larsq Skrevet 9. juni 2011 Share Skrevet 9. juni 2011 Hei. Har fått lov (etter litt masing) til å poste et bilde av kjæresten min her, mens hun er ute på jobbreise. Jeg lovte å velge et bilde som ikke viser for mye. Jeg tar det som en god start og håper hun ikke lar det bli med dette. Vi er totalt uerfarne med temaet på disse sidene, men fantaserer masse om det. Vi har det foreløpig bra med fantasiene, men håper og tror vi tar steget videre en dag. Vi er begge i slutten av 30-årene. Hun har små og fantastisk fine pupper og en rumpe å dø for. Selv om bildet er ganske uskyldig håper jeg dere kommenterer og jeg lover å viderebringe det dere skriver ;-) 3 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronni25 Skrevet 9. juni 2011 Share Skrevet 9. juni 2011 nydelig frontparti. sku gjerne lekt litt me tungen der=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 9. juni 2011 Share Skrevet 9. juni 2011 Nydelig pupper, et av de bedre parene jeg har sett i den størrelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4fighter Skrevet 9. juni 2011 Share Skrevet 9. juni 2011 Må jo slutte meg til de andre her, nydelig kvinne! Sikler etter mer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsq Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Share Skrevet 9. juni 2011 Jeg har mange bilder av henne, og håper jeg kan poste fler. Takk for at dere kommenterer. Sa nettopp til henne at dere syntes hun var deilig. Hennes kommentar til det var at det svarte dere sikkert til alle. Så hun er en skeptiker ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloParet77/78 Skrevet 10. juni 2011 Share Skrevet 10. juni 2011 Det var noen utrolig deilige pupper, ser faste og fine ut Disse ser jeg mer enn gjerne mer av. Hvis resten er like bra så håper jeg du får poste mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 10. juni 2011 Share Skrevet 10. juni 2011 Jeg har mange bilder av henne, og håper jeg kan poste fler. Takk for at dere kommenterer. Sa nettopp til henne at dere syntes hun var deilig. Hennes kommentar til det var at det svarte dere sikkert til alle. Så hun er en skeptiker ;-) Vel, nå er det sånn at man ikke får lov å skrive negative tilbakemeldinger til bilder som er lastet opp. Men hvis man da ikke har noe bra å si om vedkommende så svarer man vel ikke? Det kan du jo si til henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonred Skrevet 10. juni 2011 Share Skrevet 10. juni 2011 Hun ser uvanlig deilig ut. Liker godt den stive brystvorten og glimtet av fingrene som holder opp toppen. Håper veldig på mer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 10. juni 2011 Share Skrevet 10. juni 2011 flotte pupper det der, og det trenger ikke være nakenbilder av fruen som du legger ut, går bra om du legger ut bilder hvor hun har klær på og:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rasp33 Skrevet 10. juni 2011 Share Skrevet 10. juni 2011 nydelige bryster på henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsq Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Share Skrevet 11. juni 2011 Dessverre så har vi mest mobilbilder og de blir fort litt kornete. Dette er bilder hun sender til meg når vi ikke er sammen. Jeg har fått lov til å poste ett til. Slenger med et til som ikke viser mye, men som kanskje kan ha en effekt likevel. Så håper jeg hun ser gjennom fingrene med det. Setter pris på kommentarer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloParet77/78 Skrevet 11. juni 2011 Share Skrevet 11. juni 2011 Takk for nye bilder Hun ser litt ensom ut der hun ligger. Kunne trengt en til å holde henne med selskap der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Daterepa Skrevet 11. juni 2011 Share Skrevet 11. juni 2011 (endret) Innlegg slettet av bruker Endret 7. februar 2014 av Daterepa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsq Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Share Skrevet 11. juni 2011 Her er to bilder til. Håper dere liker det og kunne tenke dere å mer enn å se på bilder av henne ;-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rasp33 Skrevet 11. juni 2011 Share Skrevet 11. juni 2011 Må si jeg liker bildene dine veldig godt Nydelige bryster og ei deilig rumpe Du er heldig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 11. juni 2011 Share Skrevet 11. juni 2011 Vakkert!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloParet77/78 Skrevet 11. juni 2011 Share Skrevet 11. juni 2011 Her er to bilder til. Håper dere liker det og kunne tenke dere å mer enn å se på bilder av henne ;-) To nye deilige bilder Skulle gjerne kjent litt på både pupper og rumpe Deilige stive brystvorter å sleike på Utrolig deilig rumpe som fortjener mye oppmerksomhet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elsker til henne Skrevet 12. juni 2011 Share Skrevet 12. juni 2011 Ja, dette var bare så utroolig flott bilde! Det er uskyldig men samtidig så vedig sexy! jeg ble helt betatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Drammensgutt Skrevet 12. juni 2011 Share Skrevet 12. juni 2011 Kunne gjerne tenkt meg å "leke" litt med den kroppen der ja. Enten med deg som tilskuer eller deltager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsq Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Share Skrevet 12. juni 2011 Takk for kommentarene. Her er to små bilder til på en søndags kveld. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Daterepa Skrevet 12. juni 2011 Share Skrevet 12. juni 2011 (endret) Innlegg slettet av bruker Endret 8. februar 2014 av Daterepa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ungkuken Skrevet 12. juni 2011 Share Skrevet 12. juni 2011 Wow.. Må innrømme noe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znuppe Skrevet 16. juni 2011 Share Skrevet 16. juni 2011 Hun ser nydelig ut. Hvordan går det med å få henne til å knulle rundt? Jobber du aktivt med det? Er selv i et forhold hvor mannen ønsker at jeg skal "hore" meg opp litt. Men jeg har vanskeligheter med å ta det siste steget selv om det tenner meg veldig i fantasien. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handyman46 Skrevet 17. juni 2011 Share Skrevet 17. juni 2011 Tja, hva mer kan man gi av superlativer. Flotte og naturlige bryster, godt at ikke alle må ty til kirurgens hjelp. Jeg personlig liker både brystene og kroppen forøvrig i den tilstand de ble skapt. Ikke alle har slike i slutten av 30 åra, så her må både du og hun være fornøyde. For oss som er BULL så er det absolutt en pirrende fordel om både toppen og kroppen på fruen er intakt. Vi ser fram til mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stingray Skrevet 18. juni 2011 Share Skrevet 18. juni 2011 Håper dere tar steget ut og finner at det er helt konge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.