Gå til innhold

Sprut


TyrogFrøya

Anbefalte innlegg

En ting jeg har lurt litt på er hvor de forskjellige folkene liker spruten.

 

- Og ikke minst, hvor liker damene å ha spruten når de kommer hjem?

 

Kunne vært moro og interessant med en del svar, så kan man se om det er sammenfallende lyster

eller om det er kræsj.

 

Mitt absolutte favorittsted å få spruten er i munn og ansikt, særlig når jeg vet han har god smak.

Så har blitt sendt noen råe bilder hjem av det, får jo ikke hatt spruten der med helt hjem...

 

gris.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...
  • 1 year later...
Giiirlnorway skrev (På 1.2.2020 den 5.40):

Jeg tenner av å Bli griset til inni og utpå mens typen må slikke all sæden utav hulla mine

Flink jente. Hadde jeg vært cucken din, hadde jeg sett det som en ære og nytelse å slike deg ren i samtlige hull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Cucken her foretrekker at hun kommer hjem med fitta ordentlig fylt opp så han kan få kjenne hvor tøsete hun han vært, først med fingre (kanskje tunge) og deretter smette inn og nyte sloppy seconds, bokstavelig talt, og fylle henne nok en gang etter noen sekunders ivrig jukking. 

Bull ønsker selvsagt alltid å fylle hotwife før han sender henne hjem/lar cuck overta. 

Fruen liker best å bli fylt men en sexy variasjon er at Bull trekker seg ut mot slutten og lar siste del av ladningen legge litt glasur utenpå fitta så cuck må frem med tunga og rengjøre den, det blir mange ekstra bonus orgasmer for henne.  Forutsetter at cuck er med da. 

 

  • Takk 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Dice skrev (På 26.11.2021 den 18.56):

Jeg spør aldri hvor hun/dem vil ha ladningen hen. Det har jeg gitt klar beskjed om på forhånd at går jeg inn i ett forhold som bull så må Både HW og cuck godta risikoen med at hun faktisk kan bli gravid. Jeg kommer til å presse meg dypt inn å fylle fitta hennes med spermen min utallige ganger i løpet av en session. så hvis cucken ikke vil ha kona gravid så må han gjøre en skikkelig grundig cleanup mellom øktene våre.

Artig øvelse men rent fysiologisk er nok neppe den tjenesten egnet for å forhindre eventuell graviditet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brgbd skrev (23 timer siden):

Det er desverre slik, både her og på andre sosiale medier, at det man deler også åpner for debatt, det åpner for likes, og det åpner for kritikk.   Det bør man være klar over før man poster noe som helst.  Man kan ikke gå ut fra at alle er enige.

Du svarte selv på et innlegg/ spørsmål som noen andre har postet.  Hvorfor?  Hadde de spurt deg spesifikt om hvordan du forholder deg til det?   Nei, de ønsker alle slags synspunkter, inkludert dine.  Som du også må forvente og akseptere at noen reagerer på dine innlegg, dersom man ikke er enig.  Det var ingenting personlig i min kommentar.  Men jeg syntes helt klart noen av utsagnene virket lite reflekterte.  Gjør det deg til et dårligere menneske?  Nei absolutt ikke.   Min kommentar gjør heller ikke meg til et bedre menneske.  Det er godt mulig du har meningsfeller som tenker det samme som deg i sakens anledning.  Det er overveiende sannsynlig, statistisk sett.   Jeg synes likevel ikke ståstedet var veldig reflektert fremført.

Forøvrig har min sambo for tiden to elskere som hun treffer med ujevne mellomrom.  Uten kondom.  Det er fordi hun ønsker det slik.  Jeg også.  Graviditet er ikke et tema hos oss, av ulike grunner.  Men sykdommer tar vi på alvor.  Derfor har det selvsagt vært en to-veis samtale om premissene i forkant.   Og vi vet at disse to sjekker seg når de har skiftet partnere, hvilket vi vet at iallfall den ene gjør.  Som vi også sjekker oss hver gang vi har vært på swingers-event selvom kondom er regelen man følger der.

Det jeg i grunnen reagerte mest på var den holdningen som ble lagt for dagen, at det er du som setter premissene, du dikterer hvordan du forlanger å ha det, du hervken spør eller drøfter det.  Du bare gjør som det passer deg......... oi oi oi..... 

oioioi

du kan jo repetere deg i det kjedsommelige.

med fare for å gjenta meg selv, så står det skrevet i den opprinnelige innlegget at går jeg inn i ett forhold så har jeg «avklart» på forhånd… jeg gidder ikke bruke fler kalorier på akkaderingen din hva gjelder dette innlegget. Ha en fin dag videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...