Gå til innhold

Hvor stor kuk har du?


monklu

Hvor stor kuk har du?  

552 stemmer

  1. 1. Hvor stor kuk har du?

    • Mer enn 30 cm
      0
    • 27 - 29 cm
      1
    • 24 - 26 cm
      9
    • 21 - 23 cm
      50
    • 18 - 20 cm
      244
    • 15 - 17 cm
      211
    • 12 - 14 cm
      70
    • 9 - 11 cm
      16
    • 6 - 8 cm
      4
    • Mindre enn 6 cm
      1


Anbefalte innlegg

Jeg synes for få bulls her inne har mål av utstyret og gode bilder i profilene sine. Det fører kanskje til mange "useriøse" henvendelser for dem, som noen kaller dem? For meg og dama er rett og slett monsterkuk drømmen. Finnes det store og tykke nok her inne, eller i Norge i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kone er så heldig å ha knulleavtale med hennes største å så langt den beste black bull . Han passer trofast på å stikke innom å knulle henne når han reiser på jobb i oljebransjen etter 14 dager er han innom byen igjen på sin hjemreise. Har han rikelig med tid før sin flyavgang. Kommer han å gir henne et skikkelig påfyll. Etter 4 uker er han innom igjen. Så hun er veldig fornøyd med tilgangen. Da hun også har treff med flere buller.

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 5 years later...
  • 2 weeks later...
Gjest Krydderpar

Velger vi å tro at svarene her inne er valide så kan jo samtlige "offentlige" undersøkelser om tema pakke sekken å finne noe annet å gjøre. Påstanden om at gjennomsnittskuken er rundt 14 cm. faller jo fullstendig igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krydderpar
Noe selektivt utvalg ligger sikkert til grunn for avviket. Du registrerer deg neppe som bull på en cuckoldside om du har 11cm :)

Godt poeng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å tro at dette bare er bull-shit.

Jeg har selv 19cm, og etter å ha besøkt klubber både her hjemme og i utlandet, samt vært med på diverse treff, så har jeg bare opplevd tre ganger å treffe noen med like stort eller større utstyr.

Hvordan er det egentlig folk måler, trykker de tommestokken langt inn i lysken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditto den, Stauret.

Dette resultatet er ikke bullish, men bull shit.

 

Etter en del erfaringer med forskjellige dogging, gangbang, swinging etc. har jeg vel kun et par tre ganger sett 21-25.

Selv mine 17-18, som statistisk sett er normal+ er oftest blant de større. Statistisk sett skulle gruppen 15-17 vært overveldende den største med noen få i gruppen 18-20. At vi i dette vesle utvalget skulle ha hele 47 over 20cm ville være intet mindre enn sensasjonelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I don't really see why anyone would bother lying on an anonymous poll. I agree though that we probably have an above average selection here, firstly because bulls are more likely to be exceptionally equipped, that's part of being a bull, and secondly because people are more likely to take part in the poll if they are a little proud of their size. The people with less than 16cm largely wouldn't bother to take part.

 

I'm in one of the larger categories, but my photos tell you more than any number will. To be honest, size alone isn't enough anyway, as most are probably aware.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...firstly because bulls are more likely to be exceptionally equipped,

Or rather the other way around, - a well equipped gent are more likely to be a bull.

 

...secondly because people are more likely to take part in the poll if they are a little proud of their size. The people with less than 16cm largely wouldn't bother to take part.

Right, - otherwise the smallish cuckolds would probably more than "outwight" the larger bulls.

 

I still doubt the number of large responders, though. :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten anekdote fra en tidligere sammenkomst der et par hadde invitert til gangbang av fruen.

 

Noen av oss stod og så fascinert på at på at en av gjestene knullet fruen. Det var en mørkhudet kar på rundt 25 cm, definitivt det største utstyret jeg har sett slik sammenheng. Selvom han aldri var skikkelig hard så strammet kondomet og dekket bare halve kuken.

 

En kar stod ved siden av meg og nappet i sine flistynne 14 cm som stod som en spiker. Syrlig kommenterte han at "Stakkars fyr, alltid for små klær som strammer. Aldri skikkelig knallhard for da svimer han av pga. blodmangel. Aldri skikkelig deeptroath, hvilken dame klarer 25 cm lissom ? Jeg ? Jeg får deeptroath hver gang, jeg ! Hver gang! Og hvor mange damer tør la han prøve 2'ern ? Jeg har ikke tall på hvor mange tvilende analjomfruer jeg har hjulpet. Klarer du den ? Spør jeg og viser pekefinger, da klarer du meg. Funker hver gang. Stakkars fyr."

 

Man kan alltids se en sak fra minst to sider. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann-Øst
En liten anekdote fra en tidligere sammenkomst der et par hadde invitert til gangbang av fruen.

 

Noen av oss stod og så fascinert på at på at en av gjestene knullet fruen. Det var en mørkhudet kar på rundt 25 cm, definitivt det største utstyret jeg har sett slik sammenheng. Selvom han aldri var skikkelig hard så strammet kondomet og dekket bare halve kuken.

 

En kar stod ved siden av meg og nappet i sine flistynne 14 cm som stod som en spiker. Syrlig kommenterte han at "Stakkars fyr, alltid for små klær som strammer. Aldri skikkelig knallhard for da svimer han av pga. blodmangel. Aldri skikkelig deeptroath, hvilken dame klarer 25 cm lissom ? Jeg ? Jeg får deeptroath hver gang, jeg ! Hver gang! Og hvor mange damer tør la han prøve 2'ern ? Jeg har ikke tall på hvor mange tvilende analjomfruer jeg har hjulpet. Klarer du den ? Spør jeg og viser pekefinger, da klarer du meg. Funker hver gang. Stakkars fyr."

 

Man kan alltids se en sak fra minst to sider. ;)

 

Hehe! Ler her! Denne var god Bulle! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk er snakk gutter, bevis er hva som gjelder. Det viser seg dog å være ganske umulig å konsentrere seg om å måle utstyret, passe på at målebåndet ligger rett, prøve (og feile) i å eviggjøre objektet fra den mest fotogene vinkelen og også ta bildet, samtidig som man må holde seg 100% hard, så må unnskylde litt dårlig kvalitet og lite flatterende bilder hehe ;)

 

Men her har dere altså fakta. Omtrent 18 lang or 15-16cm tykk. Eller altså 23cm lang og 19cm tykk i internettmål!

 

Og forøvrig er "benpresset" riktig måte å måle på. Her fra et av de større studiene: "Erect lengths in the included studies were measured by pushing the pre-pubic fat pad to the bone" https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/bju.13010

 

breddegrad.jpg

lengdegrad.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Njaa, med mindre det er «han» i cuckoldparet med eventuelt liten penis. Pikken skal måles fra oversiden av rot til tuppen av kukhodet. Omkretsen varierer ofre fra rot til hode, så for å være pirkete kan man jo måle i begge ender. Om du har stor nok pikk for det selvfølgelig ;) Jeg er enig i det fersking nevner at det er lite mål av peniser her inne, for bilder kan lett lyge. Men om alle skal legge ut mål av pikkene sine, vil det fort komme til å bli et tema blandt medlemmene.

 

Noen som har vært borti menn med bra størrelse på utstyr fra før om som alikevell føler trangen til å «ydmykes» av andre menn med større pikk fremfor kona? Det vil jo være litt mer krevende å finne den rette kandidat da kan jeg tenke meg, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

90% av menn lyver når det er snakk om kukstørrelse. Jeg ser til og med menn som lyver om størrelsen samtidig som de har bilder på profilen sin. Der kommer det tydelig frem at den ikke er i nærheten av det de påstår. Det er patetisk.

 

Ettersom jeg treffer både trekant-par, cuckold-par og hotwives alene så inviterer jeg en ekstra mann til samboeren av og til. Jeg synes det er jævlig beta når det tropper opp en fyr som har lovet på seg +18cm kuk og den er mindre enn min som er litt over 16 cm. Hvem faen lyver på seg kuk-størrelse? Det synes jeg er jævlig patetisk. Sorry menn, men sånn er det. Du har den kuken du har. Bare ei den uten å unnskylde noe som helst. Du har ingen ting å beklage. Kuken din definerer deg ikke. Det er hvordan du oppfører deg og hvordan du handler som definerer deg. Hvis du lyver på deg kukstørrelse så kommer du inn døra til dama med et psykologisk handikapp allerede der, og venter på at hun skal avsløre løgnen din. Det er jævlig beta hann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...