Gå til innhold

Cuckold - på moten?


grovpikk

Anbefalte innlegg

En veldig god venninne av meg har en profil på et annet nettsted, og får naturlignok mange henvendelser. Hun sier at folks bruk av cuckold-terminologi i det siste har eksplodert. Det virker som annenhver mann nå søker en "hotwife", og definerer seg som "bull". At hun er en singel kvinne har ingenting å si for dem, og de mener hun er hotwife. Så det er tydelig at hotwife for disse betyr fitte, og at bull betyr kåt mann.

 

Det jeg lurer på er om cuckold-par opplever større pågang av folk som åpenbart ikke forstår hva det dreier seg om? Og om det har blitt et motefenomen?

 

Forstår selvsagt at når man er ny på en subkultur kan man famle litt i blinde først. Helt greit. Det er bare morsomt med økt interesse, men litt dumt om folk over tid ikke forstår hva det dreier seg om. Og eventuelt vanner ut begrepene.

 

Jeg vet at mange bare leker med cuckolding, og ikke regner seg som hardcore (meg inkludert). De prøver ut litt forskjellig som en spennende variasjon på swinging eller trekant. Men man kan likevel prøve å ha litt forståelse for ordene, syns jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet egentlig?

Om folk fomler litt ift. cuckold-terminologien kan da ikke være verdens undergang?

Du burde vite det at om man som dame, eller par legger ut en annonse hvor man søker etter en ekstra mann, vil det ALLTID være noen som ikke klarer å lese, og ei heller er i besittelse av normal folkeskikk.

Slik er det, slik har det vært, og slik kommer det alltid til å bli.

Uansett hva man som kvinne, eller par søker etter, vil enkelte menn tro at "pikk er pikk" uansett, og svare utifra det. :-)

Ha en fortsatt fin sommer.

 

Mvh.

Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg klar over, M&W. Som jeg sa er det forståelig om folk famler litt med terminologien. :) Å være nysgjerrig har aldri vært et problem.

 

Jeg lurte derimot litt på om "mannen i gata" har snappet opp ordene som en slags trend og ser hotwifes i enhver kvinne.

 

Tidligere kunne kvinnen det gjelder få mange spørsmål om "Er du sub? Er du Tøs?". Nå er det "Er du hotwife?". Så jeg mistenker at mange bruker buzz-words for å virke litt verdensvant, og at hotwife og bull har blitt et slikt buzz-word nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser hva du skriver.

Men som jeg skrev, har jeg ingen tro på at enkelte menn vil klare å få med seg betydningen av ord du refererer til, så lenge kvinner, eller par søker etter en ekstra mann.

Man skal ikke lese mange kommentarer på bilder, og profiler her inne før man finner ut at enkelte menn har store problemer med å tilnærme seg kvinner og par, og slenger ut; "lyst på fitta di", "kan jeg få knulle deg", "mmmm, deilig fitte" osv., med en haug med skrivefeil i tillegg, uten overhodet å ha lest hva disse kvinnene og parene søker.

Kanskje ikke så veldig sexy....?

Så nei, jeg tror ikke at enkelte menn vil lære seg disse ordene, og nei, jeg tror heller ikke disse ordene blir utvannet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere begge to har tildels helt rett i det dere skriver:-) det vil ALLTID være de (noen) som ikke helt får med seg hva den opprinnelige betydningen av "legninger, ønsker, fantasier og holdninger" kanskje opprinnelig står for. Akkurat det samme ser man feks fra BDSM verdenen der endel menn lever i den villfarelse å tro at bare man kaller seg Dominant så har man "automatisk" en rett til å dominere eller få seg et knull en kvinne som definerer seg som underdanig.. så feil kan noen ta. Slik er det og det tror jeg ikke lar seg endre uansett hvor mye man prøver å få folk til å forstå.

Det viktigste er at VI vet og at de par som søker en Bull vet hva de skal se etter.. nettopp en som har skjønt det og som vet at dette er ikke noe man gjør seg fortjent til eller kan forlange bare fordi man kaller seg Bull men en som faktisk ER Bull og kan gi de det de søker og trenger;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tildels rett"?

Hva er egentlig forskjellen på ditt og mitt innlegg egentlig?

Jeg har vært heldig å få oppleve ganske mange par her inne, og jeg er svært lite opptatt av hva mennene kaller sin kone, og hva konene kaller sin mann.

Om noen ønsker å se på meg som en bull, så er det helt greit.

Det samme er om de vil se på meg som den "ekstra mannen" i den erotiske settingen.

Ja, jeg har møtt par som har søkt etter en bull, uten helt å vite nøyaktig hva en bull er.

Men jeg har da aldri gått inn i en diskusjon med disse parene av den grunn...! Det skulle tatt seg ut...

Om jeg skal møte et par, eller en dame, har jeg ALLTID en samtale i forkant av et treff.

Nettopp for å finne ut hva paret/damen ønsker av meg som bull/ekstra mann.

Så jeg ser egentlig liten grunn til å være med i denne diskusjonen rundt "feil bruk" av ord og uttrykk.

 

Mvh.

Jan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg ser er det ingen som svarer på det jeg spurte om, så det er ikke så merkelig ting virker poengløst da.

 

For å gjenta: Jeg lurte på om cuckold er blitt en trend utenfor dette nettstedet?

 

Jeg lurer altså ikke på hvilken forståelse av ordene de som er aktive innen cuckolding har. Om de har sine private tolkninger så syns jeg det er bare fint, så lenge de trives med det. Det er vanlige folk som bare søker fitte andre steder enn her jeg snakker om.

 

Beklager om jeg tar frem teskje. Det er ikke for å provosere, men for å presisere. :)

 

Selv syns jeg det er interessant å vite om cuckold-begreper er blitt mer vanlig på Match.com, Sukker, Tinder, Eros, Cupido etc. Min venninne mener det, og selv syns jeg også å registrere økt bruk utenfor denne siden.

 

Er temaet uinteressant, så står alle fritt til å la være å delta i ordvekslingen. Jeg var egentlig ikke ute etter å vite hvor mange som ikke er interessert i dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Tror man snakker litt forbi hverandre i denne tråden :)

Jeg har også hatt profil på andre nettsteder, som Sukker, Cupido, Møteplassen for å nevnte noen.

Svært mange bruker ord og uttrykk de ikke forstår betydningen av.

F.eks. har jeg fått meldig fra en 23-åring som kaller meg en couger. Ehhhh... feil!! Han tror at couger og milf er det samme tydeligvis. Og ettersom jeg ikke er interessert i så unge menn er jeg ingen couger. Men hvis en ung mann finner meg atraktiv så er jeg en milf om jeg vil eller ei.

Jeg har også mottatt henvendelser - på andre nettsteder enn dette - hvor menn spør om jeg er en hotwife. Og jeg lover - det de spør om har ingenting med cuckolding å gjøre. De aner ikke hva cuckold er engang. Så hvorfor spør de om jeg er en hofwife? Jo, fordi de har hørt ordet, tror det betyr en "heit dame", "kåt dame" eller "lett på tråden", og har ingen begrep og sammenhengen mellom hotwife, bull og cuckold.

Spiller det noen rolle? Nei egentlig ikke. Men det er tydelig at ord og uttrykk plukkes opp. Om cuckold som livsstil er moderne av den grunn? Nei det tror jeg ikke. Men noen synes det er kult å bruke ordene selv om de ikke forstår betydningen bak :)

 

Folk som virkelig lever ut cuckolding må få kalle seg hva de vil. Om man er bull eller ekstramann går ut på ett. Men det er jo litt morsomt når andre utenfor kaller seg bull helt vilkårlig og uten forståelse for hva de egentlig snakker om. :) Sånn som en melding jeg fikk fra en 22-åring "Hei du hotte couger, kan jeg få være bullen din?" Hvorpå jeg bare måtte svare "jeg er ingen couger og du er ingen bull".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 6 years later...

Jeg hadde skrevet lenge med en mann om hans hotwife kone.  Vi hadde i lang tid planlagt et møte sammen alle tre. Dvs mannen hadde ønske om å ta med konen å møte meg.

Det var som sakt noe vi skrev sammen om i lang tid uten at det ble noe selv om vi bor ganske nær hverandre, 15  min bil tur. 

Plutselig en kveld vi skrev sammen og han var på jobb reise. fortalte han at han snakket med kona og hun hadde lyst på kuk NÅ.. 

Ok sa jeg hva gjør vi ? Han foreslo at jeg møtte henne på et avtalt sted. 
Jeg var hele tiden opptatt av å ha kontakt med denne mannen selv når hun og jeg var sammen. I det minste at hun hadde kontakt med mannen sin. Det var han delvis enig i.

Etter ca 30 minutter sa han at kona var klar og jeg kunne bare kjøre å møte henne. 
jeg dro avsted og møtte den spreke dama som ble med meg hjem.
Jeg foreslo umiddelbart at vi skulle ta kontat med mannen hannes på chatten.
Noe hun virket veldig lunkent til. Dette at hun ikke ville ha kontakt med mannen når vi var sammen ble jeg veldig skuffet over. Dama ville imidlertid heller knulle ganske snart, hun kledde raskt av seg. Hun var fortsatt en lekker dame uten klær, men sex opplevelsen ble liksom ikke som forventet uten at cucken var med via sin elefon eller ble løpende orientert om hva som hendte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...