Gå til innhold

Forsiktig start- bilde av kjæreste


larsq

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har fått lov (etter litt masing) til å poste et bilde av kjæresten min her, mens hun er ute på jobbreise. Jeg lovte å velge et bilde som ikke viser for mye. Jeg tar det som en god start og håper hun ikke lar det bli med dette.

 

Vi er totalt uerfarne med temaet på disse sidene, men fantaserer masse om det. Vi har det foreløpig bra med fantasiene, men håper og tror vi tar steget videre en dag. Vi er begge i slutten av 30-årene.

 

Hun har små og fantastisk fine pupper og en rumpe å dø for.

 

Selv om bildet er ganske uskyldig håper jeg dere kommenterer og jeg lover å viderebringe det dere skriver ;-)

P1020603b.jpg

  • Liker 3
  • Sexy 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange bilder av henne, og håper jeg kan poste fler. Takk for at dere kommenterer. Sa nettopp til henne at dere syntes hun var deilig. Hennes kommentar til det var at det svarte dere sikkert til alle. Så hun er en skeptiker ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanox
Jeg har mange bilder av henne, og håper jeg kan poste fler. Takk for at dere kommenterer. Sa nettopp til henne at dere syntes hun var deilig. Hennes kommentar til det var at det svarte dere sikkert til alle. Så hun er en skeptiker ;-)

 

Vel, nå er det sånn at man ikke får lov å skrive negative tilbakemeldinger til bilder som er lastet opp. Men hvis man da ikke har noe bra å si om vedkommende så svarer man vel ikke? :confused: Det kan du jo si til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre så har vi mest mobilbilder og de blir fort litt kornete. Dette er bilder hun sender til meg når vi ikke er sammen. Jeg har fått lov til å poste ett til. Slenger med et til som ikke viser mye, men som kanskje kan ha en effekt likevel. Så håper jeg hun ser gjennom fingrene med det. Setter pris på kommentarer.

222.jpg

14032010.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser nydelig ut. Hvordan går det med å få henne til å knulle rundt? Jobber du aktivt med det? Er selv i et forhold hvor mannen ønsker at jeg skal "hore" meg opp litt. Men jeg har vanskeligheter med å ta det siste steget selv om det tenner meg veldig i fantasien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva mer kan man gi av superlativer. Flotte og naturlige bryster, godt at ikke alle må ty til kirurgens hjelp. Jeg personlig liker både brystene og kroppen forøvrig i den tilstand de ble skapt. Ikke alle har slike i slutten av 30 åra, så her må både du og hun være fornøyde. For oss som er BULL så er det absolutt en pirrende fordel om både toppen og kroppen på fruen er intakt. Vi ser fram til mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...