Gå til innhold

Menn som later som de er damer - hvordan rapportere?


Navnløs

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har vært en del i kontakt med et medlem på denne siden over de siste to ukene-ish. Jeg er 99.9% sikker på at personen er en mann som later som om ha ner en kvinne (kvinne i et par), og har kuttet kommunikasjon. Synes likevel det er ekkelt at personen utgir seg for å være en annen, og misliker at folk kaster bort tid.

 

Hvem kan jeg rapportere denne brukeren til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Blue

Vi har egentlig aldri hatt noe problemer med dette, hverken her eller andre steder. Profilens tekst og substansen i de tyve første setningene i dialogen avslører som regel realismen, slik vi opplever det. Opplever det også slik Manandwife sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok også at magefølelsen er den beste indikatoren her, men føler du deg ubehagelig eller uhøflig behandlet via meldinger etter chat, så send gjerne en mer detaljert privat melding til en av oss moderatorer, så sjekker vi saken så godt det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte mennesker har et ekte liv å ta hensyn til, og det skinner fort gjennom. Er det veldig tydelig at hovedsakelig chatten i seg selv skal være opphissende og runkbar, så bør man kanskje være på vakt? Jeg har ihvertfall vært det.

 

Men det er forøvrig ikke noe kriminelt å ikke være klar for treff. Mange har behov for å prate om det en tid først før man aktivt planlegger å sette ting ut i livet, og det er vel også en av hensiktene til denne siden.

 

Og aktive jenter på siden her blir nok av og til beskyldt for å være falske fra noen av de som hun har valgt å ikke gjøre avtaler med. Det er vel litt fordi mange vil synes det er utrolig at kvinner er aktive på et sånt nettsted. Mulig hotwife-styrte parprofiler sorterer under "utrolig men sant", men sant er det i noen tilfeller! :)

 

Når det gjelder en profils autentitet er det ofte lurt å ta en titt på historikk. Det er jo litt av fordelen med å ha levende profiler over tid, og ikke bare en kontaktannonse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tatt kontakt med en av moderatorene for to dager sidne, og sa ifra.

 

Jeg har vel blitt kontaktet av 6 menn som later som de er kvinner de siste to ukene (3 her og 3 på en annen norsk nettside), og 5 av dem har jeg fersket mer eller mindre med en gang. Personen i denne situasjonen var svært flink til å spille rollen, og det tok mye tid før jeg fersket ut at det var en mann jeg snakket med.

 

Jeg er slank, lettrent, ung og velutstyrt og tror alle de tingene er veldige populære innenfor den homofile communitien, så tror nok jeg vil oppleve mer oppmerksomhet fra homofile menn enn de fleste. Men, spør alltid fra nå av om verifikasjon så raskt som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...