Rouge Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 Ja, uten at det gikk for meg Ja, jeg tømte meg i henne Nei 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TobiasX Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 Ja, et antall ganger, det er særledes glatt og deilig... og ja, ... jeg har gitt henne min ladning i tillegg til den hun allerede hadde inne i seg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
parmask Posted December 29, 2011 Share Posted December 29, 2011 ja, jeg tømte meg i henne Det finnes ikke noe bedre enn en deilig creampie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iorna Posted December 29, 2011 Share Posted December 29, 2011 mange ganger, det gir en ekstrem sterk orgasme. Det er ingenting i verden som tenner meg så ekstremt som at hun er blitt sprutet full og jeg kommer inn i henne etterpå. Bare så synd at det ikke er ofte man stoler så mye på folk at man kan gjøre dette trygt. Men gud så deilig 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steinbukken Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 Ja, mange ganger, og har alltid tømt meg i henne. Det er så vått, glatt og rått at det går som regel fort også... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
odin Posted March 11, 2012 Share Posted March 11, 2012 Har flere ganger vært inne i og tømt meg i mine eks damer, dette gir en utrolig følelse, nå har jeg aldri opptredd som cuckold, men derimot vært den dominerende part i forholdet og har elsket å få se at kvinnen nyter, evt blir brukt. Er heller ikke redd for kontakt med eget kjønn, er biseksuell, og elsker å komme i en kvinne som er "brukt" og kjenne saftene til en annen mann... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kman39 Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 mmmm det är underbart att spruta i en trång fitta:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuckMyGirl Posted May 3, 2012 Share Posted May 3, 2012 ja. flere ganger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xtramann Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 Ikke enda men det er en fantasi jeg håper å oppleve en dag:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steink63 Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Ja, og det er vanvittig deilig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorris Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 ja, gjør det nesten hver gang. Det er det mest opphissende jeg vet om:rolleyes: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nordlig Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 jeg har, veldig opphissende og deilig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nordlig Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 ja, et par ganger. Det er utrolig opphissende, glatt og deilig og har gitt meg kjempesterke orgasmer ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charlesbok99 Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 ja, deilig det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charlesbok99 Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 heia - ja og jeg kan bare si som de fleste - det er deilig. våt, litt hoven og superglatt fitte med opphisset kone. kan ikke bli bedre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergensparet42 Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Ja selvsagt :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogapar30 Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Selvsagt. Er både vått, glatt å deiligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stvgmann Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 Ja for kona bare synes det er kjempedeilig å kjenne en kuk tømme seg i henne og da er hun ekstra deilig når en nettopp har pult henne og sendt ladningen i henne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rouge Posted November 2, 2020 Author Share Posted November 2, 2020 Nei! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gullknapp Posted November 2, 2020 Share Posted November 2, 2020 Javisst, fantastisk deilig. Vått varmt og glatt. Helt spessiell følelse også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cleanupman Posted November 2, 2020 Share Posted November 2, 2020 Nei,Ikke prøvd. Men virkelig en av mine store cuckold fantasier som jeg ønsker å dele med en hotwife-kjæreste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulltull Posted November 3, 2020 Share Posted November 3, 2020 Ja. Flere ganger, og flere ganger håper jeg det blir. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosestund Posted November 3, 2020 Share Posted November 3, 2020 Ja, ferdig smurt og glatt? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pungen Posted November 3, 2020 Share Posted November 3, 2020 ja, men jeg synest at det blir for glatt og vanskelig å få utløsning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cleanupman Posted November 3, 2020 Share Posted November 3, 2020 brgbd skrev (6 timer siden): det tenker jeg skal være litt av cuckold-momentet, nettopp at han ikke får samme nytelse/glede av det lengre, at det er forbeholdt Bull først og fremst....... ? Tror du er inne på et vesentlig aspekt ved dette. Rent psykologisk, tror du nytelsen av å vite at bull har gitt fruen en maksimal opplevelse og som hengiven make godtar cucken å kjenne sin plass som nr to i denne sammenhengen gir en tilfredsstillelse som veier opp for bullen sin nytelse? ( håper jeg ikke spør dumt, men dette livet er foreløpig nytt for meg) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts