Gå til innhold

Forsiktig start- bilde av kjæreste


larsq

Anbefalte innlegg

Hun er brunette. Hadde masse fantasier i helgen, mens vi hadde sex. Deilig. Men tror nok det kan være en stund til vi virkeliggjør dem.

 

Legger ved noen flere bilder. Håper dere liker det. Og så skal jeg kjøpe ankel-kjede til henne ;-)

28122010b.jpg

12062011_2.jpg

IMG050.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre nye små mobilbilder som hun sender til meg når vi ikke er sammen.

 

Det ene er med dildoen hennes som hun av og til tar bilder av og sier til meg at hun har besøk :) Det liker jeg.

 

Håper å poste litt større bilder om ikke alt for lenge. Og så håper jeg sommeren blir bra og gir oss masse bra opplevelser.......

 

Tar gjerne i mot flere kommentarer. Alt er lov :-)

02022011.jpg

19042011.jpg

20022011.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar gjerne imot invitasjonen til å komme inn under dynen hennes jeg ;)

Ligge der tett intil henne, stryke over kroppen og gi de deilige puppene litt grundig oppmerksomhet. For deretter å strøket og kilt lett over kjønshårene og spredd bena, ført en hånd ned og kjent på den varme, våte, deilige fitta. Skulle brukt godt tid og gitt henne en etterlengtet orgasme for oss alle.

Avslutningen er noe jeg ville sett frem til og ventet på hele tiden, henne på rygg og/eller andre stillinger hun foretrekker.

Til slutt fylles hvis alt klaffer, fylles hun med sperm samtidig som hun får en enorm orgasme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dårlig med kommentarer, men dere synes kanskje ikke hun er verdt det ;-)

Kan jo hende vi rett og slett er andektige og stumme ved synet da ;-)

Skulle gjerne tatt plassen bak, med den vidunderlige enden, mens OsloParer'n behandler henne forfra jeg, stelt med henne mens han jager på. Og hvis hun skulle ønske mer etter første ladning, så ville det nok være et stående tilbud der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Tok et bilde i går som jeg liker godt. Skulle gjerne ha sett kukene deres gli inn og ut av henne før jeg etterpå slikker henne ren. Håper dere liker bilde og vil at jeg skal fortsette å poste bilder.

P1010284b.jpg

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei igjen. Da er nesten ferien over. Vi har hatt det veldig fint, men det har ikke skjedd noe dramatisk nytt på den seksuelle fronten. Men jeg har fått tatt en del bilder og dessuten sett min kjære gå truseløs i kort skjørt ute og på bar på tur i utlandet. Har noen bilder av det som jeg vil poste senere, når nettene blir lange og kulda setter inn. Men her kommer noen andre sommerbilder. Liker spesielt det med sædspruten ut over kroppen hennes. Det får fantasien min til å blomstre ;-)

IMG309.jpg

IMG320.jpg

P1010524.jpg

  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Drammensgutt

Mmmmm. Kunne gjerne tenkt meg å leke med den kroppen der ja. Slikke henne og kåte henne ordentlig opp før jeg tar henne bakfra og fyller musa hennes opp med deilig varm sæd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tusen tusen takk for mange deilige kommentarer. Legger ved to mobilbilder så dere har noe mer å kose dere med.

 

Det ene av den nybarberte fitta hennes. Hun skifter på å være helt barbert og med en liten dott på toppen. Det liker jeg. Variasjon er bra.

26072011.jpg

28062011_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...