Gå til innhold

Kona, elskeren og meg


Gjest TobiasX

Anbefalte innlegg

Håper å høre den videre utviklingen i historien, Jeg er imponert hvor mange kona di klarer. Du skriver at det hun er sliten når hun kommer hjem og  er for sliten til at du fikk pult henne. Det blir interssant om hun fremdeles har kapasitet til deg nå som hun har seg med flere elskere. Blir det bare rengjøring, eventuelt må du klare deg på egenhånd etter hun har besøkt elskerene sine?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så ofte hun knuller med noen av de, og skjelden det er med flere, men etter den siste, og også forrige gang hos Øyvind (han heter nok ikke det...) var hun ganske "utpult" og det gikk mer ei uke før hun var "klar for knull". Joda, det blir noe på meg også, sånn en gang eller to i uka får jeg tømt meg i henne. Det er nok for meg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...