TyrogFrøya Skrevet 10. mai 2014 Share Skrevet 10. mai 2014 En ting jeg har lurt litt på er hvor de forskjellige folkene liker spruten. -Hvor liker cuckyen at fruen har spruten når hun kommer hjem? -Hvor liker bullen at dama har spruten når hun reiser hjem? - Og ikke minst, hvor liker damene å ha spruten når de kommer hjem? Kunne vært moro og interessant med en del svar, så kan man se om det er sammenfallende lyster eller om det er kræsj. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest EniVestfold Skrevet 11. mai 2014 Share Skrevet 11. mai 2014 må nok bare si at det beste er og sprute i henne, ikke noe som overgår det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest par29oslo Skrevet 11. mai 2014 Share Skrevet 11. mai 2014 kommer an på settingen, er det en fast bull som vi stoler på og som ikke bruker gummi, er det klart best at han kommer inni henne, er det en tilfeldig, bruker vi gummi, men når han da kommer, liker vi at han tar av kondomet og spruter over puppene eller fitta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobiasX Skrevet 12. mai 2014 Share Skrevet 12. mai 2014 Som oftest vil hun ha spruten i fitta. Og jeg får slikke henne ren etterpå. En skjelden gang, når hun suger, får han sprute henne i munnen. Deilig å kysse henne da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 13. september 2014 Forfatter Share Skrevet 13. september 2014 Er veldig sexy med sperm på puppa, og på musa da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 13. september 2014 Share Skrevet 13. september 2014 Vårt svar er I henne I henne I henne :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SurrealBeta Skrevet 14. september 2014 Share Skrevet 14. september 2014 har en forkjærlighet for å sprute henne i ansiktet eller i munn hennes. Ingenting som slår å se henne stående der på kne og slikker seg rundt munnen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hotwife&hanrei Skrevet 24. desember 2014 Share Skrevet 24. desember 2014 Hos oss er nok Bullene veeeldig opptatt av å komme inni wifyen sin.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mankell-78 Skrevet 4. februar 2015 Share Skrevet 4. februar 2015 Øverst på fitta, så det renner litt ned i sprekken og i trusa Eller på halsen og ned på brystene. Da er det gøy å sende henne hjem til en kåt mann. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naughtygirl86 Skrevet 8. februar 2015 Share Skrevet 8. februar 2015 Jeg liker det i meg.. Mister litt piffen hvis han skal dra seg ut og runke over meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Akershus_49 Skrevet 9. februar 2015 Share Skrevet 9. februar 2015 Beste er selvsagt i, og det av flere grunner. Ene er jo å se nytelsen i hennes øyne når hun kjenner spruten, vippe henne over og inn i orgasmens verden og kanskje for de som tenner på breeding, at kanskje........ Og kjenne hennes skjedemuskler jobbe med den mens den sakte blir mykere, for så å våkne til liv igjen, til en ny omgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest superbull Skrevet 9. februar 2015 Share Skrevet 9. februar 2015 Fin beskrivelse det der Akershus49:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grovpikk Skrevet 10. februar 2015 Share Skrevet 10. februar 2015 Fornuft tilsier at man bruker kondom, ihvertfall med de som ikke er faste. Sædsprut er nok for mange likevel viktig, særlig for eventuell fotodokumentasjon av herlighetene. Sprut i kondom er sånn sett kanskje ikke så fancy. Men det som er bra, selv om man har fornuft-hatten på seg, er at det er veldig fotogent å sprute nesten overalt på en sexy kvinne. Selv om en saftig creampie er manges våte drøm, så må jeg jo få sagt at kompromissløsningene er temmelig rå. Dessuten syns ihvertfall jeg i rollen som bull at det er morsomt å få klare oppdrag fra hennes mann hva gjelder ønsket siktepunkt for sprut. Det gir en god del variasjon fra gang til gang, og det liker vi. Oppdragsfokuset er ett av elementene som gjør det gøy å være bull, ihvertfall den type bull som jeg er. Trådstarter lurer på hvor HW har spruten når hun kommer hjem. Enten er hun allerede hjemme, eller, i de fleste tilfeller, er hun på hotell. Tror ikke jeg sender en HW på tog, fly eller i taxi med dryppende facial, selv om tanken er ganske rå. Hun tar nok en dusj uansett hvor spruten rammet henne, og har forøvrig med seg fotoapparatet hjem til felles forlystelse på kammerset i heimen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Undecided_dane Skrevet 10. februar 2015 Share Skrevet 10. februar 2015 Nu er fordelen jo når man bruger kondom, at man kan tage det brugte kondom med hjem til manden. Så kan han få lov at sluge indholdet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mankell-78 Skrevet 12. februar 2015 Share Skrevet 12. februar 2015 Fornuften tilsier kondom ja, men allikevel er det deilig å legge igjen spruten på henne. På magen eller rett over fitta. Og det er jo forskjellige ting å ta hensyn til når et sånn spørsmål skal besvares, er det et fast bull/wife forhold?, er hun på pillen, eller han sterilisert? Er det lang reiseavstand? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naughtygirl86 Skrevet 12. februar 2015 Share Skrevet 12. februar 2015 Fornuft og lyst er jo to forskjellige ting.. Jeg hadde nok hatt et kjedeligere svar hvis jeg skulle svart fornuftig ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mankell-78 Skrevet 12. februar 2015 Share Skrevet 12. februar 2015 Lysten er oftest mer morsom enn fornuften ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grovpikk Skrevet 12. februar 2015 Share Skrevet 12. februar 2015 Realitetene ligger jo gjerne et sted mellom fornuft og lyst/fantasi. Jeg liker realiteter veldig godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Palle Skrevet 16. mars 2015 Share Skrevet 16. mars 2015 Realiteter må vi dessverre forholde oss til så kondom er must, jeg er sterilisert, men ikke vaksinert mot alle sykdommer. Men i et fast bull-wife forhold er jo spruten i henne som er det beste, eller på magen, rett over musa så det renner ned:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Andy Skrevet 12. mai 2015 Share Skrevet 12. mai 2015 Hvis jeg får legge fornuften bort er førstevalget mitt å sprute helt ytterst i musa, eller på, så det renner ned:) Men har ingen problem å bruke kondom. Kan sprute i den også, eller ta av å sprute på brystene hennes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arctic Skrevet 12. mai 2015 Share Skrevet 12. mai 2015 Personelig så må jeg innrømme at det er noe virkelig eget ved å komme inni henne, blikket hennes når hun kjenner det kommer, synet og følelsen er sterkt. Men dette skjer kun med noen man har en fast relasjon med og ikke om man har "flere" for øyblikket. Utover det så har jeg stor sans for å komme der HUN ønsker slikt hun kan få "brukt" dette ovenfor han som sitter hjemme, eller sitter godt plassert I en stol og nyter hennes og vår nytelse... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogapar30 Skrevet 23. august 2015 Share Skrevet 23. august 2015 Selfølgelig er det å få spruten i fitten som er best Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 27. august 2015 Forfatter Share Skrevet 27. august 2015 Sånn kunne jo vært spennende:) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest newonehot Skrevet 27. august 2015 Share Skrevet 27. august 2015 I meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Boyfriend Skrevet 27. august 2015 Share Skrevet 27. august 2015 I alle tre hull samt ansiktet som krem og i håret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.