Gå til innhold

Fantasi VS Virkelighet?


CPar

Anbefalte innlegg

Heisann... etter 1 døgn her inne må jeg stille meg undrende ang endel folk her:confused:

 

For meg virker det som det er ett stort flertall av menn som kun er ute etter fantasier og generel snakk om sex på nett? hva har skjedd med de som er seriøse og faktisk vet hva dette er og går utpå ang Cuckolding?

 

Er lettere oppgitt etter å ha fått "slengt" så mye dritt på chat her om useriøst for at man ikke er intr å treffe noen på deres premisser? ja jøss hva får en mann til å tro at man kan overkjøre ei som er dominant? og vi snakker om å være meget dominant!!!!

 

Er det virkelig sånn at dere menn her inne hopper på første og beste? hva med å finne noen man kan ha det gøy med og som tiltaler av utseende og at det er kjemi i bildet (ikke noen følelser, kun kjemi)

 

For min del er ting på nett mega turnoff og jeg må ha litt tenning og kjemi på han jeg skal treffe, ellers kan jeg jo bare ta gubben :(

 

Det jeg savner her inne er oppførelen og høffligheten i fra forum jeg er på i USA og i fra treff jeg har vært på der :p

 

Men det var litt for sterk kost for endel av dere som kun er ute etter fantasier, tenk at det er andre som lever dette ut IRL.....

 

Lite hint..... snakk med kona deres, for det er mange av oss kvinner som vil ha det fritt, men alt kommer ann på hvordan ting blir lagt frem, tross alt dette er det ultimate kjærlighets forhold..... ^^

 

Kyss og klem FruC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg for min del har hatt mange fine samtaler med medlemmer inne på forumet og selv om det ikke har kommet noe ut av disse har jeg følelsen av at de jeg snakket med ikke har oppfattet meg som en idiot (håper iallefall ikke det :) ).

jeg har oppfattet at de fleste single menn her inne har et ønske om å møte et par men at de også har til en viss grad misforstått hva cuckolding handler om. noen menn her inne tror jeg har låst seg for mye inn i "bull" modus og kanskje ikke helt skjønner at de faktisk

har med et annet menneske som tar en stor sjanse med å la deg som bull ha et møte med sin kone (vi har alle lest på forumet om møte til iorna som et eksempel) , og da nytter det ikke å kjøre på som en full sjømann.

som i alle andre forum er det alltid noen som oppfører seg som idioter men disse vil bare oppnå å ødelegge for seg selv til sist og det blir fort kjedelig til dem.

at noen vil dele fantasier med dere er vel egentlig også en naturlig ting som jeg synes faktisk hører med til dette forumet og det er i historiene og de følelsene som de gir, som gjør at mange tar skrittet til å gjøre dette i virkeligheten (rl) som dere setter i høysetet.

fantasien er selve fødestedet til det som sener blir mange deilige opplevelser ;)

 

jeg for min egen del har mine egne erfaringer om dette med cucolding og trekanter og som en single mann/bull prøver så godt jeg kan å være høflig og imøtekommende i samtaler med andre mennesker uansett legning og ståsted, og føler at jeg lykkes med det selv om det ikke har blitt noen møter ut av det og kommer til å fortsette slik også :)

 

mvh spacewolf

 

---------- Post added at 17:33 ---------- Previous post was at 17:31 ----------

 

og mitt råd til dem som vil "dominere" en dominant kvinne..... ikke prøv ..... det er dømt il å gå til helvete ganske kjapt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan. Er jo beklagelig, men desverre en sannhet at det finnes useriøse menn her inne og, tror det er en del som ikke vet hva cuckold er, men er kunn ute etter å få utløp for sine egne fantasier eller sexbehov.

I følge mitt hode skal jo cuckold skje på kvinnens eller fruens premisser og selv om en er bull, må jo kjemi, oppførsel og vanlig høflighet være ett must for at fruen skal få en deilig opplevelse.

Jeg mener også om ett par bare vil ha med en ekstra mann, bør jo damen ha det avgjørende ordet om valg av mann, er jo hun som skal være i sentrum og oppnå en deilig nytelse.

I Min erfaring med cuckold var det fruen i venneparet som hadde kontrollen på alt, hun var dominant.

Er fullstendig enig i Spacewolf sitt innlegg.

Mvh skinnskyver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si meg enig i ovenstående innlegg;

Dessverre finnes uhøflige mennesker de fleste steder, og sikkert også her.

Men man må også ta i betraktning at ingen oppsøker disse sidene for å diskutere mekking av biler eller den siste fisketuren,

slik at tonen kanskje blir noe spesiell, uten at det er noen unnskyldning for å opptre uhøflig.

Her må man nok regne med litt "rett på sak";

Ingen legger sjul på at de er ute etter en ting;

De jeg har vært i kontakt med ønsker ganske enkelt å knulle kona mi og tømme sæden sin i henne.

På dette fora synes jeg spørsmålet er helt ok, det er jo det det dreier seg om her... men i praksis er det jo underforsått at kjemien og alt det andre må stemme.

Selv har jeg bare positive erfaringer med de jeg har kommet i kontakt med, både her og stort sett ellers på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig enig i innlegget til CPar.... Er også drittlei den muligheten med chat direkte her inne på forumet.... Det er hver eneste gang vi er her inne, hvor vi blir klikket privat. Er det vi som er uhøffelig som klikker bort med en gang?, eller er det de som klikker på oss?.

 

Skal man komme med noe fornuftig som mann, bør man komme med noe mer fornuftig enn "hei". Da får man heller ta seg tid til å skrive en velformulert privat melding...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke dere er uhøflige om dere lar være å svare på forespørsler. Det bør alle respektere.

På den annen side går det an å slå av chatten, om man er drittlei det.

 

Men er ikke enig i at "hei" er så feil av menn å si da.

Det er en høflig måte å sjekke om dere ønsker videre kontakt på, uten bruk av lange fraser.

Hvordan skal man ellers oppnå kontakt? En må jo anta at de som skrur på chat, er her for å chatte også..... eller?

Får man respons, så kan man gjerne bruke tid på å skrive mer velformulert...

 

Selv pleier jeg ikke å klikke noen, men håper selvsagt på å bli oppdaget av de som måtte finne meg interessann. Noe som selvfølgelig aldri skjer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til.

Hva med å skrive mer utfyllende i profilene, slik at man slipper uønsket respons.

Det er jo bare å skrive en enkel setning om hva man ikke ønsker eller ikke.

De fleste (med litt gangsyn) sjekker kanskje profilene før de prøver å ta kontakt.

Ikke lett å vite hva folk ser etter, nå det ikke står et "pip" i profilene.

Enkelte oppgir verken kjønn, sted eller "ønsker".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i mye av det som er skrevet tidligere i tråden her (og uenig i noe).

For min egen del prøver jeg å være hyggelig mot de jeg prater/chatter med og syns denne direkte chatten er bra (når den fungerer) og ett "hei" kan jeg ikke si jeg syns er uhøffelig, så må si meg enig med Jens her. Ønsker man ikke meldinger inne på siden er det mulig å skru den av.

Men om man sender melding til noen og ikke får svar innen 2sek. bør man ikke bli frekk og uhøffelig for det. Det hender jo at chatten ikke fungerer og man ikke ser eller får svart på meldingene eller at man ikke har logget seg ut når man er vekk fra PC'en, sånn er det hvertfall for min del, ikke alltid jeg husker å skru av chat eller lukke nettsiden når jeg går vekk. Det koster meg ingen ting å svare på meldinger, har jeg ikke tid, svarer jeg det og er jeg ikke i nærheten og har glemt å skru av får jeg ikke svart. Sånn er det bare.

 

Her inne følger jeg samme "regler" som jeg følger ute og prøver så langt det er mulig å være hyggelig og svare på eventuelle henvendelser. Dette kalles vel normal folkeskikk. Er vel en del som mangler det, men har heldigvis ikke kommet borti så mange her inne som ikke har det (foreløpig).

 

Har ikke sett det så mye på forumet her, men har sett det på andre forum, sure oppstøt av meldinger med folk som skriver hvor mye de missliker bilder etc. Men liker man ikke bilder som ligger ute er det kanskje bedre å ikke kommentere det enn å legge inn lange kritiske kommentarer.

(Kom kanskje litt langt uten for trådstart her nå.......)

 

Det er sikkert mange useriøse her inne som på alle andre forum, men det virker også som det er en del seriøse. Har selv snakket med en del som jeg antar er seriøse.

 

Nå vil ikke jeg si jeg er noen ekspert på cuckold, men har lest litt både artikler og historier folk her inne.

Det virker på meg som cuckold er ett ganske vidt begrep og et "tema" som kan formes litt etter hva man er ute etter, helt fra det enkle med en ekstra mann fordi man tenner på at kona har det godt og ønsker å gi henne noe ekstra nytelse til de som er i motsatt ende av skalaen (og kanskje litt ekstreme) som ønsker total ydmykelse og "clean up" etterpå.

Alle er vi forskjellig og må prøve å godta våres og andres forskjelligheter. Jeg tror det er viktig å høre på ønsker og prøve å tilpasse seg de ønskene som kommer, er ønskene helt utenfor hva man selv kunne tenke seg så er det ikke verre enn å si at "sorry, dette fungere ikke".

 

Det er vel noen som tror det blir møte i løpet av kort tid ved å skrive "knulle kona di", men de tror jeg har bommet litt, man skal vel kunne ha en normal samtale utenom selve cuckold settingen, ha kjemi og trives i hverandres selskap også eller har jeg missforstått greia helt?

 

Mvh

Mannen i OsloParet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med Jens, om å fylle ut profilene så vi kan lese om hva folk søker.

Jeg la ut profilbilde med ansikt fullt synlig og fikk faktisk 3 henvendelser om hvorfor i helvete jeg gjorde det.

Jeg klikker heller ikke noen, men venter og håper noen tar kontakt, er bare å klikke i vei, prater med alle jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt på inne på dette forumet i over 1 år jeg og har lest de fleste innleggene og selvfølgelig alle innleggene i denne tråden og jeg kan ikke se at det er noen problemer jeg. Jeg har også chattet og e-mailet med mange og når jeg sier jeg ikke har tid til å chatte så er heller ikke det noe problem. Stort sett hyggelig tone fra ALLE sammen. Som sagt - kan'ke forstå at det er noe å klage på her.

Som osloparet77/78 sa: "Alle er vi forskjellig og må prøve å godta våres og andres forskjelligheter."

R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iløpet av det året vi nå har hatt dørene åpne så har jeg som admin ikke fått 1 eneste klage fra brukerne om frekke menn på chatten. Hvis nå det er tilfellet håper jeg at dere sier ifra så vi kan ta oss av dette. Vårt hovedmål er jo at alle skal trives:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare skyte inn med dette, dette er ikke ment å sette noen spesifike i bås, men har mine egene tvil om at de fleste vet hva dette er og hva det i dete heletatt går ut på, for meg virker det mere som om swingers ect er mere rett, og at dette med Cuckolding er mere fantasi.

 

For å få levd ut en fantasi så må den ut, og det første steget er det største og vanskligste, menlig å fortelle om hva man vil og ønsker...... har selv opplevd dette med gubben, men jeg er så takknemelig at han gjorde dette....

 

Jeg kan si at egen erfaring at det er mange av mine venninner som vet om hvordan vi har det og de vil gjerne ha det slikt som vi har det, men det er endel ting som spiller inn i dette, som sjalusi/regler som MÅ følges (brytes reglene så brytes tillitten) og da er fundamentet med Cuckolding brutt og rett å slett ødelagt.

 

Jeg vil mere si at jeg heller over til den "gamle" skolen når det gjelder Cuckolding, og vi har endel skandinaviske fenomen ang dette som heller mere inn på BDSM og swingers tendenser.

 

Jeg håper ikke at noen føler seg i båssatt av meg da det IKKE er mening, men at i ett forum slik som dette gjelder tolerangse begge veier, og at de som føler de må presse på med å "vise" seg frem klarer å oppføre seg, tross alt er det gentlemen vi damer liker.....

 

 

Fortsatt kyss og klem

 

FruC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fint at folk tar kontakt bare for å snakke/ flørte. Det starter jo gjerne som en interesse og folk må gå alle trinnene selv. Personlig hjalp det veldig å bare snakke og flørte med folk om teamet før jeg tok det til virkeligheten. Det er igrunn en spennede men "alvorlig" interesse med mange følelser innblandet. Om noen er usikre så er det vel bare å si det rett ut, ærlighet varer lengst og jeg har møtt mange fantastiske mennesker via chatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mener her er "alle" de som er kun ute etter ting på nett...... når man på 2 linje etter hei, starter med msn? og vil du se jeg runker for deg??? da har du etter min mening bommet big time.....

 

Og det med følelser i dette er jo tabu.... når følelser kommer inn i bilde er noe som ikke er helt riktig.....

 

Hvis noen her kan forklare meg hva nettsex og camsex har å gjøre med cuckolding.... så mottas det med stor takk.... for det har jeg enda ikke skjønt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby
]Det jeg mener her er "alle" de som er kun ute etter ting på nett...... når man på 2 linje etter hei' date=' starter med msn? og vil du se jeg runker for deg??? da har du etter min mening bommet big time.....[/b']

 

Og det med følelser i dette er jo tabu.... når følelser kommer inn i bilde er noe som ikke er helt riktig.....

 

Hvis noen her kan forklare meg hva nettsex og camsex har å gjøre med cuckolding.... så mottas det med stor takk.... for det har jeg enda ikke skjønt....

 

 

HELT enig! Man går jo ikke bort til ei pen dame på en bar og spør de samme spørsmålene? Mange må forstå at frekkhet og latterlig oppførsel ikke er veien til senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELT enig! Man går jo ikke bort til ei pen dame på en bar og spør de samme spørsmålene? Mange må forstå at frekkhet og latterlig oppførsel ikke er veien til senga.

 

Vi opplvere dette omtrent hver eneste gang vi er her inne, at noen klikker oss. Det var før vi visste at vi kunne skru av chatten. Fruen ville etterhvert ikke gå inn her, da hun synes dette var ubehagelig. Jeg skulle ønske at man kunne ha et valg, at man kunne skru av chatten her inne på forumet hele tiden. Nå fungerer det sånn at man må gjøre det med en gang man går inn her.

Dette har faktisk ødelagt gleden vår med å være her inne, og vi vurdere å melde oss ut herfra.... Og det ønsker vi ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan heller bruke webcam chatten, som man finner øverst på siden her. Chatten her på forumet, er helt sikkert grei for de som ønsker kjapp kontakt her inne, men for oss som ønsker å finne noen på en annen måte, så er det en plage. Ja, det tar bare noen sekunder å koble vekk chatten, men det er noe som må gjøres hver eneste gan man er her inne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby
Vi opplvere dette omtrent hver eneste gang vi er her inne, at noen klikker oss. Det var før vi visste at vi kunne skru av chatten. Fruen ville etterhvert ikke gå inn her, da hun synes dette var ubehagelig. Jeg skulle ønske at man kunne ha et valg, at man kunne skru av chatten her inne på forumet hele tiden. Nå fungerer det sånn at man må gjøre det med en gang man går inn her.

Dette har faktisk ødelagt gleden vår med å være her inne, og vi vurdere å melde oss ut herfra.... Og det ønsker vi ikke....

 

Trist at dere ser det slik, for vi ønsker ikke å miste noen medlemmer. Vi prøver hele tiden å gjøre hverdagen for brukerne av http://www.norcuckold.com lettere, men er ikke alltid like enkel da man ikke hører noen tilbakemelding.. Skal se om det er noe å gjøre med chatten på hovedsiden :)

 

 

Man kan heller bruke webcam chatten, som man finner øverst på siden her. Chatten her på forumet, er helt sikkert grei for de som ønsker kjapp kontakt her inne, men for oss som ønsker å finne noen på en annen måte, så er det en plage. Ja, det tar bare noen sekunder å koble vekk chatten, men det er noe som må gjøres hver eneste gan man er her inne....

 

Webcamchatten er oppe og går, man trenger bare å logge seg inn som enten registrert bruker, eller gjest og bruke norcuckold som passord. Dessverre er det ikke stor aktivitet inne der 24/7.. Men går jo alltids ann å avtale en "date" på webcamchatten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar faktisk ikke så lang tid å skrive en setning i profilen sin om hva man ønsker/ikke ønsker da.

De fleste vil vel respektere det som står der....eller?

De som ikke har folkeskikk nok til det, har kanskje ikke noe her å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar faktisk ikke så lang tid å skrive en setning i profilen sin om hva man ønsker/ikke ønsker da.

De fleste vil vel respektere det som står der....eller?

De som ikke har folkeskikk nok til det, har kanskje ikke noe her å gjøre.

 

Da vet vi hvor har deg Jens....

 

Vi har gjenntatte ganger sagt akkurat det samme til de som hele tiden klikker oss. At vi ikke søker noen ting, men det virker som om når pikken står... siver vettet ut.....

Har skrevet at vi ikke søker noen ting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...