Gå til innhold

Vanskelig å finne den rette...


Geir anger

Anbefalte innlegg

Det er lett å finne en mann, men ikke så lett å finne en hun vil ha...

 

Jeg vil gjerne finne en elsker til henne, men noe av det viktigste når hun ser etter en sex-partner er ansiktet/utseendet og personligheten - begge to litt vanskelig å få inntrykk av i diskusjonsforum på nettet. Hun har lyst, men er ikke så begeistret for å bla rundt på kontaktsider og lete. Det skal helst være litt spontant og spennende - chatting, webcam og planlegging er ikke så interessant...

 

Lurer litt på hvordan andre går frem. Finner dere (cuckoldene) en bull for deres kjære eller finner hun dem selv?

 

Noen som har gode råd å gi? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei på dere.

Må si at oss helt enige. Det er ikke lett å finne den rette. Vi har hatt profiler inne på både SprayDate, Cupido og andre nettsider og det tar mye tid for å finne den/de rette. Har hatt noen få meget flotte, men dessverre korte afærer med noen menn, men savner å finne en som kan være en elsker/bull over lengre tid. Oppfordrer alle menn her inne til å legge ut noe mer enn bare bilder av pikkene deres. Personlig vil jeg gjerne vite litt mer om dere enn bare størrelsen på pikken. Bruk de elementene som ligger inne til i det minste markere om du er mann, kvinne, par, bull, Hotwife, cuckold eller hva. Da er det lettere for meg å ta kontakt også. Gir man av seg selv så er det mye lettere for andre også å gi av seg.

 

Klem fra en evig optimistisk Hotwife:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

vi sliter med det samme. Har hatt noen korte affærer som har fungert greit. Nå har hun hatt et treff med en mann som kan bli mer fast elsker..problemet er at han bor altfor langt unna. Det blir ikke anledning til å treffe han mer enn 3-4 ggr i året. Selv om vi lever lenge på de treffene så er det aaltfor sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei på dere.

Dette innlegget kunne vi satt signaturen vår på også ja.

Det å holde på en Bull over tid, ser ut som en umulig oppgave. Er det slik at Bullen etter en tid MÅ ut på nye eventyr? Tenk så mye deilig en kan ha med en regelmessig og langvarig relasjon da :-)

 

Hilsen Trudelutten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter opp, det er ikke lett å finne den rettet, og det er som bare, men viktig...

Lynxette og jeg er også ute etter den rette.

Har full forståelse for at det er mange der ute som er ivrige, (er det selv også) men det er ikke alltid så smart :-)

Dersom man skal få ting til å funke slik som vi vil, er det viktig at kjemi, avstand osv. stemmer.

Det deiligste er jo når man kan ta ting litt på sparket, at Lynxette får veldig lyst til å møte elskeren (bullen sin) en kveld, og at han da er tilgjengelig og i en praktisk avstand slik at det er gjennomførbart er et must.

Videre er det et must at hun har lyst på ham, skikkelig lyst på ham, slik at hun ikke klarer å styre seg liksom :-)

Er ikke sikkert at det er slike fora som dette som er tingen for å finne de rette mennene , men det er ikke så lett der ute heller.

Lete hist og pist, kanskje her, og kanskje der, litt etter litt så dukker den opp, den rette :-)

Og det gleder i hvert fall vi oss til... Tålmodighet er vist en dyd ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei.

 

Vi / jeg leser med stor interesse hva dere andre skriver. En ting er sikkert. Man får ikke en kvinne til å sitte foran P C en og søke, og å lete etter en som kan passe, og kan komme å fylle henne opp med sperm. Kvinner skal liksom være, " skikkelige ", og ikke gjøre slikt. De skal være lykkelige, og glad i sin mann, slik som det alltid har vært.

Så jeg ( mannen ) finner etter skriving, bilder osv. frem og tilbake en mann. Han kommer hjem her. Fruen har da fått beskjed at det kommer en gammel kjenning på besøk. Hun forstår da med en gang tegningen, da vi har kjent hverandre i snart 10 år.

 

Så rådet må være at man må være kritisk. Be om bilder, ikke av en stiv penis bare, men av personen. Også om sivil status, gift osv.

 

Men vi er fortsatt lykkelige, og det dukker sikkert opp noe nytt snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi har erfaring med både telefonkontakt og ukjente og kjente. Telfonkontakten snakktt seg rett ned i buksen på min kone , har aldri sett henne så yr før, men dette tok raskt slutt da han desverre bodde for langt vekk. Ukjente har blitt alt fra megabra til katastrofer, det er vanskelig å holde på de bra , og så lenge det tydeligvis er det samme hos oss, at det er han som leter frem bulls og er på nettet så klaffer det heller dårlig selv om han/jeg har klare instrukser på hva som skal letes etter, kjemi tror vi er det viktigste, det har absolutt skjedd at vi har gått hver til vårt under "dater" Kjente har vært tifeldig at det har skjedd, her her nok nakenbading i boblebadet udtendørs ført til heftig sex. Vårt tips er at kjemi og treff som er uforpliktende er det beste, ikke hoppe rett på sak. Det hun gjør på byn, er lettere for henne. Hun sier at da får hun jakte, noe jeg ikke er med på , men får kjenne plasket når hun kommer hjem og slenger seg på madressen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå skal vi snart på sommerferie og kona vil ha spa-ferie. Hun elsker spa. Nå håper jeg på at vi kan treffe på noen som kan sjarmere henne litt i ferien og bli vår ferie-venn og hennes ferie-elsker. Noen her som har erfaring med slike ferie-treff? Jeg tenker da på en som deltar hele eller mesteparten av ferien sammen med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Jeg forstår utfordringen mange par har med å finne den rette Bull for Hotwife. Min erfaring er at det er den innledende fasen som er kritisk. Over nettet og chat kan en filtrere ut mulige kandidater, men kun face til face merker er det mulig å fastslå om den rette spenningen og kjemien er der. Damer ønsker å ha muligheten til å avslå inntill de er sikre på at dette er en mann de føler seg trygg på, vil åpne seg for, og gi alt til.... Det gjelder å lage situasjoner i starten der det føles naturlig å møtes, og der hun selv kan bestemme om hun vil gå viderer.

 

Derfor, når en finner en kandidat på nett/chat, avtal raskt et fysisk møte der Cuckold, Hotwife og Bull kandidat møtes. Dette kan være en spasertur i parken eller et kafebesøk. Etter litt titting og prating bestemmer hun om hun vil gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Neste steg kan være at Bull stiller til rådighet et hotellrom, der paret kan komme innom. Har erfart at praten går lett og det etterhvert utvikler seg til at Hotwife prøver ut samspillet med Bull. En uerfaren Hotwife kan tilbys en massasjetime, slik at hun kan ligge og føle på berøring og senser da fort om Bull har den rette "touch" for henne. Etter en slik rolig start, vil Hotwife og Cuckold være klar til å bestemme hva de videre ønsker å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kommentar til denne: "Nå har hun hatt et treff med en mann som kan bli mer fast elsker..problemet er at han bor altfor langt unna. Det blir ikke anledning til å treffe han mer enn 3-4 ggr i året. Selv om vi lever lenge på de treffene så er det altfor sjelden."

 

Dette er i tråd med min erfaring også. Det fungerer best når avstanden ikke er for stor. Jeg hadde et langvarig Bull forhold til en dame i et par. Vi var så heldige å bo i nærheten av hverandre. Det var slik at Hotwife og jeg når som helst kunne gjøre avtaler med hverandre. Cuckold kunne finne oss i full swing i sengen når han hadde vært ute, eller han kunne finne Hotwife litt søvnig, våt og klissete liggende på en stor våt flekk på lakenet. Han måtte også tåle at hun et par ganger kalte på meg, når hun hadde hatt erotiske drømmer og ikke fikk sove før hun var pult. Litt rart det å rykke ut å knulle henne når Cuckold lå i sengen, eller på sofaen. På samme måte kunne jeg låne henne en natt/helg når det passet meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Bull på 34 år til disposisjon i Bergen. 183 høy, 90 kg tung, , blond men kortklipt, blå øyne. Er sosial og en likanes kar. MEN, Som bull er det JEG som bestemmer, vi setter reglene på forhånd og avtaler et safe word om du/dere ønsker det. Ta gjerne turen innom profilen vår par_i_vest.. Treffes på mail om du legger igjen et hint på profilen ;) Venter på DEG !!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle her.

 

Sliter med å få til noe. Fredag på byen i Bergen med oppgradert hotellrom, med håp om et miniGB. Desverre bare tull.

La inn innbydelse i gruppene våre på både Cupido og NC. GangBangVest.

 

Bare to gutter møtte opp for en prat. Desverre var det noen som ikke kunne komme. Det respekterer vi, når de bare gir besked.

 

Var ikke dette vi søkte.

Så mange luskepikker, som bare er tøff bak PCn. Tør ikke stille i det hele tatt.:confused:

 

Hvor er alle de som kaller seg seriøse???

 

Hilsen oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

ser ut som det er mange par som har samme ''problemet'' som oss...vi har deilige erfaringer med bull som har tilfredstilt henne veldig bra,men vanskelig å finne en fast som vi kan treffe regelmessig.

Hun ytrer ofte ønske om å kjenne fremmedkuk i seg...men er heller ikke så lysten på å sitte foran pcfor å finne en mann basert på bilde av en kuk,selv om det er mange flotte kukerder ute!skriv gjerne litt mer om dere selv i profilen ogvis bilder av mer enn bare kuken deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Gjest natttensdronning

Hm,jeg søker også BULL her ute men, hiver meg på klage koret mye surrekukker her inne og det er det jammen på cc også.

 

Det er menn som har skrevet til meg ang,dette med å få med.koner /samboere eller kjærester. Huff dere må da jammen hvere så voksne at dere prater sammen om slik eller er jeg helt på tryne nå?

 

Men nå har jeg klart og finne noen buller (me like) som vil leke med meg.

 

Jeg er dame som styrer profilen min uten min kjæreste,han er alderi utpå her.(selv om det er noen som har trodd at jeg er mann så direkte er jeg).

 

Ja,det er mye flott å sepå her inne. Når jeg får kontakt er jeg meget direkte gidder ikke å skrive for lenge liker og få dem på telf kjapt. Da luker jeg ut mange surre kukker så har hatt mange fine samtaler før vi møtes på en kaffe. Så starter jeg interjuet med dem er klar og direkte hele tiden.

 

Jada, vet at ikke er som meg da. Men slik har det fungert for meg. LYKKE TIL ALLESAMMEN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest amanuensen

Det kommer vel an på kravene som stilles kanskje? Unge menn vil sikkert prøve flere mens eldre menn er mer stabile og tar seg tid. "frykten" må overvinnes og da må man ta seg tid. Selv liker jeg å gi en massasje for å la henne kjenne på feelingen om hun vil gå til neste skritt. Jeg har nok delvis varme hender i tillegg. Men så er det dette med alder da?

Men den som intet våger intet vinner. Noen "sjanser" må man tørre å ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Bergen2013

Har vært på cc selv et års tid,synes det ble mer snakk en handling.

Er en mann på 62år dette er bare et tall,

Ønsker rett på sak,,som Nattensdronning skriver.

Ønsker selv kontakt med Hottwife

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...


×
×
  • Opprett ny...