Gå til innhold

Fantasi VS Virkelighet?


CPar

Anbefalte innlegg

Personlig liker jeg chatten på siden her meget godt.

Jeg syns det er veldig bra å slippe å logge seg inn på enda en siden for å ha mulighet til chat.

Noen henvendelser som ikke fører dit man selv ønsker hender jo, men har ikke opplevd noe stort problem med det.

Eneste negative jeg har å si om chat funksjonen er at den er noe ustabil innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UnknownAngel

Jeg tror at adminene her inne gikk ut ifra at de fleste her inne var oppdatert på facebook å dens funksjoner, å derfor visste at man kunne logge av chatten ved et tastetrykk.

Det er synn at folk føler det ubehagelig å være her inne ettersom hva folk skriver. Sånn skal det jo ikke være. Men om det er slik at dette er no som skjer, ikke bare på chatten men også andre steder, er det beste å ta en screenshot og sende til oss admin. Så skal vi gjøre noe med det så fort vi kan. Vi ønsker jo at alle skal trives å ha det bra her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at problemet er "blown out of proportion" og at de fleste klarer å tilpasse seg.

 

 

 

Hvis det er oss du mener ang de slengerene du har kommet med, så har jeg beklaget hvis jeg har støtet noen, og deg inkl deg.

 

Grunn til dette er jo at de fleste her inne er wanabes og ikke har forankring i dette med cuckolding.... og bare fantaserer eller som sagt tror de er med på slikt.

 

Hadde Admin for eks laget ett eget underforum til de som vet/kan/lever ut dette så hadde man sluppet mye av de som tror de vet kan eller kun fantaserer.

 

Har gått igjenom flere av innleggene her og kan godt klippe og lime litt så at DU får se hvor "dumt" noen tror ting er eller ikke er......

 

Jeg trodde dette virkelig var ett seriøst forum for de som driver med cuckolding og det brude kanskje vært ett wanabe/swingers ect ect underforum for de som de kan "leke" i

 

 

Belkager denne utblåsningen..... men tror nok vi sletter oss herifra siden dette er totalt barnehage i fra noen som ikke tåler å bli satt på plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg beklaget hvis jeg har støtet noen, og deg inkl deg.

 

Belkager denne utblåsningen..... men tror nok vi sletter oss herifra siden dette er totalt barnehage i fra noen som ikke tåler å bli satt på plass...

Du har ikke støtt meg du -

Barnehage, og barnehage... det er dine ord - dersom du ikke føler at dette er et forum for deg, så er det jo bare å la være å logge på her da. Vi kommer sikkert til å ha det like gøy her uten deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UnknownAngel
.

 

Hadde Admin for eks laget ett eget underforum til de som vet/kan/lever ut dette så hadde man sluppet mye av de som tror de vet kan eller kun fantaserer.

 

Har snakket litt med overhodene her på siden nå, å vi skal prøve å få til et "underforum" for de som lever for dette. Vi vil jo ikke at noen skal slette seg her fra siden, så om dere har sånne formeninger om hva som kunne vært gjort annerledes å bedre hadde vi satt stor pris på om dere tok kontakt å gidde oss beskjed. Vi jobber jo for at dere skal trives her inne, så alt vi kan gjøre bedre for dere vil vi jo selvfølgelig prøve å få fikset. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lage noe "underforum" tror jeg er et blindspor. Innenfor denne sporten har det alltid vært slik at noen blir så låst i eget modus operandus at alle som praktiserer eller ikke praktiserer eksakt likedan gjør det "feil". Noen er dypt inne i cuckolding og ser med forakt på de som driver med litt lettere hotwifing. Noen er i D/S-sporet, noen er opphengt i feminisering/sissy, noen skal se på, noen venter hjemme og mange er selvsagt på fantasistadiet. Sånn er det bare.

 

Om noe så kunne man lagd en hotwife-diskusjon og en cuckold-diskusjon, men å låse de for andre brukere blir veldig dumt. Det er nok mange som står med en fot i flere leirer eller beveger seg fra en leir til en annen.

 

Mitt forslag til forbedring av forumet hadde vært om man kanskje kunne lagt opp til litt fyldigere profiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Bull_Krsund

 

De som finner noe her de ikke liker bør holde seg borte;

Det er ingen grunn til å innføre "underforum" før trafikken evt. (antall innlegg) blir vesentlig større.

Hvis man først er inne på disse sidene bør man tolerere at andre har litt annet "syn" en en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Det er viktigere ting å prioritere. Skal vi lage et underforum for de som liker lange underbukser i snøvær ? Krone-makko er det ultimate plagget for den velkledde Bull, den kølla varm og klar hele vinteren. Vi gleder oss allerede til bildene.

 

Så prioriter heller permanent å "Skru AV snøen" på siten. Skrur seg på av seg selv i hytt og gevær....og er ganske masete og unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 måneder senere...

Er enig med det meste du sier Cpar. Jeg er også sammen med en voksen kvinne som er av samme mening som deg. For meg er det også uaktuellt om jeg mener fyren er lavmål. Vi bor i en mindre by, så det er problematisk å utøve lysten vår. Vi har prøvd noen ganger, men de har ikke vært mye tess som bull og det blir for dumt når jeg må inn for å tilfredstille henne. Hun er voldsomt tent i forkant, og nedturen blir selvfølgelig stor når typen viser seg å være en pusling. Det er mange her inne jeg synes ser lovende ut, men når avstanden blir for stor er det vanskelig å få til et uforpliktet treff. Vi gutta er ofte store i kjeften på byen, men blir små når vi står der i nettoen :-) . Ønsket vår er å treffe en mann med stil og selvtillit, men jeg tror ikke de vokser på trær her inne :-)

 

Normørspar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja, det hadde vært flott om man fylte ut profilene slik at man kan lese seg til hvem man er, og hva som ønskes. Ellers klikker jeg de fleste av de som er "grønne" på chatten i det jeg regner med at de som ikke ønsker å bli klikket har skrudd chatten av.

 

Og da sier jeg vanligvis ikke mer enn "Hei" i første henvendelse, og regner med at de som ikke svarer ikke har lyst og/eller tid til å chatte med meg. Helt greit. Får jeg derimot svar på mitt "Hei", vil jeg forfatte lengre meningsfulle setninger :)

 

Samtalen som følger etter dette vil variere mellom fantasi og virkelighet, alt etter hvor man er i dette landskapet. For min egen del deltar jeg med liv og lyst irl, men opplever at mange ikke er kommet lenger enn til fantasi. I blandt er disse på jakt etter gode råd og vink, og det kan man vel sakent gi bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...