Gjest Excite Skrevet 30. desember 2011 Share Skrevet 30. desember 2011 Vi har akkurat forhåndsbetalt Premium for 3 måneders tilgang. Vi er her for å lese, se bilder, dele og få erfaringer. Dette er et veldig spennende forum, der vi kan være åpne, ærlige og ikke skjule våre tanker for noen. Hvem andre her inne kommer til å henge seg på å betale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z-A-P Skrevet 30. desember 2011 Share Skrevet 30. desember 2011 Njei... jeg vet ikke. Det virker ikke som det er så mye liv her ennå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Excite Skrevet 31. desember 2011 Share Skrevet 31. desember 2011 Njei... jeg vet ikke. Det virker ikke som det er så mye liv her ennå... Blir ikke mer liv enn man lager selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z-A-P Skrevet 31. desember 2011 Share Skrevet 31. desember 2011 *shakes the cage* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Domoslo Skrevet 31. desember 2011 Share Skrevet 31. desember 2011 Ja vi har også betalt, vi vil selvfølgelig at forumet skal fortsette;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Excite Skrevet 31. desember 2011 Share Skrevet 31. desember 2011 Så godt det er fler av oss! Mange som er med nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 31. desember 2011 Share Skrevet 31. desember 2011 Heisan:) Har nettopp innløst en 3 måneders billett her:) Dette er en veldig flott side som må få leve videre og har ingen problem med å bidra til det. Tror kanskje det vil bli færre medlemmer her, ihvertfall betalende, men de som vil være med her er nok de som er mest seriøse:) Godt Nyttår til alle sammmen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky6 Skrevet 31. desember 2011 Share Skrevet 31. desember 2011 Er positiv til at dette er har blitt en betalingsside. Ser dette vil føre til 2 ting: 1) Norcukold siden vil kunne leve videre (og kanskje bli enda bedre? ) 2) Det vil øke "seriøsiteten" av brukerene/medlemene. Har nettopp betalt for 3 mnd, men savner generelt litt mere info her hva gratismedlemmer har tilgang på. Greit for nye å kunne "ta seg en titt" og greit å vite hvilke muligheter/begrensninger de har. Takker for året som har gått og godt nytt år til alle kåtingene her inne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Girly D Skrevet 31. desember 2011 Share Skrevet 31. desember 2011 Og hvor finner jeg info om betaling og betalingsmåter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 31. desember 2011 Share Skrevet 31. desember 2011 Er positiv til at dette er har blitt en betalingsside. Ser dette vil føre til 2 ting: 1) Norcukold siden vil kunne leve videre (og kanskje bli enda bedre? ) 2) Det vil øke "seriøsiteten" av brukerene/medlemene. Har nettopp betalt for 3 mnd, men savner generelt litt mere info her hva gratismedlemmer har tilgang på. Greit for nye å kunne "ta seg en titt" og greit å vite hvilke muligheter/begrensninger de har. Takker for året som har gått og godt nytt år til alle kåtingene her inne! Nå har jeg ordnet en tjenesteoversikt for de som lurer! http://norcuckold.com/bilder/membership.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 31. desember 2011 Share Skrevet 31. desember 2011 Og hvor finner jeg info om betaling og betalingsmåter? Klikk på "premium" så finner du betalingsmåter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lynx Skrevet 31. desember 2011 Share Skrevet 31. desember 2011 Er forsatt med folkens. Godt nyttår til alle dere :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Excite Skrevet 31. desember 2011 Share Skrevet 31. desember 2011 Er forsatt med folkens. Godt nyttår til alle dere :-) Godt nytt år til deg også, Lynx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 1. januar 2012 Share Skrevet 1. januar 2012 Nå har jeg ordnet en tjenesteoversikt for de som lurer! http://norcuckold.com/bilder/membership.jpg Supert nanox! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert54 Skrevet 1. januar 2012 Share Skrevet 1. januar 2012 Ja, jeg er også med for 3 måneder. Skal bli spennende å se hvor mange som blir med - i forhold til hvor mange som på forhånd sa de ville være med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 1. januar 2012 Share Skrevet 1. januar 2012 Var ikke noe problem å betale igår, brukte visa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BullOslo Skrevet 1. januar 2012 Share Skrevet 1. januar 2012 Jeg får følgende beskjed når jeg går inn på siden for å betale: "Norcuckold.com - Ikke bli sur, bli cuckold! har ikke noen betalingsabonnement tilgjengelig som du kan abonnere på." Hva skyldes dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 1. januar 2012 Share Skrevet 1. januar 2012 Det har oppstått et problem med betalingsløsningen hos oss. Vi skal rette dette opp så fort det lar seg gjøre. Beklager så mye for komplikasjoner dette medfører! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osloCouple Skrevet 2. januar 2012 Share Skrevet 2. januar 2012 Hva er det pengene går til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 2. januar 2012 Share Skrevet 2. januar 2012 Hva er det pengene går til? Pengene går utelukkende til drift, vedlikehold og utvikling av Norcuckold.com. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osloCouple Skrevet 2. januar 2012 Share Skrevet 2. januar 2012 Personlig synes jeg 600kr/år er alt for mye. Har dere "over natten" fått en årlig kostnad på kr. 600 pr medlem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Excite Skrevet 2. januar 2012 Share Skrevet 2. januar 2012 Vi syns det er en helt grei pris for et helt år med spennende lesing, fine bilder og bra opplevelser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 2. januar 2012 Share Skrevet 2. januar 2012 Norcuckold.com har de siste 2 årene blitt driftet og vedlikeholdt av undertegnede fra egen lomme. Med tanke på at jeg må dekke domene, server, software og andre uforutsette konstnader har jeg sett at valget står mellom at medlemmene selv inngår et spleiselag eller at vi må stenge siden permanent. Så at 600,- kr/år pr medlem rekker sånn ca akkurat til alt jeg må dekke hvis jeg skal gå ut fra de budsjettmodellene jeg har jobbet med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z-A-P Skrevet 2. januar 2012 Share Skrevet 2. januar 2012 *thumb up* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 2. januar 2012 Share Skrevet 2. januar 2012 synes prisen er helt grei jeg, er tross alt litt jobb og utgifter med å drive en så bra side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.