The Thief Skrevet 22. april 2018 Share Skrevet 22. april 2018 Hei, alle. Jeg har vært en god del på The Well - og er nå aktiv igjen her på Cuckold.no. Det har slått meg at The Well er et godt sted for å møtes, hotwifes som vil vise seg frem, cuckoldere som ser parter eksponere seg - eller kikking og teasing - særlig mandager og torsdager, som er rolige dager. Et flott sted som fungerer bra ved avtale og for mennesker med sosial kompetanse og vett i hodet. Noen med erfaringer eller tilsvarende tanker? Ta kontakt med meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PolyLynn Skrevet 22. april 2018 Share Skrevet 22. april 2018 Jeg liker meg veldig godt der.... Bare synd det er så dyrt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Thief Skrevet 23. april 2018 Forfatter Share Skrevet 23. april 2018 Ja, men det er ikke så dyrt om man har mulighet midt i uken. Fra kl. 1900 koster det da bare 299,- tror jeg. Det er til å leve med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriss Skrevet 24. april 2018 Share Skrevet 24. april 2018 Et spørsmål angående dette. The Well er åpenbart ikke noe sted for seksuelle tilnærminger som synes. Hvordan viser dere dere frem på The Well? Hvordan "finner" dere likesinnede, og begynner dere evt å prate? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Thief Skrevet 25. april 2018 Forfatter Share Skrevet 25. april 2018 Hei, Chriss. Du har i utgangspunktet helt rett. The Well er ikke stedet for seksuelle tilnærminger. Det vil gå helt galt. Men, som jeg skriver, er det et utmerket sted når man har gjort en avtale om å treffe noen- enten man er bull, cuckold, hotwife eller par. Det er nydelige omgivelser, stedet er stooort, det finnes en rekke kriker, kroker og mørke badstuer - i tillegg er man jo naken, og det gir jo et spennende perspektiv i seg selv. Over alt hvor det finnes nakne mennesker, så ligger det en seksuell undertone- The Well intet unntak. Jeg har selv gjort flere avtaler der og hatt flotte, diskrete opplevelser. Som over alt ellers gjelder følgende; bruke hodet og de sosiale antennene! Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Våt og villig Skrevet 25. april 2018 Share Skrevet 25. april 2018 Ooo. Godt å vite hvor man ikke bør gå på spa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Romerike7375 Skrevet 29. april 2018 Share Skrevet 29. april 2018 Hvilke dager og tider kan man oppleve flest møter ute i dette ærendet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Romerike7375 Skrevet 29. april 2018 Share Skrevet 29. april 2018 Hvilke dager og tider kan man oppleve flest møter ute i dette ærendet? Flest folk skal det stå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Thief Skrevet 30. april 2018 Forfatter Share Skrevet 30. april 2018 Først og som presisert; dette er et sted somer perfekt for avtalte treff, ref stedets karakter. Det er absolutt ikke stedet for "sjekking" eller oppsøkende aktivitet av en eller annen form. Forøvrig er den beste tiden på kveldstid, midt i uken, særlig mandager og torsdager, da er det relativt rolig. Styr unna helger samt tirsdager (som er tekstil-dag). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hottie37 Skrevet 30. april 2018 Share Skrevet 30. april 2018 veldig godt initativ,aldri vært der men veldig lyst til å dra ditt:) hadde vært moro å kunne samstemme et tidspunkt flest mulig,møtt opp. bli kjent og vise hvem man er i virkeligheten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Thief Skrevet 30. april 2018 Forfatter Share Skrevet 30. april 2018 Godt forslag; jeg ber ALLE som leser dette og som kunne tenke seg et treff på The Well om å sende meg en privat melding, så tar jeg initiativ til å forsøke å koordinere en kveld om ikke så altfor lenge. E Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hottie37 Skrevet 30. april 2018 Share Skrevet 30. april 2018 jeg/vi er med;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriss Skrevet 7. mai 2018 Share Skrevet 7. mai 2018 Skal dit på torsdag forresten. Mest for å slappe av, men tar gjerne litt sosialt med noen herfra i samme slengen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Romerike7375 Skrevet 14. mai 2018 Share Skrevet 14. mai 2018 Hva endte det med her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Thief Skrevet 14. mai 2018 Forfatter Share Skrevet 14. mai 2018 Det har ikke endt, men jeg har forsøkt noen fremstøt for å finne et tidspunkt, og jeg hører fra meg rett over pinse (det har vært mange med lite fritid grunnet langhelgene i mai). E Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriss Skrevet 14. november 2018 Share Skrevet 14. november 2018 Bumper denne litt. Er det fortsatt interesserte mennesker her til en kveld sosialt på The Well? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriss Skrevet 25. november 2018 Share Skrevet 25. november 2018 Fredag 30 november er det Friday Night Lounge på The Well. Dvs et er musikk, pool-bar og forlenget åpningstider frem til 23:30. Jeg og min kjære vil bli å finne der da helt frem til stengetid. Vi er rundt 30 år og vil gjerne prate og bli kjent med likesinnede. Om flere også vil samles den dagen er det bare å ta kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.