Rouge Skrevet 28. desember 2011 Share Skrevet 28. desember 2011 Ja, uten at det gikk for meg Ja, jeg tømte meg i henne Nei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobiasX Skrevet 28. desember 2011 Share Skrevet 28. desember 2011 Ja, et antall ganger, det er særledes glatt og deilig... og ja, ... jeg har gitt henne min ladning i tillegg til den hun allerede hadde inne i seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parmask Skrevet 29. desember 2011 Share Skrevet 29. desember 2011 ja, jeg tømte meg i henne Det finnes ikke noe bedre enn en deilig creampie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 29. desember 2011 Share Skrevet 29. desember 2011 mange ganger, det gir en ekstrem sterk orgasme. Det er ingenting i verden som tenner meg så ekstremt som at hun er blitt sprutet full og jeg kommer inn i henne etterpå. Bare så synd at det ikke er ofte man stoler så mye på folk at man kan gjøre dette trygt. Men gud så deilig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinbukken Skrevet 2. januar 2012 Share Skrevet 2. januar 2012 Ja, mange ganger, og har alltid tømt meg i henne. Det er så vått, glatt og rått at det går som regel fort også... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odin Skrevet 11. mars 2012 Share Skrevet 11. mars 2012 Har flere ganger vært inne i og tømt meg i mine eks damer, dette gir en utrolig følelse, nå har jeg aldri opptredd som cuckold, men derimot vært den dominerende part i forholdet og har elsket å få se at kvinnen nyter, evt blir brukt. Er heller ikke redd for kontakt med eget kjønn, er biseksuell, og elsker å komme i en kvinne som er "brukt" og kjenne saftene til en annen mann... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kman39 Skrevet 30. mars 2012 Share Skrevet 30. mars 2012 mmmm det är underbart att spruta i en trång fitta:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuckMyGirl Skrevet 3. mai 2012 Share Skrevet 3. mai 2012 ja. flere ganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtramann Skrevet 27. januar 2013 Share Skrevet 27. januar 2013 Ikke enda men det er en fantasi jeg håper å oppleve en dag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steink63 Skrevet 6. september 2013 Share Skrevet 6. september 2013 Ja, og det er vanvittig deilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gorris Skrevet 15. september 2013 Share Skrevet 15. september 2013 ja, gjør det nesten hver gang. Det er det mest opphissende jeg vet om:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nordlig Skrevet 15. september 2013 Share Skrevet 15. september 2013 jeg har, veldig opphissende og deilig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nordlig Skrevet 15. september 2013 Share Skrevet 15. september 2013 ja, et par ganger. Det er utrolig opphissende, glatt og deilig og har gitt meg kjempesterke orgasmer ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlesbok99 Skrevet 17. september 2013 Share Skrevet 17. september 2013 ja, deilig det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlesbok99 Skrevet 21. oktober 2013 Share Skrevet 21. oktober 2013 heia - ja og jeg kan bare si som de fleste - det er deilig. våt, litt hoven og superglatt fitte med opphisset kone. kan ikke bli bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergensparet42 Skrevet 27. desember 2013 Share Skrevet 27. desember 2013 Ja selvsagt :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogapar30 Skrevet 18. februar 2014 Share Skrevet 18. februar 2014 Selvsagt. Er både vått, glatt å deiligt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stvgmann Skrevet 20. februar 2014 Share Skrevet 20. februar 2014 Ja for kona bare synes det er kjempedeilig å kjenne en kuk tømme seg i henne og da er hun ekstra deilig når en nettopp har pult henne og sendt ladningen i henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rouge Skrevet 2. november 2020 Forfatter Share Skrevet 2. november 2020 Nei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullknapp Skrevet 2. november 2020 Share Skrevet 2. november 2020 Javisst, fantastisk deilig. Vått varmt og glatt. Helt spessiell følelse også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cleanupman Skrevet 2. november 2020 Share Skrevet 2. november 2020 Nei,Ikke prøvd. Men virkelig en av mine store cuckold fantasier som jeg ønsker å dele med en hotwife-kjæreste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulltull Skrevet 3. november 2020 Share Skrevet 3. november 2020 Ja. Flere ganger, og flere ganger håper jeg det blir. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kosestund Skrevet 3. november 2020 Share Skrevet 3. november 2020 Ja, ferdig smurt og glatt? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pungen Skrevet 3. november 2020 Share Skrevet 3. november 2020 ja, men jeg synest at det blir for glatt og vanskelig å få utløsning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cleanupman Skrevet 3. november 2020 Share Skrevet 3. november 2020 brgbd skrev (6 timer siden): det tenker jeg skal være litt av cuckold-momentet, nettopp at han ikke får samme nytelse/glede av det lengre, at det er forbeholdt Bull først og fremst....... ? Tror du er inne på et vesentlig aspekt ved dette. Rent psykologisk, tror du nytelsen av å vite at bull har gitt fruen en maksimal opplevelse og som hengiven make godtar cucken å kjenne sin plass som nr to i denne sammenhengen gir en tilfredsstillelse som veier opp for bullen sin nytelse? ( håper jeg ikke spør dumt, men dette livet er foreløpig nytt for meg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.