Dragonpar Skrevet 20. juli 2013 Share Skrevet 20. juli 2013 For ca et år siden var det en lys ide om å kunne avtale en helg hvor vi kunne treffes på enten Kiel ferjen eller Danskebåten. Vi syntes dette var en strålende ide, og ventet spent på at noen skulle komme med en dato for dette. Men ser etter hvert at dette ikke skjedde. Kan dette være en ide å prøve ut? Eller er vi for optimistiske vedrørende dette? Er det noen som vet om plasser i Oslo og Trondheim hvor man kan gå ut på byen med ankelkjede og regne med å treffe personer som vet hva dette betyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloParet77/78 Skrevet 20. juli 2013 Share Skrevet 20. juli 2013 Er det ikke bare å finne et sted som egner seg og foreslå dette stedet da. Da er det sikkert flere som vet hva dette ankelkjedet dreier seg om som også vil komme til dette utestedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert54 Skrevet 20. juli 2013 Share Skrevet 20. juli 2013 Dette har vært diskutert tidligere. Den gang syntes jeg det ble slik at når en profil foreslo et sted, så foreslo en annen et annet sted o.s.v. Så det endte vel bare med flere forslag og ingen konklusjon. Jeg mener å huske at flere mente at Bar1 på Aker brygge var et aktuelt sted for Oslos vedkommende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wifeseeker Skrevet 11. august 2013 Share Skrevet 11. august 2013 Bar 1 er stengt for tiden pga utbyggingen på aker. noen andre steder en kan bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naughtygirl86 Skrevet 12. august 2013 Share Skrevet 12. august 2013 Bar 1 er stengt for tiden pga utbyggingen på aker. noen andre steder en kan bruke? Har hørt at Tre Brødre i Karl Johan også brukes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tigerrocks Skrevet 12. august 2013 Share Skrevet 12. august 2013 Tre brødre er et hyggelig og bra sted. Alle finner frem også:-) Noen som skal dit snart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 12. august 2013 Share Skrevet 12. august 2013 Jeg syns dette er en bra idè, hvorfor ikke velge en helt uskyldig cafè hvor man kan vise en papirlapp e.l med "NC" på bordet, så alle ser hvor de skal? Man trenger jo ikke få et sextreff ut fra det, men det er jo fra min side ment som et vanlig treff hvor man kan møte de man snakker med her inne face-to-face uten noen forpliktelser eller press. Så er det vel også flere til stede der som man kan snakke med. Jeg tenker at dette vil bli en god info-hub for de som ønsker å benytte tilbudet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert54 Skrevet 14. august 2013 Share Skrevet 14. august 2013 Denne ideen synes jeg er helt glimrende. Finne et bord på 3 Brødre, legge en diskret lapp på bordet med "NC" på. Enkelt, lett å finne, og på ingen måte avslørende for andre enn oss som er medlemmer her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 14. august 2013 Share Skrevet 14. august 2013 Tre brødre funker greit...vi stikker innom der av og til. Fredager/lørdager. Skal se etter NC-lapp... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sexelsker Skrevet 17. august 2013 Share Skrevet 17. august 2013 noen som skal dit i kveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arctic Skrevet 18. august 2013 Share Skrevet 18. august 2013 Heisan alle sammen:-) For å rett og slett bare "hoppe i det" og ta et lite initiativ her så gjør jeg følgende :-).. Onsdag førstkommende (21/8) vil det ligge en liten gul "post-it" lapp på et av bordene innerst mot høyre på 3 Brødre fra ca kl 20:00. Jeg sitter der og som den aktive Bull jeg er ;-).. så hadde det vært mer en hyggelig om noen andre satte seg ned der også? .. Et morsomt og "hemmelig" tegn er jo om HW plukker opp lappen idet man seter seg.. Utover det så ser man jo hva som kan skje videre. kanskje man bare tar en øl og snakker litt om løst og fast.. eller kanskje man rett og slett finner ut at mitt store hotellrom frister for et besøk. Ingen forpliktelser og lovnader fra noen av partene.. men et hav av muligheter ;-) Meld gjerne her om noen som i det hele tatt kan tenke seg et slik lite frekt forsøk.. så slipper jeg å sitter der i timer alene ihvertfall *hehe* Anyone? T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PariStavanger Skrevet 21. august 2013 Share Skrevet 21. august 2013 Har tenkt meg på "Tre brødre" i kveld. Noen som ser etter en ung herre der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lakla Skrevet 1. september 2013 Share Skrevet 1. september 2013 Det blir Tre Brødre på meg og min kone fredag 6/9. Hun har på seg sitt nyinnkjøpte ankelkjede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdk22 Skrevet 2. september 2013 Share Skrevet 2. september 2013 lapp på bordet på tre brødre er en veldig god ide, skal taes i bruk neste gang vi skal ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.