Gå til innhold

Bull, bare kåte enslige gutter eller?


BareMeg

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier lurer jeg på dette, er de som er Bull her inne bare kåte enslige gutter? Eller er det også en 'legning' på lik linje meg Cuckold?

Jeg ser for meg at jeg hadde hatt større respekt for en Bull som var i ett forhold, men som tente på å knulle en annens kone, enn en singel kar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DrBigStick

I cant speak for others, but i am a bull who likes it only because it appeals me. If i am a horny single guy then i could find drunk girls on friday or saturday nights in town, And that wouldnt be difficult. So a real bull would like to take on someone´s wife and have her mostly in front of him to show him (the husband) how his women needs to be treated. A real bull would take pride in satisfying someone´s wife than just have sex with her.

 

That said, as i mentioned i cannot speak for others, but there are horny people here too :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok rett i noe av det du skriver. Mange av de såkalte "bullene" her inne er nok bare kåte gutter som egentlig ikke vet hva denne siden går ut på. Jeg har derimot vært heldig med bullene jeg har truffet. De har vært meget seriøse og har rett til å kalle seg bull. Jeg tror det er viktig å gjennomskue motivet til folk her inne, noe som er rimelig simpelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man være en god Bull, er det nok en del ting som kreves.

 

Man må kunne "performe" mens mannen er til stede.

Man bør være en naturlig dominant type. Å prøve å være dominant uten at man i utgangspunktet er slik, blir fort bare komisk.

Man bør også ha erfaring noe over gjennomsnittet.

Er man i tillegg utstyrt noe over gjennomsnittet, er nok det en fordel.

 

Å være kåt gutt holder altså ikke i denne sammenhengen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

robert54.. Dette er vel det største "bullshit" jeg har hørt.

Hvor har du det fra at man for å være en god bull må være en velutstyrt dominant mann med "master" i sengegymnastikk?

Hw's er da vel like individuelle og ulike i sine ønsker som resten av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

Er ganske enig med robert54 jeg...

Kjett med en bull som blir sittende å skjelve i sofan å ikke får seg til å gjøre noenting. Da hjelper det ikke om han er godt utstyrt heller. ... men har bullen selvtillit og vet hvordan han skal ta i en dame så er ikke jeg avhengig av at kuken er gedigen. Mye helheten av personen som avgjør, men noen av de kriteriene robert54 må være tilstede for meg iallefall! Om ikke alle på en gang;)

Ha en flott mandag!

-Frøya -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være tilpasningsdyktig føler jeg er et stikkord her.

Det finnes så mange settinger og ønsker, at man som Bull faktisk må/bør kommunisere litt med paret før et treff.

Å "ta det som det kommer" kan sikkert gå det også, men min erfaring at regler, og retningslinjer er en bra ting.

Mvh.

Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EniVestfold

Har inntrykk av at det er alt mulig her inne, som alle steder på nettet. Men for egen del, har jeg blitt kjent med ordentlig hyggelige og seriøse folk her. Og er inne i en setting som passer dem og meg bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesp.

Da er vi igang med definisjoner igjen. vet dere hva? For meg er alle disse definisjonene helt ur-komiske. Regner med de fleste her inne betegner seg selv som sexuelt frigjorte. Er man frigjort, så kan man vel ikke passe inn i ei på forhånd definert ramme?

 

Poenget mitt er at så lenge dere skal definere for andre hva som er rett og galt for å kunne kalle seg bull, cuckold eller HW, ja da tror jeg dere har misforstått noe helt vesentlig.

 

Eksempelvis vil jeg selv (som definerer meg som cuckold) kjeppjage nettop denne "master" "dominerende" fjompen av en "bull" som skal vise meg hvordan hun skal taes (som det legges frem over). Det minste snev av "master"takter, og jeg vil vise pingla tydelig hvor skapet skal stå.

 

Er det derimot en gentleman som får meg og henne til å føle oss vel og kan tilby noe ekstra. Behandler henne som en dronning, og meg med respekt, så får han denne respekten tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må kunne "performe" mens mannen er til stede.

Ja. Det er nok ikke en dårlig ide. Dersom mannen skal være tilstede da. Min HW har en elsker hun har truffet mye, mens om jeg aldri har møtt.

 

Man bør være en naturlig dominant type. Å prøve å være dominant uten at man i utgangspunktet er slik, blir fort bare komisk.

Nei. Dominerende småfolk kan holde seg hjemm (hos oss iallefall).

 

Man bør også ha erfaring noe over gjennomsnittet.

Tja. Kan jo være en gøy setting om hun lærer opp en kar da...

 

Er man i tillegg utstyrt noe over gjennomsnittet, er nok det en fordel.

:-D Kommer ann på. Hun ser etter helt andre kvaliteter enn størrelse, men hun liker stor pikk...

 

Å være kåt gutt holder altså ikke i denne sammenhengen :)

Nei. Det gjør det nok ikke, men gjør det noengang det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må kunne "performe" mens mannen er til stede.

Ja. Det er nok ikke en dårlig ide. Dersom mannen skal være tilstede da. Min HW har en elsker hun har truffet mye, mens om jeg aldri har møtt.

 

Man bør være en naturlig dominant type. Å prøve å være dominant uten at man i utgangspunktet er slik, blir fort bare komisk.

Nei. Dominerende småfolk kan holde seg hjemm (hos oss iallefall).

 

Man bør også ha erfaring noe over gjennomsnittet.

Tja. Kan jo være en gøy setting om hun lærer opp en kar da...

 

Er man i tillegg utstyrt noe over gjennomsnittet, er nok det en fordel.

:-D Kommer ann på. Hun ser etter helt andre kvaliteter enn størrelse, men hun liker stor pikk...

 

Å være kåt gutt holder altså ikke i denne sammenhengen :)

Nei. Det gjør det nok ikke, men gjør det noengang det?

 

Hva om vi kombinerer det du skrev og legger til godt humør, åpen og lett å prate med har vi en farlig god kombo! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å ta definisjoner for langt, så finnes det kanskje to hovedtyper bull.

* "Natural born bull" - selvsikker, velutrustet, dominerende. Kan dra frem pikken i nesten enhver sammenheng og prestere.

* "Evolved bull", de som har endt opp med å bli bull gjennom prøving og feiling, og funnet en nisje der de trives med å tilfredstille andre menns kvinner. Denne typen er mer lydhør for parets behov, og søker å tilpasse seg både kvinnen og mannens individuelle drømmer og behov.

 

Og så er det vel massevis av varianter og mellomstadier, og de som kan være både det ene og det andre ut fra situasjonen.

 

Men for alle typer bull så er nok utgangspunktet ganske enkelt at man er en kåt gutt. Det er der det starter... For de fleste er det å bli bull noe som krever erfaring, men "natural born bulls" kan nok gå inn i en slik rolle nesten rett fra puberteten. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en mann tar kontakt her og markedsfører seg som en dominant selvsikker BULL med diger kølle, stort ego og enorm erfaring blir det fort stopp her i gården.

 

Ikke feil noen av de tingene der hvis det samtidig er en som "klikker" med begge to og som vi kan ha en vettug dialog med.

 

Mangler det siste er det ikke så farlig med noe av det første. Og er det siste tilstede kan flere av de første mangle....

 

Kjemi er vel et stikkord her.

 

Men det er nå bare hvordan herr og fru 78 liker det. All respekt for alle andre. Andre har sitt, vi har vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en mann tar kontakt her og markedsfører seg som en dominant selvsikker BULL med diger kølle, stort ego og enorm erfaring blir det fort stopp her i gården.

 

Ikke feil noen av de tingene der hvis det samtidig er en som "klikker" med begge to og som vi kan ha en vettug dialog med.

 

Mangler det siste er det ikke så farlig med noe av det første. Og er det siste tilstede kan flere av de første mangle....

 

Kjemi er vel et stikkord her.

 

Men det er nå bare hvordan herr og fru 78 liker det. All respekt for alle andre. Andre har sitt, vi har vårt.

 

Må si meg enig med deg. Det finnes ikke noe her i verden som er mer turnoff for meg og forloveden min enn mannfolk som trapper opp og tror de er guds gave til kvinnen og vil gi henne multiorgasmer og spruteorgasmer første kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...