Gå til innhold

Forsiktig start- bilde av kjæreste


larsq

Anbefalte innlegg

deilige bryster, gleder meg til å se mere, og høre om utviklingen deres.

Vi er et par som er med på det meste, cuckolding og hotwife, av og til trekanter og mange kanter. alt er deilig og pirrende.

Har dere ønsker eller spørsmål om veien fremover så spør gjerne. Vi har hjulpet mange par på veien . . .

klemmer fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 weeks later...

Deilige bilder du legger ut!! Det er jo ikke lett å se fra bildene, men jeg mener bestemt jeg så en jente som dette på et av utestedene på youngstorget forrige helg. Var kjæresten din ute da? Og om du ikke var sammen med henne da, så tror jeg du har fått ønsket ditt oppfylt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Hun var ute forrige helg og på Youngstorget, men det virker for drøyt at du skal kunne kjenne henne igjen ut i fra bildene her. Hun sier selv det ikke skjedde noe den helgen. Jeg er ikke hypp på at hun skal være utro egentlig, men om det er det som skal til.... Kan vi prate videre på private meldinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Først filmer man, så prøver man å skjønne hvordan man skal redigere og så prøver man å eksportere det i mange forskjellige formater for å se hva som ser greit ut, så laster man ned et program som gjør om til gif og prøver og feiler mange mange ganger før man i det hele tatt skjønner noe som helst. Det er den tullete varianten. Dette er som sagt første gang jeg har prøvd og jeg skal prøve å finne ut en metode som er enkel. Så kan jeg heller poste fremgangsmåten da, om noen er interessert. For måten jeg gjorde det på nå var ikke enkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kanskje den beste delen av prosjektet, men jeg må si at jeg liker svært godt denne delen også; å dele det med dere og vite at dere ser på henne og skulle ønske det var deres kuk hun red.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...