Gå til innhold

Hvor stor kuk har du?


monklu

Hvor stor kuk har du?  

552 stemmer

  1. 1. Hvor stor kuk har du?

    • Mer enn 30 cm
      0
    • 27 - 29 cm
      1
    • 24 - 26 cm
      9
    • 21 - 23 cm
      50
    • 18 - 20 cm
      244
    • 15 - 17 cm
      211
    • 12 - 14 cm
      70
    • 9 - 11 cm
      16
    • 6 - 8 cm
      4
    • Mindre enn 6 cm
      1


Anbefalte innlegg

Kjenner jeg er veldig skeptisk til at det finnes så mange med kuk over 18-20 cm her. Jeg har vært aktiv swinger i årevis og det er ekstremt sjeldent jeg ser noen med kuk opp mot 20 cm. Ja for å være ærlig så er det ikke mange som har større kuk enn meg en gang og jeg er bare litt over gjennomsnittet med mine 16 cm. Hvordan er det dere måler egentlig? Måler dere fra ræva med slakt målebånd eller på insiden mot magen - slik man bør måle :D

 

Så mange som hevder de har monsterkuk, men man ser de ekstremt sjeldent i virkeligheten. Gjennomsnittlig kuklengde i Norge er 14,3cm ifølge offisielle tall. Jeg antar at alle de med monsterkuk har profil her da ;) Utenom meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kukbilde har og en tendens til og lyge desverre . Mitt profilbilde er ett godt exempel på det :)

Nå det gjelder undertegnende så kan min variere etter dagsform og kåthet .

Normalt er den 19 cm kraftig erigert men kan og oppleve 17-18 cm når dagen ikke er der .

Viktigt med ærlighet og tror det lønner seg til slutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The problem is generally where people measure from. The measurement should be taken from the side, not from underneath. Mine's just under 19.5 and the reactions I've had after quite a lot of meetings is that that is very unusual and most haven't seen one bigger. Going by what I read on the internet though, one in five men appear to have at least as much if not more. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The problem is generally where people measure from. The measurement should be taken from the side, not from underneath. Mine's just under 19.5 and the reactions I've had after quite a lot of meetings is that that is very unusual and most haven't seen one bigger. Going by what I read on the internet though, one in five men appear to have at least as much if not more.

 

I think it should be measured from above to the tip. It's easy to "steal" a few cm from the side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It is also a question of where the "base" to measure from actually is. If you are skinny, the pelvis bone is right underneath the skin, and that's where you start to measure. If you are slightly over-weight, though, there will usually be a thicker layer of tissue and fat there, and you may have to push inwards to find the pelvis. So where does the prick actually start? From the pelvis or from the outer layer of the skin? It may represent quite a difference.

 

I don't really think that should count as"usable" length". If it's buried under layers of fat, it's not about to go inside her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...