Gå til innhold

Hvordan omvende fruen?


Gjest chappy_d

Anbefalte innlegg

Gjest chappy_d

Hei!

 

Har vært samboer med ei dame i litt over ett år nå. Jeg er den typiske cuckold og har levd i ett slikt forhold før. Da følte jeg meg seksuelt tilfredsstilt. Jeg trenger en skeiv maktfordeling i sengen, enten den ene eller andre veien. Helst at damen i forholdet er dominant.

Jeg har prøvd å fortelle om mine lyster men det avviser hun blankt.

 

Samboeren min har dominante sider for hun "klager" over at jeg er liten og mindre enn eksen hennes. Jeg får heller ikke lov til å dominere henne for det synes hun blir feil.

Har dere noen tips på hvordan jeg skal få henne litt interessert?

Hun har bare hatt sex med to menn og det kan hende hun derfor er litt redd for å teste ut med noen nye eller ødelegge forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest chappy_d

Ser ut som hun er på vei til å snu:D

Helt ut av det blå, etter å ha nektet i ett par år så har hun begynt å snakke om "trekant" der jeg bare skal få se på:) I tillegg så har "uskyldige" hun begynt å fortelle om hvordan hun gjentatte ganger har blitt klådd og flørtet med på byen når hun har vært ute med venninner og at hun liker tanken på å bli klådd på mens jeg sitter hjemme:)

 

For andre som ønsker tips; Jeg har lagt det fram og det ble avvist tvert, men etter hun tydeligvis har luftet dette med noen av de mer liberale venninnene sine så har hun forstått at det er en type forhold de ønsker seg. Tror ikke det hadde hjulpet hva jeg hadde sagt, venninne var det som fikk henne til å begynne å snu seg.

Nå håper jeg hun bare snur seg helt rundt på rygg og lar seg bli tatt av en skikkelig bull:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen fasit løsning på hvordan omvende fruen i forholdet til å bli åpen for treff med ekstra mann. Men ofte er damene i forholdet redd for at dette er et påskudd for at du ønsker å treffe ekstra dame senere. Så når hun er trygg på at dette kun dreier seg om ekstra mann og ikke noe annet, er dere hvertfall et skritt nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selv sliter med å overtale gubben, men det går treeeegt. eller kanskje ikke i det hele tatt, tror det ble litt for mye for han kanskje. Men jeg liker å fantasere om det, så det får jeg fremdeles lov til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chappy_d
Når det gjelder menn som vil at konene skal leke fritt... Tilby konemor kuklås, så skal du se ting slipper opp;)

Funket her i huset...

 

Var det virkelig det som gjorde utslaget for deg?:)

Var det dominanse-genet i deg som fikk sitt utspring da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chappy_d
Var mere følelse av kontroll og jeg vet at han ikke kan være utro;)

 

Hehe, just the way it should be;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest chappy_d

Fruen skal ut på fredag i trd og har sagt hun skal ta det første steget. Kle seg sexy med og utfordrende og la en mann få beføle henne oppover lårene og under trusa:D

Kanskje ikke så mye men jeg er overlykkelig:D Håper trd er fylt med kåte menn på fredag:D

 

Er fortsatt overrasket over at noen som i utgangspunktet var så prippen begynner å gå i mot sine prinsipper:P Drømmer jeg?:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chappy_d

Nå har hun begynt å drømme og fantasere om at hun har sex med andre:D Når hun forteller det til meg og ser hvor ivrig og kåt jeg blir så blir hu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri trodd på at det går å overtale noen til å få lyst på noe. Man kan jo overtale noen til å prøve noe, men uten lysten blir det ikke bra.

Tror lysten kan komme gjennom å fantasere sammen, rollespill, se filmer og generelt utvikle sexlivet dere imellom først. Når lysten kommer, og det gjør den, blir det bare fryd og gammen... (Hva pokker er egentlig "gammen"?)

Tyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chappy_d
Har aldri trodd på at det går å overtale noen til å få lyst på noe. Man kan jo overtale noen til å prøve noe, men uten lysten blir det ikke bra.

Tror lysten kan komme gjennom å fantasere sammen, rollespill, se filmer og generelt utvikle sexlivet dere imellom først. Når lysten kommer, og det gjør den, blir det bare fryd og gammen... (Hva pokker er egentlig "gammen"?)

Tyr

 

Ja, det er kanskje litt feil skrevet å "omvende" henne. Grunnen til at hun har fått lyst er vel at hun har sett hvor mye denne fantasien har tent meg når hun har fortalt om ekser osv. Etterhvert som hun har tenkt litt på det og vært på byen med noen venninner som tydeligvis lever i lignendes forhold har hun fått øynene opp for den herlige kombinasjonen av trofasthet hos meg og friheten til å ha det litt morro på byen selv:)

Jeg håper at dette blir en bra opplevelse og at ting beveger seg i en riktig retning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chappy_d

Fikk nettopp snap av at hun satt på fanget til en mann i 30-40 årene:O Han hadde ene hånde godt plantet mellom lårene hennes. Nedenfor skjørtekanten men det får nå hvertfall fantasien til å løpe løpsk:)

 

Det kiler i hele kroppen, litt sjalu og ekstremt kåt. Hvis jeg slipper til når hun kommer hjem i natt så er jeg nok raskt ferdig:P

Nå sa venninna hennes at de ikke skulle komme hjem men får nå håpe de drar seg hjem etterhvert:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chappy_d

En liten oppdatering:

Det ble ikke noe mer spennende den kvelden. Det er stort steg å ta, samtidig som det skal føles komfortabelt. Hun er uansett veldig med på tanken og tenner faktisk ekstremt på det. En elsker er faktisk noe som har kommet opp mange ganger den siste uken så det kan hende hun finner seg noe fast:)

Hun har allerede klaget på at vi har for lite sex og hverken jeg eller eksen hennes var så veldig stor (bare 2 stykker enda....) så det blir vel "nesten" som ei jomfru for en som er stor:D

Jeg måtte faktisk ta henne med strapon når hun kom fra byen siden hun sa at hun faktisk hadde lyst til å kjenne noe for en gangs skyld. Om det var rusen som snakket eller om det var hennes ærlighet som snakket vet jeg ikke men digg var det:D

 

Hun er litt usikker på hvordan hun skal finne seg en elsker som ikke sier noe slik at det blir rykter. Har ikke introdusert henne for dette forumet enda siden jeg tenker det er viktig å ta dette stegvis og ikke skremme henne. Men vi skal uansett en del turer til Oslo i sommer så hvis det finnes noen buller her inne i Oslo som kunne tenke seg å møte oss "tilfeldig" på en bar og sjekke henne opp så kan vi kanskje ordne noe..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest chappy_d

En liten oppdatering til:

 

Dette har utviklet seg veldig i det siste og jeg kan trygt si at jeg er den som nyter min kjære minst for tiden. Hun liker tilværelsen som "singel" på byen og jeg elsker min tilværelse som cuckold:D

 

Trodde aldri hun skulle fatte interesse for dette men når hun forstod at det var snakk om å ha en trofast type og kunne være fri selv så tok det virkelig av:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleHubby

Det som er "enklest" for å få noen med på noe slikt er å dra på swingersclub, og la ting falle seg naturlig der, og vips så har hun en eller flere som kurtiserer henne, og hun kan enkelt velge 1 eller flere, men dette er noe som alt innen dette faller ned på er komunikasjon og sette grenser, det funker ikke om hun hun får kalde føtter og ikke vil, alt bør være snakket om på forhånd, og være avklart.

 

Hvis du er den Cucken du fremstår som, så bør du forklare det for henne at du i din rolle IKKE har deg i det hele tatt med andre, og er henne evig tro og er takknemlig for de rester du får av henne, og ikke minst når du evt får noe av henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...