Gå til innhold

Betale for Norcuckold - interessant eller ikke?


Gjest Excite

Anbefalte innlegg

Vi har akkurat forhåndsbetalt Premium for 3 måneders tilgang. Vi er her for å lese, se bilder, dele og få erfaringer. Dette er et veldig spennende forum, der vi kan være åpne, ærlige og ikke skjule våre tanker for noen.

 

 

Hvem andre her inne kommer til å henge seg på å betale? :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan:) Har nettopp innløst en 3 måneders billett her:) Dette er en veldig flott side som må få leve videre og har ingen problem med å bidra til det. Tror kanskje det vil bli færre medlemmer her, ihvertfall betalende, men de som vil være med her er nok de som er mest seriøse:)

 

Godt Nyttår til alle sammmen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er positiv til at dette er har blitt en betalingsside.

Ser dette vil føre til 2 ting:

1) Norcukold siden vil kunne leve videre (og kanskje bli enda bedre? :) )

2) Det vil øke "seriøsiteten" av brukerene/medlemene.

 

Har nettopp betalt for 3 mnd, men savner generelt litt mere info her hva gratismedlemmer har tilgang på.

Greit for nye å kunne "ta seg en titt" og greit å vite hvilke muligheter/begrensninger de har.

 

Takker for året som har gått og godt nytt år til alle kåtingene her inne! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er positiv til at dette er har blitt en betalingsside.

Ser dette vil føre til 2 ting:

1) Norcukold siden vil kunne leve videre (og kanskje bli enda bedre? :) )

2) Det vil øke "seriøsiteten" av brukerene/medlemene.

 

Har nettopp betalt for 3 mnd, men savner generelt litt mere info her hva gratismedlemmer har tilgang på.

Greit for nye å kunne "ta seg en titt" og greit å vite hvilke muligheter/begrensninger de har.

 

Takker for året som har gått og godt nytt år til alle kåtingene her inne! ;)

 

 

Nå har jeg ordnet en tjenesteoversikt for de som lurer! http://norcuckold.com/bilder/membership.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har oppstått et problem med betalingsløsningen hos oss. Vi skal rette dette opp så fort det lar seg gjøre. Beklager så mye for komplikasjoner dette medfører!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norcuckold.com har de siste 2 årene blitt driftet og vedlikeholdt av undertegnede fra egen lomme. Med tanke på at jeg må dekke domene, server, software og andre uforutsette konstnader har jeg sett at valget står mellom at medlemmene selv inngår et spleiselag eller at vi må stenge siden permanent. Så at 600,- kr/år pr medlem rekker sånn ca akkurat til alt jeg må dekke hvis jeg skal gå ut fra de budsjettmodellene jeg har jobbet med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...