Gå til innhold

Har du vært inni din partner etter andre har tømt seg i henne?


Rouge

Anbefalte innlegg

brgbd skrev (23 timer siden):

det tenker jeg skal være litt av cuckold-momentet, nettopp at han ikke får samme nytelse/glede av det lengre, at det er forbeholdt Bull først og fremst....... ?

Det er mange aspekter i den settingen. Han tennes av at hun har vært "utro" og trangen for å gjøre henne til "sin" igjen gjør han ekstra kåt. Hun tenner på at han vil ta henne tilbake igjen etter å ha vært uskikkelig og forenes i et intenst knull som "visker bort" tidligere eskapader. Men også som @brgbd sier, det kan like gjerne handle om det ydmykende at han (altså cuck) må finne seg i å være nummer to, der hun er tilfredsstilt, Bull fikk maksimal nytelse som tok henne først (og lengst) og cuckens fysiske nytelse blir noe begrenset (hun er utvidet og klissete så friksjonen er så som så). 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

odin skrev (På 11.3.2012 den 18.24):

Har flere ganger vært inne i og tømt meg i mine eks damer, dette gir en utrolig følelse, nå har jeg aldri opptredd som cuckold, men derimot vært den dominerende part i forholdet og har elsket å få se at kvinnen nyter, evt blir brukt. Er heller ikke redd for kontakt med eget kjønn, er biseksuell, og elsker å komme i en kvinne som er "brukt" og kjenne saftene til en annen mann...;)

Jeg liker rense hennes fitte og knulle hun etterpå

  • Liker 1
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rouge skrev (På 28.12.2011 den 19.54):

Ja, uten at det gikk for meg

Ja, jeg tømte meg i henne

Nei

Ja, flere ganger uten at det gikk for meg, fordi hun vil at jeg spruter med en gang (innen ett minutt). Rekker jeg ikke det skyver hun meg vekk.

 

Ja, har tømt meg i henne flere ganger når jeg rekker å komme innen ett minutt. 
 

  • Liker 1
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
SSC-par skrev (På 4.11.2020 den 13.30):

Det er mange aspekter i den settingen. Han tennes av at hun har vært "utro" og trangen for å gjøre henne til "sin" igjen gjør han ekstra kåt. Hun tenner på at han vil ta henne tilbake igjen etter å ha vært uskikkelig og forenes i et intenst knull som "visker bort" tidligere eskapader. Men også som @brgbd sier, det kan like gjerne handle om det ydmykende at han (altså cuck) må finne seg i å være nummer to, der hun er tilfredsstilt, Bull fikk maksimal nytelse som tok henne først (og lengst) og cuckens fysiske nytelse blir noe begrenset (hun er utvidet og klissete så friksjonen er så som så). 

 

Er dette avhengig av om det er et stag/vixen eller et cuckold/hotwife-forhold? En stag vil i større grad reclaime og ta tilbake kontrollen, mens en cuckold i større grad må være forberedt på ydmykelse også etter at hun har blitt knullet? Eller blir dette mest semantikk, siden det ikke nødvendigvis er det ene eller det andre, og grensene er situasjons-/relasjons-/personavhengige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Flere ganger. Både med egen dame der hun har blitt knullet av andre, med andres damer der vi har delt på å komme i henne etter tur og flere ganger, og jeg har overlevert kona til noen med full fitte. Du kan se det på mannen etter at du trekker deg ut av kona hans at han bare vil du skal gå slik at han kan få den nypulte fitta for seg selv ;) Husker en episode der jeg akkurat kom i kona til en fyr bakfra mens han så på. Jeg spurte henne om vi skulle ta en dusj sammen før jeg dro, men mannen nektet for han ville ikke at spermen skulle vaskes bort :D Helt ok for meg. Jeg takker bare for lånet av en fantastisk kvinne.

  • Liker 3
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Thomas64 skrev (På 18.2.2022 den 12.21):

Det er jo en fantastisk opplevelse jeg heldigvis har fått kjenne samt smake noen ganger. 

Kunne du tenkt deg å ligge under kona di i 69-stilling og slikke henne mens jeg knuller henne bakfra? Kanskje også "tilfeldigvis" slikke litt på skaftet og ballene mine ?

  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuckman1983 skrev (3 timer siden):

Kunne du tenkt deg å ligge under kona di i 69-stilling og slikke henne mens jeg knuller henne bakfra? Kanskje også "tilfeldigvis" slikke litt på skaftet og ballene mine ?

Nå var ikke spørsmålet stilt til oss men svarer allikevel. Vi har forsøkt det et par ganger. Han opplevde det litt rart, nærmest kleint da han kom borti skaft og ballesekk mens det stod på. Når bull trakk seg ut så var det ingen tvil om hvilken oppgave han hadde, og han likte det. Jeg opplevde hele settingen enormt tennende, en perfekt måte å "ydmyke" mannen min på, som mest handlet om å tilfredsstille meg. Utrolig pirrende å ha han under meg med pikken hans rett foran meg, og jeg valgte å ikke røre den noe særlig, gjorde meg enda kåtere og han enda mer ivrig. Han sa etterpå at han følte seg nederst på rangstigen men dette var enn deilig setting å kjenne på akkurat den følelsen. Det var godt å høre synes jeg. 

Hilsen fruen i paret

  • Liker 2
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 måneder senere...
Fuckman1983 skrev (På 19.2.2022 den 13.11):

Kunne du tenkt deg å ligge under kona di i 69-stilling og slikke henne mens jeg knuller henne bakfra? Kanskje også "tilfeldigvis" slikke litt på skaftet og ballene mine ?

Har gjort dette flere ganger og det er kjempepirrende både for meg og for henne. Noen ganger suger hun meg og noen ganger er jeg fremdeles i buret mitt. Uansett så får dere begge oppmerksomhet fra meg. ;)

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ambivalent skrev (På 10.11.2020 den 14.00):

Ja, flere ganger uten at det gikk for meg, fordi hun vil at jeg spruter med en gang (innen ett minutt). Rekker jeg ikke det skyver hun meg vekk.

 

Ja, har tømt meg i henne flere ganger når jeg rekker å komme innen ett minutt. 
 

Litt rart men har minutt grense jeg også ! men får veldig sjelden lov til å trenge inn i Konas herlighet ! men Hun sier jeg har blitt flink til å holde grensen ellers...skal jo ikke så mye til da..går jo rundt på bristepunktet hele tiden Takket være Kona og hjelpsomme Bulls !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kåt skrev (På 13.5.2022 den 23.07):

Det var faktisk oss du skriver om??? her er litt bilder fra da! Fantastisk rått!

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_677.jpeg

SAM_0587.JPG

SAM_0581-2.jpeg

SAM_0571.JPG

Hehe nei. Var en episode på hotell i Kristiansand jeg tenkte på, men kona di er deilig hun også ?

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ikke med min nåværende kjæreste, men pulte eksen en del etter at andre hadde kommet i henne. Er en helt ubeskrivelig fantastisk følelse å leke med hullene til kjæresten din, som man kjenner er utvidet og fylt opp ? Slikka henne også en gang etter at fire av kompisene mine hadde kommet i henne.

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Fuckman1983 skrev (På 19.2.2022 den 13.11):

Kunne du tenkt deg å ligge under kona di i 69-stilling og slikke henne mens jeg knuller henne bakfra? Kanskje også "tilfeldigvis" slikke litt på skaftet og ballene mine ?

Litt gammel tråd men svarer likevel. Med en kuk av din størrelse hadde dette vært fantastisk. Ville rengjort både deg og kona med største innlevelse samt sugd og slikket underveis. Pokker. Hvorfor får jeg ikke oppleve dette? ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
911 skrev (På 18.8.2022 den 9.30):

Litt gammel tråd men svarer likevel. Med en kuk av din størrelse hadde dette vært fantastisk. Ville rengjort både deg og kona med største innlevelse samt sugd og slikket underveis. Pokker. Hvorfor får jeg ikke oppleve dette? ?

Kanskje ført pikken min inn i kona di for meg også?

Liker å knulle damer bakfra mens mannen ligger under som en tilskuer :)

  • Liker 2
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...