Gå til innhold

Fornøyd med clean up?


Bicuck36

Anbefalte innlegg

For å svare på spørsmålet først: Helt klart! Er noe helt eget med å få slikke ei nysprutet fitte, kjenne smaken og merke hvor åpen og deilig hun er.

 

Har en litt "uvanlig"(?) situasjon selv, får nemlig av og til nabokona innom etter at hun og mannen har knullet. Da er hun nysprutet og kåt, og vil slikkes. Hun elsker å sette seg over ansiktet og tunga mi, og jeg slikker henne både ren og fortsetter til orgasmen hennes kommer. Er faktisk ikke klar over om mannen hennes kjenner til det, men jeg har en mistanke. Når hun er fornøyd går hun og overlater meg til meg selv. Har enda ikke knullet henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

I starten knullet jeg henne når hun var nypult. Første smak av annen manns sperm var da hun kysset meg etter at han komm i munnen hennes. Etter det ble det mye enklere å gå ned og slikke henne etterpå. Men smaken kan variere mye fra mann til mann, men storsett så liker jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..... For meg er det en helt naturlig impuls å kjenne på duften, smaken av akkurat det, selvom tanken på at man regelrett slikker i seg annen manns sæd ikke er det fascinerende aspektet ved det. Akkurat det er et aspekt en nesten glemmer i "kampens hete"....

 

Som jeg skulle sagt det selv.

Første gangen det skjedde var omtrent slik:

Kona var antagelig våken og når jeg våknet sa hun at hun var nypult. (eller noe slikt.)

Det var en helt naturlig impuls; Jeg dukket ned mellom bena hennes, stakk tunga rett inn i skjeden og slikket henne.

Kona protesterte og sa at hun var full av sæd.

Det merket jeg jo men det påvirket meg ikke, det var jo i "kampens hete".

Siden har dette blitt en mer eller mindre fast "øvelse" når hun kommer nypult med sæd i seg.

Det er endel år siden dette, men det var antagelig andre gangen hun pulte med han som etterhvert har blitt hennes faste elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg ikke er alene om å like å slikke rent, som oftest har jeg deltatt eller pult henne etter bull har sprutet henne full men har ved enkelte anledninger bare kost med henne og slikket henne ren etter hun er ferdig tilfredstilt av ham, har nok absolutt utviklet en liten fetish for dette, det er noe med lukten, smaken og følelsen av en nypult fitte som gjør meg veldig kåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...