Gå til innhold

Kona, elskeren og meg


Gjest TobiasX

Anbefalte innlegg

Gjest TobiasX

Min første (og andre) histore er tidligere lagt inn på annen/utenlansk side da jeg ikke var klar over disse norske sidene. Håper ikke det gjør noe.

 

Første gangen.

For noen år traff jeg tilfeldigvis en gammel kjenning. Han fortalte at han bor i annen del av landet, men at han av og til har noen oppdrag i nærheten av der hvor vi bor.

Jeg bad han selvfølgelig med hjem, vi hadde ikke sett hverandre på noen år og hadde mye å snakke om. Jeg hadde kjøpte med noe mat og vin på hjemveien, og kona disket opp med deilig mat. Ingen av oss hadde spesielle planer for helgen, og det endte med at han ble over hos oss til søndag ettermiddag.

Han betaler hjemreisen selv, og derfor passet det bra å bli litt hos oss i stede for et eller annet kjedelig overnattingssted. Jeg merket tidlig at min kone syntes han var en kjekk kar og det var ok for oss begge at han kom på besøk i helgene når det passet slik. Dette pågikk i flere år med noen helgebesøk uten at noe spesielt skjedde

Min kone liker godt å danse litt, og han danset gjerne med henne, det passer bra for meg, da jeg ikke er så veldig ivrig.

En gang barna var bortreist og vi tre ble alene i helgen ble det nok noe mer dans enn tidligere.

Han kom til oss fredagskvelden, vi spiste og drakk som vanlig. Etter hvert ble det dans og kona ba meg dempe lyset og spille noe rolig musikk, jeg satt mest å så på de to og sørget for musikken og litt å drikke.

Jeg kunne ikke unngå å se hvordan de danset tett, hun klemte seg inntil ham, la hodet inntil ham, og han kom ofte med ei hånd på baken hennes og klemte henne mot seg.

Når vi la oss den kvelden ble det som vanlig at kona og jeg knullet rolig, skulle jo ikke lage noe lyd. Kona var ekstra taus og liksom litt fraværende. Jeg spurte hva hun tenkte på, hun svarte ikke straks, men klemte meg mellom lårene sine og så kom det:

"Jeg tenker på han som må ligge der inne og ronke og tenke på oss".

Jeg svarte vel bare med ett grynt, men kjente hun ble ekstra glatt og våt i fitta si.

Etter litt la hun til: "Han spurte om jeg kunne komme inn til ham i natt"...

"Hva svarte du på det? spurte jeg, litt overrasket.

"Ikke noe særlig, kanskje", sa hun.

"Skal du besøke han?" spurte jeg.

"Jeg kan jo ikke det" , sa hun ,

"Jeg er jo liksom din".

"Jo, det er vel så", sa jeg,

"Men vil du så er det ok for meg".

"Mener du det?" sa hun, litt ivrig i stemmen.

"Ja", sa jeg,

"Jeg eier deg jo ikke akkurat, det er din kropp".

Jeg beveget meg bare sakte ut og inn i henne, hun var virkelig glatt og deilig.

Jeg hadde sett hvordan de danset tett og spurte:

"Kjente du kuken hans?" .

"Ja, sa hun”, den var stein hard nesten hele kvelden.

"Jeg kjente med hånda uten på buksa." .

"Den kjentes deilig ut", la hun til.

Etter litt sa hun, "Kan du vente litt?".

”Ja, jo" sa jeg, litt overrasket.

"Flytt deg litt da", sa hun.

"Hva skal du?" sa jeg.

"Pule" sa hun, ”Jeg gjør det, jeg vil kjenne den kuken". (Tror de var ganske ordrett slik hun sa det).

Jeg ble nok litt paff, jeg hadde ikke ventet at hun skulle være så direkte, så snart. Hun pleier oftest å tenke lenge før hun gjør noe litt uvanlig. Jeg trakk kuken ut av fitta hennes, kanskje noe motvillig.

Hun klatret ut av senga, nappet med seg truse si uten å ta den på(!) og forsvant naken ut av rommet bare med trusa i hånda.

Hun ble borte lenge, jeg hørte noen lyder, og måtte ronke litt mens jeg tenkte på hva som foregikk i rommet ved side av. Etterhvert må jeg ha dubbet av litt. Jeg våknet med ett rykk da hun kom og liksom datt ned i senga. Jeg var straks lysvåken og kom brått til å huske hva som var på gang.

"Var det godt?" spurte jag,

"Jaaaa, veldig. sa hun", med ettertrykk.

"Du ble så lenge", sa jeg.

"Ja", sa hun, "Det gjorde så godt, det var så deilig, jeg kom flere ganger".

"Hva gjorde du?" spurte jeg.

"Knullet vel", svarte hun.

"Jo, men hva gjorde du når du kom inn til han?".

"Han gjorde plass til meg under teppet, og etter litt tok han hånda mi og la på kuken sin."

"Den var hard og jeg ronket han litt, den er så tykk og deilig å ta i".

"Og så?" spurte jeg.

"Han la seg over meg og pulte meg, deilig, og lenge lenge, til det gikk for meg, jeg kom flere ganger, det var bare helt fantastisk".

Jeg krabbet inn mellom lårene hennes. Hun hadde trusa si mellom lårene, mot fitta si for å ikke søle til i senga.

Jeg tok bort trusa og kuken gled lett inn i henne, hun var fullstendig gjennomvåt og glatt.

"Jeg er full av sæden hans", sa hun.

"Jeg kjenner det", sa jeg.

"Mmm, ja, pul meg du også”, sa hun.

Det gjør så godt med kukene deres inne i meg".

Disse ordene virket så sterkt på meg at jeg behøvde bare jukke noen få ganger inn i henne før det gikk for meg, enda hun var så glatt at jeg vel egenlig nesten ikke kjente noen ting.

Plutselig sa hun: "Han spurte om jeg kunne komme inn til han igjen".

"Skal du det?", spurte jeg.

"Ja, kanskje, hvis jeg får lov, jeg må bare hvile litt. Jeg er helt utpult for en stund".

Jeg sovnet vel litt igjen, men våknet etter en stund, da var hun borte igjen. Jeg visste ikke helt om jeg hadde drømt, men kuken var slak og litt våt så det var nok ingen drøm. Fra romme ved siden av kom noen litt kraftige lyder og det var nok det som hadde vekket meg. Det hørtes ut som om de knullet som kaniner der inne, var vel akkurat det de gjorde.

Jeg lå og hørte på en stund, men etter noen litt kraftige dunk forstod jeg at han kom i henne igjen. Etter litt kom hun inn på soverommet vårt igjen og slang seg ned på senga.

"Deilig?", spurte jeg.

"Ja", svarte hun, "Ikke helt som første gangen men det gjorde veldig deilig inne i meg".

”Den kuken gjør det så godt i fitta mi”, la hun til.

"Skal du mer nå da? spurte jeg.

"Kanskje, snart", svarte hun. "Men nå må jeg hvile en stund".

Når jeg våknet var det lyst ute og senga hennes var tom og kald. En stund siden hun hadde ligget der! Like etter kom hun, slang seg ned igjen.

"Nå er jeg helt utpult". sa hun.

"Har du vært hos han lenge?" spurte jeg (litt unødvendig, senga var jo kald..).

"En stund", svarte hun og så på klokka. "Kanskje et par timer" la hun til.

"Har dere knullet hele tiden?", spurte jeg.

"Nesten", svarte hun, og la til:. "Det gjør så godt".

"Klarte han mer nå da?", spurte jeg.

"Jo, men det tok ganske lang tid å få den stiv nå, jeg sugde han til han var klar", svarte hun.

"Skulle bare mangle", sa jeg. "Du sliter han helt ut".

"Ja, kanskje det", sa hun. "Han kan få hvile en stund nå".

Vi lå litt rolig, men jeg bare måtte ha henne, måtte kjenne den sæd-glatte og deilige fitta hennes. "Ikke så mye nå", sa hun, det begynner å bli litt sårt der nede. Jeg kom nesten like fort som sist og trakk meg ut. Vi sovnet begge to og sov til langt på dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uregistrerte

Reise

Noen måneder senere hadde kompisen min (vår) et lengre oppdrag i en by som kona og jeg lenge hadde snakket om å besøke. Etter at han hadde vært der en tid, ble vi invitert og litt senere fikk vi ordnet med litt fri slik at vi kunne ta turen.

 

Jeg forsøker å huske så nøye som mulig hva som skjedde og enkelte detaljer står klart for meg men mye er nok glemt. Noen detaljer er sikkert fra andre ”treff” men det meste er fra denne turen:

 

Etter en relativt lang reise var vi fremme litt sent på ettermiddagen. Etter litt hilsing og klemming (kona og han klemte ganske lenge, litt lengre enn hva man pleier), fikk vi flyttet inn sakene våre.

Han skulle være der ganske lenge og hadde derfor leid et romslig hus, og det var godt med overnattingsplass.

Etter hvert fikk vi i fellesskap ordner litt mat og drikke, dvs han hadde ordnet med det meste på forhånd. Det ble selvfølgelig litt prat om løst og fast, litt mer å drikke, og etter hvert litt musikk, riktig god stemming; Men vi var ganske trøtte og slitne etter den lange reisen og måtte, etter litt, bare melde pass og gå og legge oss.

Jeg sovnet som en stein og våknet ikke før neste morgen av noen lyder eller bevegelse i soverommet. Det var kona som kom og la seg i senga si. Jeg strakk ut hånda for liksom å dra henne inn til meg, noe hun villig gjorde. ”Mmmm, så god og varm du er”, sa hun bare. Omtrent samtidig kjente jeg at senga hennes var helt kald der hvor jeg hadde armen bak nakken hennes.

Det gikk opp for meg at hun nok ikke hadde ligget der på en stund, og før jeg fikk spurt noe mer, sa hun: ”Nå er det gjort!” , ”Hva gjort?” sa jeg. Hun tok den andre hånda mi og la den på hårdusken på venusberget sitt. ”Jeg er nypult og er full av sæd her” sa hun. Samtidig som hun spriket litt med lårene, klemte hun hånda mi ned i fittesprekken sin, som var det helt glatt. Jeg skvatt til, eller hoppet vel nesten litt i senga.

 

Jeg hadde nok tenkt tanken at hun kanskje skulle komme til å knulle med han på denne turen.

Uten at vi hadde snakket direkte om det, hadde jeg merket at hun hadde vært mer ivrig på denne reisen nå enn når vi tidligere hadde snakket om det.

Og før vi reiste hadde hun styret od stresset mye med frisørdame og slikt, samt brukt en hel del tid på badet med diverse hårfjerningsmidler og slike ting.

Før vi reiste hjemmefra fikk jeg bare så vidt lov å se og kjenne de glatte lårene, og den nyfriserte fitta med bare en liten hårdusk øverst, resten var glattbarbert. Jeg fikk ikke verken knulle eller slikke henne kvelden før vi reiste.

 

Det gikk vel noen sekunder før jeg fikk summet meg, og husker godt jeg kjente den lille, litt uvante hårdusken, og kom vel etter hvert til å spørre om hun hadde vært hos han lenge. ”Mmm, ja litt”, kom det etter litt stillhet.

”Jeg gikk inn til han når du var sovnet..”.

”Har du ligget med han i hele natt?”, spurte jeg, litt overrasket.

”Nei, eller, ja nesten”, svarte hun litt unnvikende.

Kuken min var forlengst blitt stein hard, jeg ble plutselig lys våken og kåt som bare f… og uten noen videre dikkedarier la jeg meg over henne samtidig som hun spriket villig med lårene, men jeg gjorde noe som var ganske uventet for henne, og for meg selv. Jeg snudde meg rundt, og til tross for hennes protester fikk jeg hodet mellom lårene hennes og stakk tunga inn i skjeden hennes så langt jeg kunne klare, og slikket henne litt, roterte med tunga i fittehullet hennes. Jeg kjente tydelig sædsmaken i henne. Jeg snudde meg igjen, fanget hodet hennes og kysset henne, noe hun litt motvillig gikk med på. Samtidig gled den kjempestive kuken min rett inn i fitta hennes, uten noen form for motstand.

 

Ingen tvil om at hun var nypult. Hun smakte sterkt av sæd og så glatt i fitta blir hun bare av sæd. Jeg visste vel ikke det helt den gangen, men har etter hvert erfart at hun aldri er så glatt ellers som med i sæd i, ikke med noe glidemiddel eller noe.

 

Dette med å slikke henne kom som en plutselig reaksjon uten at jeg noe gang (tror jeg da) hadde tenkt tanken på å smake eller slikke andres sæd, men hadde vel kanskje smakt på min egen en gang, og visste vel omtrent hvordan det smakte.

Jeg fikk roet meg litt og mens jeg knullet henne sakte måtte jeg vite mer:

”Hva gjorde du?” spurte jeg.

”Knullet vel”, svarte hun, og fortsatte:

”Jeg gikk inn til han med en gang. Han sa han lå og ventet på meg”…

”Han gjorde vel det. Og så?”… spurte jeg, fortsatt spent på å få høre.

”Han tok meg deilig, knullet meg med den store gode kuken sin. Det gikk to ganger for meg”.

”Og han?” spurte jeg.

”Mmm, da det gikk for meg andre gangen sprutet han sæden sin inn i meg.”

”Og så kom du hit igjen da?” spurte jeg.

”Nei, vi lå og koste litt”.

Hun ble litt stille mens jeg klemte kuken langt inn i henne og holdt den litt der for hvert støt, noe jeg vet hun liker. Men kom til å tenke på at hun vel ikke kjenner det så godt nå som hun har hatt den litt større kuken i seg så lenge.

For lenge siden, i ungdommen, hadde kompisen og jeg målt kukene våre og han var nok et par cm lengre og noe tykkere enn meg.

 

”Hva mer gjorde dere da?” spurte jeg, fortsatt nyssgjerrig.

Igjen overrasket hun meg: ”Jeg runket og slikket kuken hans.”

”Sugde du kuken hans?” spurte jeg ganske forbløffet. Hun pleier ikke suge kuk som ikke er nyvasket.

”Ja.” svarte hun bare.., men la til:.

”Jeg var like kåt, jeg bare måtte kjenne mer av den store kuken. Det smakte vel litt, men det gjorde ikke noe, jeg fikk han stiv igjen ganske fort, jeg bare måtte ha den i meg igjen.”

”Pulte han deg igjen da?” spurte jeg.

”Ja, han tok meg, han sa jeg er ei deilig knulledukke, vi pulte lenge, han tok meg bakfra og jeg satt meg på han, rei på kuken hans .”

”Hva mer gjorde dere da?… spurte jeg, ville vite mer.

”Vi gjorde alt, vi knullet i alle stillinger”…

”Hvor lenge knullet dere nå da?” spurte jeg.

”Aner ikke, ganske lenge. Til slutt knullet han meg hardt og sprutet sæden sin inn i meg igjen.”

” Langt inn i fitta mi”, la hun til.

”Derfor det ikke var så mye sæd i deg nå da”, spurte jeg, ”Han spruter vel ikke så mye andre gangen”. Jeg hadde kjent smaken av sæd men det var vel ikke akkurat noen mengde i henne når jeg slikket henne.

Igjen overrasket hun meg:

”Nei”, sa hun. ”Han har pult meg etterpå også, en gang til.”

”Enda mer?” jeg var vel letter sjokkert nå, dette ble for mye for meg og jeg bare måtte sprute i henne.

Jeg trakk meg ut av henne for å hvile litt.

 

”Fortell resten også da!”, sa jeg.

”Jeg kom inn hit og sovnet en stund, men våknet på morgenkvisten. Jeg tisset og vasket meg og kjente jeg var enda mer kåt, men du sov jo som bare det så jeg gikk inn til han igjen.”

”Og så?” spurte jeg.

”Han våknet fort da jeg tok i kuken hans, den ble fort stiv og jeg runket han litt.”

”Sugde du han igjen da?” spurte jeg.

”Nei, han dro meg inntil seg, la meg på ryggen og la seg over meg igjen. Han bare pulte meg mens jeg spriket det jeg klarte”…. ”Det begynte å bli litt ømt både her og der”, la hun til.

”Han kalt meg ”Deilig knulledukke” igjen.”

”Ja det er du virkelig blitt nå”, sa jeg. ”Er han så veldig god da?

”Mmm ja, den kuken gjør så fantastisk godt i fitta mi”.

”Gikk det for deg igjen?” spurte jeg.

”Nei, ikke for meg, men han sprutet i meg ganske fort, det var rett før jeg kom inn til deg nå”.

 

Jeg husker ikke hva mer som hendte akkurat da, men vi sovnet nok litt etter dette.

Vi ble hos han noen dager og fikk sett litt av hvert i byen.

 

Om nettene ble det mye knulling for de to og litt for meg også.

Jeg fikk henne nypult noen, eller rettere sagt, mange ganger. Og hver gang kom lysten over meg; Denne spesielle lysten til å slikke sæden ut av fitta hennes når hun var nyknullet.

Etter hvert syntes hun det var ok å bli slikket med sæd i fitta (Og det synes hun fortsatt) .

Etter hvert ble det til at hun kom inn til meg hver gang rett etter at han hadde sprutet i henne og sa:

”Nå er jeg helt nypult, nå kan du få slikke meg, fitta mi er full av sæd, eller hun sa bare: ”Slikk meg, jeg er full av sæd i fitta…”, eller noe slikt.

Til å begynne med var hun nok noe motvillig når jeg kysset henne etterpå, men etter litt gjorde hun det uten protester og senere spurte hun til og med om jeg kunne ta sæden hans fra fitta hennes og gi henne i munnen, vi forsøkte det men litt vekslende hell.

Senere har det blitt en vane å leke med sæden slik, særlig når vi har trekant, men det får bli en annen historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk deilige historier! Jeg blir skikkelig kåt av å lese dem. Må være deilig å ha opplevd dette , det høres ut som både du og din kone virkelig liker dette. Håper du etterhvert deler flere historier med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uregistrerte

Deilig at du liker det samme.

Jeg har mer å fortelle om våre opplevelser, men det tar endel tid å skrive dette så du må vente litt på neste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Norwegianhubby
Første gangen. ..."Jeg tok bort trusa og kuken gled lett inn i henne, hun var fullstendig gjennomvåt og glatt.

"Jeg er full av sæden hans", sa hun.

"Jeg kjenner det", sa jeg."..

"Mmm, ja, pul meg du også”, sa hun.

 

Dæven! jeg ble heltent! :D gleder meg til å lese resten av historiene dine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uregistrerte

Herlige historier..og godt opphissende skrevet.

Hva var det med pikken hans hun likte så godt? Var den veldig mye større enn din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TobiasX

Han har vel omtrent 20 cm, jeg 17; De tre små cm gjør vel sitt, men kona mener det er mere måten han bruker den, og han kan holde på så mye lengre.

Dessverre har det ikke blitt tid til å skrive mer de siste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uregistrerte

Vi har hatt noen trekanter og jeg liker best å være med men også å se på de mens de holder på. Hun hos meg er helt vill og det kommer nok også av at det er en ny pikk,...ny mann...men også at den er litt større... Gjerne jeg må prøve å la de være helt alene en gang jeg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TobiasX

Vi pleier ofte å spare noe ferie og tar en uke litt etter fellesferien. Da er det ofte noen fine, varme dager, og de fleste andre er reist hjem slik at vi er ganske alene i hytteområdet.

Det var allerede avtalt at vi skulle få besøk i løpet av uken; Han regnet med at det skulle ordne seg med fri noen dager også for han. Han ringte onsdag og det var kona som tok telefonen. Etter en stund kom hun til meg med et dårlig skjult smil. Jeg satt i en stol ute i solen, hun bøyde seg ned og ga meg et rask kyss og fortalte ”nyheten”; ”Han kommer i kveld.” Jeg tok tak i det ene låret hennes, holdt henne litt fast, og lot hånda gli opp til kanten av bikinibuksen. Strikken var litt trang så det var ikke så lett å komme under, og hun skjøv vekk hånda mi, lo, og sa noe slikt som: ”Hold deg litt da, det blir sikkert nok til deg også.. nå må vi ordne litt her”.

Jeg lot som om jeg ikke hørte, lirket hånda mellom lårene hennes, fikk godt tak i rumpeballene og klemte henne inn til meg, og med andre hånda dro jeg ned bikinistrikken og fikk så vidt kysset henne øverst i fittesprekken. ”Du”, hun endre til ”dere”, ”skal få ta meg så mye dere orker ettterpå”, sa hun og rev seg løs. Vi ryddet litt, ordnet med grillen og laget i stand noe mat slik at alt skulle være klart til gjesten kom.

Han kom mens det fortsatt var varmt i solen på terrassen og det ble som vanlig litt klem og nuss. Han klemte baken hennes mot seg og jeg så hånden hans forsvinne ned i bikinibuksen bak… Slik sto de litt, klemte og gned seg mot hverandre.

Når han slapp henne så jeg tydelig bulen i buksa hans, han hadde allerede en stiv kuk og jeg ventet (håpet) nesten at hun skulle gå ned på kne, ta fram kuken hans og suge han litt der og da, men hun var nok mer opptatt av å komme i gang med maten.

Han skiftet til shorts slik som meg og hjalp oss med å finne fram drikkevarer og vi ordnet sammen det som ellers manglet til maten.

Hun hadde fortsatt bikinien på seg og mens vi holdt på med å hente saker og ting. Han klappet henne litt på baken og skrøt av hvor flott hun var. ”Det passer så fint med den blå bikinien til håret ditt”, sa han. (Hun har litt rød-brunt hår). Jo da, jeg må si meg enig, hun ser flott ut med fine pupper og hun har en ganske slank kropp med sine nær 170 cm og knappe 60 kg.

Atmosfæren ble litt spesiell. Liksom litt ”ladet”, med våre nesten nakne kropper og alle visste hva som etter hvert skulle komme til å skje.

Vi fikk i oss mat og drikke, øl til oss og rødvin til henne. Når han ville fylle på glasset hennes for, jeg vet ikke hvilken gang, sa hun nei takk, lo en liten latter og la til: ”Skal det bli noe på dere etterpå så er det nok vin nå”.

Vi ble sittende å småprate litt i solnedgangen men det ble hurtig kjøligere, så vi ryddet opp og trakk inn i stuen.

Mens vi holt på med oppryddingen fikk hun flere små klapp på baken av oss begge, og ved mer enn en anledning så jeg hvordan hun la hånda si over kuken hans, men utenpå shortsen. Og jeg ble vel også tildelt noe liknende ”beføling”.

 

Mens vi blandet oss noen drinker og ble sittende å prate litt, hadde hun skiftet til en lett sommerkjole. Det ble mer prat og litt skåling.

Etter hvert tok hun seg en tur på toalettet og når hun kom tilbake, kom hun først bort til meg og jeg så tydelig at brystholderen var borte. Jeg fikk et lite kyss og rakk å kjenne under kjolen;

Hun hadde ingen truse på seg.

Han satt i sofaen og hun gikk så rett bort til han, satte seg på fanget hans og han fikk også et lite kyss mens hun brukte ene hånda over den nakne brystkassa hans.

Hun ba meg om å komme nærmere så jeg satt meg i andre enden av sofaen og hun flyttet litt seg slik at hun ble sittende i midten.

Etter litt la hun seg delvis over meg og løftet benene opp på fanget hans.

Han bøyde seg ned, løftet litt på kjolen og kysset henne på ene låret.

Jeg bøyde meg ned og kysset henne på munnen og med ene hånda koste jeg litt med puppene hennes, først utenpå kjolen, men etter hvert, under stoffet.

I øyekroken så jeg at han kysset henne lengre opp. Hun lot det ene benet gli ned på gulvet og han dyttet kjolen opp på magen hennes slik at fitta kom til syne.

Hun hadde ”jobbet” litt på badet tidligere på ettermiddagen, og nå kom ”resultatet” til syne.

Fitta var nyfrisert med bare en liten hårdusk øverst, ellers virket den glatt og fristende.

Han somlet ikke, la seg litt bedre til rette, løftet litt på ene låret hennes og hun sprikte villig. Han skilte fitteleppene hennes med hendene og begynte å bearbeide fittesprekken hennes med tunga. Jeg satt meg litt opp og så på hvordan han slikket henne, så hvordan klitorisen hennes vokste seg stor og struttende.

Jeg tok tak i kjolen og dro den lengre opp og hun løftet litt på seg slik at jeg fikk dratt og lirket den av henne.

Helt naken lå hun nå mellom oss, brystene fløt litt ut, men vortene struttet liksom rett opp.

Hun dro meg ned til munnen sin igjen og det ble et langt kyss mens han behandlet fitta hennes. Hun slapp meg igjen og stønnet ganske høyt noen ganger mens han slikket fitta hennes og jeg behandlet brystene, sugde litt på veksel vis på vortene og så at han sugde og slikket litt på klitorisen og hele sprekken hennes.

Etter litt prøvde hun å reise seg litt opp mens hun sa:

”Kle av dere dere også, nå vil jeg kjenne kukene deres.”

Med hennes hjelp fikk jeg dratt av meg min shorts og håpet at hun sugde kuken min litt når den vippet fram, men det ble bare et lite kyss på kukhodet før hun snudde seg til han som nesten hadde fått av seg sin shorts.

Jeg så hvordan kuken hans stod stiv og strak med delvis blottet hode. Hun gled ned på gulvet og fjernet shortsen som han hadde rundt bena og hun krabbet rask opp, tok tak i kuken med ene hånda og følte seg oppover magen hans med den andre hånda, samtidig som hun smårunket kukskaftet og kysset og slikket nede fra roten og oppover,

Etter hvert slapp hun litt av taket med hånden, men holdet skaftet fast mens hun dro forhuden tilbake og dvelte lenge ved undersiden av kukhodet.

Jeg følte vel litt misunnelse akkurat da, mens hun bearbeidet strengen under kukhodet hans med tunga si. Jeg så det ikke direkte, men visste så inderlig vel at hun brukte tunga på en slik måte ”bare hun kan”, det er bare så inderlig godt det hun gjør med strengen under kukhodet med tunge og lepper.

Snart gapte hun over og hele kukhodet og runket skaftet med ene hånda mens hun lekte med ballene med den andre.

 

Han har litt større og tykkere kuk enn meg og hun klarer ikke å ta den særlig langt inn i munnen, hun sier hun får litt vondt i kjevene av å gape over kukhodet hans. Han har også ganske store baller som henger ned. Hun fortalte en gang at de klasker henne så godt i rumpa når han knuller henne. Hun sier kulene er nesten som hønseegg, noe jeg vel har kunnet se noen ganger.

 

Av og til løftet hun litt på hodet og tittet opp på meg, smilte til meg, samtidig som hun snodde tunga rundt kukhodet hans. Det er noe jeg synes er det beste hun gjør. Mange ganger føles det nesten bedre enn å ha kuken inne i fitta hennes.

Men nå fikk jeg nøye meg med å nyte synet av henne og den kuken hun bearbeidet mens jeg satt og smårunket litt.

Han satt med lukkede øyne og han nøt i hvert fall hennes behandling.

Flere ganger slapp hun kukhodet og kysset seg nedover kukskaftet, ned til roten og så på ny oppover igjen før hun ga seg til å runke han med begge hender mens hun liksom knullet kukhodet med munnen.

 

Det så ut til å begynne å nærme seg for han og han holdt litt om hodet hennes, beveget seg litt med knullebevegelser mot munnen hennes.

Etter litt slapp hun kuken med munnen og spurte omtrent slik ”Vil du sprute nå eller vil du knulle meg?”

Han svarte: ”Du gjør det så deilig, klarer nesten ikke å holde meg .. men la meg hvile litt”. Hun slapp kuken hans, krabbet opp til meg og kysset meg. Jeg kjente godt at det smakte kuk av munnen hennes.

Hun krabbet ned igjen og jeg fikk også kjenne litt av den deilige behandlingen hennes, men det varte ikke særlig lenge før hun slapp meg og sa:

”Nå vil jeg pule”.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uregistrerte

Hun tok oss først i hendene for å leie oss, men slapp hendene vår og tok tak i kukene våre og leiet oss inn på soveværelset, nakne alle tre, hun med en kuk i hver hånd.

Inne på soveværelset slang hun seg ned på senga på ryggen, spriket ut med bena og sa:

 

”Kom dere og pul meg”. ”Du først”, sa hun og strakk hendene ut mot han.

Vi krabbet begge opp i senga, han mellom lårene hennes mens jeg kysset henne litt på brystene.

Hun hadde dratt knærne omtrent helt oppunder armhulene og lå der med fitta aldeles åpen mens han krabbet på plass, men ventet liksom litt.

Jeg slapp brystvorten jeg hadde i munnen for å se når han trengte inn i henne. Skjeden hennes åpnet seg med et lite "svupp" og hullet ble gapende og ganske stort, nesten like stort som omkretsen på kuken hans.

Hun tok tak i kuken, dro den litt opp og ned i fittesprekken sin, liksom for å gni litt på klitorisen. Så dyttet hun kuken litt ned mot det åpne fittehullet sitt og sa ”Kjør kuken i meg, pul meg med den deilige kuken din”.

Kukhodet og omtrent en tredjedel av kukskaftet forsvant lett inn i henne, han dro seg litt tilbake og med neste støt trengte seg mer enn halveis inn, han dro seg litt ut igjen og med neste støt trengte han seg nesten helt inn, det manglet vel bare to-tre cm, og når han dro seg ut, var kukskaftet helt blankt av fittesaftene hennes.

Jeg husker jeg tenkte ”Kuken hans er helt våt av min kones fittesafter”.

Den kuken er nok litt i lengste laget for henne og kan gjøre litt vondt. Han vet det og er forsiktig, men hun ber han trykke på og sa: ”Dytt på, gi meg hele kuken helt inn”.

Han dyttet forsiktig med små jukk og langsomt ”svelget” fitta hennes hele kuken mens hun stadig laget noen lyder som ”Ah… ” samtidig som hun la bena rundt baken hans og klemte til og holdt han nesten som i en skrustikke og sa: ”Helt inn, så deilig”.

Etter litt slapp hun taket og han trakk seg litt ut for straks å gli inn i henne igjen og snart var de i gang med knullingen.

Jeg lå vedsiden av og så på mens jeg runket den stein harde og stive kuken min.

 

Etter en stund grep hun etter hånden min og holdt meg hardt.

Det nærmet seg for henne, hun liker ikke søl i senga og ba meg gå inn på badet og hente et håndklede for å legge under henne. Jeg måtte da gå forbi fotenden av senga og så rett inn i skrittet på dem. Må tilstå at jeg bøyde meg litt ned for å se bedre der kuken forsvant rytmisk ut og inn i henne. Det behøves nok et håndklede for han hadde en ring av fittesaus rundt kukrota, og noe av det rant nedover i rumpehullet og rumpesprekken hennes. Jeg husker godt jeg tenkte:

”Nå liker hun seg, fitta hennes smører ekstra godt”.

Jeg fikk hentet håndkledet, han trakk seg litt tilbake og hun gikk litt opp i bro slik at kuken ikke gled ut av henne og jeg fikk plassert håndkledet under dem og knullingen fortsatte en stund til.

 

Orgsamen hennes kom kraftig. Hun klarte så vidt å si ”Vent litt” til han. Når det går så kraftig for henne kan det gjøre litt vondt og det er best å holde kuken helt i ro.

Det er i seg selv en liten opplevelse, skjeden strammer til og slapper av i en rolig rytme, hun liksom melker kuken med fitta si mens orgasmen bølger i kroppen hennes.

Hun må så slappe av litt, men ved å stramme fitta litt får hun gjerne en eller to orgasmer til med det samme og det med kuken helt rolig, passe langt inne i seg.

 

Etter hvert slappet hun av, hun dro han ned mot seg og de ble helt forent i et langt tungekyss mens han kjørte kuken inn og ut i henne i rolig tempo og hun jukket imot med hoftene.

Jeg føler nok litt sjalusi når de ligger slik å tungekysser dypt. Det at han har kuken dypt inne i henne og knuller henne er helt ok, men kyssinga er liksom noe annet, munnen er litt mer privat … men kyssing er jo en del av spillet…

 

Hun liker det, kona mi, ligge slik og arbeide med fitta mot kuken hans etter at orgasmen har lagt seg.

Etter hvert reiste han seg opp litt, stod med strake armer og knullet henne i litt raskere tempo.

Etter en liten hvil og mer kyssing, tok han tak om hoftene hennes og knullet henne med raske støt, slik at brystene slangr vilt fram og tilbake. Det er noe hun liker svært godt og vet han er nær ved å komme.

Hun sa noe slikt som ”Kjenn deilig i kuken”, ”Gi meg sæden din”, og litt etter: ”Sprut den deilige sæden din inn i meg og fyll meg helt”.

Jeg liker best å sprute lengst mulig inn i henne, men han drar seg gjerne litt ut og jeg ser tydelig hvordan det rykker i kuken hans når han fyller fitta til kona med sæden sin mens hun ligger rolig og bare tar imot sprut etter sprut inntil han har tømt seg helt i henne.

 

Han trakk seg ut, kuken var litt slapp og det dryppet litt sæd, han kravlet seg opp av sengen og forsvant ut på toalettet.

Så var det min tur.

Jeg snudde meg og dukket ned mellom bena hennes som hun holdt ganske høyt opp slik at sæden ikke skulle renne ut av henne. Jeg slikket henne lett, vet at hun er litt øm på klitorisen sin, slikket henne lengre ned. Jeg så den grå-hvite sæden dypt nede i skjeden hennes, det pulserte liksom litt. Etterhvert som skjeden trakk seg sammen kom sæden hans ut og det kom litt utenfor skjeden hennes.

Jeg slikket litt mer, snudde meg igjen og kysset henne. Hun liker å leke litt med sæden, vi tungekysset. Jeg snudde meg igjen og hentet mer sæd ut av fitta hennes, kysset igjen.

Etter å ha lekt slik en stund krabbet jeg inn mellom lårene hennes. Kuken gled lett inn i henne, møtte ingen motstand, kjente bare hvor lett det glir i sæden han hadde fylt opp fitta hennes med. Jeg var kåt som bare det og kjente lite av fitta hennes, men det skulle ikke mange støt til før jeg kjente den deilige følelsen bygge seg opp. Hun vet når det kommer for meg og sa noe sånt som: ”Fyll meg du óg, sprut sæden din inn i meg, pul meg deilig!” Jeg sprutet ganske snart i henne og vi la oss litt ned og slappet av.

Jeg spurte henne. ”Skal du knulle mer med han i natt?” ”Vet ikke”, svarte hun, ”Han orker kanskje ikke mer før i morgen”... ”Men da skal dere pule meg lenge.” Vi sovnet.

 

Forts følger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

En helrå del1 av en bra historie! :)

 

Håper du registrer en bruker her inne, så jeg ikke går glipp av noe! hehe :)

Har du opplevd dette, eller er det fantasi? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare takke deg for at du deler dine opplevelser med oss andre her inne. Det er herlig og opphissende og lese. Vi koser oss med dine fortellinger og blir alltid god og kåt av de. Vi er nyskjerrig og søkende til å prøve dette og det du skriver inspirerer oss og gir oss stor glede. Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TobiasX

1) Jeg har forsøkt å registrere både via registrerings-siden og via mail slik det var mulig (eller fortsattt er?) nederst på en side; Brukernavn TobiasX

 

2) Alt er selvopplevd, men noen detaljer kan nok være forbyttet med andre tilfelle.

Jeg forsøker å huske så godt som mulig hvordan ting utviklet seg i disse konkrete "møtene", og har derfor valgt ut noen som skiller seg litt fra alle vanlige treff på "hjemmefronten", men skal etterhvert forsøke å sette sammen noe om det også.

Fortellingen om hytteturen skulle egentlig dreie seg mindre om det som allerede er skrevet og mer om det som kommer senere, da jeg synes det siste er mer pirrende å tenke på. Jeg har også noen flere "treff" som skiller seg litt ut og skal forsøke å skrive litt om disse etterhvert.

Håper å få skrevet resten om hytteturen iløpet av påsken, men kan ikke love noe. Får kanskje (antagelig) litt besøk og da blir det lite tid igjen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hytteturen del 3

Dagen etter våknet vi ganske sent. Til min overraskelse lå kona i senga ved siden av meg og straks etter våknet hun også.

”Ligger du her?”, spurte jeg. For så vidt unødvendig spørsmål, men var vel litt overrasket.

”Ja, skulle jeg ikke det…” lo hun.

”Tja, jo”, sa jeg, men trodde kanskje du overnattet i en annen seng..

”Sovet som en stein helt til nå jeg”, sa hun.

Etter en tur på toalettet trodde jeg kanskje at hun skulle gå inn til han, men hun la seg hos meg igjen og vi småkoste litt. Det varte ikke lenge før jeg hadde kuken i henne og jeg husker godt hun fortsatt var ganske glatt i fitta si, var vel litt sæd igjen i henne etter nattens knulling.

Jeg kom ganske fort, blir så forbasket kåt av å kjenne at hun har sæd i seg.

Spesielt annen manns sæd.

Jeg sprutet lengst mulig inn i henne og holdt om rumpeballene hennes og presset kuken inn i henne en god stund. Kuken ble etter hvert litt slapp. Hun merket jo det og sa noe slikt som: ”Slipp meg, nå vil jeg kjenne en annen, stiv kuk”.

Jeg måtte jo bare gi slipp på henne og hun forsvant ut av rommet. Ikke lenge etter var det ingen tvil om hva som skjedde på gjesterommet, lyden var ikke til å ta feil av, lyden av knulling, hurtig klasking og hennes stønn og ganske høylytt, omtrent slik som hun pleier: Ja, ja, å ja, pul meg, pul meg … mer, mer …. Og lignende.

Det var samtidig liksom litt spesielt; Vanligvis er det han som knuller henne først og jeg får henne nyknullet med fitta full av hans sæd, noe jeg liker svært godt. Men nå var det han som fikk nypult fitte, Det var han som kjørte kuken sin i min sæd, han knullet kona mi og hun hadde sæden min inne i seg.

Husker så godt at jeg på en måte var litt misunnelig og kuken reiste seg. Jeg ble så stein kåt av å tenke på at han knullet kona mens hun hadde min sæd i seg, jeg bare måtte runke litt.

 

Det ble det ganske sen forkost og det var litt skyer på formiddagen. Litt utpå dagen kom solen, det ble riktig varmt så kona ville sole seg. Vi mannfolkene ble beordret til å finne noe vi kunne ligge å sole oss på mens hun tok seg en dusj. Vi tok like godt madrassene ut av noen køyesenger vi ikke brukte. Hytta hadde to store soverom med dobbeltseng (noe som passet oss bra) og enda et par rom til med køyesenger.

Vi laget en stor solseng og ganske fornøyd med jobben vår. Straks etter kom kona ut, hun hadde skiftet til bikini for soling og hadde ei flaske med sololje i hånda. Hun slang seg ned, og kommenterte noe slikt som:

”Bra jobba, men det er vel ikke akkurat dette disse madrassene er beregnet til..”

”Jo, sa vi nærmest i kor, de er jo til å ligge på..”.

”Ok, da”, sa hun, ”Men hent noen flere laken”. Vi fant noen i et skap og fikk plasser disse og la oss ned vi også, en på hver side av henne.

”Solen er sterk; Noen som vil smøre meg?” spurte hun.

Igjen svarte vi i kor et ganske samstemt ”Ja”. Jeg så hun smilte ganske lurt og rakte fram en flaske solbadolje hun hadde fått av han dagen i forvien.

Dette var en noe spesiell olje og jeg kan ennå minnes den litt spesielle smaken.

Han tok flasken, henvendte seg til meg og sa: ”Denne dama trenger nok spesiell service så du må nok ta i et tak.”

 

Jeg husker nok ikke helt hvordan denne ”smøre episoden” forløp, men han var ganske omstendelig.

Egentlig var det denne smørehistorien jeg tenkte å skrive om fra denne hytteturen, men etter hvert som jeg skriver, dukker det stadig opp noen detaljer.

 

Hun la seg på magen og han begynte med det ene benet og ba meg ta det andre. Han gikk rolig fram, tok seg svært god tid. Jeg kommenterte vel noe slikt som: ”Grundig arbeide” eller noe i den retning. ”Ja, sa han det gjelder å være omhyggelig med en slik dame.” og la til ”Her litt lengre frem finnes noe svært godt… og du har vel hørt at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves..”. Det var vel fitta hennes han siktet til..

Jeg tok det også rolig, smurte litt omhyggelig omtrent som han. Fingrene våre møttes øverst mellom lårene hennes. Han løftet ene benet ut slik at det var lettere å komme til, og hun lot det skje. Jeg løftet litt på det andre benet slik at hun ble liggende å sprike ganske mye.

Nå ble det grundig smøring og ikke så rent lite massasje, særlig da på innsiden av lårene. Stadig hadde vi fingrene litt under bikinistrikken, litt opp på rumpeballene og fingrene våre møttes gjentatte ganger i rumpe og fittesprekken hennes. Hun gryntet fornøyd, men syntes etter hvert det var nok og ba oss smøre ryggen litt også. Det gikk ganske raskt, men bikinistrikken var fortsatt litt i veien og den ble skjøvet ganske langt ned uten at hun protesterte. Igjen møttes fingrene våre i rumpesprekken hennes og jeg så at han lot fingrene sine gli ned i fittesprekken hennes og i hvertfall en finger forsvant inn i skjeden hennes. Han fingerpulte henne litt mens hun malte nesten som en katt.

Etter litt trakk gan til seg hånda og sa han noe slikt som ”Så var det ”smørsida”.

Han tok tak under hofta hennes på sin side og rullet henne over. Jeg så hun gliste godt med et slags salig smil.

Han begynte igjen nedenfra med det ene benet og kommanderte meg til å ta det andre.

Bena var vel egentlig godt smurt, men vi holdt på og igjen møttes vi øverst mellom lårene hennes. Bena måtte løftes til side og igjen ble hun liggende å sprike ganske mye. Hun sa etterpå at det nok ikke var så veldig behagelig å ligge slik, men sa hun lot oss holde på. Det var hvisstnok en deilig behandling.

Vi tok så for oss brystet, dvs jeg overlot det meste av ”arbeidet” til han. Overdelen til bikinien ble raskt fjernet og han bearbeidet brystet og da i særledeshet puppene hennes ganske lenge. Hun har vel ganske middels, men fine og runde bryster. (Jeg kan lite om dette med størrelser. Men de er omtrent en god håndfull og ganske faste.) Jeg så brystvortene struttet og mens han bearbeidet magen bøyde han seg ned og sugde seg fast i den ene brystvorta. Jeg fulgte eksemplet og tok for meg den andre.

Han hadde nå samtidig hånda godt nede i bikinitrusa hennes og jeg dyttet strikken ned så langt det gikk og lot fingrene gli over fitta hennes der jeg kom til.

Vi slapp brystvortene men fingrene vår konkurrerte nesten om å massere henne i fittesprekken og hun løftet bena enda litt mer fra hverandre slik at vi kunne komme bedre til. Bikinien var heldigvis ganske slapp i strikken og det var sånn noenlunde plass til to hender.

Når han trakk hånda litt opp, lot jeg en finger gli ned og inn i skjeden hennes.

Mens jeg fingerpulte henne, kom også han med en finger og med hver vår finger i fitta hennes bearbeidet vi skjeden hennes en god stund mens hun laget lyder som tydet på at hun likte vår ”behandling”.

Flere ganger kom hun med ei hånd og klemte oss på kukene når hun fikk muligheten og plutselig sa hun ”Pul meg, dere gjør meg så kåt.” ”Pul meg, du først”, sa hun, henvendt til han.

Hun bruker alltid ordet ”pule”, tror aldri jeg har hørt henne si ”knulle”. Jeg vet ikke hvorfor.

 

Jeg ble vel litt overrasket, for vanligvis ville hun ikke ligge slik ute på terrassen, men vi hadde ikke observert folk i området, og som hun sa etterpå; ”Jeg ble så kåt av den behandlingen deres at jeg kunne gjort hva som helst for å få kuk i meg”.

Endret av TobiasX
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hytteturen del 4

Han trakk av henne bikinibuksa og hun løftet villig hoftene fra underlaget og sto i bro med han mellom bena sine. Han bøyde seg fram og jeg så han brukte tunga litt i fittesprekken hennes.

Samtidig forsøkte han å skyve ned sin egen shorts, men måtte reise seg litt opp før han fikk den av. Kuken spratt fram og sto straks stiv som en påle. Vi hadde vel hatt mer enn halvstive kuker hele tiden mens vi holdt på med ”smøreoperasjonen”. Nå var de begge helt nakne, han krabbet inn mellom lårene hennes, hun tok som vanlig tak i kuken og dro en litt opp og ned over klitorisen sin før hun dyttet den litt ned og ba han dytte på. Kuken gled inn i henne helt uten motstand, helt til bunns. Han holdt seg litt der, men trakk seg litt tilbake, jukket ut og inn noen ganger og trakk seg så nesten helt ut slik at kransen rundt kukhodet kom til syne.

Jeg så at kukskaftet var helt vått av fittesaftene hennes. Ingen tvil om at hun, kona mi, var kåt og lysten på kuken hans.

De knullet slik en god stund, og ballene hans klasket henne i baken. Han fikk den ringen rundt kukroten jeg har sett noen ganger. Det danner seg ofte en ring av fittesafter rundt kukrota hans når han knuller henne.

Etter en stund ville hun snu seg. ”Ta meg litt bakfra”, sa hun. Han trakk kuken ut av henne. Hele kukskaftet glinset i solen. Hun snudde seg, sto på alle fire mens han kjørte kuken i henne med et heller salig flir rundt munnen. ”Deilig kone du har”, sa han til meg mens han liksom tok noen ekstra harde tak og kjørte kuken hardt i henne. Det gjorde nok litt vondt for hun sa ”au”, og la seg ned på magen. Han fortsatte å kjøre kuken i henne men nok litt mer forsiktig. De veltet seg litt over på siden med han bak, hun løftet det ene benet litt over han slik at fitta åpnet seg.

Jeg fikk derved et godt utsyn til der hvor kuken forsvant inn i fitta hennes og jeg la merke til undersiden av den ganske grove kuken med den grove åren.

Jeg la meg ned og mens han fortsatte å knulle henne ganske sakte bakfra. Jeg slikket henne i fittesprekken og bearbeidet klitorisen hennes så godt det lot seg gjøre. Jeg lot kanskje tunge gli nesten ned til kuken, men jeg berørte den ikke, bare nesten. Dette gjorde nok godt for henne og det varte ikke lenge før hun kom i en ganske kraftig orgasme.

Hun tok tak i hodet mitt og klemte meg mot seg, mot fitta si. Jeg kjente hvordan det rykket og ristet i kroppen hennes mens hun kom med noen, litt utydelige, ord om at det er så deilig når dere puler meg slik. Mens hun holdt meg var det ikke til å unngå at jeg ble trykket mot kuken hans, delvis med munnen, og jeg husker jeg måtte passe tennene for både fitte og kuk.

Mens hun holdt meg slik beveget han seg bare helt forsiktig, kuken gled bare litt. Hun får nesten krampe i fitta når det går for henne, noe han også vet, og da skal det lite til før det gjør vondt. Men fitta hennes klemmer samtidig ekstra deilig om kuken og plutselig kjente jeg det rykke i kuken hans, og det kom flere rykninger. Jeg forstod at han pumpet sæden sin inn i fitta hennes. Det var litt uventet for han pleier å kunne holde på ganske lenge, men vi var vel også blitt ”kåtet opp” ganske lenge og hennes ord om deilig kuk og alt slikt hjelper ofte bra.

Jeg ble liggende, dvs hun holdt meg i omtrent samme stillingen. Han trakk etter hvert kuken ut. Jeg kjente den gled, det var kanskje ikke så godt for han, fordi hun klemte meg slik at haken min ble klemt mot kuken hans, og med litt skjeggstubb på haken er det ikke sikkert det var så godt. Hun slapp meg litt og da fikk jeg god anledning til å se og slikke fitta hennes.

Kuken eterlot et gapende fittehull og sæden kom mer og mer ut mot åpningen. Et ganske fascinerende syn. Først ligger sæden dypt inne i henne og så ganske raskt tyter den bare ut.

 

Jeg får alltid denne litt merkelige lysten til å slikke sæden ut av fitta hennes. Jeg slikket henne litt i fittesprekken, men kunne ikke vente lenge før jeg liksom bare måtte slikke henne rundt og i skjedeåpningen og jeg stakk tungen inn i skjeden hennes så langt det gikk, …flere ganger. .

Det smakte sterkt av sæd, men akkurat da var jeg så kåt at det bare var godt.

Etter litt trakk hun meg opp til seg, jeg kysset henne, vi lekte med smaken av sæden hans i munnen. Kuken min gled rett inn i den sæd-glatte fitta hennes. Jeg knullet henne en liten stund og hun ba om mer; ”Mer kuk, gi meg mer kuk”, sa hun ganske mange ganger.

Som alltid gled kuken godt i den nypulte fitta hennes, og nypult fitte er det beste jeg vet.

Det varte ikke særlig lenge før også jeg pumpet sæden min inn i henne.

 

Det vi hadde glemt var å smøre oss selv med sololje, så vi var nok blitt litt røde, noe vi fikk erfare om kvelden.

Men, etter en hvilepause og litt tørstedrikke, ”oppdaget” hun dette og vi fikk litt ”behandling”;

Ikke så omstendelig som den hun fikk, men hun gjorde sitt beste, noe som resulterte i to stive kuker. Hun runket oss begge i diverse stillinger. Vi ble bla. beordret til å stå på alle fire mens hun runket oss, først han, så meg. Hun sa det var omtrent som å melke en ku…og hun la seg under han, tok kuken i munnen og sugde han litt.

Merkelig syn i grunn, se henne ligge på ryggen med han over mens hun runket kuken inn i munnen.

Skulle likt å se sæden sprute med i munnen hennes mens hun lå slik.

 

Han ble lagt på ryggen og hun satte seg på han, dvs. hun liksom spiddet seg på den stive kuken; Hun satte seg over han og bare sank ned, hun bare gled rett ned på kuken. Hun red han litt, men den slaknet litt fort og det var nok ikke mer å hente i den kuken på en stund.

Jeg var fortsatt stiv, hun gjentok det samme med meg og vi knullet litt, men heller ikke jeg var så mye tess så det ble mest soling utover ettermiddagen.

 

Om kvelden skjedde ikke stort; Vi var nok ganske slitne etter dagen. Men litt spesielt ble det: Som jeg har nevnt noen ganger så liker jeg å få henne nypult og med sæd i fitta.

På morgenen var det han som fikk henne nyknullet og han hadde sagt noe slikt som at ”nypult dame er jammen godt” (Han sier ikke fitte i hennes påhør).

Det resulterte i at når vi etter hvert gikk til sengs, la hun seg med meg.

For så vidt normalt, men hun gikk ikke inn til han før jeg hadde knullet henne.

Da hun gikk sa hun noe sånt som at ”Nå skal han få kjenne nypult dame”.

Vel, jeg sovnet ganske raskt og vet ikke hva som skjedde, annet enn at morgenen etter, da skjedde det samme igjen.

Han hadde fått smaken på nypult fitte.

Endret av TobiasX
skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Utrolig herlig del 3 og 4! Ble virkelig kåt og skjelven her! ;)

 

Kom gjerne med fler deler,eller andre historier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Elskeren var på besøk i helga.

Han kom her på fredag ettermiddag slik han pleier av og til.

Det ble litt mer enn vanlig velkomstklem på kona; Han har ikke hatt anledning til å brsøke oss på en stund, så de holdt om hverandre sikkert et halvminutt, og jeg så hendene vandre litt både her og der: Han klemte henne inntil seg med ei hånd på bakenden hennes, mens hun, med høyre hånda tydelig masserte kuken hans utenpå buksa og de tungekysset litt.

 

Etter noen timer med litt mat og litt å drikke, og som alltid, litt prat om løst og fast siden sist, nærmest krabbet kona bort på fanget hans; Det ble litt kosing og klemming og igjen hender som vandret over kroppene...;

Han var under blusen hennes med ene hånda, brystholderen ble løsnet bak, og han masserte brystene hennes etter tur, mens hun hadde ei hånd under skjorta hans, ei hånd som ganske raskt ble opptatt med å åpne bukseknappene, og snart hadde hun hånda ned i buksa hans.

Jeg så hvordan hun runket han rolig, så hvordan hånda hennes beveget seg i rolig tempo og samtidig ble det litt kyssing som gikk over i et dypt tungekyss..

 

Det var ikke så lenge jeg fikk fornøyelsen av å «bivåne skuespillet» Hun reiste seg, tok han i ene hånda, dro han opp og sa:

-Kom her...

Hun leiet han inn på gjesterommet mens han holdt i buksa si for at den ikke skulle gli helt ned.

 

Jeg satt meg her for å skrive litt, forkjølet og hoster litt, og for ikke å smitte og forstyrre, er det best jeg holder meg litt unna, men jeg kan jo ikke lavære å tenke på og fantasere litt om hva som skjer der inne...

 

Jeg regner med at klærne forsvant i en fart, og etter lyden å dømme tok det ikke lange stunden før

hun havnet på rygg og han kjørte kuken i henne, så nå ligger hun vel og spriker og tar i mot kuken, koser seg, kjenner hvordan kuken glir inn og ut i fitta si...

 

Skulle gjerne hørt henne si det hun pleier, omtrent slik: «Ta meg og pul meg», «Bruk meg». Noen ganger har jeg hørt henne si noe slikt som «Ta meg og pul meg, nå er jeg knulledukka di» og en vanelig variant er «Kjør den deilige kuken din inn i meg». Noen ganger legger hun til «Inn i den kåte fitta mi».

 

Hun pleier gjerne «beabeide» kuken litt mens hun sitter på sengekanten og han står oppreist, eller han ligger på ryggen og hun gjør en litt mer grundig jobb; Deilig å se hvordan hun runker kukskaftet litt rolig med ene hånda samtidig som hun masserer ballene med den andre og snor tunga rundt kukhodet.

Det er bare sååå deilig, både å se at hun har kuken hans i munnen, og når hun gjør det samme med meg. Vet egentlig ikke hva som er best, se at hun suger kuken hans, eller kjenne det deilige når hun suger meg... kommer an på så mye.

Etterhvert pleier hun å runke kuken hurtigere mens hun holder kuk-hodet inne i munnen...

Jeg kan tydelig se det for meg; Ene hånda holder ballene, andre hånda runker kuken hurtig inn i munnen....

Aller best er det når hun holder på til han kommer, se at han pumper sæden sin rett inn i munnen hennes, men det får bli en historie for seg selv.

 

....

Jeg ble vel litt skuffet, hadde håpet at de skulle holde seg i stua en god stund og la meg se hele «parringsleken», eller ihvertfall mye mer av forspillet til parringen.

De pleier gjerne danse litt; Hun liker å danse en stund, og jeg pleier å sørge for at det etterhvert går over i litt sakte musikk, noen riktige «tryckare» og det ender alltid med en ganske pirrende avkledningssene og etterhvert er de begge, eller vi alle tre, helt nakne;

Hun suger kuken hans foran øynene mine og han kjører kuken i henne stående, mens de liksom fortsetter å bevege seg litt etter musikken.

Noen ganger har jeg «hjulpet til» med å styre kuken hans opp i henne når han står lent mot en ganske tung lenestol og hun legger ene benet opp på hofta hans.

Håper at jeg etterhvert skal få tid til å beskrive en slik «dansekveld», så det får klare seg med detaljer om det temaet i denne omgang.

 

.....

Han hadde ringt henne på onsdag, og når jeg kom hjem litt senere, var hun ganske smørblid.

Jeg forstod i løpet av sekunder at noe var «på gang»;

Det ble litt ekstra god mat, litt vin, og etterhvert kos i senga, hun var kåt og våt, glatt i fitta, men jeg visste at et nok ikke var for min skyld; Hun var kåt fordi han skulle komme, og det var en stund siden sist.

Jeg spurte om det var noen planer for helga, men det var det ikke; Hun sa noe sånt som:

 

-Det bli hvisstnok «innevær», så da kan vi vel holde oss hjemme.

-Da blir det vel knulling både dag og natt, sa jeg.

-Nja, kanskje ikke hele tiden, men jeg får sikkert kuk nok av dere to hingstene mine...

 

Jeg hadde kuken i henne mens vi snakket om dette og det hadde sin virkning; Hun fikk spruten i seg ganske raskt. Jeg beklaget at hun ikke «fikk sitt»; Det ble ingen orgasme på henne da, men det gjorde ikke noe sa hun;

-Jeg får sikkert orgasmer så det holde til helga, han blir her helt til mandag morgen....

 

...

Nå hører jeg lyden av litt hissig klasking;

Jeg har sett de knulle endel ganger så jeg vet stort sett hva som skjer utifra lyden;

Antar at hun nå fortsatt ligger på ryggen og tar imot kuken, ser liksom for meg hvordan hun ligger sprikende, antaglig med bena litt høyt, det er da klaskelyden av kropper som møtes blir mest intens.

Eller kanskje hun setter hælene ned i senga og løfter seg opp mot han; Noen ganger går hun i bro opp mot han og møter støtene hans med fitta si, prøver å få kuken hans lengst mulig inn i seg, men det pleier ikke skje i såpass hurtig takt som nå...

Når hun ligger slik, da klasker ballene hans i baken hennes, noe hun synes er deilig.

Hun liker de ballene, liker å kjele med de og kose med de. Hun sier de er gode å holde i og at det er deilig å tenke på at de er fulle av sæd som han snart skal pumpe inn i henne.

...

Jeg har kanskje fortalt det før; Han har ganske store baller, nesten som hønseegg, bare litt mindre, og pungen henger ganske langt ned, omtrent 10cm.

...

Klaskelyden ble borte, så da ligger de sikkert litt rolig, kanskje på siden, hun liker det etter litt «hissig knulling», ligge på siden og slappe av.

Antar at de nå bare beveger seg sakte, og antagelig kysser og kliner de, hun snor sikkert tunga si rundt hans, slik kan de holde på en god stund mens kuken bare glir sakte inn og ut i henne.

.....

Blir litt misunnelig når jeg tenker på hva de gjør derinne akkurat nå... Skulle gjerne tatt en titt, men dumt å åpne døra og kanskje sett igang med å hoste...

.....

Rart å tenke på igrunn, hun ligger der og blir gjennompult av en annen mann. Det betyr at hun ønsker å parre seg med han, det er jo akkurat det de gjør, parrer seg. Det igjen betyr at hun innerst inne ønsker at han skal gjøre henne gravid, kanskje hun ønsker å få barn med han, en annen mann... selv om hun benekter akkurat det ...

 

.....

Jeg har brennende lyst til å gjøre en «rengjøringsjobb» når de blir ferdige. Jeg skulle gjerne se når han pumper sæden sin inn i henne;

Jeg blir aldri mett av å se på når ballene liksom trekker seg i sammen og det pulserer og rykker i kukrota, se hvordan han presser seg lengst mulig inn i henne, fyller henne med sæd-sprut etter sæd-sprut, vite at akkkurat nå, nå fyller han kona mi med sæden sin.

Han forsøker jo å «bedekke» henne, gjøre henne gravid med sin sæd, og hun ønsker å få sæden hans inn i seg, lengst mulig inn i fitta si. Hun ønsker at spermiene hans skal svømme inn i livmora si og, ....og jeg vil gjerne slikke den samme sæden ut av henne for etterpå å fylle henne med min egen sæd, spyle den andre mannens sæd ut av fitta til kona mi...

 

Jeg ser det for meg, jeg har gjordt det noen ganger, han har pult henne bakfra, jeg har ligget under og slikket henne så godt det lar seg gjøre. Han spruter langt inne i henne; Han drar kuken ut; Sæden kommer fossende ut av henne. Første gangen var jeg litt uforbredt, fikk det mer eller mindre i øynene og ansiktet. Etterhvert har jeg lært å gape opp og fange opp det meste.

 

.....

Når hun kjenner at han er iferd med å komme, og mens han spruter inn i henne, da pleier det ofte å komme med noen ord som «gi meg alt sammen», «gi meg den deilige sæden din», noen ganger ber hun om han skal «fylle henne helt opp», «sprut meg helt inn i livmora», «gjør meg gravid med sæden din» og diverse varianter over tema «sæd og sprut»....

Som jeg kanskje har nevnt i andre fortellinger; Det med gravid, det mener hun ikke, sier hun...

Men man kan jo lure...

 

......

Det blir nok ingen rengjøringsjobb på meg nå, det passer liksom litt dårlig med ei hostekule i en slik stund, hoste med tunga i fittesprekken hennes vil være litt dumt.

Men det frister, legger, lår og fitta er ganske nyfrisert; Hun har tilbrakt endel timer på badet siden han ringte onsdag. Det har vært flittig bruk av hårfjerner og diverse kremer og andre «remedier».

Jeg fikk, like før han kom, «prøvekjenne» og «godkjenne arbeidet», men det ble dessverre ikke tid til noe mer.

....

De kommer nok til å holde på en god stund enda, så jeg får avslutte her nå, legge meg og håpe at hun kommer inn til meg etterhvert, og kanskje blir det mulighet for en «liten smak», ...man kan jo håpe.

......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen etter... (lørdag)

Nå er det omtrent midt på dagen og nå knuller de igjen. Det gjorde de forøvrig tidligere i dag også, før frokost.

Jo, det ble en liten smak i natt, jeg fikk slikke henne litt da hun kom og la seg hos meg.

Det meste av sæden var nok rent ut, men det smakte godt av den nypulte fitta hennes.

På grunn av forkjølelsen fikk jeg ikke kysse henne; Skulle likt å kjenne kuk- og sædsmaken i munnen hennes;

Hun fortalte at før hun kom inn til meg, hadde hun tunge-kysset han, og så tatt hele kuken hans i munnen.

Hun gjør det med han av og til, som «godnattkyss», både tunge- og kuk-kyss, som hun sier.

Kuken hadde da vært helt tom, helt slakk etter at de hadde holdt på ganske lenge og hun hadde fått sine to orgasmer slik hun pleier.

Hun klarer ikke å ta en stiv kuk særlig langt inn i munnen, bare kuk-hodet og litt til, men en slakk en, det går jo fint.

 

Men jeg fikk ihvertfall tømmt meg i den sæd-glatte fitta i natt... deilig.

 

.....

I morges ble det ikke noe på meg; Etter å ha pult med han gikk hun rett på badet og så var det frokosttid....

 

Det blir sikkert knulling her i kveld også, kanskje blir det dans og «oppvisning»...

 

(Søndag)

Joda, det ble mer knulling i går, men jeg fikk ikke se eller delta eller noe, jeg måtte bare legge meg med feber og hoste.

 

(Mandag)

Syk i dag òg;

Han reiste i morges, etter at de knullet, eller som hun sa: Han «avskjeds-pulte meg».

Det ble visst ikke tid til noe mer enn et raskt nummer.

 

Igår søndag holdt jeg senga og fulgte jeg ikke så godt med, men observert at det ihvertfall ble knullet morgen, middag og kveld.

 

Dessverre ble det ikke så mye mer å fortelle om, men i helga observerte jeg at det kun ble «enkelt knull», dvs, tiligere pleide han å ta henne og sprute i henne, et par ganger ganske raskt etterhverandre, ihvertfall morgen og kveld. Nå ble det bare én og én gang... Kanskje er det er alderen, eller kanskje har han knullet hele uka i forveien....

 

.....

Dette ble en salig blanding av tanker og virkelighet, men alt er opplevd omtrent som beskrevet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middagslur og vekking.

 

Elskeren pleier å ankomme fredag ettermiddag; Etter litt mat og prat, vil han gjerne ta seg en halvtimes "lur", som han sier, og ber om å bli vekket. Den første tiden besto vekkinga i at en av oss dunket litt i døra inn til gjesteværelset... Men "rutinen" endret seg etter at kona begynte å besøkte han i senga på natta.

 

Dette begynner å bli en stund siden, men jeg husker godt hun sa: "Jeg går inn og vekker han skikkelig". Jeg tenkte vel ikke noe over det med "skikkelig", annet en at hun går vel inn og rister litt i han.

Hun ble borte lenge, jeg trodde hun hadde gått på badet eller noe, men etter en tid hørte jeg lyder som tydet på noe annet; Det tok ikke mange minuttene før jeg forstod at vekkinga ble noe mer enn nettopp vekking. Det kom lyder fra gjesterommet som indikerte knulling. Det var altså det hun mente med "skikkelig vekking". Det stilnet, ... etter litt kom hun ut fra gjesterommet, nesten naken, med trusa mellom lårene, åpen bluse og brystene dårlig skjult. Hun kom bort til meg i stuen, ga meg et kyss før hun forsvant inn på badet.

 

Så skjedde det som av og til skjer; En fredag passet det ikke med knulling pga hennes periode. Av en eller annen grunn er det svært sjelden det passer slik at han kommer til slike tider, hun passer nok på det.

Men av og til... Og naturen er kanskje mer viselig innrettet enn som så; Det har hendt opptil flere ganger når han er her og hun skulle være ferdig med perioden sin i løpet av helga; Da har hun vært "knulleklar" (som hun sier) allerede fredag kveld... Hun gjør seg liksom ferdig tidligere når det er "fremmed" kuk å få. På samme måte har det hendt at hun skulle begynt perioden før helga, da har den latt vente på seg en dag eller to...

Men, i hvert fall, en gang var hun ikke helt klar for knulling og han skulle vekkes. Jeg regnet med at hun bare skulle banke i døra eller noe, men hun forsvant inn på gjesterommet slik hun pleide og ble der en god stund. Det ble ikke så mye lyd å høre, men når hun kom ut var det riktig nok, etter hva jeg husker, uten bluse og bh men med buksa på.

Hun kom bort til meg slik hun pleier og gav meg et skikkelig tungekyss.

Hun hadde munnen full av sæd og kysset meg ganske lenge; Såpass lenge at all sæden mer eller mindre var forsvunnet, vi fikk vel svelget hver vår andel..

Det var altså en annen variant av "skikkelig vekking", noe han, elskeren, etterpå fortalte at det var den beste vekkingen han hadde opplevd. Selv har jeg aldri opplevd den varianten, skulle gjerne det.

 

I forbindelse med noe oppussing og ommøblering, ble det etter hennes forslag, anskaffet dobbeltseng og en lenestol til gjesteværelset.

I denne tiden var hun liksom i litt ekstra godt humør. Når dobbeltsenga var på plass, slang hun seg ned på ryggen, sprikte ut (med klærne på) og sa noe slikt som "her skal det bli godt å pule". Lenestolen ble plassert ved fotenden av senga, noe jeg ikke tenkte så mye over annet enn at det er greitt med noe nå legge klærne på over natta.

Han ankom samme dagen som rommet ble ferdig og den tradisjonelle vekkingen skulle utføres.

Hun overrasket meg med å spørre om jeg ville bli med inn på det "nye" rommet. Selvfølgelig ville jeg det, jeg liker veldig godt å se henne i aksjon med han og jeg regnet med ar det skulle knulles, eller pules, som hun foretrekker å si....

Hun hadde skiftet etter middagen og hadde bare en tynn kjole på seg, ingen bh, men hun hadde truse på; Hun liker å ha trusen på seg, for etterpå pleier hun ta den mellom bena slik at det ikke skal dryppe sæd på gulvet eller noe......

Han lå og sov sin middagslur under dyna; Før han la seg haddde han beskjed om ikke å ligge med klærne oppå det nye, rene sengetøyet..

Jeg ble nærmest dyttet ned i lenestolen, hun vrengte av seg kjolen og krabbet opp i senga, hun løftet litt på dyna og krabbet inntil han, noe han nok våknet av, i hvert fall gryntet han litt og sa noe slikt som: "kommer du, deilige knulledukka". Jeg tror ikke han observerte at jeg var tilstede.

 

Det ble litt kyssing og diverse bevegelser under dyna; Jeg mer enn ante enn så at diverse kroppsdeler ble befølt.

Etter litt ble dyna dyttet vekk, hun løftet seg litt opp, og kysset seg liksom nedover brystkassa og magen hans.

Han hadde en boxer på som hun dyttet litt ned, og med litt plunder fikk hun fisket fram litt av den stive kuken. Hun runket han noen tak, men så tok hun tak i begge sider av boxeren og dyttet den nedover mens han heiste seg litt opp, snart var han helt naken med den stive og litt store kuken pekende omtrent rett opp.

Hun hadde fortsatt trusa på. Jeg regnet med den skulle fjernes i neste omgang, og at hun skulle sette seg over han og tre fitta si ned på kuken hans, men hun krabbet litt ned, tok tak i kuken med ene hånda, og andre hånda om ballene.

Hun bøyde seg ned, tok først den ene og så den andre ballen inn i munnen. Samtidig tittet hun litt bort på meg der jeg satt i den strategisk plasserte lenestolen og hadde den best tenkelige utsikt. Kuken min var blitt stein hard og jeg fikk lyst til å runke men klarte å la være, forløpig.

Ballene hans er ganske store og hun sier de er litt for store til å ha i munnen, og ikke er de helt frie for hår.

Etter behandling av ballene, kysset hun kukrota og lot leppene liksom gli litt oppover og nedover undersiden av kukskaftet, halvveis opp og ned til kukrota mens hun stadig har tak om kuken med venstre hånda og runker han litt sakte. Etter hvert glir leppene hennes lengre opp mens hun drar forhuden tilbake. Hun dveler en stund ved undersiden av kukkhodet. Jeg vet hun da bruker tunga på strengen, noe hun gjør svært bra, og gir de deiligste følelser.

Etter litt mer runking og slikking, dro hun forhuden igjen helt tilbake og holdt den litt slik. Hun gapte over kukhodet, lukket munnen rundt kuken og jeg så av bevegelsene at hun snodde tunga rundt kukhodet og presset så kuken så langt inn i munnen som hun kunne klare.

 

Hun trakk seg litt tilbake og begynte å runke kukskaftet igjen, nå i noe raskere tempo og fortsatt med kukhodet litt inne i munnen. Tunga hennes sveiper liksom rundt kukhodet og slik fortsetter hun en god stund. Jeg ble nødt til å ta fram kuken og runke litt....

Hun skiftet stilling: Hun la hodet ned på magen hans, og byttet tak med hendene.

Mens hun så på meg, runket hun kuken hans hurtig med høyre hånda, og behandlet ballene med venstre og med kukhodet litt inne i munnen, hun vekslet med å la tunga bevege seg hurtig rundt tuppen av kuken og rundt flensen.

Jeg ventet med spenning, vet at dette gjør ekstra deilig. Ingen kan motstå den behandlingen særlig lenge

Det begynte å skje noe, han ble liksom litt urolig, stønnet, løftet underlivet litt mot henne mens hun fortsatte runkingen.

 

Hun forstod nok også at han var i ferd med å komme, hun holdt munnen lukket med kukhodet bare halvveis inne i munnen. Plutselig så jeg det rykket til i kukrota og kuken,. Han pumpet sæden sin rett inn i munnen hennes.

Etter et par støt åpnet hun munnen litt, holdt tunga litt under kukhodet mens hun rolig fortsatte å runke kukskaftet. Jeg så godt hvordan et par sædstråler traff tunga hennes og noe kom på leppene og over nesa hennes.

Med sæd rundt munnen tok hun kukhodet helt inn i munnen igjen og runket han litt sakte. Jeg så at hun klemte litt bak ballene og liksom melket og sugde på kukhodet, slik at hun fikk klemt og sugd ut de siste sæddråpene.

Med munnen lukket reiste hun seg, tok meg i hånda og dro meg med ut av gjesterommet og inn på vårt soveværelse. Der dyttet hun meg overende i senga, kom over meg og kysset meg.

Hun hadde munnen full av sæd. Jeg kjente hvordan sæden hans kom ned i munnen min, og jeg måtte bare svelge... Med sæden hans på leppene og i munnen, kysset vi slik en stund, samtidig som hun runket kuken min.

Snart slapp hun meg, krabbet ned og tok kuken min i munnen og ga meg litt av samme behandlingen som den han nettopp hadde fått;

Med tunge og munn "behandlet" hun kuken min mens hun runket meg hurtig. Jeg sprutet nesten omgående, sprengkåt som jeg var etter nettopp å ha sett hvordan hun hadde tømt han for sæd.

Og kysset med sæden hans var nok også ganske opphissende.

Jeg tror hun svelget straks, og jeg fikk et kyss etterpå, det smakte sæd.....

 

Noe senere fortalte hun at han flere ganger hadde sprutet veldig mye når han skulle vekkes. Mer enn det hun klarte å holde i munnen, slik at hun måtte svelge unna noe. Det hadde hun kommentert til han også, og han hadde svart at det var sikkert fordi han ikke hadde blitt "tømt" siden sist hun gjorde det…

Da ba hun han om å "holde seg" noen dager også neste gang før han skulle komme....

Hun fortalte etterpå at resultatet var det samme, han sprutet munnen hennes full og vel så det.

Jeg ble litt nysgjerrig og sa det skulle vært spennende å se hvor mange stråler han egentlig kunne sprute.

Neste gang han kom ble jeg invitert (av henne) som "tilskuer". Det ble litt av et syn....kanskje verdt en egen liten fortelling….

Etter den gangen har jeg vært nesten fast "tilskuer" når han skal vekkes…

 

Dette er omtrent slik elskeren blir vekket etter middagsluren sin. Det varierer nok litt, noen ganger blir det knulling, andre ganger avsuging. Jeg har sett begge endel ganger.

Det er like opphissende hver gang, jeg blir vel egentlig litt misunnelig, jeg blir aldri vekket slik....

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...