Gå til innhold

The Well


The Thief

Anbefalte innlegg

Hei, alle. Jeg har vært en god del på The Well - og er nå aktiv igjen her på Cuckold.no. Det har slått meg at The Well er et godt sted for å møtes, hotwifes som vil vise seg frem, cuckoldere som ser parter eksponere seg - eller kikking og teasing - særlig mandager og torsdager, som er rolige dager. Et flott sted som fungerer bra ved avtale og for mennesker med sosial kompetanse og vett i hodet. Noen med erfaringer eller tilsvarende tanker? Ta kontakt med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Chriss.

Du har i utgangspunktet helt rett. The Well er ikke stedet for seksuelle tilnærminger. Det vil gå helt galt. Men, som jeg skriver, er det et utmerket sted når man har gjort en avtale om å treffe noen- enten man er bull, cuckold, hotwife eller par. Det er nydelige omgivelser, stedet er stooort, det finnes en rekke kriker, kroker og mørke badstuer - i tillegg er man jo naken, og det gir jo et spennende perspektiv i seg selv. Over alt hvor det finnes nakne mennesker, så ligger det en seksuell undertone- The Well intet unntak. Jeg har selv gjort flere avtaler der og hatt flotte, diskrete opplevelser. Som over alt ellers gjelder følgende; bruke hodet og de sosiale antennene! Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og som presisert; dette er et sted somer perfekt for avtalte treff, ref stedets karakter. Det er absolutt ikke stedet for "sjekking" eller oppsøkende aktivitet av en eller annen form.

 

Forøvrig er den beste tiden på kveldstid, midt i uken, særlig mandager og torsdager, da er det relativt rolig. Styr unna helger samt tirsdager (som er tekstil-dag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
  • 2 weeks later...

Fredag 30 november er det Friday Night Lounge på The Well. Dvs et er musikk, pool-bar og forlenget åpningstider frem til 23:30.

 

Jeg og min kjære vil bli å finne der da helt frem til stengetid. Vi er rundt 30 år og vil gjerne prate og bli kjent med likesinnede. Om flere også vil samles den dagen er det bare å ta kontakt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...