Gå til innhold

Kona, elskeren og meg


Gjest TobiasX

Anbefalte innlegg

Øyvind kommer.    (Del 4)

Etter en halv times tid ble det roligere og jeg hørte noen var på badet. 
Det tok sin tid, men etter hvert kom de begge to;
Hun leide han etter seg, eller hun dro han liksom etter seg. 

Jeg lot som ingenting og de hjalp meg med serveringen.
Vi spist, drakk, pratet og lo, slik man pleier og stemningen ble riktig god, men selvfølgelig noe spesiell for oss alle.
 
Tilbake i salongen slappet vi av etter maten.
Etter en bra hvil sa kona hun måtte en tur på badet.
Da hun gikk vrikket hun om mulig enda mer på hoftene enn tidligere før hun forsvant.  
Øyvind kommenterte med noe om ”hun er en skikkelig fristelse”. 

Vi ble sittende å prate litt i hennes fravær og etter hvert dreiet samtalen seg inn på kona og hennes "meritter". 
Uten at han sa noe helt konkret lurte han nok på om hun hadde mange andre menn på si.
I løpet av samtalen fikk jeg fortalt at hun kun har en fast elsker fra flere år til bake og som besøker oss med noe ujamne mellomrom, når det passer slik. 
Bortsett da fra det som skjedde hjemme hos han (hos han Øyvind og kameratene) tidligere. 
Men det visste han jo mer om enn meg.

Han lurte også på om hvordan jeg så på dette. 
Jeg sa som det er, at jeg liker å se henne nyter en annen mann, og at det er helt ok for meg. 
Jeg fortalte derfor at hun nok ikke var fremmed for en "reprise" hos han og kameratene. 
Han "humret" litt og sa noe om at han skulle se om det skulle bli mulig å få til noe. 

(Det var noen måneder siden hun ble "rundpult" hos Øyvind, og etter det har hun flere ganger nevnt hvor deilig han Øyvind (og guttene, la hun til) hadde tatt henne.
Jeg har vel kommentert med noe slikt som at det kanskje kunne bli en reprise.
Hun svarte først noe unnvikende men sa ved en senere anledning noe slikt: 
"Det hadde hun lengtet etter helt siden hun var hos han." )

Jeg sa ikke noe om "rengjøring" etterpå, men han fikk i hvert fall vite at jeg liker å se på når hun blir knullet av en annen. 
Da var han i hvert fall litt forberedt på at det kunne komme til å skje.

Da kona kom tilbake fra badet, så jeg at hun hadde skiftet til en lett sommerkjole (selv om det ikke akkurat var sommer). 
Hun har flere slike, litt lette kjoler som hun pleier å ta på seg når (den faste) elskeren er på besøk.
Straks jeg så henne visste jeg at hun ganske sikkert ikke hadde hverken truse eller noe annet under. 
Hvis hun har skjørt og bluse, da har hun som oftest på seg bh og truse, men med en slik lett, nesten gjennomsiktig kjole og med elskeren ”i hus”, da har hun oftest ingenting under. 
Hun sa en gang det er deilig slik.
 Jeg tenker at det gjør det lett å "komme til" at hun er klar til å knulles. 
 
Øyvind måtte en tur på toalettet og jeg benyttet anledningen til å kjenne litt på henne men fikk bare så vidt kjenne med en finger i fitta hennes. 
Det var ganske glatt der. 
Jeg huket med ned, løftet opp kjolen litt og ganske riktig, hun hadde ingen truse på. 
Jeg fikk så vidt tunga litt inn i fitte sprekken hennes. Det var smakte sæd. 
Hun dyttet meg ganske fort bort og sa at jeg fikk vente.
(Forts)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind kommer.    (Del 5)

Etter en hvil kom også Øyvind tilbake og vi tre ble vi sittende å småprate ei stund.
Ikke om hva han og kona hadde bedrevet, selv om det hadde vært av største interesse.
Men de hadde ikke akkurat vært på fisketur så det bli ikke nevnt noe om det.

Det ble etter hvert lite å drikke så jeg gikk for hentet mer.
Igjen tok jeg meg svært god tid med mitt ærende.
Da jeg kom tilbake satt de ganske tett i sofaen og avsluttet noe jeg ikke fikk se.

(Hun fortalte senere at mens jeg var borte hadde de kysset mer, og de hadde kjent på hverandre ”både her og der”.
Hun hadde funnet fram kuken hans igjen, hadde fått den litt stiv og runket og kysset den helt til hun hørte jeg kom tilbake.

Etter noen drinker og mer prat, ba hun meg om å sette på noe dansemusikk. 
Akkurat som når elskeren er på besøk, tenkte jeg.
Jeg ordnet noe rolig dansemusikk. 
Jeg vet hun liker det slik. 

Hun reiste seg og tok Øyvind i hånda. 
Han sa at han ikke var noen danseløve, men hun dro han med seg, og ba også meg om å komme. 
Hun gjorde noen dansetrinn foran oss og svingte seg rundt slik at skjørtet stod rett ut. 
Det var lett å se at hun ikke hadde truse på.
Vi så godt baken og den nyfriserte fitta hennes med ei lita stripe med hår over.

Ganske snart grep hun tak i oss, først han Øyvind og så meg. 
Som vanlig ble det ikke så mye dans, men vi beveget oss ei stund til musikken.  
Han foran henne og jeg bak, begge fikk vi ganske snart store buler i buksene.

Hun satte bakenden mot meg og vrikket med rumpa, noe som gjorde kuken min ekstra hard og når hun reiste seg opp tok jeg og holdt henne om brystene mens Øyvind var nesten helt inntil henne. 
Så snudde hun seg og gjentok det samme med han, satte bakenden ut mot han og vrikket seg mot kuken hans.
Også han tok et godt tak om brystene hennes akkurat slik jeg hadde gjort; 
Han "knadde" brystene hennes ei stund og lot så hendene gli ned over hoftene hennes og med begge hender løfte han kjolen opp, helt opp til puppene, slik at underlivet og magen hennes ble blottlagt.
Som jeg ventet, hun hadde ingenting under kjolen så nå hadde vi henne delvis naken mellom oss.
 
Hun var fortsatt vendt mot meg og han holdt begge hendene på den nakne magen hennes. 
Etter litt beveget den ene hånda hans opp til brystene og den andre ned mot fitta.
Han lot et par fingre gli ned i fittesprekken hennes og beveget de litt opp og ned. 
Hun vred litt på seg og snudde seg mot han mens han fortsatt holdt om henne.
Hun la armene om halsen hans og det ble selvfølgelig et nokså langvarig kyss, så jeg trakk meg rolig litt tilbake.
(forts)
 

  • Liker 1
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind kommer.    (Del 6)
Jeg ble stående litt på avstand mens hun kneppet opp skjorta hans og løsnet buksa.
Han måtte slippe henne litt og kjolen vi hadde løftet opp gled ned.
Hun fikk løsnet på skjota og dro den opp av buksa. 
Med litt hjelp av han fikk hun tatt den av.
Hun gikk så ned på kne og fikk trukket buksa hans ned, men ikke bokseren. 
Etter litt strev fikk vippet den stive kuken ut. 
Den var ganske stor og kraftig.
Det var første gangen jeg fikk se den på nært hold og det var som hun har sagt flere ganger tidligere; 
Kuken hans er minst av samme størrelse som "han andre". Ikke gigantisk men ganske stor.
 Jeg anslo den straks til omring 20 cm og noe tykk. Omtrent samme som "han andre", bortsett da fra kukhodet, det var noe større. 
Kona sier det slik: Den kuken er fin å slikke og kysse, men litt stort å gape over.

---
Hun ble sittende på huk, kysset kukskaftet fra rota og utover, lot leppene gli fram og tilbake, særlig på undersiden av den nå helt stive staken. 
Hun slikket og snodde tunga rundt kukhodet, og tok seg god tid med strengen under kukhodet, men gapet ikke over det. Hun sier det gjør litt vondt i kjevene.
Tok bare tuppen litt inn i munnen, kysset og sugde litt. 

Hun slapp kuken hans, og puttet den tilbake i bokseren, men det var ikke så lett. 
Den var nå helt stiv så hun lot kukhodet stikke opp over strikken.  
Jeg la merke til at det var kommet en dråpe "precum" ut. 
Hun slikket dråpen i seg og fortsatte med noen raske kyss, laget noen skikkelige "smask".

Hun reiste seg, snudde seg til meg og jeg fikk et litt langvarig kyss... på munnen samtidig som hun tok av meg skjorta. Jeg kjente det smakte noe, ja.

Med nakne overkropper, kun ført boksere, fortsatte vi "dansen" med kona i mellom oss.  
Men det varte ikke særlig lenge:
Hun stoppet opp, løftet armene over hodet.
Jeg visste fra tidligere at det betyr: 
"Ta av meg kjolen". 

Jeg tok tak nede på kjolen og løftet den opp. 
Øyvind fulgte opp, også han grep tak i kjolen, og sammen løftet vi den over hodet hennes.

Så hadde vi henne helt naken mellom oss.
Han tok et lite steg bakover og skrøt av den flotte kroppen hennes. 
Jo da, hun holder seg i bra form, har nesten en ungpikekropp

Igjen gikk hun ned på kne foran han og trakk bokseren litt ned. 
Kuken hans var fortsatt ganske stiv og hun plundret igjen med å få den fram, men fikk tak i den
Før hun dro bokseren helt ned, fikk den nå helt stive kuken flere kyss.
Mens han skrittet ut av klærne forsøkte hun å holde kuken hans med munnen men lyktes ikke helt, så hun tok tak om kukskaftet med ene hånda og med den andre tok hun tak under pungen og løftet ballene med hånda.

Pungen og ballene var også av det noe større slaget. 
Hun tok noen runketak, dro forhuden fram og tilbake. 
Delig tenkte jeg... ikke så rent lite misunnelig. 

Det kom stadig noe blankt ut, han "lekket" mer "precum".  
Samtidig med diverse slikk og kyss, slikket hun dråpene bort etter hvert som de kom til syne.

Etter å ha bearbeidet kuken hans ei stund, reiste hun seg og jeg fikk igjen et kyss ikke så lenge denne gangen. Som tidligere smakte det litt...
(forts)

  • Liker 1
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind kommer.    (Del 7)
Hun ba meg om å sette meg i sofastolen. 
Det er en ganske stor lenestol i skinn.
Hun pleier å ligge tvers over fanget mitt, med hodet på det ene armlene og bena utover det andre. Slik også nå, og fullstendig naken.

Mens Øyvind så på med noe store øyne tok hun tak under knærne sine, trakk bena opp og fra hverandre, skiftet så tak og holdt seg om føttene. 
Med knærne nesten i skulderhøyde spriket hun helt ut, åpnet seg fullstendig for han (eller oss).
Det hørtes et lite "svupp" da skjeden (eller knullehullet, som hun sier) åpnet seg mens hun spriket ut. 
Det pleier det når hun er kåt og ligger slik og spriker.
Klitorisen struttet, stor og oppsvulmet og det glinset i den åpne fittesprekken, skikkelig våt var hun. 
Til og med nedover lårene var det ganske fuktig. 
Jeg fikk tørket bort noe med et håndklede hun antagelig hadde plassert på stolryggen. (strategisk plassert tidligere på kvelden. 

Når hun ligger slik har jeg den beste utsikt til hele framsiden av kroppen hennes, fitta og alt.
Hun var mer enn klar for kuk, klar til å pules.

Hun sa kort til Øyvind: 
"Kom, pul meg med den deilige kuken din". 
Han nølte litt, gikk ned på kne og beveget seg oppover lårene, omtrent fra knærne og stadig nærmere fitta. 
Han tok seg god tid og kysset og slikket seg fram til fitteleppene, men forløpig bare på utsiden, litt på begge sider. 
Ertet henne liksom litt.

Jeg visste at hun nå helst ville kjenne kuken inne i seg men hun sa ikke noe, bare stønnet litt.  
Han dro fitteleppene fra hverandre og fortsatte å slikke.
Han slikket og sugde så på selve "kosetappen", da lagde hun flere lyder, og beveget hoftene opp, for liksom å møte han.
Han kjørte en eller to fingre inn i henne (jeg så det så godt) og han "fingerpulte" henne.
Det kom diverse lyder, flere "mmm" og hun stønnet stadig mer og mer og vred litt på seg.

Med denne behandlingen varte det ikke lenge før hun fikk en kraftig orgasme og det sprutet fra fitta hennes. 
Øyvind ble nok noe overrasket og han trakk seg raskt tilbake. 
Hele kroppen hennes ristet i noe som kunne ligne på krampeaktige bevegelser. 

Jeg har sett henne få sprutorgasme noen ganger, men sjelden slikt som dette.
Bare noen få ganger har jeg fått henne til å sprute, men "han andre" elskeren pleier å få det til. 
Øyvind fikk nok noe i ansiktet og tørket litt vekk, først med håndbaken, så med håndkledet. 

Orgasmen varte og varte, hun klemte lårene og bena sammen og Øyvind måtte trekke seg helt tilbake.
Om dette var den absolutte nytelse for henne, det vet jeg ikke, men i hver fall en helt spesiell opplevelse for oss begge, eller alle tre. 
Det at hun lå over meg og ristet slik gjorde at jeg på en måte deltok i orgasmen hennes.
Da hun kom til seg selv ba hun om å få hvile litt og Øyvind hentet vann til henne.

Etter en liten pause reiste hun seg og ba oss danse litt mer med henne. 
Dansen besto stort sett i at hun satte enden mot oss etter tur og gned seg mot de stive kukene våre. 

Jeg kom ikke inn i henne.
Men med hennes hjelp fikk Øyvind fikk det til.
Han huket seg litt ned, og løftet et av bena hennes opp på hofta. 
Med ene hånda fant hun fram til kuken hans og styrte den inn i seg.
Slik stod de og pulte ei lita stund. 

Det var nok litt slitsomt og snart hadde hun begge bena på gulvet igjen.
Da snudde hun seg imot meg og bøyde seg ned med baken mot Øyvind.
Han tok tak om hoftene hennes og kuken gled tydeligvis lett inn i henne. 
Han pulte henne bakfra mens hun holdt seg i meg og tok kuken min litt i munnen.

Jeg tenkte (håpet) at hun ville beholde kuken min i munnen men det skjedde ikke. 
Ble litt skuffet der.
Hun er egentlig ikke så glad i å bli tatt bakfra og etter litt reiste hun seg opp og kuken hans gled ut av henne. Skaftet var blankt av knullesaftene deres. 
(forts)

  • Liker 1
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind kommer.    (Del 8)

"Kom!" sa hun, og med en kuk i hver hånd leiet hun oss, ikke til gjesteværelset, men til ektesenga(!). 
Det hender hun gjør det også når elskeren er her.
Sier hun vil ha to kuker, og da helst i ektesenga.

Ved senga slapp hun taket i oss, hun slang seg ned på ryggen samtidig som hun dro bena fra hverandre og ble liggende sprikende, med knærne omtrent opp under armhulene. 
Fitta åpen seg, helt blank og glatt av saftene hennes, og kanskje hadde han gitt henne litt precum mens han pulte henne i stua.

Hun henvendt seg igjen til Øyvind og sa noe jeg har hørt en del ganger og liker godt å høre:
"Kom pul meg med den deilige kuken din". 

Han kom seg opp i senga, mellom bena hennes mens jeg ble liggende ved siden av.
Øyvind rettet kuken mot fitta hennes og hun tok selv tak i den, gned den litt opp og ned i den blanke og våte fittesprekken.
Hun liker å gjøre litt slik før hun får kuken inn i seg.

Hun sa flere ganger noe slikt: "Kuken din er så deilig, kjør den inn i fitta mi, pul meg!". 
Hun dyttet selv kuken ned mot knullehullet (hun pleier si det, knullehullet...) og hun ba Øyvind om å dytte på. 

Han tok det litt rolig og flere ganger ba hun han om å dytte på.
Kuken hans gled ganske lett inn i henne nå, så våt hun var.
Fitteleppene hennes klamret seg liksom om kukskaftet, de dannet på en måte en paretes om kuken hans
 
Han ertet henne kanskje litt, presset seg ganske sakte inn. 
Kukskaftet forsvant inn i fitta litt etter litt mens hun stadig sa "Jaaa, lengre inn". 

Etter hvert ble mere godlyd å høre.
Noe slikt: 
"Ahhhhh, jaaaa, kjør den deilige kuken din inn i meg, kjør'n langt inn, inn i fitta mi. "
"Fyll fitta mi med kuken din. Pul meg..... kuken din fyller meg helt, den gjør det så godt inne i meg, lengre inn.... ". 

Når han hadde kjørt kuken inn og ut av henne ei stund så sa hun mest bare "mmmm ...og deilig kuk ".

Jeg så at det manglet et par cm før han var helt i bunn og stadig fortsatte hun å be han dytte på:
Sa noe slikt: ”La meg få kuken helt inn, få den helt i bunn.”
Da han var han helt inne i henne og presset seg på så mye som mulig. Hun laget noen lyder som best kan beskrives som "Ja...uuuuuaaaajaaaa". 

Øyvind kom i gang med å pule henne i fast takt og da gikk det mest av lydene hennes over til noe slikt: "Ahhh, jaaa, pul meg, pul meg der...". 
Etter litt hørtes mest "Å Ja, pul meg mer", for hvert støt og litt senere bare "ja, ja, ja...", og etter det igjen, bare noen grynt. Noen ”um, um...” for hvert støt.
---
Hun fortalte etterpå at det kjentes rart, på en måte både litt vondt og litt godt på en gang, men hun sa hun ville og skulle ha hele kuken inn i seg.   
Hun sa også at den gangen han pulte henne hjemme hos han, da var han antagelig ikke så langt inne. 
Han hadde bare pulte henne så langt inn det gikk lett og han hadde sprutet i henne ganske raskt. 
Det var kanskje fordi det var 4 andre karer som ventet på å få ta henne
 

  • Liker 1
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind kommer.    (Del 9)
Etter hvert gled kuken fint ut og inn i henne og det var bare godlyder å høre ei lang stund.
De to var helt oppslukt i hverandre og jeg forstod at dette kom til å vare ei stund så jeg 
Gjorde meg et ærende på toalettet.
Da jeg kom tilbake stod kona på knærne i senga med baken i været og hodet nede på puta mens han tok henne bakfra. 

Det er opphissende og fint å se det blanke kuk-skaftet gli inn og ut i henne når hun står slik.
Det dannet seg en ring av fitte og kuksafter rundt kukrota hans. Jeg tenkte at akkurat det samme skjer når elskeren puler henne; 

Noe av kåt-saftene renner ned over innsidene av lårene hennes og jeg tok et håndkle og tørket av henne litt.
Som nevnt tidligere, av en eller annen grunn liker hun ikke så veldig godt å bli pult bakfra og det varte ikke lenge før hun ba om å få snu seg. 

De rullet rundt, han la seg på ryggen og hun kom over han og jeg ble liggende ved siden av slik jeg pleier og bare nyter synet. 

Det er spesielt å se når hun setter seg på huk over han, når hun tar om kuken og styrer den inn i fitta si, når hun glir forsiktig ned på kukskaftet og kuken forsvinner inn i henne.
Hun sitter nestet helt stille ei stund, gjør bare små bevegelser for liksom å kjenne kuken inne i seg.
Snart beveger hun seg mer fram og tilbake, men bare ganske sakte.
Det er så fint å se;  
Hun glir liksom så fint på kuken, setter seg ned, spidder seg liksom.
Og når hun setter seg helt ned slik at kuken ikke vises, da synes jeg alltid at det er ganske utrolig at det er plass til en slik ganske stor kuk inne i henne. 
Lurer gjerne på hvor langt opp i magen hun har den. 

De veltet igjen rundt og hun kom på ryggen slik hun liker best. 
Han tok henne med rolige inn og ut bevegelser og fitta hennes liksom klamret seg rundt den fuktige, glatte kuken. 
I noen støt presset han kuken helt i bunn og hun lager igjen en "jaaaaaauuuuuu" lyd. 
Så tok han henne om hoftene og tok henne ganske hardt og fort. 
Brystene slang liksom vilt fram og tilbake og hun fortsatte med å lage "ooooaaaajjjaaauuu" lyder. 

Det varte ikke lenge før han var klar til å tømme seg i henne. 
Hun forstod også det og hun sa noe jeg husker at hun for ganske lenge siden sa til elskeren:
Hun sa noe slikt: 
"Sprut meg her", og pekte på munnen sin. 
Øyvind forstod hintet og etter noen harde støt dro han seg ut, og fikk flyttet seg litt over henne. 

Han sprutet først en kraftige stråle. 
Hun fikk en stripe med sæd fra magen, opp over brystene, over ansiktet og noe i håret. 
Jeg tenkte at han antagelig ikke ville sprute så mye nå, da det ikke var mange timene siden han hadde tømt seg i henne, men hun fikk noen sprut, delvis i ansiktet og da hun gapet opp fikk hun noe i munnen. 
Hun fanget så kukhodet med leppene og jeg tenkte at: "Hun ville få i seg alt, hun ville smake de siste dråpene".
Kuken slaknet litt og hun fortsatte å slikke kukhodet for å få i seg anda litt mer.

Øyvind gikk inn på gjesteværelset og kona snudde seg til meg.
Vi kysset ganske lenge, roterte tungene rundt i sæden hun hadde i munnen.
Hun hadde sæd både her og der, så jeg slikket opp noe og vi kysset litt mer. 

Vi ble liggende å slappe av og etter hvert fikk jeg også tømt meg i henne mens vi fortsatte å kysse. 
Fitta hennes var vid og glatt, liksom helt åpen etter den noe større kuken. 
Jeg gled svært lett inn i henne og det var lite å kjenne, men opphisselsen gjorde at jeg kom ganske fort.
(forts)

Endret av TobiasX
  • Liker 1
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind kommer.    (Del 10)
Senere sa hun at hun ba han sprute slik fordi jeg sikkert ville like å se det og at vi kunne kose oss litt ekstra. (Hun mente; Kysse og kose oss med sæden hans).

Kona sa noe om to kuker, hun er litt opptatt av det å ha sæd fra to kuker i seg, i fitta si.
Jeg korrigerte henne litt; 
Det var vel egentlig bare jeg som sprutet henne i fitta nå sist, men hun sa at han hadde sprutet i henne flere ganger tidligere så hun mente å ha sæd fra oss begge i seg. 

Hun gikk på badet, sa hun måtte vaske seg. Det tok sin tid og jeg sovnet ganske raskt. 

Hun hadde da gått inn til Øyvind. 
(Han hadde jo spurt henne tidligere om hun kunne bli hos han hele natta.) 
Også han hadde sovnet, men hun la seg hos han og sovnet også.

Litt utpå natta hadde de våknet og hun hadde runket kuken hans stiv igjen. 
De hadde pult og kysset, mest med henne på ryggen slik hun liker best.  (det gir hvisstnok en følelse av  "å bli tatt".
Hun hadde fått en mindre orgasme og han hadde sprutet litt igjen. 
Denne gangen inne i henne. 

Igjen hadde de sovet men våknet noe senere.
De hadde pult litt igjen, men ingen orket så mye. 
Slik hadde de holdt på noen ganger før de sovnet skikkelig.
Jeg sov hele tiden!

Da hun våknet om morgenen lå han allerede med en stiv kuk. 
Hun hadde først satt seg på han og "ridd" han litt, men etter hvert var hun kommet på ryggen. 
Hun sa senere at hun var både øm og litt sår i fitta, men det hadde blitt "litt deilig puling".
Ingen orgasme for henne men han hadde gitt henne enda en sprut i fitta.
 
Hun kom til meg straks etterpå. 
Jeg ble vekket av ei "smørblid kone" med disse ordene:  
"Jeg er nypult, jeg har sæd i meg, i fitta". 
Hun pleier å si noe slikt når hun kommer nypult fra elskeren, nå var det fra Øyvind hun kom.

Jeg fikk kjenne i fitta hennes med to fingre. Der var der veldig veldig bløtt.
Fingrene ble ganske seige og våte og jeg tok de opp til munnen hennes. 
Med tunga gjorde hun noen raske slikk og jeg fikk et kort kyss. 
Munnen hennes smakte av sæd.
Men hun var ganske øm og sår så det ble ikke aktuelt med noen "skikkelig rengjøring".

Til forkost ble det ikke nevnt noe om nattens hendelser, annet enn at kona sa at han måtte komme en annen gang også og jeg nikket samtykkende. 
Øyvind sa at det ville han gjerne, men at han ikke visste når det kunne bli.

Ei stund før han måtte reise, tok hun han med seg inn på gjestværelset igjen. 
Jeg tittet i dørsprekken slik jeg pleier. 
Hun sto på knærne på sengekanten med han bak henne. 
Skjørtet var vrengt opp over ryggen hennes og jeg så kuken hans var blank og våt igjen, i "fullt arbeide" i fitta hennes, inn og ut. 

Jeg spurte etterpå om hvordan hun kunne pule med den såre fitta.
Hun svarte ikke annet enn hun bare måtte ha et "avskjedsknull".  
Og sa at hun var så glatt og "opp pult" at det gikk bra, men at det litt store kukhodet gjorde litt vondt når han trengte inn. 
Straks han var inne i henne gjorde det bare godt.
Hun sa det omtrent slik: "Han puler meg så deilig med den kuken sin..."
(forts)

  • Liker 1
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Øyvind kommer.    (Del 11 og siste for denne gang)

Da han hadde reist, la vi oss for å hvile ut litt. 
Men det gikk bare noen sekunder før hun snudde seg mot meg og sa:
"Jeg er nesten nypult, jeg har sæden hans i fitta".
Jeg visste jo hva det betydde, fikk henne på ryggen og trusa (med bind i) kom av i en fart.
Fitta hennes så ganske velbrukt ut, men jeg dukket ned, fikk tunga rett inn i "knullehullet" og, joda, det smakte sæd av fitta hennes. 
Hun ba meg vente litt, hun kom seg på kne og satt seg med fitta rett over ansiktet mitt. 
Det kom nok ingen store mengder sæd ut av henne, men det var ingen tvil om at hun var nypult. 
Han hadde fylt henne med en ladning i avskjedsnummeret like i forveien.
Det ble bare denne rengjøringsjobben og én kvelden før.

Vi koste oss med et langt kyss og la oss til å hvile igjen.
 
I slike stunder er det mye jeg har lyst til å spørre om, mange detaljer jeg gjerne skulle visst mer om, men det kan lett bli som et forhør så jeg pleier å nøye meg med det hun forteller.
Men hun sovnet og sov til kvelden så det ble ikke mer prat da.

Men etter at vi hadde lagt oss senere på kvelden var hun ganske snakkesalig:
Hun sa noe om at fitta hadde vært svært øm etter at han tok henne bakfra før han reist,
men at det stort sett hadde roet seg nå.
Jeg sa noe Slikt: "Det må ta på å pule så mye i løpet av noen timer."
"Ja, ja, ja", sa hun, "Det kjennes, men det er så innmarigodt å få kuk inn i meg, i fitta mi."
Hun fortsatte med ei ganske lang "lekse": 
"Den kuken til Øyvind gjør det så godt, orgasmene bare kommer." 
"Kuken hans fyller meg så godt."
"Han bunner meg når han spruter og jeg kjenner kuken hans pulserer når han spruter sæden sin langt inne i meg. Jeg kjenner hver sprut."
"Det føles som om han fyller hele livmora mi, ja hele kroppen min med sæd."
Det var mer eller mindre usammenhengende noe slikt.
(Jeg har hørt diverse varianter av dette også tidligere etter at han faste elskeren har vært her og pult henne en del ganger ei hel helg.)

Hun sa at han ikke hadde sprutet i henne hver gang om natta og heller ikke hadde hun fått orgasme hver gang. 
Hun sa det omtrent slikt:
 "Vi pulte litt og hvilte litt og så pulte vi igjen.... men ville ikke at orgasmene skulle komme hver gang, da blir det så veldig ømt og slutt på pulinga.

Hun visste ikke hvor mange ganger han hadde tatt henne, eller hvor mange ganger de hadde pult, eller hvor mange orgasmer det ble på henne. 
Sa noe slikt:  "Det ble mye puling og flere deilige orgasmer". 
Men hun sa at hun hadde nesten ikke sugd eller slikket kuk, han ville bare kjøre kuken inn i fitta henne, han ville bare pule. 

Omtrent som med han andre elskeren, tenkte jeg. 
Han er heller ikke så glad i å bli sugd, vil helst pule.

Som nevnt, var hun ganske snakke salig men det var mye av det samme jeg allerede hadde hørt og kanskje skrevet her tidligere.
Denne varianten var vel heller ikke ny:
Hun sa hun følte seg som ei "Knulledukke" som bare ville pule og pule, mer og mer.

Hun pleier å trenge et par dager for å hvile fitta si, som hun sier, så jeg ble litt overrasket da hun ålte seg litt nærmere meg, fant kuken min (som allerede var ganske stiv) og begynte å runke meg. Først med sakte bevegelse men økte på ganske raskt før hun flyttet seg litt og tok kuken min i munnen.
Hun runket, slikket og sugde kuken min litt, men så la hun seg på ryggen med en kort kommando:
"Pul meg".... "Jeg må ha mer kuk".

Vel... kuken gled veldig lett inn i henne, knapt noe å kjenne. 
Den litt store kuken til Øyvind med det store hodet hadde nok utvidet henne en hel del.
Hun var enig i det og sa at det hadde vært litt vondt til å begynne med men det gikk lettere etter hvert og sæden han fylte henne med gjorde det deilig og glatt.

Jeg pulte henne som best jeg kunne mens hun stadig gjentok: 
"Jeg er ei knulledukke, pul meg mer...".
Det varte ikke særlig lenge før hun fikk helgens siste ladning og den var nok ganske liten.
Om hun ble fornøyd, tja, vet ikke helt, kanskje, kanskje ikke.

Jeg hadde også tømt meg i henne kvelden i forveien, like etter at Øyvind hadde tatt henne
Hun var selvfølgelig utrolig glatt og åpen da jeg kom inn i henne like etter han, etter rengjøringen.
Men jeg var vel ikke helt på topp. Tømming et par ganger i døgnet blir litt mye for meg.
 
----
I ettertid har vi snakket vi litt om dette og at hun nå har to elskere og at de er relativt like på flere måter. 
Jeg tenkte først at det er helt tilfeldig, men ved nærmere ettertanke er det nok ikke helt det. 
Hun har på en måte valgt de selv. 
Øyvind har hun kjent fra hun var tenåring og opp i gjennom årene har hun snakket en del om han.
Jeg tror hun har tenkt på han i mange år og endelig tatt kontakt med han. 
Og omtrent det samme med han som har vært mer eller mindre fast elsker de siste årene.
Det tok flere år før han ble elskeren hennes.
----
Jeg spurte om hun hadde tenkt å ha begge samtidig. 
Hun svarte ganske raskt:
"Ja, gjett om, kunne godt tenke meg to eller flere kuker igjen"! 

Hun hadde allerede fantasert om dette og laget seg en plan for organisering:
Jeg skulle flytte inn på kontoret, og vi måtte anskaffe en sovesofa der til erstatning for en som er gammel og litt slitt. ("Den er godt innpult" sa hun.)
Han faste elskeren skulle beholde "rommet sitt", altså gjesteværelse.
Øyvind ville hun plassere i ektesenga.

Jeg trodde hun planla å ha begge i senga samtidig, men hun sa det er bedre å konsentrere seg om én kuk av gangen. Dessuten visste hun ikke om de ville det.

Jeg lurte så på hvor hun skulle ligge.
"Alle tre stedene", var svaret. 
Hun skulle ha loddtrekning om hvem som skulle ta henne først, altså Øyvind eller elskeren. Og etter at en av de var ferdig med henne, skulle hun komme til meg. 
"For rengjøring" spurte jeg. 
Hun svarte mmm ..  ja. Og hun skulle hvile litt før hun gikk inn til neste...  
Slik skulle så natta gå...

Men vil ble enige om at det nok kunne bli vanskelig å få til.
Kanskje de ikke vil...
Blir vel helst med fantasien dette, men tiden får vise.
---
Det var det meste om Øyvind sitt besøk hos oss den gangen.
 

  • Liker 2
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Besøk av elskeren etter Covid.

Del1
Hun hoppet som ei ungjente da vi så bilen kom kjøre opp innkjørselen vår.
Jeg åpnet døren og slapp han inn. 
Vel innenfor hang kona seg rundt halsen på han og det ble en lang klem.
 Jeg ventet at det skulle bli et langvarig og dypt  kyss, men det ble nok spart til jeg var ute av syne.
Vi hjalp han inn på gjesterommet og jeg trakk meg raskt tilbake mens kona ble værende "for å hjelpe han med noe". 
Jeg tenkte at hun ikke ville bli å se på ei stund, jeg fikk nesten rett. 
Begge kom ut av rommet etter noen flere minutter enn det tar å sette fra seg en veske. 

Han gikk på toalettet og kona kom og hang seg rundt halsen på meg. 
Hun luktet av en annen mann, så de hadde nok kost seg litt.
"Deilig", spurte jeg.
"Ja", svarte hun og klemte meg om kuken som var ganske stiv nå. 
"Du fikk vel kjent litt på han og?", spurte jeg.
"Ja", sa hun igjen, den var stiv og god. 
"Inne i deg?", spurte jeg.
"Ja, jeg stod på kne i senga, han dro opp skjørtet og tok trusa til side, og så kjørte han kuken sin inn i meg bakfra." 

"Han pulte meg sååå deilig", svarte hun, men sa det var bare noen få støt, kanskje ett minutt.
"Det blir sikkert tid til mer senere", sa jeg.
"Sikkert", sa hun og ble taus i flere sekunder før hun sa noe jeg har hørt mange, mange ganger: 
"Kuken hans fyller meg så godt, det hadde vært deilig med et skikkelig knull nå".
Hun fortsatte med noe slikt som: "Etterpå skal jeg skal pule - pule - pule".

Med ene hånda fikk jeg løftet opp kjolen hennes litt. 
Hun hadde på seg en lett sommerkjole selv om det ikke akkurat var sommer.
Anskaffet for anledningen, fortalte hun mens vi ventet på at han skulle ankomme.
Hun liker å ha på seg noe slikt når han er her. 
"Det gjør det lett å få seg litt kuk i seg innimellom", sa hun en gang.

Med hånda mellom bena hennes oppdaget jeg at hun ikke hadde truse på seg.
Jeg spurte: "Truseløs?" 
"Tok den av og tørket kuken hans", tilstod hun. 
Og fortsatte: "Den, og fitta mi var helt klissete."
"Sæd i deg?" spurte jeg. 
Hun sa nei, men la til: 
"Jeg blir sikkert fylt opp mange ganger, han skal jo være helt til mandag morgen ".

Jeg lot en finger gli i sprekken og litt inn i henne. 
Fitta hennes var veldig våt og glatt. Jeg skulle til å huke meg ned og smake på henne, men så hørte vi at han var ferdig på toalettet så det ble ikke noe av. 
Jeg gikk på kjøkkenet og vasket meg litt. 
Hun ordnet med noe, gjorde klart for litt mat.
(forts)
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøk av elskeren etter Covid

Del2
Han, elskeren, har nesten ikke vært hos oss i denne pandemi tiden, men nå passet det endelig igjen.
Han hadde ringt henne tidligere i uken, og da hun fortalte meg at han skulle komme sa hun noe slikt: 
"Til helga blir det tre netter med knulling, suging og puling, han blir helt til mandag."

Kvelden etter at han hadde ringt snakket hun masse. 
Hun sa noe om at hun ikke hadde kjent den kuken på lenge og sa hun lengtet etter å bli fylt helt opp, kjenne de deilige følelsene og de deilige orgasmene den kuken gir henne. 
Hun sa: "Jeg er kåt, kåt på kuken hans, fitta mi lengter etter den kuken".  
Hun sa sa hun skulle pule hele helga og at hun skulle tømme den kuken så ofte som mulig. Antagelig for å trøste meg, rettet hun på seg, klemte meg på kuken og sa at "begge kukene skulle tømmes...".

Hun hadde litt bekymring for hva hun skulle ha på seg til han kom.
Kvinner pleier å bekymre seg for slikt og hevder ofte at de "ikke har noe å ha på seg".
Jeg mente det neppe kunne være noe problem: 
"Han vil jo ha deg naken, helt naken, uansett ". 
Jeg sa noe slikt i tillegg: 
"Han er uansett mest opptatt av kroppen din og fitta di. 
Han vil ha deg naken og kåt, uten en eneste tråd, uten et eneste plagg og helst liggende sprikende på ryggen."
Jeg fortsatte:
 "Han kommer til å kle av deg og kjøre kuken i dag så snart han kan, samme hva du har på."    

Hun svarte ikke noe særlig på det, men hadde altså anskaffet den nye sommerkjolen.
Og når det nærmet seg tiden for at han skulle ankomme, tok hun den på seg og viste seg fram. Hun svingte seg rundt så kjolen stod rett ut. 
Hun så flott ut, særlig la jeg merke til at hun ikke hadde BH, men trusa, den var på.

Hun sa hun måtte ha trusa på, sa at hun var så kåt at det rant noe kliss nedover lårene og da er det greit med truse og et bind. 
Hun liker å kjenne at sæden renner ut, men ikke "dette klisset".
Kort tid før han ankom, var hun en tur på badet og  fjernet bindet.
Hun sa det omtrent slik:
"Kunne jo ikke ha bind i trusa når han (elskeren) kom på besøk for å pule henne."
(forts)
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøk av elskeren etter Covid
Del3
Senere på gjesterommet. 
Jeg tittet inn. 
Hun lå på ryggen, spriket så godt hun kunne, han var mellom lårene hennes og støttet seg på stive armer og hun sakset bena over ryggen hans. 
Så satte hun bena ned i laknet og gikk litt i bro opp mot han når han trakk seg til bake. 
Hun løftet hoftene slik at hun fikk kuken lengst mulig inn i seg.
Kuken gikk roilig inn og ut i fitta hennes. 
Hun stønnet, og laget noen "ja, ja" lyder. 
Etter litt dro hun han ned mot seg og de kysset, de kysset lenge.
Jeg liker ikke så godt det at de kysser slik. 
Det at han kjører kuken inn i henne og puler henne, fyller henne med sæden sin, det er helt greitt for meg, men kyssinga føles på en måte noe privat mellom oss. 
Jeg gikk til soverommet vårt og la meg på senga. 
Lydene fra andre siden av veggen hørtes godt,  jeg hørte hun nærmest jamret seg og ba stadig om mer.  

Etter å ha over vært mange av deres "knullestunder" visste jeg ganske godt hva som foregikk og gjennom tankene kunne jeg se det for meg:
Jeg har mange ganger sittet ved enden av senga og har sett rett inn der hvor han kjører den litt grove kuken inn i fitta hennes. 
Hun lager stadig lyder, som "uuummm, ja, ja, ja... mer, mer, pul meg mer". Orgasmene kommer med noen lange "Jaaa, jaaa" og så ei lita pause.  

Jeg blir aldri lei av å se at han presser seg helt inn i henne, glir ut og inn i henne som et stempel i fast takt. 
Etter en god stund holder han henne fast, klemmer seg mot henne med hendene under baken hennes og med noen korte, kraftig støt tømmer han seg lengst inn  i henne. 
Jeg ser ikke mye av kukskaftet, men ser tydelige at det pulserer i kuk-rota bak ballene. 
Tenker at nå, nå pumper han fitta hennes full av sæd. 
Jeg ser det for meg... 
Han trekker seg ut og sæden flommer ut av den gapende åpne fitta hennes.
Når det skjer er han ferdig med henne, da er det er tid for "rengjøring". 
...

Mens jeg ligger og tenker på dette, hører jeg klaske-lydene og det ikke er til å unngå at kuken min ble steinhard.
Jeg runkrt litt, men bare forsiktig ellers hadde det spruter med det samme.
Etter ei stund hørte jeg henne si "Ja... Ja... " som etter hvert gikk over i en slags ule-lyd".
Da vet jeg han må holde seg helt i ro. Fitta hennes strammer veldig. 
Det gjør godt i kuken, men hun vil ikke han noen bevegelse før litt senere. 
Da pleier hun å si "Pul meg mere....". 
Det var første orgasmen hennes. Det ville sikkert bli flere. 
(forts)
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøk av elskeren etter Covid
Del4 ...
Jeg ble liggende lenge, mintes flere tidligere hendelser:
Best husker jeg nok en gang på terrassen på hytta: 
Det var etter ferien og ikke andre folk i området.
Så langt jeg kan huske, var dette i den første tiden han, elskeren, pulte henne og det var første gangen jeg så han ta henne. 

Hjemme var det ofte for mørkt til å se noe  i dørsprekken og det passet ikke akkurat å gå inn mens de holdt på. 
Senere sørget vi for noe dempet lys på gjesterommet og det lot hun alltid  stå på når han pulte henne. 
Denne gangen på terrasse var det sol og varmt.
Bedre "utsikt" kunne jeg ikke få!

Vi lå med henne mellom oss, hun kun med bikini-truse og naken  oppe.
Vi med badebuksene på.
Solen var sterk og vi måtte flere ganger smøre oss med solfaktor. 
Etter en stund ba hun om å bli smurt på ryggen og han tok jobben. 
Han smurte henne omhyggelig, ikke bare på ryggen:
Da han var ferdig der, begynte han med bena hennes og fortsatte oppover lårene.
Hun spriket villig ut slik at han kom til lengst inn mot fitta.
Jeg så at han "arbeidet" litt ekstra der, hadde nok fingrene litt under bikinistrikken. 
Hun snudde seg og han fortsatte smøringa på bena mens hun spriket ut mer enn helt nødvendig. 
Han flyttet litt på seg og smurte henne litt på magen og brystene. Brystene ble behørlig knadd og fortsatte ned under bikinistrikken. Jeg så at han hadde fingrene, eller han hadde hele hånda langt ned.
(Senere på kvelden sa hun at han hadde gjort henne "stormkåt".)

Hun løftet hoftene litt opp fra underlaget og dro bikinien litt ned, gikk så opp i bro og ba oss dra bikinitrusa ned. 
Vi var ikke vanskelige å be.
Med hendene under knærne dro hun bena fra hverandre.
(Husker hun fikk knærne omtrent i skulderhøyde,  hun klarer ikke det helt slik nå lengre, er nok blitt noe stivere i kroppen.)
Hun spriket det hun klarte, dro fitteleppene fra hverandre og skjeden hennes åpnet seg med en slags slurpelyd.

Hun sa kort: "Pul meg". 
Han sa "Javel", og dro av seg shortsen. 
Han kom seg inn mellom bena hennes, og kjørte kukhodet litt inn i det åpne fittehullet. 

(Jeg husker godt jeg lurte på hvordan det skulle bli plass til den litt store kuken inne i henne, men jeg visste at han hadde pult henne flere ganger tidligere så det burde gå fint.)

Han trakk seg litt tilbake og gned kukhodet fram og tilbake i fittesprekken og over klitorisen hennes. 
Dette gjentok han flere ganger, han liksom hentet fuktighet og smøring fra skjeden hennes og smurte hele fittesprekken og særlig klitorisen med kukhodet sitt. 
Husker godt hun fikk et fornøyd uttrykk i ansiktet og stønnet litt, sa "mmmm" eller noe slik.

Da han var fornøyd med smøringen, satte han kuken mot hullet og begynte å presse seg inn i henne. 
Som ventet fikk hun et nesten forskrekket uttrykk i ansiktet når han presset på, men hun ba han dytte på og komme lengre inn. 
Etter hvert som han kom ganske langt inn, begynte han å bevege seg forsiktig fram og tilbake, og ansiktet hennes ble snart til et stort og fornøyd smil.

Jeg så at kuken ikke var helt inne i henne, det manglet et par-tre cm. 
Jeg tenkte vel at den ikke gikk lengre inn. 
Etter noen bevegelser inn og ut stoppet han litt opp og presset seg så lengre inn. 
Hun fikk et slags skremt uttrykk i ansiktet og ga fra seg noen ulyder, men så med ett var han helt inne i henne, ingenting av kuken var å se, alt var inne i henne. 
Det var et veldig spesielt syn, se henne helt fylt opp med en annen manns kuk. 
(Jeg rekker ikke skikkelig til bunns i henne så den følelsen kuken gir henne er nok veldig spesiell.)
Husker jeg tenkt at den litt grove kuken måtte ta litt plass inne i henne. 
Jeg lå på side og fulgte litt nøye med, og så da at for hver gang han støtet inn i henne så hevet magen hennes seg ørlite grann.  

Han begynte igjen med å bevege seg inn og ut, denne gangen helt til bunns for hvert støt. 
Etter et noe anstrengt uttrykk i ansiktet kom etter hvert det brede, fornøyde smilet tilbake og hun sa noe slikt som "ja, ja, ja, pul meg mer, mer...".

Han pulte henne med lange, seige drag og det varte ikke lenge før lydene hennes igjen endret seg til iverige "ja, ja". 
Det var orgasmen hennes som kom, hun kom kraftig, hele den litt spinkle kroppen hennes ristet.
Jeg hadde aldri sett henne komme slik tidligere og skvatt litt da fitta hennes sprutet. 
Det virket nesten litt skremmende, og det var vel første gangen jeg så han pule henne til orgasme og at hun sprutet fra fitta. 
(Jeg visst ikke dengang at hun kunne sprute slik, men har sett, og opplevd det mange ganger senere. Jeg visste vel egentlig ikke at kvinner kan sprute slik fra fitta og trodde det var tiss.)

Jeg ser for meg når han nærmer seg "tømming". Da sakser hun bena om han.  Hun tar tak nederst på leggene sine og klemmer han mot seg så mye hun klarer, presser han mot seg for å få kuken hans lengst mulig inn i seg. 
Hun holder han fast slik at han ikke kan bevege seg. 
Hun sier at da kjenner hun at det rykker i kuken for hver sædstråle han fyller henne med. Følelsen det gir henne gir henne ofte en ekstra orgasme 
Det er liksom et høydepunkt, men samtidig vet hun at det er slutt for ei stund.

Jeg sovnet fra det hele og disse tankene gikk etter hvert over i en drøm.
(forts)
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøk av elskeren etter Covid
Del5
Tilbake til "nutiden":
Jeg bråvåknet av at hun dumpet ned i senga med de ikke helt ukjente ordene: 
"Jeg er nypult, jeg har sæd i meg, jeg har fitta full med sæd". 

Hun gjentok dette flere ganger mens jeg våknet og fikk summet meg.
Jeg ble plutselig helt klar da hun kom over meg og senket fitta si ned på ansiktet og munnen min.
Hun holdt hånda, eller det var vel et par fingre, over fitta. 
Holdt den lukket slik at sæden ikke skulle renne ut.
Hun tok bort fingrene men fitta var fortsatt lukket og jeg stakk tunga litt inn i sprekken.
Den åpnet seg nok litt og sæden hans rant rett ned i munnen min. 
Det kom ganske mye og jeg fikk følelsen av å måtte svelge men klarte å unngå det.
Etter litt fikk vi snudd oss, jeg kom over henne, fikk kuken inn i den nypulte, glatte fitta hennes og vi kysset. 
Jeg ga henne hele sæd-kladden i munnen og vi fortsatte å kysse.
Etter litt var det meste borte, hun hadde svelget unna, men smaken hang igjen.  

Lyset stod fortsatt på og hun var riktig så smørblid mens jeg pulte henne. 
Det er så skrekkelig deilig å pule henne når hun har sæd i seg, da glir det så særledes godt i fitta hennes. 
Da varer det ikke lenge før jeg bare må sprute inn i henne.
Hun liker det, hun er litt opptatt av å få sæd fra to kuker inn i seg. 
(Men gjerne flere, hun nevner stadig at hun gjerne skulle bli pult av 5 eller flere kuker slik hun har forsøkt noen få ganger.)
Det er nok noe spesielt for henne det, bli pult av flere, være midtpunkt for flere menn, bli befølt av mange hender samtidig, kjenne flere stive kuker, få sædsprut både her og der.
Det må organiseres og hun har tanker og å få til det hos Øyvind igjen, slik jeg har skrevet litt om tidligere. 
Slik gikk fredagskvelden og natt til lørdag.
Da jeg våknet lørdag morgen var hun vekk, senga hennes var kald. 
Jeg visste godt at hun var i senga hos han på gjesterommet, kanskje hadde hun kuken hans inne i seg igjen.
Jeg gikk og tittet i dørsprekken. 
Han lå bak henne og beveget seg bare langsomt, det var ingen tvil om at han hadde kuken inne i henne, pulte henne rolig bakfra.  
(forts)
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Besøk av elskeren etter Covid
Del6
Lørdag  
Jeg måtte jobbe litt den dagen og stod tidlig opp. 
Til min overraskelse var hun i senga vår. Hun våknet og stod opp hun også og tok en kopp kaffe sammen med meg før jeg reiste. 
Hun ville legge seg igjen og jeg kommenterte at da blir det vel ikke i vår seng. 
Det viste seg å stemme; 

På veien til jobben tenkte jeg at nå har hun kuken hans i seg. 
Når han er hos oss puler de flere ganger i døgnet, og jeg tenker ofte at han har pult kona mi mye mer enn meg og fylt henne med mer sæd enn hva jeg har gjort.

Hun fortalte at hun la seg i senga på gjesterommet og da varte det ikke lenge før han som lå der, elskeren, våknet. 
...
Jeg spurte noe senere litt sånn uskyldig om hva de hadde gjort hele lørdagen.
Jeg visste jo godt det, men liker å høre henne si noe om det.
Hun svarte:
"Det er så godt med kuk. Jeg er så glad i kuk. Vi har pult og pult på alle måter". 
Og hun fortsatte:
"Først sugde jeg kuken hans ei stund til den ble skikkelig stiv, og så satte jeg meg på han.
Jeg tredde meg ned på han, tredde fitta mi ned på kuken hans. 
Fitta mi var helt våt og glatt, jeg var så kåt på kuken hans. Jeg skled ned på kuken, fikk den helt inn i meg, helt til bunns. 
Jeg red litt på han, gled så fint opp og ned, det gjør så godt når kuk-hodet hans går helt inn.
Han snudde meg på magen og pulte meg med ei pute under magen, han kommer bedre inn i meg slik. 
Så dro han meg opp på kne og tok meg skikkelig bakfra. 
Han kastet meg rundt som ei filledukke flere ganger, han pulte meg i alle tenkelige stillinger. 
Jeg fikk mange orgasmer, jeg kom flere ganger og han sprutet i meg et par ganger." 

(Det var litt usammenhengende det hun fortalte, det var nok mye mer men dette er slik jeg husker det).

Hun vil alltid danse litt utpå kvelden. 
Så også denne gang. 
Dansen pleier ende med at alle blir nakne og at hun leier elskeren og meg inn på soverommet vårt.                                 Der blir det gjerne til at jeg ligger ved siden av og ser han ta henne i diverse stillinger.

Dansen ble som den pleier, med avkledning på dansegulvet og litt stående "prøvepuling".  
Med en kuk i hver hånd leiet hun oss til sofaen hvor vi ble plassert med henne i midten og vi på hver side.                    (Det er en skinnsofa som er grei å tørke av. Hender det blir noe søl der.)
Hun runket oss litt vekselvis, men akte seg så ned og tok til å slikke og suge kuken til han, elskeren. 
Etter noen minutter flyttet hun over til meg.
Jeg fikk et kyss med kuk-smak og så var det kuken min sin tur til å bli slikket og sugd, men det varte knapt et minutt så var hun tilbake hos han. 
Jeg flyttet meg til enden av sofaen, snudde meg litt mot dem og nøt utsikten til den behandlingen hun ga han. 
Gjentatte ganger begynte hun ved kuk-rota, lot leppene langsomt gli oppover kuk-skaftet og småkysset skaftet og riktig koste seg. 
Hun tok seg god tid med strengen under kuk-hodet, brukte tunga flittig der før hun fortsatte og tok kuk-hodet inn i munnen.
Jeg så med ikke så lite misunnelse på at hun liksom knullet kuk-hodet samtidig med at hun brukte tunga flittig og runket kuk-skaftet.

Heldigvis hadde hun satt opp håret litt slik at det ikke hindret "utsikten" og lyset var såpass at jeg fint kunne se hva hun gjorde. 
Jeg tenkte at hun gjorde dette fordi fitta hennes var sår og øm etter at de hadde tilbrakt mye av lørdagen i senga. 
Og det var rett, sa hun senere.
Men likevel krabbet hun opp på han og satte seg på han med den stive kuken opp over magen og runket den litt.
Hun løftet seg litt og fikk han til å ake seg fram til kanten på sofaen. 
Hun løftet seg ganske mye opp og tredde fitta si forsiktig ned på kuken hans og fikk han etter hvert helt opp i seg. 
Hun beveget seg litt fram og tilbake men ikke opp og ned.
Den kuken gjør det så godt inne i fitta hennes når hun beveger seg slik, har hun fortalt. 
Det ble etter hvert noen opp og ned bevegelser og jeg så hun gled så fint på det blanke, våte kuk-skaftet hans, men så satte hun seg ned på han og fortsatte med bare små bevegelser.
Det var best slik, sa hun senere, fitta var øm og sår.
Jeg satt hele tiden med en stein hard kuk og runket forsiktig, ville ikke sprute på lenge enda da "kvelden var ung". 
Det varte ikke lenge før hun krabbet av han igjen og jeg ble ganske overrasket: 
Hun tok kuk-hodet som var blankt og vått av deres felles knullesafter i munnen, hun gapet opp og tok mye av kuken i munnen. (Hun pleier si dette: "Knullesafter".)
Så langt jeg husker har jeg aldri før sett henne ta kuken rett fra fitta og inn i munnen. 
Hun pleier å ha en klut i nærheten for å tørke av kuken.
Men ikke nå. 
Hun fortsatte med å runke og slikke han, men konsentrerte seg nå mer om å bruke tunga på kuk-hodet, snodde liksom tunga rundt og slikket bort pre-cum dråpene som etter hvert begynte å komme ut av kuken. 
Dette holdt hun på med ganske lenge samtidig som hun runket kuk-skaftet med rolige, faste bevegelser. 
Etter hvert gikk hun igjen over til å holde kuk-hode inne i munnen og jeg så hun fortsatt med tunga, samtidig med at hun runket kuk-skaftet raskere og raskere.
Jeg tenkte at nå er det like før han spruter og da trekker hun seg antagelig tilbake. 

Hun gjorde ikke det, men tok kuk-hodet litt ut av munnen og fortsatte behandlingen med tunga og slikket i seg mer av dråpene som stadig kom. 
Det strømmet litt ut hele tiden og hun slikket det i seg.
Etter litt begynte det så å rykke i kuk-rota og kuk-skaftet. Hun fortsatte runkinga men gapet opp litt, la liksom kuk-hodet på tunga. 
Han sprutet en liten stråle med sæd, delvis på tunga og inn i munnen hennes og det kom noe kom på nesa.
Hun fortsatte med noen rolige runketak samtidig som han sprutet stadig litt mindre sæd som hun slikket bort. 
Jeg tenkte at han sikkert hadde sprutet i henne flere ganger i løpet av dagen og at han nå sprutet mindre enn han pleier. 
Hun sa også det, at han sprutet mindre enn hva han pleier gjøre.

Men hun sa noe mer: "Nyprodusert sæd smaker ganske godt. "
Noe slikt har jeg aldri hørt henne si før, hun som tidligere overhodet ikke ville ta sæden i munnen.
Jeg nøt virkelig denne "forestillingen" i disse minuttene. 
Det var fantastisk å se hvordan hun brukte tunga og slikket i seg sæden etter hvert som det kom små støt ut.
Da det syntes å være tomt, tok hun igjen kuk-hodet i munnen og holdt det der helt rolig ganske lenge, sugde liksom på det mens hun presset de siste dråpene ut, begynte ved kuk-rota med tommelen og presset fram de siste dråpene mens hun så på meg med et litt slørete blikk. 
Hun sa senere at hun gjorde denne forestillingen spesielt for meg, men også han. 
Og fordi hun var litt sår og øm og ville pule minst mulig.
Men likevel, hun krabbet seg opp, over til meg og tredde fitta si ned på den steinharde kuken min, samtidig fikk jeg et langt, sæd-vått kyss. 
For at jeg ikke skulle sprute i henne holdt jeg henne rolig og hun krabbet av meg igjen og etter en lengre pause tok hun en kuk i hver hånd og leiet oss inn i senga vår hvor hun igjen bearbeidet kuken hans til den ble noenlunde stiv.
De pulte litt men hun sa at hun ikke kunne mer og han trakk seg ut av henne.
Hun runket meg til jeg sprutet men ikke i munnen nei... 
Jeg savnet den deilige sæd-fylte fitta jeg pleier å få etter at han har tatt henne, det glir så fantastisk godt når hun har sæd i fitta. 
Det ble ikke noe av det nå, men jeg må bare takke min fru for en uforglemmelig opplevelse.

(forts)

  • Sexy 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Tenkte jeg skulle skrive noen ord mens jeg er alene.

(1) Kona besøkte 2 karer.
Etter Covid har det blitt litt endrede vaner hos mange, så også hos oss.
Elskeren har fått litt endret reiseruter og det har blitt færre besøk av han hos oss.
Men til gjengjeld har kona vært på flere besøk hos Øyvind.

Akkurat nå har hun tatt tur til Øyvind igjen, så jeg syntes det passer å skrive noen ord mens hun koser seg hos han.

Men, nå er det ikke bare Øyvind. Han har besøk av en kamerat som også var der sist hun var på besøk. Det var første gangen kameraten til Øyvind var med når hun var der på besøk.
Hun hadde kost seg med de to omtrent hele natta og nå var hun altså på vei dit igjen.
Hun har vært på en måte vært ganske opphisset siden Øyvind ringt henne og spurt om hun ville komme på besøk til han og kameraten.
.....
Hun brukte ettermiddagen på å gjøre seg fin og av en eller annen grunn ble jeg bedt om å godkjenne resultatet.
Hun var helt naken og ville jeg skulle se om det var noen hårstrå igjen, bla. i "underetasjen".
Jeg tok meg god tid og hun spriket ut så jeg fikk se skikkelig bakover.
Der var intet å se, hun var glatt og fin hele veien, meddelte jeg.

Jeg la merke til at hun var veldig blank i fittesprekken og det hang en dråpe nederst.
Det var tydelig at hun var sprengkåt allerede.
Jeg tenkte at det var fordi hun skulle kose seg med to kuker på kvelden og natta, som sist.

Jeg så mitt snitt til å bøye meg ekstra fram og lot tunga gli over klitorisen hennes.
Hun skvatt til og ville til å dytte meg vekk (som forventet).
Men hun gjorde ikke det, i stedet løftet hun seg opp mot meg og jeg kunne fortsette med å bearbeide kosetappen.
Det varte bare noen sekunder og plutselig ristet hele kroppen hennes i orgasme.
Hun var helt klart kåt, veldig kåt.
Jeg trakk meg litt tilbake, tok fram kuken som hadde vært stiv lenge og kjørte den inn i henne.

Hun var skikkelig glatt i fitta, nesten som nypult med sæd i.
Hun protesterte ikke, tvert i mot, hun brukte hoftene og jukket mot meg mens hun stønnet og sa:
"ja, ja, pul meg".
Det skulle ikke mange støt inn i henne før jeg kjente det bygget seg opp og jeg ga henne hele sædspruten.
(forts)
 

Endret av TobiasX
Manglet overskrift
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(2)
Jeg får vanligvis ikke røre henne når hun skal til Øyvind, eller når hun ventet besøk av elskeren.
Da skal hun være "helt ren og uberørt".
Denne gangen var det annerledes.
Hun sa det selv etterpå.
Tankene på på at hun skulle til Øyvind og få to kuker å kose med gjorde henne så kåt at hun bare måtte få kuk i seg der og da.

Straks etter kledde hun på seg og forsvant ut døra.

.....
Det jeg egentlig hadde tenkt å skrive om var litt om det hun har fortalt fra forrige besøk hos Øyvind.
Det er for noen uker siden og begynner slik (omtrent som det pleier):

Hun spurte meg om jeg hadde noen planer for helga.
Da visste jeg straks at hun "hadde noe på gang".
Hun vet alltid om jeg (dvs  vi) har noen planer, så jeg spurte derfor hvem hun skulle knulle.

Jeg regnet med at det var elskeren, (han faste) eller Øyvind.
Det var nesten rett.
Hun sa:
"Jeg skal knulle med to, jeg skal knulle og kose meg med to kuker."
(Dette er altså fra første besøk hos Øyvind med kameraten tilstede.)

Jeg ble nok litt taus, og hun fortsatte:
"Begge har pult meg før..".
Jeg ble fortsatt litt satt ut.  
Så fullførte hun:
"Hvis det er greit for deg så tar jeg en tur til Øyvind."
Jeg fikk vel sagt noe slikt som om at det er greit for meg.
Hun fortsatte:
"Han får besøk av en kamerat og han ville at jeg skulle komme til de en tur."

Jeg fikk sagt noe slikt:
"Det har du vel ikke noe i mot?".
"Nei", sa hun, og la til:
"Øyvind sa at kameraten hadde hatt seg med meg den gang da flere av kameratene hans var der og pulte meg alle sammen".
Hun tok en liten pause før hun la til:
"Øyvind sa at det var han som pulte meg etter han."
(forts)

Endret av TobiasX
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(3)
Han, kameraten, var altså nummer to men hadde visstnok tatt henne en gang til senere.
(Jeg forstod dengang at de fleste hadde tatt henne minst et par ganger og hun var skikkelig sår i fitta i flere dager etterpå. ).

Hun sa også at Øyvind hadde fortalt at det var kun han og denne kameraten som fikk ta henne uten gummi den gangen.
Det husket hun ikke så mye av, sa hun.
Hun sa hun husket at Øyvind og kanskje en til hadde tømt seg i fitta og at hun hadde blitt veldig glatt for de som pulte henne etterpå.
De andre gutta hadde sprutet på henne, på puppene og i ansiktet.
....

Så da sitter jeg her og forsøker å skrive litt om det som hun har fortalt av det som hendte sist hun var hos Øyvind.
Litt rart å tenke på at hun, kona mi, hvis hun er kommet fram, skal kose seg og pule med to andre karer hele natta, eller det blir vel så lenge de orker.

Øyvind har jeg såvidt hilst på.  Koselig type.
Kameraten har jeg ikke noe kjennskap til, men Øyvind hadde sagt at han er en grei kar.
Og etter det kona har nevnt så er han det så langt hun har erfart.
.....

Tilbake til forrige besøk:
Hun ble hos Øyvind og kameraten hele lørdagsnatta og kom hjem litt utpå søndagen, slik hun pleier når hun har besøkt han.
Tydelig sliten og trøtt og hadde nok litt vanskelig for å gå.
(Det kommer av all sprikinga, har hun sagt).

Hun sank ned i en stol, strakte seg ut og sa:
"Jeg er helt utpult... ".
Det overrasket meg ikke. To mann ei hel natt må bli ganske slitsomt.
...
Senere fikk jeg ei lengre fortelling om hva som hadde skjedd.
Jeg husker ikke alt, men noe;
De hadde begynt rolig med litt å spise, noe vin til henne og øl til gutta.
Kameraten viste seg også å være en koselig type, omtrent som Øyvind, sa hun senere.

For å "piffe opp" stemningen hadde hun planlagt noe, hun tenkte å gjøre et lite "strippeshow" for gutta..
På badet og/eller gjesteværelset hadde hun kledd av seg det vanlige og tatt på seg noe mer
"lettvint", et kort skjørt, kort bluse, truse og BH og noe strømpegreier.
Øyvind hadde satt på musikk og hun hadde bedt gutta innta "orkesterplass" i sofaen .
(forts)
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(4)
Hun hadde da ikke hatt så mange plagg på seg, og hadde tatt seg god tid for hvert hun tok av og liksom vist fram kroppen sin sånn litt etterhvert, mest da for denne kameraten.
For henne var han helt fremmed, selv om han altså hadde pult henne tidligere, men, som nevnt, det husket hun ikke mye av.

Gutta hadde gitt henne applaus, kommentarer og ønsker etter hvert som hun lot plaggene falle, og noen hadde hun kastet til de.
Hun hadde tatt noe dansetrinn for hvert plagg, svingt seg rundt for riktig å vise seg fram og inntatt noen posisjoner som gutta hadde bedt om.
Hun hadde fått mye skryt for figuren sin. (Hun er fortsatt ganske slank og fin med litt faste bryster.)

Da trusa var av, men ikke det korte skjørtet, hadde hun snudd ryggen til gutta, spriket litt ut og bøyet seg ned for liksom å ta opp et plagg.
Gutta hadde fått fikk skikkelig innsyn til fitta hennes og mens hun stod slik bøyd hadde hun dratt skinkene litt fra hverandre for liksom å åpne seg og vise dem fittesprekken og "knullehullet", som hun sier.

Dette hadde hun gjentatt flere ganger, hun hadde blitt skikkelig kåt etterhvert og kjente at hun ble våt nedover innsiden av lårene.
Hun hadde tatt opp trusa og tørket av seg noe med den.
Etter at siste plagget var kastet fikk hun mer applaus og hun hadde gjort noe ekstra.
Hun hadde ristet og løftet på puppene og hun hadde satt et ben opp i sofaen rett foran de og gnidd seg litt i  i fitta før hun hadde lagt seg tvers over fanget deres. .

De hadde selvfølgelig begynt å "klå" på henne,særlig puppene og fitta.
Hun sa det slik:
"Jeg fikk hender over alt, det var sååå deilig!".
Pupper og lår og alt ble behørig befølt, massert og knadd, som hun sa.

De hadde holdt henne, løftet, snudd og vendt på henne og fått henne til å sprike slik at de kunne komme til fitta hennes med fingere og tunge.
Det var kameraten som hadde brukt tunga på "kosetappen" hennes til første orgasmen kom.

Med felles anstrengelser hadde gutta også blitt nakne.
Hun hadde hjulpet til med å dra av buksene og sa hun hadde "avduket" et par kuker, stive som spett av jern.
Kukene hadde blitt kysset, slikket og kost med  ei god stund, litt den ene og litt den andre.

Hun nevnte spesielt at kuken til kameraten var så fin, rett og stiv og kukhodet var passe stort til å ha i munnen.
Hun sa: "Den kuken er akkurat passe stor, akkurat som din (altså min)".
Jeg likte å høre det.
(forts)
 

Endret av TobiasX
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(5)
Hun har tidligere fortalt at Øyvind har et litt stort kukhode som er for stort for munnen hennes og det kan også være litt vanskelig å få inn i fitta før det er skikkelig smurt.
Hun har flere ganger sagt noe slikt:
"Kuken til Øyvind gjør det svært godt inne i henne når han endelig har kommet inn."
Hun sa en gang:
"Orgasmene kommer trillende...".  

.....
Mens jeg skriver og tenker på hva hun gjør mens jeg sitter her.
Ser henne for meg med de to gutta og de to kukene.

Jeg kom på at hun sa dette:
"Jeg ble så kåt av behandlingen de gav meg. Jeg bare måtte kjenne kuk inne i meg."

Hun beskrev det omtrent slik:
"Fitta mi var helt gjennombløt og jeg tredde meg ned på kuken til Øyvind først."
"Jeg var så glatt i fitta at den gikk ganske lett inn."
"Etter å ha sittet med kuken til Øyvind inne i meg og litt, flyttet jeg over til kameraten.
Jeg gled lett ned på den kuken."
"Jeg byttet på, jeg pulte den ene og andre kuken flere ganger."
"De fingret meg mens jeg satt litt rolig med en kuk inne i meg og orgasmene kom."
...
Jeg tenker at de gjør vel noe lignende nå, mens jeg skriver dette.
Skulle gjerne vært "ei flue på veggen", som det heter.
Eller bedre, det skulle vært et kamera (eller helst flere) der slik at jeg kunne følge med.
...
Etter hver hadde de kommet seg inn i den store senga til Øyvind.
(forts)
 

Endret av TobiasX
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider


(6)
Når hun kommer til senga slik, helt naken, pleier hun å kaste seg på ryggen slik at det rødbrune håret liksom flyter utover og hun blir gjerne liggende med lett adskilte ben.
Når elskeren (eller kanskje jeg) kommer opp i senga, da pleier hun ta tak under knærne sine, hun trekker bena til side og knærne opp og hun liksom åpner seg for en ventende, stiv kuk.
Noen ganger tar hun hendene  ned til fitta og drar leppene til side, slik at fittesprekken åpner seg helt og "knullehulle" åpner seg med med en liten "svuppelyd".

Det synet har brent seg fast hos meg, den åpne sprekken og det fristende, mørke hullet, ikke så stort, men kanskje 1,5-2 cm i diameter.

Jeg tenker at hun ganske sikkert har gjort noe tilsvarende nå, og da pleier hun si noe slikt:
"Ta meg, pul meg, kjør kuken(e) inn i meg."

Og når man er på plass inne i henne pleier hun å fortsette med dette:
"Ja, Ja, kjør'n helt inn, lenger inn".

Etter noe knulling pleier hun å sii noe slikt:  
"Bruk meg, bruk kroppen min, bruk kuken i fitta mi, gi meg orgasmer".

Og når hun merker at den aktuelle elskeren er i ferd med å komme, da blir det noe slikt:
"Ja, ja, gi meg det,... sprut i fitta mi, bruk meg som den knulledukka jeg er".
Jeg har hør det endel ganger, litt forskjellig men omtrent slik.

Det blir gjerne en orgasme eller to og da kommer det noe "ul" og lyder som ikke kan beskrives.
(forts)
 

Endret av TobiasX
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(7)
Hun fortalte at hun hadde hatt kuk i fitta og i munn, de hadde liksom pult henne i begge ender, og de hadde byttet på flere ganger.

Jeg spurte:
"Var det ingen som sprutet i deg da, ble du ikke litt tørr i fitta?"
Hun sa nei, det var ikke noe problem:
"Vi var så kåte at det ble nok av smøring, me senere på kvelden måtte de smøre litt."
Øyvind hadde tatt fram noe "smøregreier" og han og kameraten hadde smurt henne grundig.

De hadde lekt seg med henne, de hadde pult og hun hadde stadig hatt en kuk å slikke på.
Hun sa at det hun hadde i hodet da, det var bare kuk, fitte og orgasme.

Øyvind hadde pult henne til orgasme, han hadde holdt kuken rolig inne i henne  til orgasmen var over og hadde fortsatt å pule henne mens hun hadde kuken til kameraten i munnen.

Etter litt hadde hun kjent at kuken til kamraten stivnet litt ekstra og hun hadde forstått at han ville sprute ganske snart.
Han hadde  tømt seg i munnen hennes.

Hun sa det omtrent slik:
"Kuken hans ble veldig stiv og jeg kjente at han ville sprute."
"Det kom stråle etter stråle."
"Jeg kjente det kom ganske mye, jeg måtte svelge flere ganger."

Like etterpå hadde Øyvind tatt henne hardt og så fylt fitta hennes.

Hun sa noe jeg likte godt:
"Du skulle vært der da, vi to kunne kysset lenge med de dosene"
"Men jeg bare svelget alt sammen og sæden til Øyvind gikk i do ".
Alt gikk til spille!
(forts)
 

Endret av TobiasX
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(8)
Jeg skulle jo gjerne vært der.
Hadde vært fint det, men sikkert veldig spesielt å se henne bli tatt av to, se hvordan de behandlet henne, se henne nyte to kuker.
Det skulle vært ganske fantastisk.

Jeg tenkte det hadde vært kjempefint å filmet det hele, men det kan jeg nok bare glemme.
Men litt "rengjøring", det skulle vært fint.

Vi har snakket litt om at hun kanskje skulle nevne for Øyvind at jeg en gang kanskje kunne være med. Det ville vært fint....
...

Etter at gutta hadde tømt seg i henne hadde de hadde tatt seg ei lang pause.
Når hun syntes det var lenge nok hadde hun sugd og slikket kukene deres til de ble stive igjen og de fortsatt utover natta.
Hvor lenge visst hun ikke helt, men fitta hadde blitt ganske øm og sår.

...

Mens jeg skriver dette har det blitt ganske sent og jeg tenker at de antagelig fortsatt holder på.
Jeg må ta noen "runketak" og lette litt på trykket som har bygget seg opp i løpt av kvelden.
Ser for meg de nakne kroppene, de stive kukene og den velbrukte fitta hennes, innsmurt i sæd.

....
Hun kom hjem, som vanlig litt langt utpå formiddagen, men orket ikke stort så jeg vet ikke noe om hva de har bedrevet

Men hun sa i hvertfall dette:
"Jeg er nesten "nypult", jeg har sæd i fitta".
Begge hadde tatt henne og tømt seg i henne rett før hun reiste.
Men  sa hun var for sår til at jeg fikk smake... skuffelse det der.
...
Og hun nevnte at Øyvind hadde spurt om hun kunne komme til han oftere.
Hva hun hadde svart sa hun ikke nå, hun ville bare legge seg for å sove.

Jeg får nok et fyldig referat en av de nærmeste dagene.
 

  • Liker 2
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg setter enormt stor pris på historien din, TobiasX. Det er intenst å følge utviklingen fra den første fortellingen og fram til i dag. Og du skriver så bra! At du tar deg tid til å skrive dette så detaljert er virkelig noe som gjør meg og helt sikkert mange andre veldig takknemlig. Tusen takk for at du deler, TobiasX! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...