Gå til innhold

Sprut


TyrogFrøya

Anbefalte innlegg

En ting jeg har lurt litt på er hvor de forskjellige folkene liker spruten.

-Hvor liker cuckyen at fruen har spruten når hun kommer hjem?

-Hvor liker bullen at dama har spruten når hun reiser hjem?

- Og ikke minst, hvor liker damene å ha spruten når de kommer hjem?

 

Kunne vært moro og interessant med en del svar, så kan man se om det er sammenfallende lyster

eller om det er kræsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest par29oslo

kommer an på settingen, er det en fast bull som vi stoler på og som ikke bruker gummi, er det klart best at han kommer inni henne, er det en tilfeldig, bruker vi gummi, men når han da kommer, liker vi at han tar av kondomet og spruter over puppene eller fitta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Akershus_49

Beste er selvsagt i, og det av flere grunner. Ene er jo å se nytelsen i hennes øyne når hun kjenner spruten, vippe henne over og inn i orgasmens verden og kanskje for de som tenner på breeding, at kanskje........ :) Og kjenne hennes skjedemuskler jobbe med den mens den sakte blir mykere, for så å våkne til liv igjen, til en ny omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuft tilsier at man bruker kondom, ihvertfall med de som ikke er faste. Sædsprut er nok for mange likevel viktig, særlig for eventuell fotodokumentasjon av herlighetene. Sprut i kondom er sånn sett kanskje ikke så fancy.

 

Men det som er bra, selv om man har fornuft-hatten på seg, er at det er veldig fotogent å sprute nesten overalt på en sexy kvinne. Selv om en saftig creampie er manges våte drøm, så må jeg jo få sagt at kompromissløsningene er temmelig rå.

 

Dessuten syns ihvertfall jeg i rollen som bull at det er morsomt å få klare oppdrag fra hennes mann hva gjelder ønsket siktepunkt for sprut. Det gir en god del variasjon fra gang til gang, og det liker vi. Oppdragsfokuset er ett av elementene som gjør det gøy å være bull, ihvertfall den type bull som jeg er.

 

Trådstarter lurer på hvor HW har spruten når hun kommer hjem. Enten er hun allerede hjemme, eller, i de fleste tilfeller, er hun på hotell. Tror ikke jeg sender en HW på tog, fly eller i taxi med dryppende facial, selv om tanken er ganske rå. :) Hun tar nok en dusj uansett hvor spruten rammet henne, og har forøvrig med seg fotoapparatet hjem til felles forlystelse på kammerset i heimen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuften tilsier kondom ja, men allikevel er det deilig å legge igjen spruten på henne. På magen eller rett over fitta.

Og det er jo forskjellige ting å ta hensyn til når et sånn spørsmål skal besvares, er det et fast bull/wife forhold?, er hun på pillen, eller han sterilisert? Er det lang reiseavstand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Palle

Realiteter må vi dessverre forholde oss til så kondom er must, jeg er sterilisert, men ikke vaksinert mot alle sykdommer.

Men i et fast bull-wife forhold er jo spruten i henne som er det beste, eller på magen, rett over musa så det renner ned:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvis jeg får legge fornuften bort er førstevalget mitt å sprute helt ytterst i musa, eller på, så det renner ned:)

Men har ingen problem å bruke kondom. Kan sprute i den også, eller ta av å sprute på brystene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personelig så må jeg innrømme at det er noe virkelig eget ved å komme inni henne, blikket hennes når hun kjenner det kommer, synet og følelsen er sterkt. Men dette skjer kun med noen man har en fast relasjon med og ikke om man har "flere" for øyblikket. Utover det så har jeg stor sans for å komme der HUN ønsker slikt hun kan få "brukt" dette ovenfor han som sitter hjemme, eller sitter godt plassert I en stol og nyter hennes og vår nytelse... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...