iorna Skrevet 18. desember 2011 Share Skrevet 18. desember 2011 deilige bryster, gleder meg til å se mere, og høre om utviklingen deres. Vi er et par som er med på det meste, cuckolding og hotwife, av og til trekanter og mange kanter. alt er deilig og pirrende. Har dere ønsker eller spørsmål om veien fremover så spør gjerne. Vi har hjulpet mange par på veien . . . klemmer fra oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsq Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Share Skrevet 25. januar 2012 Lenge siden sist nå. Legger ved et bilde hvor hun er utpult og utslitt, med en deilig sædfylt fitte. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MasterXXXrated Skrevet 25. januar 2012 Share Skrevet 25. januar 2012 What a ass.....what a ass Flott...sikle sikle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bergen1972 Skrevet 25. januar 2012 Share Skrevet 25. januar 2012 jeg er bare i nesegrus beundring =) .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyfiken 68 Skrevet 26. januar 2012 Share Skrevet 26. januar 2012 Fine pupper, ser faste og spenstige ut. Kunne godt bitt litt i de vortene hennes :-) Får håpe du får lov til å legge ut resten av dama. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsq Skrevet 20. april 2012 Forfatter Share Skrevet 20. april 2012 Et bilde til som viser hvordan hun skal se ut etter dere har knullet henne. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslomann__26 Skrevet 20. april 2012 Share Skrevet 20. april 2012 Deilige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 21. april 2012 Share Skrevet 21. april 2012 Slike bilder liker man! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloParet77/78 Skrevet 21. april 2012 Share Skrevet 21. april 2012 sender henne gjerne hjem til deg slik eller etterlater henne på sengen slik til deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znuppe Skrevet 11. mai 2012 Share Skrevet 11. mai 2012 Deilige bilder du legger ut!! Det er jo ikke lett å se fra bildene, men jeg mener bestemt jeg så en jente som dette på et av utestedene på youngstorget forrige helg. Var kjæresten din ute da? Og om du ikke var sammen med henne da, så tror jeg du har fått ønsket ditt oppfylt ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsq Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Share Skrevet 12. mai 2012 Hmm. Hun var ute forrige helg og på Youngstorget, men det virker for drøyt at du skal kunne kjenne henne igjen ut i fra bildene her. Hun sier selv det ikke skjedde noe den helgen. Jeg er ikke hypp på at hun skal være utro egentlig, men om det er det som skal til.... Kan vi prate videre på private meldinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsq Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Share Skrevet 8. juni 2012 Min første gif. Selvfølgelig av kjæresten min som rir kuk ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Daterepa Skrevet 8. juni 2012 Share Skrevet 8. juni 2012 (endret) Innlegg slettet av bruker Endret 8. februar 2014 av Daterepa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsq Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Share Skrevet 8. juni 2012 Først filmer man, så prøver man å skjønne hvordan man skal redigere og så prøver man å eksportere det i mange forskjellige formater for å se hva som ser greit ut, så laster man ned et program som gjør om til gif og prøver og feiler mange mange ganger før man i det hele tatt skjønner noe som helst. Det er den tullete varianten. Dette er som sagt første gang jeg har prøvd og jeg skal prøve å finne ut en metode som er enkel. Så kan jeg heller poste fremgangsmåten da, om noen er interessert. For måten jeg gjorde det på nå var ikke enkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Daterepa Skrevet 8. juni 2012 Share Skrevet 8. juni 2012 (endret) Innlegg slettet av bruker Endret 8. februar 2014 av Daterepa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsq Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Share Skrevet 8. juni 2012 Ja, det er kanskje den beste delen av prosjektet, men jeg må si at jeg liker svært godt denne delen også; å dele det med dere og vite at dere ser på henne og skulle ønske det var deres kuk hun red. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askbur Skrevet 8. juni 2012 Share Skrevet 8. juni 2012 Men ville du helst stått bak kameraet larsq? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsq Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Share Skrevet 8. juni 2012 Ikke alltid, men jeg skal ikke skyve under en stol at ja, det er en av mine store drømmer å få se en kuk, eller flere, gli inn og ut av fitta fra den vinkelen der ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifen62 Skrevet 9. juni 2012 Share Skrevet 9. juni 2012 deilige pupper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fido2000 Skrevet 9. juni 2012 Share Skrevet 9. juni 2012 Nydelig. Vis rumpa, er den like flott blir jeg misunnelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jomoj Skrevet 9. juni 2012 Share Skrevet 9. juni 2012 Aldeles deilige pupper, hvis resten er like bra så må du absolutt poste masse bilder av henne. Takk for at du deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder1973 Skrevet 10. juni 2012 Share Skrevet 10. juni 2012 Deilig rett å slett!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsq Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Share Skrevet 10. juni 2012 Fido2000 og jomoj: Tråden er på ti sider og det er mange bilder der av både pupper og rumpe. Kos dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsq Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Share Skrevet 21. juli 2012 En liten sommerhilsen fra oss. Som dere ser så har vi vært i varmere strøk. Hører været her har vært så som så. Hun har gått mye truseløs og vi har storkost oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mats Skrevet 24. juli 2012 Share Skrevet 24. juli 2012 for en dame ..... mmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.