Jump to content

Har du vært inni din partner etter andre har tømt seg i henne?

Rouge

Recommended Posts

mange ganger, det gir en ekstrem sterk orgasme. Det er ingenting i verden som tenner meg så ekstremt som at hun er blitt sprutet full og jeg kommer inn i henne etterpå.

Bare så synd at det ikke er ofte man stoler så mye på folk at man kan gjøre dette trygt.

Men gud så deilig

• Liker 1

• 2 months later...

Har flere ganger vært inne i og tømt meg i mine eks damer, dette gir en utrolig følelse, nå har jeg aldri opptredd som cuckold, men derimot vært den dominerende part i forholdet og har elsket å få se at kvinnen nyter, evt blir brukt. Er heller ikke redd for kontakt med eget kjønn, er biseksuell, og elsker å komme i en kvinne som er "brukt" og kjenne saftene til en annen mann...;)

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 8 months later...
  • 7 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 6 years later...
brgbd skrev (6 timer siden):

det tenker jeg skal være litt av cuckold-momentet, nettopp at han ikke får samme nytelse/glede av det lengre, at det er forbeholdt Bull først og fremst....... ?

Tror du er inne på et vesentlig aspekt ved dette. Rent psykologisk, tror du nytelsen av å vite at bull har gitt fruen en maksimal opplevelse og som hengiven make godtar cucken å kjenne sin plass som nr to i denne sammenhengen gir en tilfredsstillelse som veier opp for bullen sin nytelse?

( håper jeg ikke spør dumt, men dette livet er foreløpig nytt for meg)