Gå til innhold

Treffsteder i Oslo og Trondheim


Anbefalte innlegg

For ca et år siden var det en lys ide om å kunne avtale en helg hvor vi kunne treffes på enten Kiel ferjen eller Danskebåten.

Vi syntes dette var en strålende ide, og ventet spent på at noen skulle komme med en dato for dette. Men ser etter hvert at dette ikke skjedde.

Kan dette være en ide å prøve ut? Eller er vi for optimistiske vedrørende dette? :confused:

 

Er det noen som vet om plasser i Oslo og Trondheim hvor man kan gå ut på byen med ankelkjede og regne med å treffe personer som vet hva dette betyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært diskutert tidligere. Den gang syntes jeg det ble slik at når en profil foreslo et sted, så foreslo en annen et annet sted o.s.v. Så det endte vel bare med flere forslag og ingen konklusjon.

 

Jeg mener å huske at flere mente at Bar1 på Aker brygge var et aktuelt sted for Oslos vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg syns dette er en bra idè, hvorfor ikke velge en helt uskyldig cafè hvor man kan vise en papirlapp e.l med "NC" på bordet, så alle ser hvor de skal?

 

Man trenger jo ikke få et sextreff ut fra det, men det er jo fra min side ment som et vanlig treff hvor man kan møte de man snakker med her inne face-to-face uten noen forpliktelser eller press. Så er det vel også flere til stede der som man kan snakke med. Jeg tenker at dette vil bli en god info-hub for de som ønsker å benytte tilbudet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan alle sammen:-)

For å rett og slett bare "hoppe i det" og ta et lite initiativ her så gjør jeg følgende :-)..

Onsdag førstkommende (21/8) vil det ligge en liten gul "post-it" lapp på et av bordene innerst mot høyre på 3 Brødre fra ca kl 20:00.

Jeg sitter der og som den aktive Bull jeg er ;-).. så hadde det vært mer en hyggelig om noen andre satte seg ned der også? ..

Et morsomt og "hemmelig" tegn er jo om HW plukker opp lappen idet man seter seg..

Utover det så ser man jo hva som kan skje videre. kanskje man bare tar en øl og snakker litt om løst og fast.. eller kanskje man rett og slett finner ut at mitt store hotellrom frister for et besøk.

Ingen forpliktelser og lovnader fra noen av partene.. men et hav av muligheter ;-)

Meld gjerne her om noen som i det hele tatt kan tenke seg et slik lite frekt forsøk.. så slipper jeg å sitter der i timer alene ihvertfall *hehe*

Anyone?

T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...