Gå til innhold

Cockold - fortrengt homosexuell?


Roger

Anbefalte innlegg

Har tenkt litt på hvordan denne "fetishen" utvikler seg, først fra å bli overasket av hvor kåt man blir av å oppdage at ens kone har seg med en annen, til at man begynner å oppfordre til at konen skal flørte med andre og deretter faktisk knulle en annen mann. Og til sist at man faktisk er fascinert av tanken på en annen manns pikk. Før var dette en helt umulig tanke for meg. Nå er det ikke usannsynlig. Gjør konens seksuelle sidesprang en mann til bifil? Jeg tror det ligger noe i det - andre som har tanker om dette og kan mene noe om saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke man skal henge seg så mye opp i "-fil", altså bifil, homofil. Hva som tenner en person er helt individuelt og man trenger ikke være redd for å være det ene eller andre. Man bør prøve å nyte sin seksualitet og ha det gøy med den. Hvis du gjør det du (og din kone) liker så spiller det vel ingen rolle, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei franco, det er riktig som du skriver, men det er likefullt en underlig personlig utvikling:-) Hadde aldri forutsett en slik retning i seksuallivet, og finner det selvfølgelig spennende og tilfredsstillende, men ikke helt ukomplisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dixie

For å svare på det du nevnte ang homoseksualitet så kan jeg avvise at jeg er bi- eller homofil for mitt vedkommende.

Når jeg har kjæreste så blir jeg fascinert av å se henne med andre menn og det er noe spesielt med å se HANS kuk i MIN jente. Men jeg kunne aldri gjort noe seksuelt med en annen mann selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tiden har seksuell utfoldelse blitt mer og mer fri enten vi vil eller ei (nesten), trenger ikke nødvendigvis å være noe komplisert med det. Er nok litt individuelt det der med tanke på usikkerhet. Ser ikke linken mellom din kone bli tatt av en annen og deg være bifil idet hele tatt egentlig. Just relax-enjoy and have fun, og ikke gjøre det til noe mer enn det det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han jeg pleide å være sammen med sa til meg, at det å slikke sæd fra meg utfordra ting som han trodde definerte hans seksualitet, og det tente han noe sykt.. noe som igjen tente meg voldsomt. Det må være en stor seksuell opplevelse, å beundre en annen manns kropp...pikk..som knuller dama di, pluss de som liker å bli dominert liker ofte tanken på at noen andre skal definere sin seksualitet, hvor og når og hvordan de skal få orgasme (f.eks. kun analt). Så lenge det tenner deg, hvorfor ikke tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke jeg... Har ihvertfll ingen hverken bifile ller homofile tendenser når kona kommer nypult hjem fra elskeren sin, full av sed både her og der...

 

Husker følelsen det ga meg når jeg klina med kona rett etter at hun hadde svelget satsen til elskeren sin, det var bare helt fantstisk å gjøre det! Munnen var varm og glatt og våt og hun hadde fremdeles sæd på utsiden av munnen også (Elskeren hennes kommer noe helt jævlig mye...) og jeg bare begravde tungen inn i kjeften på hanne og bare nøyt smaken, det var helt guddommelig herlig å gjøre det, men jeg følte meg overhodet ikke homofil, eller bifil av den grunn...

 

Slikket henne ren har jeg bare gjort en gang, og da ved en feiltagelse egentlig... Jeg hadde glemt at elskeren hadde tømt seg i fitta hennes og da vi byttet plass så jeg den deilige åpne baken hennes, så jeg bøyde meg ned og slikket hnne i bken og når jeg var ferdig der lot jeg tungen gli ned i fitta hennes og boret tungen inn og sugde, og fikk plutselig kjeften full av sperm. Det var ikke ekkelt eller noe, bare overraskende, så jeg svelget det og håpet at min kone og elskeren ikke hadde merket noe der hun var opptatt av å suge ham opp igjen før jeg begynte å ta henne bakfra. Først etterpå begynte jeg å analysere om det faktisk hadde gjort noe om de hadde visst hva jeg gjorde... Så jeg kommer nok til å prøve det igjen, det var ganske deilig. Merkelig nok oppdaget min kone det ikke hller, men det var kanskje ikke så rart sånn som hun fikk gjnnomgå den natta der..

 

Ellers kan jeg si at heller ikke elskeren ser ut til å ha noe i mot det, han kliner gjerne med henne bare sekunder etter at hun suger seg av pikken min, og vice versa såklart, så kanskje dette med -fil greiene er litt opphauset? Kan virke slik for meg ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke jeg... Har ihvertfll ingen hverken bifile ller homofile tendenser når kona kommer nypult hjem fra elskeren sin, full av sed både her og der...

 

Husker følelsen det ga meg når jeg klina med kona rett etter at hun hadde svelget satsen til elskeren sin, det var bare helt fantstisk å gjøre det! Munnen var varm og glatt og våt og hun hadde fremdeles sæd på utsiden av munnen også (Elskeren hennes kommer noe helt jævlig mye...) og jeg bare begravde tungen inn i kjeften på hanne og bare nøyt smaken, det var helt guddommelig herlig å gjøre det, men jeg følte meg overhodet ikke homofil, eller bifil av den grunn...

 

Slikket henne ren har jeg bare gjort en gang, og da ved en feiltagelse egentlig... Jeg hadde glemt at elskeren hadde tømt seg i fitta hennes og da vi byttet plass så jeg den deilige åpne baken hennes, så jeg bøyde meg ned og slikket hnne i bken og når jeg var ferdig der lot jeg tungen gli ned i fitta hennes og boret tungen inn og sugde, og fikk plutselig kjeften full av sperm. Det var ikke ekkelt eller noe, bare overraskende, så jeg svelget det og håpet at min kone og elskeren ikke hadde merket noe der hun var opptatt av å suge ham opp igjen før jeg begynte å ta henne bakfra. Først etterpå begynte jeg å analysere om det faktisk hadde gjort noe om de hadde visst hva jeg gjorde... Så jeg kommer nok til å prøve det igjen, det var ganske deilig. Merkelig nok oppdaget min kone det ikke hller, men det var kanskje ikke så rart sånn som hun fikk gjnnomgå den natta der..

 

Ellers kan jeg si at heller ikke elskeren ser ut til å ha noe i mot det, han kliner gjerne med henne bare sekunder etter at hun suger seg av pikken min, og vice versa såklart, så kanskje dette med -fil greiene er litt opphauset? Kan virke slik for meg ihvertfall...

Bifile tendensen har du i bøtter og spann. Du må virkelig være ironisk, evt så forstår du ikke helt hva det vil si å være bifil. Ikke at det er noe galt i å være bifil, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bifile tendensen har du i bøtter og spann. Du må virkelig være ironisk, evt så forstår du ikke helt hva det vil si å være bifil. Ikke at det er noe galt i å være bifil, altså.

 

Er vel heller biseksuell enn bifil om en skal være pirkete da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Det har jeg også lurt på. For min del vil jeg gjerne slikke mannen min sin utkårede osv. Ser her at mange menn liker å kle seg i dametøy, mens jeg som er dame vil gjerne kle meg i undertøyet til jenta som mannen min har valgt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...