Gå til innhold

Betale for Norcuckold - interessant eller ikke?


Gjest Excite

Anbefalte innlegg

Beklager mitt noe forsinkede innspill i diskusjonen rundt betaling, men jeg er opptatt av at vi beholder så mange medlemmer som mulig.

 

Softwaren koster vel et sted mellom USD 200-500 i innkjøp, domenet NOK 200/år, server hos xxx NOK 99/mnd. Du trenger ikke mange medlemmer til 600/år for å gå i 0. Utenom softwaren (som er en 1.gangs investering) har du faste årlige kostnader på 1400,-.

 

Og til Excite

"Vi syns det er en helt grei pris for et helt år med spennende lesing, fine bilder og bra opplevelser!"

 

Hvem er det som bidrar med materialet til spennende lesing og de fine bildene dere kan se på? Jo det er nettopp medlemmene. Innholdet ville neppe bli bedre om det kostet 10.000/år. Det som er viktig er å finne riktig pris slik at utgifter dekkes og medlemmene ikke skremmes bort!

Endret av Nanox
Tråd redigert grunnet brudd på betingelser.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter Nanox på det prisnivået som han har lagt seg på! Har selv drevet med diverse arrangementer og hjemmesider, og vet at slikt som dette tar tid! Myye tid! En ting er de reele kostnadene, det andre er all tiden og jobben som blir lagt ned. Og skulle han være så heldig å få litt overskudd så unner jeg han hver eneste krone!!

 

Eneste forslaget jeg kan komme med er kanskje at det kan bli progresivt billigere (at man får mer rabatt) når man binder seg for lengere tid enn 3 mnd...

 

Takker for all jobben som har blitt lagt ned og ønsker Norc og dets medlemmer et videre godt nytt år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Excite
Beklager mitt noe forsinkede innspill i diskusjonen rundt betaling, men jeg er opptatt av at vi beholder så mange medlemmer som mulig.

 

Softwaren (VBulletin) koster vel et sted mellom USD 200-500 i innkjøp, domenet NOK 200/år, server hos http://www.multihost.no NOK 99/mnd. Du trenger ikke mange medlemmer til 600/år for å gå i 0. Utenom softwaren (som er en 1.gangs investering) har du faste årlige kostnader på 1400,-.

 

Og til Excite

"Vi syns det er en helt grei pris for et helt år med spennende lesing, fine bilder og bra opplevelser!"

 

Hvem er det som bidrar med materialet til spennende lesing og de fine bildene dere kan se på? Jo det er nettopp medlemmene. Innholdet ville neppe bli bedre om det kostet 10.000/år. Det som er viktig er å finne riktig pris slik at utgifter dekkes og medlemmene ikke skremmes bort!

 

Greit nok at det er medlemmene som bidrar med materialet, men hvis Nanox og hans team ikke hadde laget denne siden - hvordan skulle du fått kost deg da?

Jeg syns de har valgt en helt fornuftig pris, uavhengig av deg og dine påstander om hvor mye de betaler for sine deler av forumet Det er for oss klinkende uinteressant, og uansett; hvem har vel ikke 600 kroner per år å sette av til noe så spennende?

 

Ha en fin kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne betale, var litt sen i avtrekker i starten på det nye året. Men nå er det ingen mulighet for å betale for Norcuckold.... Og det fører til at det er masse sperringer her inne... Hva vil det resultere i ?... Ar folk forsvinner før de får muligheten til å betale ??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne betale, var litt sen i avtrekker i starten på det nye året. Men nå er det ingen mulighet for å betale for Norcuckold.... Og det fører til at det er masse sperringer her inne... Hva vil det resultere i ?... Ar folk forsvinner før de får muligheten til å betale ??????

 

Hei drammen68,

 

Hvilke sperringer mener du? Jeg har selv gått gjennom alle rettigheter senest 2 minutter siden. Så fint om du kan si hva du kan/ikke kan se/gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...