå lenge uten å få utløsning. Monter så på ham en vibrerende kukring med trådløs fjernkontroll, som du selvsagt tar hånd om. Ta ham med på en godt besøkt bar, med klar ordre om å ikke forlate barkrakken. Kjør så på med varierende vibrasjoner der du overvåker fra din plass lenger inn i lokalet. (Gjerne mens du flørter med andre menn så cuck ser det). Vil det ende med sædavgang for cuck ved baren, fullt påkledd, mens han forsøker å late som ingen ting?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 måneder senere...

Det meste her er jo ting som gjør cuckold tilfreds, da det er dette han liker.

Som cuckold selv setter jeg størst pris på å få slikke min ev "hotwife" etterpå, til hun kommer, gjerne flere ganger eller hun selv er tilfreds. At HUN er tilfreds og er fornøyd gir meg allt.

Det ultimate ydmykende for meg i så henseende er jo å IKKE være værdig nok til å få slikke henne når hun er nypult. Det å bli sendt på dør etter å ha brettet tøyet til elsker og sett at de har alt de trenger når de skal elske, høre på at de elsker og så måtte gå og gjøre ferdig noe godt til dem. Kanskje ordne huset, sette frem kaffe, røyk, og annet slik at de kan komme til "dekket bord" når de er ferdig med sitt. Når de så sitter, tilfredse og fornøyde med seg selv og jeg da må gå til soverommet og rydde, skifte sengetøy og klargjøre for at Fruen skal ha det fint,- det er en ydmykende setting for meg.

Kanskje måtte følge elsker til bilen, holde døren for ham, takke og være ydmyk og kjøre ham hjem. Vel tilbake hjemme få følge henne til sengs, bre over henne og sove naken på gulvet til neste morgen....

HVIS jeg da får lov til å sitte ved hennes side og runke til jeg nesten kommer, for så å slippe og ødelegge egen orgasme slik at jeg bare renner tom er en nyyydelig belonning for meg.

nevalsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Cuckolden åpner døren, kun iført hundebånd og skal under ingen omstendighet møte blikket til Bull eller HW. Han skal gå med hodet bøyd og blikket mot gulvet til en hver tid. Ei heller skal han få lov til å se på når fruen hans blir knullet av Bull. Dette fordi det kan gi ham tenning og se en sterk Bull gi fruen hans mer og bedre pikk enn hva han er i stand til selv, og hans enning skal jo begrenses på det sterkeste. Han skal vise vei inn til soveommet der fruen hans ligger naken og venter på å bli tilfredsillt skikkelig for en gangs skyld.

Cuckold skal taimot klærne til Bull, brette dem og legge dem klare til Bull er ferdig.

Cuckold skal krype under sengen, som er akkurat så or at han får plass liggende på rygg, med ansiktet vendt til den ene siden. Når Bull klatrer opp i sengen blir den presset enda lengre ned i ansiktet til den patetiske cuckolden. Han må ligge under der, og høre på alt HW og Bull har å snakke om, som bla omhandler hvor patetisk han selv er, og hvor glad HW er for endelig å få seg skikkelig deilig pikk ...Og han må ligge der å høre lyden av at HW suger Bull, og kjenne hvordan sengen jevnt og rytmisk presses ned i ansiktet hans så den etterlater kraftige merker. Hele tiden mens han kun kan forestill bilder av hva som skjer i sengen over ham. Og når Bull endelig kjører den harde bankende pikken sin inn i fruen hans, så er smertene fra sengerammen mot ansiktet hans nesten ulidelig, men han vet godt at han har og bli værende der, til han får tillatelse til å komme frem for å slikke sæden til Bull ren fra fitta til fruen sin.

Når hun er ren, og klar for nok en runde, må han stå i kroken med ansiktet inn i veggen ...nok engang kun med lyden som selskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuckolden får en såkalt "ruined orgasm" av kona, dvs at hun stimulerer penisen hans frem til utløsningen starter, men så stanser hun all stimuli.

 

Dette medfører at cuckoldens sperm pumpes ut, men uten at han får noen egentlig orgasme.

 

Kan gjerne gjøres i ydmykende settinger, f.eks. ved at cuckolden må stå på alle fire i doggy style med rumpa i været foran kona, slik at hun kan bruke fingrene til å holde pikken i nedvendt posisjon, mens hun bruker tommelen og "fingrer" ham ved å gni den på undersiden av penishodet.

 

Settingen kan naturligvis gjøres mer ydmykende dersom mannen i tillegg må ha på seg konas truse, etc :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har sett noen videoer der cucken må se på mens hotwife og bull koser seg, så bruker hun sæden som glid på staken til cuck, og runker ham til han kommer. Og der passer det jo fint å fortelle underveis hvor godt hun hadde, og om han deler hennes elsk for bullens kuk når hun runker han med sæden hans... mmhmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

En passelig ydmykelse hadde vært at når hotwifen skal treffe sin elsker så kan hun ta med seg en hotwife venninne og hennes cuckold og hennes bull, så mens damene knuller så kan cuckene suge hverandre i en deilig 69 og deretter knulle hverandre, alt dette mens HWene og bullene ser på og forteller at dette er den eneste sexen cuckene får fra nå av.

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Cucken må først og fremst legge ordentlig til rette for at bull og HW får en vellykket aften. Da på alle måter, fra å sørge for rent sengetøy, mat og drikke, og ellers hva de måtte ønske. Så må cuck ut å f.eks. vaske bilen til bull, eller utføre andre passende ærender.

Etterpå tømmes cuck for sæd i god tid før bull og HW er i nærheten av å være ferdig. Cuck må sprute ut over gulvet, og slikke opp etter seg. Etter at det har gått for cuck tvinges han til å inføre en stor butplugg i seg selv. Denne skal være på plass til hele seansen er over. Bull og HW kan selvsagt kreve å få ta cuck med pluggen en stund om de har lyst. HW må gjerne urinere i et sett truser som cuck må ta på for å holde pluggen på plass.

Cuck må stå i hjørnet med ansiktet inn mot veggen slik at han ikke kan se hva som skjer, bare høre. Han må gjerne også få noen rapp med et belte eller annet egnet verktøy om han på noen måte ikke etterfølger bull og HW´s forventninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Cuckold bør ta i mot elsker når han kommer på besøk. Ønske ham velkommen og takke for at han liker konen sin.

Cukold bør være naken fra start av, han bør oggså bli pålagt å smårunke hele tiden.

Cuckold skal "gi sin kone" til elskeren og be om å få være Deres tjener.

Om konen ikke får orgasme skal cuckold sørge for dette ved å f.eks slikke henne.

Cuckold skal passe på at klærne d til de elskende er ryddet og brettet slik at det er OK å kle seg når de ønsker det.

 

Om kona ikke får orgasme har vel denne bullen ikke gjort jobben sin å bør hives på dør... Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EniVestfold

Personlig mener jeg at alle som er med i settingen skal være fornøyd med opplegget, og for egen del er ikke ydmykelse, og sprute både her og der så veldig viktig. Det viktige er at alle involverte er tilfreds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Mange bra ideer her, jeg henger meg på:

 

La han vaske huset, hjelpe til med å stelle henne og gjøre henne riktig vakker. Han er i kyskhetsbelte, og har ikke kommet på lenge. La han lage en flott middag til dem, hvis de vil kan han slikke restene fra tallerknene på kne foran dem når de har spist ferdig. Så kommer flere muligheter, sleng han ned i vaskekjelleren lenket naken mens dere går opp og har dere. La ham evt. slikke begge rene etterpå. Evt. la Bull komme i trusa til kona som hun kommer ned i kjelleren og taper over ansiktet hans med gaffatape så han må ligge der hele natt og kjenne på klisset mens de har seg. På morgene må han skifte på senger, rydde og ta oppvask etter dem for å kanskje kunne få lov til å runke mens de ser på før Bull drar sin vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange bra ideer her, jeg henger meg på:

 

La han vaske huset, hjelpe til med å stelle henne og gjøre henne riktig vakker. Han er i kyskhetsbelte, og har ikke kommet på lenge. La han lage en flott middag til dem, hvis de vil kan han slikke restene fra tallerknene på kne foran dem når de har spist ferdig. Så kommer flere muligheter, sleng han ned i vaskekjelleren lenket naken mens dere går opp og har dere. La ham evt. Slikke begge rene etterpå. Evt. La bull komme i trusa til kona som hun kommer ned i kjelleren og taper over ansiktet hans med gaffatape så han må ligge der hele natt og kjenne på klisset mens de har seg. På morgene må han skifte på senger, rydde og ta oppvask etter dem for å kanskje kunne få lov til å runke mens de ser på før bull drar sin vei.

 

perfekt opplegg !!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...