Gå til innhold

Forsiktig start- bilde av kjæreste


larsq

Anbefalte innlegg

Gjest bergen1972

Det er bare å ta av seg hatten for dama di :) en fantastisk kropp, deilige bryst som bare ber om å bli kost med og ikke minst et nydeligt kjønn jeg gjerne kunne tenkt å deponere i :)

 

Du er en heldig mann som ser henne hver dag :) God sommer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tusen tusen takk for mange deilige kommentarer. Legger ved to mobilbilder så dere har noe mer å kose dere med.

 

Det ene av den nybarberte fitta hennes. Hun skifter på å være helt barbert og med en liten dott på toppen. Det liker jeg. Variasjon er bra.

 

Kukken min, som etter å ha bladd gjennom dene serien er av betydlig størrelse (selv til meg å være ;-) kunne godt tenke seg å fylle henne opp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen for deilige kommentarer. Håper å kunne gjengjelde dette med disse bildene. Mer av det samme, men det duger håper jeg :rolleyes:

 

Vi fortsetter med utrolig deilige fantasier i sengen. i 90 % av tilfellene er det hun som forteller og det er skitne og deilige fantasier.

P1010743.jpg

P1010286b.jpg

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hva er vel mer naturlig, for å feire at norcuckold er tilbake, enn å poste to bilder av kjæresten min med sæd i fitta. Dessverre er sæden bare min, men man kan jo late som. :D Poster ett bilde med og ett uten hår på fitta. Hver sin smak. Jeg liker variasjon. :D

 

Kos dere!

P1010529.jpg

P1010752.jpg

  • Liker 1
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 måned senere...

:):p

Hei.

 

Har fått lov (etter litt masing) til å poste et bilde av kjæresten min her, mens hun er ute på jobbreise. Jeg lovte å velge et bilde som ikke viser for mye. Jeg tar det som en god start og håper hun ikke lar det bli med dette.

 

Vi er totalt uerfarne med temaet på disse sidene, men fantaserer masse om det. Vi har det foreløpig bra med fantasiene, men håper og tror vi tar steget videre en dag. Vi er begge i slutten av 30-årene.

 

Hun har små og fantastisk fine pupper og en rumpe å dø for.

 

Selv om bildet er ganske uskyldig håper jeg dere kommenterer og jeg lover å viderebringe det dere skriver ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen stor fremgang med cuckolding i det virkelige livet, men vi leker oss veldig oss i mellom. Og det er fortsatt mer enn nok tilfredstillelse i det selv om jeg merker jeg virkelig kunne tenke meg å få sett det på ordentlig.

 

Vi fantaserer og leker hver gang vi har sex og hun tenner veldig på å ha en billig fitte, som hun selv sier. Hun kan ta skikkelig av i sånne fantasisituasjoner og klarer å overraske meg gang på gang med å ta fantasien enda lenger. Og det liker jeg.

 

Dette kommer nok til å ta litt tid, men tid har vi en del av og jeg tror fortsatt at hun vil ta steget sammen med meg en gang. Hadde jeg ikke trodd det så hadde jeg vært litt skuffet kjenner jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her er litt diverse bilder.

 

Nr 1 er en bh som hun selv liker godt.

 

2 er en veldig hullete sak som jeg liker veldig godt ;-)

 

Det siste er faktisk tatt i en heis. Jeg har lovet dere flere bilder fra den serien der med litt flashing utendørs. Kanskje det blir til jul ;)

P1010579.jpg

04092011.jpg

18092011_mindre.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bergen1972

deilige bilder larsq , enig med dama di .. den Bh'en var sexy og deilig ... der kan man slurpe i seg brystvorter uten å grave for mye hehe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lenge siden sist nå. Ikke så mye nytt fra denne kanten, men legger ved et bilde fra hotellrommet på en utenlandstur. Legg merke til den store dildoen på veggen. Det var en deilig kveld som endte opp med truseløs tur på bar ;-) Elsker sommeren.

P1010620.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...