Guest par29oslo Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Hva er den største aldersforskjellen som din dame har hatt sex med? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Norwegianhubby Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 Spennende at det er så mange som har hatt sex med eldre menn Hvis noen vil fortelle har vi en fantastisk seksjon for det også! : http://norcuckold.com/forumdisplay.php/24-Historier-Fantasier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parfana Posted April 28, 2011 Share Posted April 28, 2011 Aldersforskjellen var over 20 år, men han var yngre enn meg. Når mange svarer stor aldersforsjkjell betyr ikke det at mange kvinner har hatt sex med eldre menn. Det er like gjerne mange som har hatt sex med unge menn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trøndercuck Posted June 12, 2011 Share Posted June 12, 2011 AldersSPENNET er ihvertfall 19 år eldre, og 22 år yngre, er lik 43 år Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TheQueenAndSirDuke Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Spennende at det er så mange som har hatt sex med eldre menn Hvis noen vil fortelle har vi en fantastisk seksjon for det også! : http://norcuckold.com/forumdisplay.php/24-Historier-Fantasier Spøker du? Aldersforskjellen er naturligvis motsatt vei - da hun var 41 hadde hun sex med en 19-åring! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nemavidic Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 Hatt en dame som var 19 år eldre enn meg.. Jeg er 21 og hun var 40 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PELLEMANN Posted October 28, 2012 Share Posted October 28, 2012 fruen knulla en mann på 68 da hun var 29 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naughtygirl86 Posted October 28, 2012 Share Posted October 28, 2012 17 års forskjell på oss, vi er gift.. største forskjellen begge her har hatt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuckMyGirl Posted October 28, 2012 Share Posted October 28, 2012 Dama liker å knulle yngre. 19 år er det eg vet om den veien. Eg tender på at hun er ludder for eldre menn og rundt 60 år er det meste den veien. og hun er i mitten av 30 årene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carolyn Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 I did only 20 years older than me, but my friend had 40+ years guys. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manndom Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 I did only 20 years older than me, but my friend had 40+ years guys. Did you enjoy it? If yes, what did you especially like about it. To some, this is a huge fantasy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carolyn Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Of course, I enjoyed it. Well, for one, I think older guys ain't too rough with young girls though we had some "extra" naughty moments. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fogu Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Mange morsomme historier her, som godt kan være sanne! Som en "godt voksen" bull, er det to episoder jeg kan nevne: jeg hadde en noe yngre HW engang, jeg fikk overtalt (narret) henne til å skaffe en ung jente til meg, bare litt over 20. Både å ha en liten tynn ungjente og en moden Milf sammen var ingen dårlig sak. For noe lengre tid siden, ble jeg husvenn hos et ungt par, bare litt over 20, var der stadig, og jeg fikk også låne henne alene når han jobbet kveldsskift. Det går an. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hotwife&hanrei Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Jeg må nok si at jeg foretrekker at Bullen er eldre enn meg. Mine 2 Buller er begge mellom 65 og 70 år. Min mann som er underdanig hanrei setter også pris på at de er så mye eldre. Det passer ikke for alle selvsagt, og en ung Bull kan også ha sine fordeler Smaken er som baken sies det.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniel37no Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 Kona liker yngre, og det er ingenting som tenner meg mer enn at en ung bull kan tilfredstille henne. Det er noe med den ydmykelsen jeg opplever da. Yngste bull var 18. Vi er 40. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neme Posted January 14, 2015 Share Posted January 14, 2015 Jeg var 21 og hun var 54 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Akershus_49 Posted January 15, 2015 Share Posted January 15, 2015 Største forskjell er vel +17 og - 24 pr. nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Male Posted April 19, 2015 Share Posted April 19, 2015 Jeg har hatt et forhold til en som er 33år yngre enn meg. I min ungdom hadde jeg forhold til en som var 25 år eldre. Det er altså 58års aldersforskjell på de to... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts