Guest Excite Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 Vi har akkurat forhåndsbetalt Premium for 3 måneders tilgang. Vi er her for å lese, se bilder, dele og få erfaringer. Dette er et veldig spennende forum, der vi kan være åpne, ærlige og ikke skjule våre tanker for noen. Hvem andre her inne kommer til å henge seg på å betale? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-A-P Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 Njei... jeg vet ikke. Det virker ikke som det er så mye liv her ennå... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Excite Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 Njei... jeg vet ikke. Det virker ikke som det er så mye liv her ennå... Blir ikke mer liv enn man lager selv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-A-P Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 *shakes the cage* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domoslo Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 Ja vi har også betalt, vi vil selvfølgelig at forumet skal fortsette;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Excite Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 Så godt det er fler av oss! Mange som er med nå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skinskyver Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 Heisan:) Har nettopp innløst en 3 måneders billett her:) Dette er en veldig flott side som må få leve videre og har ingen problem med å bidra til det. Tror kanskje det vil bli færre medlemmer her, ihvertfall betalende, men de som vil være med her er nok de som er mest seriøse:) Godt Nyttår til alle sammmen:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kinky6 Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 Er positiv til at dette er har blitt en betalingsside. Ser dette vil føre til 2 ting: 1) Norcukold siden vil kunne leve videre (og kanskje bli enda bedre? ) 2) Det vil øke "seriøsiteten" av brukerene/medlemene. Har nettopp betalt for 3 mnd, men savner generelt litt mere info her hva gratismedlemmer har tilgang på. Greit for nye å kunne "ta seg en titt" og greit å vite hvilke muligheter/begrensninger de har. Takker for året som har gått og godt nytt år til alle kåtingene her inne! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Girly D Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 Og hvor finner jeg info om betaling og betalingsmåter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanox Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 Er positiv til at dette er har blitt en betalingsside. Ser dette vil føre til 2 ting: 1) Norcukold siden vil kunne leve videre (og kanskje bli enda bedre? ) 2) Det vil øke "seriøsiteten" av brukerene/medlemene. Har nettopp betalt for 3 mnd, men savner generelt litt mere info her hva gratismedlemmer har tilgang på. Greit for nye å kunne "ta seg en titt" og greit å vite hvilke muligheter/begrensninger de har. Takker for året som har gått og godt nytt år til alle kåtingene her inne! Nå har jeg ordnet en tjenesteoversikt for de som lurer! http://norcuckold.com/bilder/membership.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skinskyver Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 Og hvor finner jeg info om betaling og betalingsmåter? Klikk på "premium" så finner du betalingsmåter:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lynx Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 Er forsatt med folkens. Godt nyttår til alle dere :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Excite Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 Er forsatt med folkens. Godt nyttår til alle dere :-) Godt nytt år til deg også, Lynx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Norwegianhubby Posted January 1, 2012 Share Posted January 1, 2012 Nå har jeg ordnet en tjenesteoversikt for de som lurer! http://norcuckold.com/bilder/membership.jpg Supert nanox! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert54 Posted January 1, 2012 Share Posted January 1, 2012 Ja, jeg er også med for 3 måneder. Skal bli spennende å se hvor mange som blir med - i forhold til hvor mange som på forhånd sa de ville være med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skinskyver Posted January 1, 2012 Share Posted January 1, 2012 Var ikke noe problem å betale igår, brukte visa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BullOslo Posted January 1, 2012 Share Posted January 1, 2012 Jeg får følgende beskjed når jeg går inn på siden for å betale: "Norcuckold.com - Ikke bli sur, bli cuckold! har ikke noen betalingsabonnement tilgjengelig som du kan abonnere på." Hva skyldes dette? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanox Posted January 1, 2012 Share Posted January 1, 2012 Det har oppstått et problem med betalingsløsningen hos oss. Vi skal rette dette opp så fort det lar seg gjøre. Beklager så mye for komplikasjoner dette medfører! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
osloCouple Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 Hva er det pengene går til? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanox Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 Hva er det pengene går til? Pengene går utelukkende til drift, vedlikehold og utvikling av Norcuckold.com. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
osloCouple Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 Personlig synes jeg 600kr/år er alt for mye. Har dere "over natten" fått en årlig kostnad på kr. 600 pr medlem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Excite Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 Vi syns det er en helt grei pris for et helt år med spennende lesing, fine bilder og bra opplevelser! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanox Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 Norcuckold.com har de siste 2 årene blitt driftet og vedlikeholdt av undertegnede fra egen lomme. Med tanke på at jeg må dekke domene, server, software og andre uforutsette konstnader har jeg sett at valget står mellom at medlemmene selv inngår et spleiselag eller at vi må stenge siden permanent. Så at 600,- kr/år pr medlem rekker sånn ca akkurat til alt jeg må dekke hvis jeg skal gå ut fra de budsjettmodellene jeg har jobbet med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-A-P Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 *thumb up* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skinskyver Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 synes prisen er helt grei jeg, er tross alt litt jobb og utgifter med å drive en så bra side. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts