Gå til innhold

Har du vært inni din partner etter andre har tømt seg i henne?


Rouge

Anbefalte innlegg

Mange ganger, i ulike settinger. MFM, Stag&Vixen Hotwife på vift og cuckold.

Hotwife på vift: fremdeles nok rester til å kjenne at hun har vært "uskikkelig", vil bli tatt tilbake og da kan det gjerne og aller helst vare en stund så vi virkelig "bonder" igjen og jeg fyller henne på nytt. 

Cuckold: Varierer mellom cleanup og sloppy seconds, det er ofte så intenst at det handler om å (få lov til å) skli inn og fylle opp på nytt så raskt som mulig. Det skal liksom være litt sånn at jeg ikke får samme glede og nytelse, og holde på lenge, det har hun allerede hatt med en Bull, der ligger noe av ydmykelsen i det spillet. 

Endret av Krydderpar
  • Liker 1
  • Takk 1
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SSC-par skrev (På 19.2.2022 den 16.33):

Nå var ikke spørsmålet stilt til oss men svarer allikevel. Vi har forsøkt det et par ganger. Han opplevde det litt rart, nærmest kleint da han kom borti skaft og ballesekk mens det stod på. Når bull trakk seg ut så var det ingen tvil om hvilken oppgave han hadde, og han likte det. Jeg opplevde hele settingen enormt tennende, en perfekt måte å "ydmyke" mannen min på, som mest handlet om å tilfredsstille meg. Utrolig pirrende å ha han under meg med pikken hans rett foran meg, og jeg valgte å ikke røre den noe særlig, gjorde meg enda kåtere og han enda mer ivrig. Han sa etterpå at han følte seg nederst på rangstigen men dette var enn deilig setting å kjenne på akkurat den følelsen. Det var godt å høre synes jeg. 

Hilsen fruen i paret

Så deilig. Cucken skal jo føle seg litt ydmyket, så godt det var litt kleint. Liker godt å trekke meg ut av henne og se at noe sæd havnet i ansiktet hans 😉

  • Sexy 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Fuckman1983 skrev (På 13.12.2023 den 18.24):

Så deilig. Cucken skal jo føle seg litt ydmyket, så godt det var litt kleint. Liker godt å trekke meg ut av henne og se at noe sæd havnet i ansiktet hans 😉

Takk 😗 Ja, hele denne leken inneholder en form for ydmykelse av cucken, uansett hvordan man ser på det. Bare det at hans kvinne foretrekker en annen, enten han ligger under, sitter i en stol og ser på, er i et annet rom og hører på eller ikke får (lov til å) være tilstede (men kanskje få bilder, video eller bli oppringt) er jo ydmykende i en eller annen forstand. 

  • Sexy 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...