Gå til innhold

hva er det med dere "mannfolk" der ute?


Gjest Dykker80

Anbefalte innlegg

Gjest Dykker80

Jeg og fruen har over lengre tid søkt etter seriøse folk der ute..men gang på gang har vi møtt useriøse mannfolk.

Også veldig ofte de som virker seriøse, de stikker med halen mellom bena når vi endelig blir enige om og møtes.

 

Noen som har samme erfaringer som oss der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også opplevd en del useriøsistet når vi har søkt etter bull. Kan virke som om mange har den fetisjen, å bare late som de er, og tør ikke stille opp når det gjelder ;o)

Men kan også fortelle om seriøse og veldig gode treff. Både her inne og andre treffsteder, der det har blitt både møte og action ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn generelt sett har det mer i kjeften når det gjelder dette av en eller annen grunn. Når du setter i gang og de oppdager at du mener alvor så er det mange som endrer mening ganske raskt. Men som Hewa sa; Det er nok av de som kan følge opp snakket også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dykker80
Blir de bare "borte" eller gis det noen grunn?

 

Er som Annelise sier over her at Bullene er tøffe i kjeften men når det virkelig gjelder til og møte opp så stikker de med halen mellom bena.

 

---------- Post added at 00:07 ---------- Previous post was at 00:05 ----------

 

Jeg er klar om det ønskes :) Men diskresjon må loves :)

 

he he he du er ikke den eneste som har sagt det Klodrian :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er som Kinky6 sin. Når man beynner å prate om å møtes, eller utveksle kontaktinfo, blir det stille. Ofte tenker jeg det er cuckold menn som ikke egentlig har klarert dette med en hotwife som ikke er/vet at hun er en hotwife. Eller kan det være meg? Lukter jeg? Online.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også erfaring med at par/hotwife bare forsvinner når det begynner å bli seriøst. I noen tilfeller så kommer det en melding rett før treff om at det ikke blir noe av, andre ganger dukker de aldri opp igjen på chat eller svarer ikke på PM/e-post. Jeg har også opplevd å stå ventende på avtalt sted uten at noen dukker opp. Har da prøvd å sende en e-post når jeg har kommet meg hjem igjen for å høre om det kom noe i veien, men da uteblir svar fullstendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan være mange årsaker til useriøsitet.

Noen er vel bare her med falsk profil. Fantasi, lystløgnere, nysgjerrige.

Disee opptrer sikkert både som par og bulls.

Andre har kanskje skrytt på seg større utstyr (eller andre kvaliteter) enn de har, og innser at det kanskje blir problematisk ved treff. (dette som følge av at noen par søker nesten urealistiske "kvaliteter" på bull)

Noen har kanskje reele intensjoner, men mister motet når det blir alvor.

Dette gjør sikkert i sin tur til at mange blir mistenksomme, og trekker seg av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er eit heilt vanleg fenomen at det er menn som skriv her. Dei har ikkje klarert med kona/sambuaren at dei vil realisere fantasiane. Eg har hatt fire avtaler som har blitt avlyste samme dag eller dagen før. Eitt av para var så ærlege at dei sa at ho var ikkje heilt klar for det enno. Ho hadde aldri hatt andre partnarar enn mannen og då var det litt skremande. Sjølv om ho hdde lyst, så var det noko som held att.

Her må ein vere tolmodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som sagt opplevd en del useriøsitet her, men også opplevd å få til vellykkede treff.

Men jeg har nok også avvist folk her inne. Jeg er rimelig snar til å trekke meg hvis jeg opplever et snev av useriøsitet.

 

Jeg er kresen og vet hva jeg vil ha. Jeg stiller krav til min bull. Når jeg søker en bull, er det JEG som avgjør hvem som får slippe til. Det har jeg min fulle rett til!

Og jeg har mange ganger opplevd at de som svarer slettes ikke oppfyller kravene. Da er det lett å si at jeg ikke er interessert.

Bare fordi jeg elsker å knulle, betyr det for all del ikke at jeg tar hva som helst. Langt i fra....

 

Jeg mottok noen bilder for ei stund siden av en som var interessert (håper ikke jeg støter noen her nå da :-) ) Det falt ikke i smak fra min side og jeg var så ærlig å sa at jeg ikke ville. At jeg fikk det ikke til å stemme med det jeg var ute etter. Så lenge jeg ikke følte for å treffe han, skulle vel det være god nok grunn for å avlyse??? Men nei da... Fikk noen spydige kommentarer tilbake ja. Han mente jeg ikke var seriøs og han antydet at jeg bare var en kåting som bare satt å runket til bilder ;-)

Men noen her inne vet veldig godt at det jeg beskriver i blogg og innlegg er fullstendig reelt :-D

 

Ja, ja.... Litt om min oppfatning rundt temaet. Og jeg kjenner jeg blir utrolig irritert når folk er useriøse og ikke de de utgir seg for. Derfor prøver jeg i klartekst å si fra om jeg ikke er interessert.

 

Jeg får mange forespørsler om treff. Hyggelig det altså, men prøv å forstå at jeg ikke får intrykk av dere dersom dere bare sender meg en pm hvor det står: "Hei Hewa. Utrolig interessant blogg du har. Kan vi treffes?" Prøv å forstå at dette ikke gir meg noe intrykk eller beskrivelse av hvem som spør. Eller de som bare sier "Hei. Lyst på treff?" (uten noe mer info, bilder ol.)

Dette gir ikke noe grunnlag for meg å vite hvem som spør. Det pirrer ikke nysjerrigheten min i det hele tatt.

 

Uff.... ble langt dette. Men nå vet dere hvertfall hvordan det funker for meg, en aldeles ærlig, ekte og kåt hotwife ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg har dette forumet ført til flere veldig gode opplevelser. Samtidig så føler jeg jo at de par/kvinner jeg forsøker å oppnå kontakt med er tilbakeholdne og veldig forsiktige - sannsynligvis fordi de har hatt dårlige erfaringer.

 

For de av oss som er seriøse, så er det svært uheldig at det er så mange useriøse her. Det gjør det vanskelig for oss å oppnå kontakt nettopp fordi man er gått lei av alle som ikke viser seg å være det de utgir seg for.

 

Som regel når jeg treffer nye - enten fra dette forumet, eller fra andre, så arrangerer vi et "kaffetreff" først. På et slikt treff får man gjerne et godt inntrykk av seriøsiteten, og det er heller ikke så stort tap av ansikt dersom man sier nei takk til nytt treff.

 

En ting som irriterer meg med mange av profilene her inne, er at de er særdeles kortfattede. Ofte sier de ingenting om hvilken aldersgruppe man tilhører, eller hvor i landet man holder til. Dette bruker jeg selv som tegn på useriøsitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stallion80

Jeg må faktisk si meg totalt uenig, faktisk så har jeg erfart det i stikk motsatt ende! Uansett, godt å se at det er noen som tar dette seriøst (håper jeg!). God påske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først. Å si nei er selvfølgelir ikke useriøst. Useriøst blir det nåe en bare avslutter påbegynt kommunikasjon uten noen form for avslutting. Og her bør man vel være høflig selv om svaret er nei?

 

Jeg tenker at andelen seriøse/useriøse vel er omtrent som på andre tilsvarende nettsteder. En fordel var det jo om flere kunne fått sine profiler bekreftet. Det er jo ingen garanti, men kan vel være et tegn om seriøsitet. I hvert fall for par og damer. Da har man en ide om at det er to i paret og rett kjønn på kvinnen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har hat avtaler med 8 menn i stavanger avtalte så sent som 2 timer får treffet! fikk tilbakemelding fra 4! 3 stk hadde fåt uventet besøk 1 fikk ikke barnevakt! 3 hørte vi aldrig noe fra! 1 dukket opp! Men ser ut for at vi må leve med useriøsiteten! Tipper de chatter med ene handa og runker med den andre! 98% nettrunkere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye useriøst der ute..... og de fleste som ikke får det som de vil da kommer hornene frem og beskyldninger om at man er mannfolk og kun ute etter bilder ect ect.

 

Noe som er veldig stor forskjell på for eks USA og Norge er at man respekterer de man chatter med og at man tåler an avvisning. men det er jo en av grunleggende tingene i dette med cuckolding...... RESPEKT! om det gjelder chat eller å stille på treff!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt ening med det du skriver brgbd.... først og fremst kommer det helt ann på hva slags chat/side man er inne på, og for den saks skyld en cuckoldside, der er ikke mye som egentlig ikke skal skje uten om IRL, aner ikke hvor mange som klikker her inne og vil snakke dirty og ha ting på nett oss i mellom? hva har det med cuckolding å gjøre? skal gubben få lov til å se jeg har nett6 med noen andre????

 

Tror endel har kun fantasier som de ikke tør å la få utløp og da innvolvere andre i dette og deretter "trekke seg ut" uten å si i fra er totlat mangel på respekt, og for de som går bak ryggen på sine egene, er det slik jeg oppfatter del ting mangel på å tørre å snakke ut om ting og fantasier og derfor den spenning på nett, og om det blir andre som lider av dens sine brudd på ting som blir sagt/avtalt er noe han egentlig ikke bryr seg om, bare han får tilfredstilst sine 5-10 min med kåthet.

 

På "vanlige sexchater" ja da funker det sikkert, men på ett såpass spesielt forum som dette BØR folk vite hva de driver på med og ikke leke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (hun) har også litt følelsen av at det er mangen der ute som ikke seriøse.

Jeg har kun avtalt møte med en her inne, han møtte ikke.Men selv om jeg ble skuffa så hadde han en god unskyldning og jeg føler at han var ærlig med meg hele tiden..

Jeg ser fram til et evntuelt nytt møte og håper at ting blir bedre neste gang.

Har ikke minstet troen enda og har et håp om vellykka treff med tiden...

Men når det er sagt så føler vel jeg også at dere uten noen form for info på siden deres, er noe useriøs.... (Beklager , men det er det jeg føler)

Er også enig i at dersom det ikke er kjemi i" real life" så bør man være voksne nok til å si ifra at det ikke blir noe mer.... kan ikke tenke meg noe mer ubehagelig en å ligge med noen som jeg ikke har kjemi med, og ser helst at den som har sex med meg ikke presser seg selv til det ..... Huff, nei ellers tusen takk.....

 

Ellers vil jeg bare si takk for bra innlegg fra flere her og så utrolig deilig at det er mennesker der ute som er som oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...