Gå til innhold

Kona, elskeren og meg


Gjest TobiasX

Anbefalte innlegg

Hei!

Takker for rosen!

Jeg er ikke sikker på hva du mener med "klisèete", mener du "klissete" eller "klisjé", eller kanskje "klisjéaktig"

 

Spennende at dere har noen tilsvarende opplevelser.

Kanskje du kan skrive litt om dine/deres erfaringer..., Det er sikkert av interesse for mange av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal forsøke å skrive litt mer, men det kan etterhvert bli litt mye gjentagelse av det samme; Temaet er ikke så veldig stort...

Det sentrale dreier seg jo stort sett om: Elsker, Kone, Kuk, Fitte og Sæd... og noen ord til for å gi litt situasjonsbeskrivelse.... men jeg skal prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Dansen

Når elskeren ikke har jobb i rimelig nærhet, kan det bli ganske litt lenge mellom hvert besøk og det blir ofte til at vi snakker litt om han....

Kona tenker nok endel på han.... forsåvidt ikke så rart, og hvis jeg spør om hun savner "den andre kuken", da nøler hun litt, men svarer alltid ja.

 

I helgen lå vi og koste oss litt, da hun plutselig spurte om jeg husket at hun danset med han på en fest vi var, en av de første gangene de møttes.

Jeg husket vel ikke så mye, men husker svært godt hun fortalte at hun syntes han var kjekk.

 

"Ble du kåt på han da?" spurte jeg.

Hun svarte ikke helt direkte, hun svarte vel noe litt svevende "Kanskje ikke da".... Det ble litt still en stund.

Så sa hun: "Men senere, du skulle bare visst". "Visst..., hva da", spurte jeg.

(Dette var før de to hadde begynt å knulle).

-Mange ganger, når han var her og vi var ferdige.... Hun sa ikke mer på en stund. "Ferdig med å knulle?" spurte jeg.

"Ja", svarte hun

"Hva da?" spurte jeg.

-Du sovnet jo alltid med en gang...mens jeg ofte ble liggende å tenke..

"Hva tenkte du på?" spurte jeg.

-Han vel... jeg ble så kåt av å danse med han.... Kjente mange ganger den harde kuken hans mot magen min.

 

Jeg lot henne snakke:

-Jeg lå mange ganger her og hadde veldig lyst på mer kuk. Du skulle bare visst...jeg var så kååååt, jeg måtte bruke fingeren...

Og når du sov tungt, brukte jeg "den du vet". ("Den du vet" er en vibrator vi hadde kjøpte noe tidligere.)

 

"Gikk du inn til han og knullet da?" spurte jeg.

-Nei, aldri, ikke før den gangen du vet, da han var litt syk .

"Da han var syk?", spurte jeg, "Det husker jeg ikke, jeg mener å huske at første gangen var da du syntes synd på at han, at han måtte ligge å runke og høre på oss"...

Hun minnet meg på noe jeg helt hadde glemt; At hun hadde knullet med han den gangen han var litt syk.

Vi snakket litt om det, men det får bli en annen historie.

 

Etter hvert kom vi inn på det vi hadde snakket om, at hun danset med han, og jeg spurte:

"Men du hadde lyst på han mange ganger før det?"

-Ja, veldig.

-Hvorfor gjorde du ikke det da?

-Jeg kunne jo ikke det, trodde ikke du ville like det....

 

Den gangen visste jeg vel ikke hva jeg hadde likt eller ikke, men jeg hadde jo observert at de mange ganger danset tett.

Ikke unaturlig det, i godt selskap og litt godt å drikke... da blir det jo ofte slik.

Jeg kan ikke huske å ha reagert noe spesielt på at han danset mye med henne, jeg var vel heller glad for å få litt "avlastning".

 

Når han er her hos oss i helgene, vil hun gjerne benytte anledningen (som hun sier) til å danse litt, og det blir som oftest lørdagskveldene.

Et lite paradoks kanskje: Kona og jeg har i grunn aldri vært noen gode dansepartnere, derfor blir det oftest han som danser litt med henne

og jeg sørger for musikken.

Jeg likte (og liker fortsatt) å se de danse tett. Utpå kvelden pleier jeg å finne fram musikk som inviterer nettopp til det... og litt dempet belysning hører jo med, selv om dette foregår i en kjellerstue uten innsyn.

Tidligere kunne det gjerne gå noen timer med litt dans, litt prat og litt vin eller noe, men i den senere tid har det blitt mindre dans .. og tilsvarende mer å se på for meg som tilskuer;

 

Hun fortalte en gang at det ikke er til å unngå at hun blir ganske kåt når han er her, lenge før dansen begynner.

Når anledningen byr seg, pleier han gjerne klappe og stryke henne litt på baken og kanskje litt her og der.

 

På slike kvelder sørger hun gjerne for å ta på seg en lett bluse, et kort skjørt, og som oftest, bh og truse.

Etter litt "klinemusikk" begynner gjerne en avkledningsscene som jeg nyter og kanskje deltar i.

Det begynner som regel med at kona knepper opp noen knapper i skjorten hans og hendene hennes vandrer under skjorta hans.

Han finner knappene eller glidelåsen i blusen hennes, løsner litt på den, og hvis hun har bh på seg blir det gjerne litt "fikling" med den...

De beveger seg nesten ikke i dansen, men kysser og bedriver litt intim "beføling" på hverandre.

 

Han pleier å konsentrere seg en stund om brystene hennes, masserer litt, først litt under blusen, og etter hvert som blusen forsvinner av, bøyer han seg ned og suger seg fast i en brystvorte, først litt i den ene og så i den andre, samtidig som han gjerne har en hånd rundt bakenden, ettter hvert under kjolen, og han har nok noen fingre i fitta hennes.

Mens dette pågår pleier hun å se på meg med et salig blikk før hun slenger hodet og håret litt tilbake, og lukker øynene og nyter situasjonen.

Noen ganger deltar også jeg litt, da pleier vi suge oss litt fast i hver vår struttende brystvorte, samtidig som vi kler av henne og hender og fingre møtes på puppene, i skrittet og i fitta hennes.

Når han (eller vi) er ferdig med brystene, blir det gjerne litt mer dans og mer "klinemusikk".

 

Jeg pleier ganske snart å føle meg overflødig og setter meg derfor og "nyter synet";

Hun klenger seg til han, gnir seg mot han og jeg ser hun klemmer om kuken hans utenpå buksen og de danser vel ikke akkurat, de beveger seg knapt.

Når det er "hennes tur", hun sier hun liker å "utforske" kulen han har i buksa. (Akkurat som om hun ikke vet hva hordan den er...)

Hun plundrer gjerne litt med å kneppe opp bukseknappen hans, men etter hvert forsvinner den ene hånda hennes ned i buksa.

Hun klarer etter hvert å få tak i den stive kuken, får den opp mot magen hans og jeg ser, med litt misunnelse, hvordan hun runker han sakte nede i buksa.

Mens hun "jobber" med kuken pleier han å bøyes seg litt og kysse henne, noe som alltid pleier utvikle seg til et dypt tungekyss.

 

Mens jeg ser hvordan de virvler tungene sine om hverandre , kjenner jeg litt sjalusi;

Det at han kjører kuken i henne, sprutet sæden sin i fitta og munnen hennes, det at han tar henne og bruker henne, det synes jeg at er bare fint, men når de tungekysser slik, da får jeg på en måte et lite "stikk"...

 

Den prisen er jeg mer enn villig til å "betale" for all øvrig nytelse, det å se hvordan hun koser seg er bare deilig...

 

Når de blir stående slik, må de etter hvert støtte seg til noe, og da passer det fint med en litt tung lenestol vi har.

Jeg passer selvfølgelig på å sette meg nettopp i den stolen og har etter hvert lært å plasser den slik at de støtter seg på siden av ryggen, og slik at jeg får se på helt nært hold og kan følge nøye med på "skuespillet".

 

Det tar det ikke lang tid før hun huker seg ned og drar buksa hans ned slik at kuken "vipper" fram.

Mens hun står på kne, bøyer hun hodet tilbake og begynner med å kysser undersiden kukrota og ballene, samtidig som hun holder kuken litt opp mot magen hans.

Hun slikker seg oppover undersiden av kuken og gir strengen under kukhodet ekstra stor oppmerksomhet med tunga si.

Det er et herlig syn, på bare omtrent en halv metes avstand, ser jeg hvordan hun bearbeider den stein harde og nokså store kuken.

 

Jeg er nok luft for dem da, men når hun etter hvert reiser seg litt opp, gaper opp, og tar kuken hans ordentlig i munnen og runker kukskaftet, da pleier hun å se litt på meg og litt på han med et ganske spesielt uttrykk i øynene.

Slik holder hun på en stund, og etter hvert runker hun kuken hans hurtiger, fortsatt med kukhodet inne i munnen.

.

Denne stillingen blir fort litt slitsom og hun reiser seg opp. Vi får hvert vårt kyss, som regel et kort til meg og så et lengre og dypere til han.

Snart er det hun som skal kles helt av; Hvis hun har truse på seg, trekker han den ned, løfter litt på skjørtet og kysser seg fram til fitta, som hun liksom byr fram ved å skyve hoftene litt fram.

Mens hun står slik, bruker han tunga litt i fittesprekken hennes og samtidig klarer en av oss å lirke ned en glidelås, eller kneppe opp noen knapper i skjørtet hennes. Hun flytter litt på seg og skjørtet glir ned og hun er helt naken....

Hun pleier å løfte et ben opp på armlenet ved siden av meg, mens han bøyer eg ned og har fri tilgang til å slikke den nå helt åpne fittesprekken hennes.

Han pleier gjerne å dra fritteleppene litt fra hverandre og slikker litt på innsiden før han begynner å massere klitorisen med tunga.

Under denne behandlingen stønner hun gjerne mer og mer og det varer ikke lenge før hun setter benet ned og tar han i hånda og sier "kom".

De to forsvinner inn på soveværelset, hun naken, han oftest med skjorta på..

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dansen del2. (Mimrestund).

Mens de knuller blir jeg gjerne sittende igjen å lytte og små-runker den steinhard kuken min, jeg lytter etter knulle-lyder og konas orgasmeskrik men begynner gjerne å mimre over hva jeg tidligere hadde sett fra denne stolen:

 

En av de første gangene, en av de gangene jeg virkelig husker; Han stod rett ved siden av meg med henne på kne. Hun holdt kukhodet delvis inne i munnen og brukte tunga flittig. Hun bearbeidet ballene med ene hånda og runket kukskaftet til han kom i munnen hennes.

Når han sprutet så egentlig ikke så mye annet enn at hun senket takten på runkinga mens hun holdt munnen lukket rundt kukhodet, og jeg så tydelig hvordan hun svelget flere ganger etter hvert som han sprutet sæden sin inn i munnen hennes.

Det var kanskje da jeg la merke til hvordan det rykker i kukskaftet og at pungen trekker seg ganske kraftig sammen når det går for han.

Etter å ha melket og presset kuken tom for sæd, lente hun seg over mot meg og ga meg et kyss, jeg fikk en bra dose sæd i munnen da.

 

Fra den stolen har jeg nok sett mer knulling enn suging;

Som oftest slikker og suger hun kuken hans bare litt, før hun reiser seg opp.

Noen ganger danser de litt mer, noen ganger helt nakne, eller han med skjorte og kanskje kona med bluse.

Ofte kommer de borte til stolen min hvor hun setter et ben opp på armlenet, eller hun legger ene benet opp på hofta hans mens de med felles anstrengelse får plassert kuken mot fitta hennes.

Etter noen støt har han kuken ganske langt inne i henne og han knuller henne stående mens hun står lent opp mot stolen.

Noen ganger har jeg tatt tak i kuken hans og styrt den inn i fitta hennes, da pleier jeg gjerne å runket han litt samtidig.

Ganske deilig egentlig, det å holde rundt annen manns kuk, en stiv og hard kuk og runke den litt for så sette den mot fitta til kona og se den gli inn i henne.

Jeg kjenner tydelig at kuken hans er tykkere enn min, og når jeg runker den er det også lett å kjenne at den er noe lengre.

Hun har bekreftet akkurat det samme, han har en kuk som er et "nummer større".

 

Jeg blir nok aldri lei av å se på hvordan han kjører kuken sin inn i fitta hennes, se på hvordan kuken presser fitteleppene hennes til side og glir opp og inn i henne. Når han har kuken inne i henne, sammenligner jeg ofte fitteleppene med en parentes. Fitteleppene hennes danner liksom en perfekt parentes rundt kuken.

 

En gang, dette var vel også en av de første gangene de knullet stående støttet ved stolen mens jeg satt og så på;

Hun satte, som ofte før, det ene benet opp på armlenet og han huket seg ned og slikket henne.

Mens han reiste seg opp, benyttet jeg anledningen; Jeg bøyde meg bakover, mellom bena hennes for å kunne slikke bedre. Men synet overrasket meg litt:

Fitta var helt åpen, ikke bare sprekken, jeg så rett inn i den åpne skjeden hennes og jeg fikk noen drypp fittesaft i ansiktet og munnen.

Hun hadde ikke hatt kuk i seg på noen timer, men skjeden hennes var helt vid og åpen som om hun var nyknullet.

Om det ikke direkte rant fittesaft, så kom det ganske mange drypp.

Ingen tvil om at hun var kåt, fitta hennes var helt åpen og klar for kuk.

Etterpå var det ganske vått og seigt på armlenet på stolen.

Heldigvis er dette en skinnstol så det går å tørke av, men likevel, det ble litt søl.

Etter det har hun passet på å ha trusa si i nærheten for å tørke unna det som måtte komme, sæd eller fittesaft, eller begge deler.

 

Hun liker egentlig ikke å knulle slik stående, og gjør det kanskje mest fordi hun vet jeg liker å se på nært hold at han tar henne.

Helst vil hun bli knullet ligger på ryggen i senga, så derfor varer aldri særlig lenge før de setter kursen mot soveværelset.

 

Noen få ganger har hun satt seg på armlenet og lent seg bakover mot meg, med sprikende ben og fitta åpen mot han.

Med henne delvis liggende over meg, slikket han fitta hennes, og jeg så hvordan han stakk tunga inn i henne, og henne litt med tunga.

I denne stillingen blir høydeforskjellen litt stor , men han klarer på et vis å kjøre kuken i henne og knulle henne litt mens jeg knar puppene eller gnir henne litt over klitoris, og kanskje kysser henne.

Det er nok på denne måten jeg ser best hvordan kuken liksom "brøyter seg vei" inn i fitta hennes.

Fitteleppene hennes er ganske stramme. og når kuken glir inn og ut, er det lite bevegelse å se, i hvert fall når hun er skikkelig vått og "godt smurt".

 

Noen ganger hopper hun opp på han, eller han løfter henne opp, slik at hun får bena rundt hoftene hans og hun liksom sklir fitta si ned på kuken, liksom spidder seg på kuken. Men hun har lett for å "bomme", så jeg har styrt kuken inn i henne også ved flere slike anledninger.

Med bena slik rundt han, knuller de litt før han, med kuken i henne, bærer henne inn på soveværelset.

 

Når han bærer henne slik blir døren ofte stående åpen og jeg rusler etter. Jeg setter meg i stolen ved senge-enden og nyter synet.

Han legger henne ned på ryggen, fortsatt med kuken i henne og snart er knullinga i gang igjen mens jeg har utsikt til ballene hans som dasker henne i baken, og jeg får bare glimtvis se hvordan fitta hennes omslutter kukskaftet. Hun sier det er deilig å kjenne ballene daske henne slik.

Det er uansett fint å se på. Etter litt knulling får han en ring av gulhvitt skum rundt kukkota, skum av frittesaftene hennes. Det blir i det hele tatt ganske vått der hvor kjønnsorganene deres møtes.

Hvis jeg er tilstede får jeg som regel beskjed om å hente et håndklede eller noe å legge under henne.

 

Noen ganger sitter jeg og ser på til hun får orgasmen sin.

Da må jeg gjerne flytte meg litt for å se ansiktet hennes. Først får hun et slags salig smil om munnen, og kanskje drar hun han den mot seg og suger seg fast i et saftig kyss. Når hun kjenner det deilige komme, får hun et nærmest groteske ansiktsuttrykket når orgasmen "herjer" i henne.

 

Og det er fint å se på når det går for han, se at han støter hardere og presser kuken lengst mulig inn i henne, og han grynter litt mens han småstøter inn i henne og fyller henne med varm sæd.

 

Andre ganger ser jeg på en stund men går så inn på vårt soverom, legger meg og lytter etter orgasmelydene hennes og runker litt mens jeg venter på henne, venter på å få slikke deilig nyknullet fitte, venter på å kjøre kuken inn i sæden i fitta hennes... glatt, varmt og det er bare helt kjempedeilig.

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Med en kuk i hver hånd.

 

Vi hadde nettopp anskaffet DVD spiller, det var ganske nytt den gang og vi hadde nesten ikke noen filmer, slik det gjerne er når alt er nytt.

Kona hadde antagelig snakket med elskeren og neste gang han kom på besøk hadde han med seg et par DVD'er.

Den ene virket litt spennende; Nakne damer på utsiden.

 

Han sa at filmen kanskje ikke var "for damene" men kona bare lo og sa at hun ville se.

"Som du vil", sa han og startet filmen.

 

Vi hadde plassert oss alle tre i sofaen ,med kona i midten.

Jeg syntes kanskje hun lente hun seg litt over mot han, men det var vel bare naturlig...

 

Filmen dreide seg om noe som lignet vår situasjon;

Ei jente som ble knullet av to menn i diverse forskjellige situasjoner og steder.

 

……

Han hadde kanskje en baktanke med å ta med og vise den filmen...

Vi hadde aldri knulle henne sammen, men jeg hadde jo fått henne nyknullet noen ganger.

Han hadde tømt seg i henne mer enn en gang..

…..

 

Etter hvert som filmen viste både kuksuging og knulling med to kuker samtidig i fitta,

begynte kona å bli litt urolig.

Hun reiste seg og sa at hun måtte en tur på badet, men at vi bare måtte fortsette å se.

 

…..

Hun fortalte etterpå at hun ble så kåt av å se filmen at hun måtte gjøre noe, hun hadde hatt lyst til å knulle der og da, men torde ikke gjøre noe.

 

Dette var alså før jeg hadde sett henne knulle med han, og vi hadde ikke begynt å se på han som elsker enda.

Vi var vel alle på en måte litt fremmede for hele situasjonen;

…..

 

Vi to var oppslukt av filmen en stund, men plutselig sa han:

"Hvor ble det av henne?"

Det var blitt stille på badet og i huset forøvrig.

 

På dette tidspunktet hadde vi antagelig sett nok av filmen og han fortsatte:

"Fin film, men ekte vare er bedre".

Og jeg måtte si meg enig i det, men så var spørsmålet:

”Hvor ble det av Den Ekte Varen?"

 

Trappa opp til andre etasje hvor badet og soverommene befant seg, ble tatt i noen få byks.

Vi tittet inn på soverommet.

Hun lå i senga med dyna opp til haken, men med lyset på og lys våken.

 

Jeg var nok litt i villrede om hvordan hun ville ta dette, men så smilte hun og sa noe sånt som:

"Jeg trodde aldri dere skulle komme".

 

---------- Post added at 22:17 ---------- Previous post was at 22:16 ----------

 

.....

I ettertid fortalte hun at hun hadde håpet at vi skulle komme straks hun var ferdig på badet.

"Vi måtte jo forstå at hun var kåt og ville ha kuk..." Vel... vi var nok litt trege der..

Situasjonen var jo ny for oss.

....

 

Det varte det ikke lenge før dyna kom av og hun lå der splitter naken.

Hun strakk hendene ut mot oss, kanskje mest mot han. Hun spriket bare litt med bena og sa kort: "Kom".

 

Vi fikk av oss klærne i en viss fart, dyna ble fjernet helt og vi krabbet opp til henne.

Hun flyttet seg til midten av senga, gjorde liksom plass til oss, særlig han....

 

Kukene våre stod stive som spett;

Jeg hadde ikke sett kuken hans slik tidligere, ikke slik stiv, og jeg husker jeg syntes den så noe større ut enn min.

 

Straks vi fikk lagt oss, grep hun tak i kukene våres, hun lå med en kuk i hver hånd.

Jeg husker godt hun sa:

"To deilige, stive kuker bare for meg."; Dette gjentok hun noen ganger med litt variasjon.

 

Lyset var på, det var også litt spesielt, hun pleide å forlange lyset av når hun skulle knulle.

 

Vi lå på ryggen alle tre;

Kona med en kuk i hver hånd som hun runket litt forsiktig.

 

Det var vel ikke den beste "runkestillingen" og det varte ikke lenge før hun begynte å flytte på seg.

Hun stilte seg på kne imellom oss, og mens hun flyttet på seg fikk vi hvert vårt lille kyss;

 

Når hun lente seg fram for å kysse oss, benyttet vi anledningen til å kjenne på og kjele litt med brystene hennes.

 

Hun sto slik på kne og runket oss en liten stund mens hun vekselvis bøyde seg ned og ga oss flyktige kyss på kukhodene.

 

Så slapp hun kuken min og snudde seg over mot han.

Hun bøyde seg ned mot kuken hans og jeg syntes jeg følte meg noe frekk da jeg flyttet meg litt for bedre å se hva hun gjorde med han.

 

For første gang fikk jeg se at hun tok en annen manns kuk i munnen.

Først holdt hun liksom litt forsiktig om kukskaftet, runket sakte uten å dra forhuden særlig langt tilbake.

Etter litt bøyde hun seg mer ned, strakk tungen litt ut og slikket litt forsiktig på spissen av kukhodet.

Snart slikket hun litt mer.

Hun smakte liksom litt forsiktig på kuken hans.

 

Etter hvert ble hun dristigere, hun tok tak i kukskaftet og med hele hånda og dro hun forhuden lengre tilbake, blottet hele kukhodet.

Slik runket hun han noen tak og lot så leppene sine gli ned slik at hun fikk smake enda litt mer av kuken.

 

Snart hadde hun godt og vel hele kukhodet inne i munnen;

Hun klarer ikke mer, klarer ikke å ta en kuk særlig langt inn i munnen og i hvert fall ikke hans.

 

Sakte begynte hun å knullet kukhodet hans med munnen samtidig som hun fortsatte å runke kukskaftet.

Inniblant så jeg tydelig hvordan hun dro forhuden helt tilbake og lot tungen sno seg rundt kukhodet.

Jeg misunte han litt da, visste at det hun gjorde med han da, det er nesten like godt som å knulle henne, ja noen ganger enda bedre.

 

Hun så vekselvis på meg og han, blikket var ubeskrivelig;

Jeg hadde knapt sett øynene hennes gløde slik før, og det var jo både rart og opphissende å se henne slik;

Kona mi med munnen full av annen manns kuk og som hun attpå til runket inn i munnen sin.

 

Akkurat som om hun var på jakt etter sæden hans;

 

Jeg visste at hun hadde gjort det tidligere;

Uten meg tilstede hadde hun flere ganger runket og sugd kuken hans til han sprutet henne i munnen.

Hun hadde både smakt og svelget sæden hans, og i hvert fall en gang hadde hun kommet til meg med sæd i munnen;

Det kysset jeg fikk den gang etterlot ingen tvil, hun hadde sugd han til han kom...

Og, hun hadde beholdt noe av sæden hans i munnen, og hun ga meg litt av sæden hans med et kyss.

 

---------- Post added at 22:18 ---------- Previous post was at 22:17 ----------

 

.....

 

Slik lå hun mellom oss og koste seg med kuken hans, hun lå litt på siden, og jeg flyttet meg mellom bena hennes.

Jeg fikk henne til å sprike litt, ville vel kanskje kjøre kuken inn i henne, men det ble til at jeg slikket henne litt.

Det var ikke så godt å komme til å slikke henne slik bakfra og jeg fikk henne til å stå på kne;

 

Hun kom seg opp på kne uten å slippe kuken ut av munnen...

Jeg forsøkte igjen å slikke henne og hun fortsatt å runket og suge han.

 

Det var fortsatt litt vanskelig å komme til så jeg flyttet det ene benet hennes ut til siden.

 

Da åpnet fittesprekken seg og jeg slikket henne over klitoris og lot tunga gli fram og tilbake i hele sprekken og noen ganger litt inn mot

 

”knullehullet” hennes.

 

Plutselig åpnet skjeden hennes seg med et lite "svupp", hun var helt åpen og klar for kuk.

Det rant litt ut av henne, fittesaft, tenkte jeg. Det hadde jeg ikke sett før, at det kunne renne slik ut av skjeden hennes.

 

Mens hun fortsatte å behandle kuken hans, fikk jeg krabbet meg opp på kne, og jeg lot kuken min gli inn i henne.

Hun var så veldig våt og åpen. Kuken min gled helt til bunns i henne med en gang.

 

Slik holdt vi på en stund;

Hun runket og sugde kuken hans, han masserte henne litt på brystene og det han nådde, og jeg knullet henne bakfra.

 

Etter litt hun dro seg fra meg slik at kuken min gled ut av henne.

Hun krabbet seg over han og med ett ben på hver side, fikk hun satt seg på huk over han.

Først runket hun kuken hans litt mer, men tok så tak i den stive staken, og hun løftet seg litt.

 

Hun fikk rettet kuken inn mot fitta si og senket seg forsiktig ned.

Kuken hans forsvant inn i henne og liksom opp i henne, men ikke helt.

Hun løftet seg litt, og et vått, glinsende kukskaft kom til syne.

Hun senket seg ned igjen og presset seg ned, hun riktig spiddet seg på kuken hans.

 

Men stadig manglet et par centimeter, og hun heiste seg opp flere ganger.

Det var vel da jeg oppdaget at det ikke var så enkelt for henne å ta imot hele kuken hans.

 

Hun hadde kanskje nevnt det før, kuken hans var noe annerledes... Det var slik hun hadde uttrykt det tidligere...

Det hun mente var nok at den var noe lengre…

 

Jeg var fascinert av synet, det glinsende våte kukskaftet og de våte fitteleppene som liksom klamret og sugde seg fast rundt kuken hans.

Antagelig hadde jeg ganske kulerunde øyne da, eller kanskje hele tiden.

 

Hun satt litt rolig oppå han med kuken i seg og jeg reiste meg opp på kne, holdt om henne og kysset henne.

Jeg holdt om det ene brystet hennes og han knadde det andre,

Hun grep om kuken min, runket meg litt, men slapp meg snart og dyttet meg litt bort.

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ville ligge på ryggen.

Det er det hun liker best. Ligge på ryggen, sprike med bena, åpne fitta si og ta i mot kuken hans.

 

Hun dro han til seg, han kom over henne, mellom bena hennes.

Under den ganske store kroppen hans ble hun litt liten

Hun er relativt og spe og den gangen veide hun vel omkring 50 kilo, kanskje litt mer.

 

Han stor og kraftig, litt mørk i huden, litt større enn meg, og hun nokså liten og lys i huden.

Den store kroppen med den kraftige stive kuken over den ganske spinkle kroppen hennes så nesten litt skremmende ut.

 

Han la kuken oppover magen hennes.

Det var litt rart at den tilsynelatende digre kuken skulle få plass inne i den litt spinkle damekroppen.

 

Nå likte hun seg, smilende og forventningsfull dro hun bena mer fra hverandre med hendene;

Hun liksom åpnet seg ekstra mye for han, hun var helt vid åpen, sprikende, helt åpen fittesprekk, åpen skjede, åpen og klar for kuken hans.

 

Jeg har sett henne åpne seg slik for han noen ganger, så åpen det bare går an, fittesprekken, fittehullet, hele dama nærmest trygler om å bli

knullet, få kuken i seg....

 

Hun tok tak i kuken hans, dro forhuden helt tilbake.

Han trakk seg litt tilbake, forstod hva hun ville.... Kjenne kuken mot fitta si.

Først klemte hun hele kukskaftet mot fittesprekken sin, de beveget seg bare litt.

Han trakk seg mer tilbake og hun dro kukhodet opp og ned i fittesprekken sin noen ganger;

 

Mens hun liksom masserte klitorisen og fittesprekken sin med kukhodet hans, så hun på meg, kanskje litt spørrende i blikket.

 

Jeg bøyde meg ned og kysset henne på munnen, men trakk meg straks litt tilbake.

Men bare litt;

Jeg så hvordan hun dyttet kuken ned mot fittehullet sitt og sa til han:

"Dytt på, kjør kuken i meg"

"Pul meg NÅ", hun la litt vekt på det siste.

Hun pleier å si noe slikt, jeg har hørt det mange ganger, men det var litt rart å høre henne si det til en annen mann.

.....

 

Hun tok bena bak han, presset han mot seg, presset kuken hans bestemt inn i seg.

Jeg så på ansiktet hennes at det nok ikke bare var godt.

Han hadde ikke bunnet henne, ikke enda. Det kom noen litt rare lyder, hun stønnet og sa:

"Pul meg med den deilige kuken din."

Han tok henne litt forsiktig, han hadde jo knullet henne noen ganger før, ganske mange ganger faktisk.

Han visste nok at han måtte ta det litt rolig til å begynne med.

 

......

Hun fortalte etterpå at det kunne gjøre litt vondt når han kom så langt inn;

Men, "Det gjør så godt å kjenne kuken hans"...... hun sier hun bare "må ha kuken hans inn i seg";

Presse den litt lengre inn, da blir det bare litt vondt og så annerledes godt.

 

Min kuk passer akkurat inn i fitta hennes, sier hun, men kuken hans er altså litt lengre;

Det blir på en annen måte å kjenne "Den andre kuken".

.....

 

Han knullet henne i lange, rolige tak.

Hun lå på ryggen og tok imot;

Noen ganger med bena opp, og så helt ut for liksom å åpne seg helt for han;

Og så med hælen ned i senga for å støte underlivet og fitta ekstra mot kuken hans.

 

Jeg lå ved siden av og så på, og jeg la merke til at hun fikk hele kuken inn i seg, det tok nok noe tid før det litt vonde ble godt.

Jeg så hvordan kroppene deres, kjønnorganene deres, arbeidet imot hverandre.

 

.....

Når jeg ser de knulle slik, pleier jeg å tenke at: "Hun, kona mi, hun vil bli bedekket av han".

"Hun vil at han skal gi henne orgasme og så fylle henne med sæden sin."

.....

 

Hun fikk orgasmen sin;

Den litt spinkle kroppen buktet seg på en måte under han, under den store kroppen;

Hun gjorde det hun pleier å gjøre med meg når hun får orgasme;

Hun dro han ned mot seg og de kysset mens han lå stille med kuken helt inne i henne

De kysset dype tungekyss.

 

Det var noe jeg straks merket at jeg ikke likte så godt; Dette med de dype, langvarige tungekyssene.

I løpet av den tiden hun har hatt han som elsker, har jeg vel vendt meg til å se denne kyssingen... men det er liksom noe ved det der...

 

....

Situasjonen var voldsomt opphissende; Jeg runket den stein harde kuken min mens jeg så på de to.

 

Når orgasmen hennes roet seg, sa hun: "Pul meg mer";

Hun vil alltid ha mer kuk når orgasmen slipper taket og noen ganger får hun straks nye orgasmer, ikke så veldig mange men noen.

Han begynte å bevege seg igjen;

Jeg så det våte kukskaftet hans arbeide seg inn og ut i fitta til kona mi.

 

De knullet ganske lenge før han pumpet sæden sin inn i henne.

 

Det fascinerte meg veldig;

Jeg så hvordan han holdt henne om hoftene og presset kuken sin lengst mulig inn i fitta hennes.

Han holdt henne fast, nesten krampaktig, og jeg tenkte:

"Nå spruter han sæden sin inn i kona mi, han lar sæden sin strømmer inn i henne... ".

Og;

"Hun, kona mi, hun bare tar i mot, hun vil at han skal sprute langt inne i henne;

Hun vil at han skal fylle henne, fylle fitta hennes med fremmed sæd".

 

 

Det var ikke første gangen han fylte henne, men det var første gangen jeg så at han gjorde det;

Han, en annen mann pumpet sæden sin inn i kona mi.

Det var stor opplevelse...

 

Når han var ferdig med henne veltet han seg over på siden.

Ganske raskt krabbet jeg inn mellom bena hennes, og jeg kjørte den enormt harde og sprutklare kuken min inn i henne.

Hun var helt åpen og våt, utvidet og ekstremt glatte av sæden han nettopp hadde fylt henne med.

Jeg kjente vel ikke så mye, men jeg var så kåt og opphisset at jeg sprutet i henne nesten med en gang.

 

.......

Jeg hadde slikket henne ren for sæden hans flere ganger før dette....

Men siden det var første gangen med han tilstede, ble det ikke til at jeg slikket henne, ... ikke da.

 

Etter å ha hvilt seg litt, sa han godnatt og gikk inn på gjesterommet...

Da var jeg ganske snar til å krabbe ned mellom bena til kona, måtte jo bare slikke henne litt, kjenne sædsmaken i fitta hennes.

 

.....

Hva som hente etterpå klarer jeg ikke helt å huske noe særlig av, men det ble sikket mer knulling den natta, det pleier det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Lenge siden nå.

 

På grunn av oppdrag andre steder og det litt tvilsomme været, har ikke elskeren vært her på ganske lenge, (mange uker).

I natt, mens kona og jeg knullet litt, spurte jeg henne om hun lengtet etter en annen kuk. (Dvs. kuken til elskeren).

 

Forsåvidt et unødvendig spørsmål, men jeg vet hun liker å snakke om han, elskeren, når han ikke er her, og særlig nå når det begynner å bli

lenge siden sist vi hadde besøk.

 

"Jaaa", sa hun, "Veeeldig...".

 

Hun ble straks mye våtere og glattere i fitta si, og jeg sa:

"Nå er du nesten så glatt som når du har sæd i deg".

 

"Liker du det?", spurte hun, (også et unødvendig spørsmål).

 

"Ja, selvfølgelig... ", sa jeg.

"Du er så glatt og åpen at det kanskje er plass til to kuker i deg..".

 

"Tror du?".. "Vi har jo bare en...", sa hun...

 

"Vi kan jo prøve med løskuken din", sa jeg.

 

Tidligere har vi forsøkt med løskuken i tillegg til min, men hun sier det gjør vondt, så det er ikke blitt mer av det.

Samme skjedde nå, det blir for trangt og vi måtte gi opp forsøket.

 

"Men det vil kanskje være enklere med to ekte kuker?" sa jeg...

"Kanskje det", sa hun, og la til "Men jeg vet jo ikke om han vil det".

 

Mens jeg lå bak henne og knullet henne brukte vi løskuken litt over klitorisen og fitta hennes til hun fikk orgasmen sin.

Etter orgasmen vil hun ha kuken i seg, men med bare små bevegelser....

 

Med kuken fremdeles i henne snakket vi litt om han, elskeren...

Jeg spurte om hva hun skulle gjøre når han kommer neste gang.

 

"Pule vel..." sa hun. "Pule, Pule, Pule, Pule... ". Hun sa det ganske mange ganger.

 

"Skal du være naken når han kommer da", spurte jeg.

 

"Ja", sa hun først, men så la hun til:

"Kanskje ikke helt, jeg tar på den han hadde med sist".

 

Sist han var her hadde han med en liten (men antagelig dyr) presang, en flott, men ganske flortynn og nesten gjennomsiktig sak....

 

"Skal du kle av han straks han kommer inn da?" spurte jeg.

 

"Ja", sa hun.... "Jeg skal kjenne kuken hans"....

 

Jeg sa ikke noe mer, men etter en liten pause kom det ganske mye om hva hun kunne tenke seg å gjøre.

Når hun stoppet opp spurte jeg litt mer om hva hun ville...

Jeg husker ikke alt helt nøyaktig, hun snakket litt usammenhengende, men det var omtrent slik:

 

"Jeg skal rive av han klærene, vi skal klemme og kysse, og jeg skal kjenne og runke kuken."

Hun la til: "Jeg skal runke og suge den stive kuken hans."

 

"Kanskje han kjører kuken inn i meg ute i gangen og bærer meg inn i senga vår mens han puler meg".

"I senga vår?", spurte jeg".

"Ja, han skal pule meg i senga vår."

 

(Jeg fikk ikke utdypet hvorfor akkurat "I senga vår", da senga på gjesterommet er vel så god og bred...)

 

"Jeg skal sprike så mye jeg klarer".

"Jeg, fitta mi, skal være helt åpen for kuken hans".

 

"Han skal bare ta meg".

"Han skal kjøre kuken sin helt langt inn i meg, helt i bunn".

 

"Vi skal pule, pule og pule, jeg skal kjenne det deilige".

"Han skal pule meg til en delig orgasme". ..

 

"Han skal sprute sæden sin, den deilige sæden sin langt inn i fitta mi"...

"Livmora mi skal åpne seg og sluke sæden hans inn i seg".

(Det siste var litt nytt, jeg har hørt lignende før, men ikke akkurat det der.. Kanskje noe hun har lest det et sted?)

 

"Da kan han jo gjøre deg gravid", sa jeg.

"Ja, nei", sa hun, "Han skal ikke det...."

 

"Men så?", spurte jeg igjen.

 

"Vi skal pule mer, mye mye mer", sa hun. "Jeg skal kose meg med den gode kuken". (Hun sa kanskje den store, gode kuken).

 

(Han pleier å bli over fra fredag ettermiddag til mandag morgen så det pleier bli rikelig tid til det...)

.......

 

Etter dette behøvde jeg bare å gjøre noen raske støt inn i henne så sprutet ihvertfall jeg sæden min inn i henne og etter

en tur på badet sovnet vi.

 

Så får vi se om elskeren dukker opp snart, men han har forløpig ingen oppdrag i rimelig nærhet, så det er fortatt helt uvisst.

 

......

 

Når vi ligger slik og snakker, får jeg ganske mye stoff til noen flere historier, det gjelder bare å få tid til å skrive ned litt før det er glemt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Elskeren kommer i morgen

 

Jeg så det straks jeg kom hjem; Øynene hennes strålte

"Han kommer i morgen"..

 

Dette var torsdag og han skulle altså komme fredag ettermiddag, slik han pleier, men det begynner å bli ganske lenge siden nå.

 

Hun ville legge seg tidlig, hun var kåt. Ingen tvil om det.

Hun pleier alltid å bli ganske kåt i tiden før han kommer hit.

 

På badet stod hun bak meg, tok rundt meg og fant kuken min som straks ble halvstiv og etter noen runketak var jeg helt stiv og klar for dyst.

Hun gikk ned på kne foran meg og ga meg en deilig forsmak, eller retter hun "smakte på varene".

 

Vi flyttet oss inn i senga, jeg på ryggen og hun mellom bena mine.

Kuken min fikk en deilig behandling; Med ballene i ene hånda og kuken i den andre begynte, hun med kyss og slikk fra kukroten og opp kukskaftet. Kukhodet og strengen under ble omhyggelig slikket.

Strengen "masserte" hun med tungespissen mens hun holdt munnen delvis åpen og runket kukskaftet rolig.

 

Deilig å se henne slik. Med åpen munn og med kuken på tunga.

Får sterk lyst til å bare la sæden sprute over tunga og rett inn i munnen hennes

 

Hun runket meg mer intens og holdt kukhodet inne i munnen. Deilig det òg, når hun snor tunga rundt kukhodet.

Det varte ikke veldig lenge før jeg bare måtte la henne få den sædspruten hun var på jakt etter.

Hun fikk vel en liten munnfull som hun svelget... og litt etterpå fikk jeg et kyss med sædsmak.

 

Jeg ble litt slapp og trodde vi skulle sove litt, men hun ville mer.

"Pul meg... jeg vil ha mer kuk"... sa hun ganske kort, og med litt mer munn og tungebehandling av kuken ble jeg ganske stiv.

 

Hun la seg på ryggen, spriket med bena slik hun pleier.

"Kjør kuken i meg, pul meg!"

 

Jeg kravlet meg på plass og gled lett inn i den våte, glatte fitta hennes, knullet henne en god stund.

Med litt hjelp av egne fingre gikk det for henne og jeg sprutet i henne straks etter.

 

"Jeg gleder meg til i morgen.", sa hun mens vi pustet ut.

"Skal du knulle hele helga?"

 

"Ja", sa hun, "Så mye dere orker, dere skal bruke meg, bruke meg som den knulledokke jeg er".

Hun pleier å si noe slikt, jeg har hørt det noen ganger før.

 

"Skal du suge og tømme han slik du gjorde med meg nå?"

"Ja, hvis han vil. Han skal kjenne det deilig.

 

"Hva mer skal du gjøre?"

"Det vet du vel...Vi skal bare pule og pule, jeg skal tømme kuken hans for sæd. Han skal pule meg til det går."

 

Hun pleide ikke å si det så direkte før, med etter hvert har hun blitt ganske klar i sine uttalelser når jeg spør slik.

Hun vet hva jeg vil høre....

 

Og jeg kan tenke meg å "hjelpe" henne med å suge den kuken.

Det kunne være spennende å kjenne hvordan det er... og en gang, ...kanskje kjenne sæden sprute inn i munnen min.

...... Hun vet ikke helt noe om dette.

 

Derfor forsøkte jeg meg med å si:

"Får jeg være med og se på?"

"Kanskje"...

 

Stort mer ble det ikke snakket om, vi sovnet.

 

Jeg angret litt; Jeg burde spurt slik:

"Får jeg se på og hjelpe til litt?"

 

Jeg liker veldig godt å se at hun suger og slikker kuken hans, og ikke minst, se at han tar henne, kjører kuken langt inn i fitta hennes.

Se hvordan hun nyter at han knuller henne, se hvordan kuken hans glir i fitta hennes, se hvordan hun bukter seg under han.

Hvordan hun klamrer seg til han når det går for henne.

Hvordan hun låser han fast med bena, klemmer kuken lengst mulig inn i seg.

Se at han spruter sæden sin inn i henne.

Se sæden som renner ut av den åpne skjeden hennes etterpå.

Kanskje slikke henne ren....

 

Men det passer liksom ikke alltid. Det er best at hun sørger for at jeg blir med.

 

 

..........

 

Hva som skjedde i helgen? Jeg skal forsøke å få tid til å skrive noen ord om det senere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lenge siden.

 

Ja, det ble en riktig "knullehelg".

 

Som beskrevet over hadde vi snakket litt om hva som skulle skje.

Ankomsten ble nok ikke helt som kona hadde planlagt: Den sparsomme påkledningen måtte vike, kulden gjorde sitt.

 

Men han kom i hvert fall, elskeren, på fredagskvelden som avtalt.

Han var ganske iskalde selv etter bare noen meter fra bilen og inn.

 

Gjensynsgleden var stor, hun hang seg om halsen på han straks han var innenfor døren og jeg så at det ble et raskt

 

kyss også.

 

Vi koste oss med litt mat, vin god varme på peisen. Senere ble det litt kaffe med likør til.

 

Kona ble borte en stund og når hun kom tilbake var antrekket noe "justert", litt lettere kan man si.

Hun hadde tatt på den flortynne saken hun fikk i presang sist han var her, den hun hadde hatt planer om å møte han i

 

døren med.

Hele kroppen hennes syntes igjennom det tynne stoffet og hun hadde verken bh eller truse på seg.

Ingen tvil om hva hun hadde planer om.

 

Jeg husker jeg tenkte noe sånt som: "Hun er kåt nå, kona mi, hun er på jakt etter fremmed kuk, hun vil knulles,

 

(eller pules som hun selv sier). Hun vil bli fylt opp av fremmed kuk, fylt med fremmed sperma".

 

Hun satt seg direkte på fanget hans i sofaen, spurte om hva han syntes.

Hun fikk selvfølgelig skryt...

Han sa noe sånt som "Du ble ekstra deilig dame i den der, riktig ei knulledokke".

 

"Pul meg da vel", sa hun ganske direkte.

Hun reiste seg, strakte hendene ut mot oss og leide oss, en på hver side.

 

Det er ikke så ofte jeg får delta, men nå husket hun vel hva vi hadde snakket om kveldet før;

Jeg hadde fortalt at jeg likte veldig godt å se når de knullet, se at hun suger kuken hans.

Jeg har aldri fortalt at jeg ikke liker så godt å se at de kysser, tvert i mot, jeg sa at jeg likte å se alt....

En liten hvit løgn må man tillate seg.

 

Inne på gjesterommet kledde hun av han, og han løftet det flortynne stoffet av henne, de var snart helt nakne..

Jeg fikk kle av meg selv...

 

Hun var så vidt nede på kne og fjernet buksa hans og som så ofte før, hun fanget den stive kuken med munnen

og liksom prøvesmakte litt...

Jeg så hun runket kukskaftet, slikket litt på kukhodet, tok det litt inn i munnen og lot tunga rotere litt om

 

kukhodet.

 

 

Jeg la meg på den ene siden av senga og lot de to holde på mens jeg nøt synet.

 

De kysset litt først mens hendene deres gikk på "oppdagelsesreise" over de nakne kroppene.

Hun befølte han litt over brystkassa, men ganske snart hadde hun den ene hånda rundt kuken hans igjen.

 

Kuken var selvfølgelig helt stiv og hun runket han sakte, kjente på ballene, runket igjen, hele tiden mens de kysset.

 

Han knadde litt på brystene hennes men kom snart med en hånd mellom bena hennes og masserte henne på fitta.

 

Kysset tok slutt, han ble liggende på ryggen, hun bøyde seg ned, tok godt tak i kuken og dro forhuden helt tilbake.

Hun gapte over kukhodet og jeg så hvordan hun igjen snodde tunga rundt kukhodet mens hun runket ganske sakte.

 

Deilig å se på men enda bedre å kjenne... håpet det ble min tur etter hvert.

 

Hun slapp kuken og krabbet over han, tok tak i kuken igjen og senket seg ned, hun spiddet seg på den stive kuken.

Kuken forsvant inn i fitta hennes, bare et par cm manglet, men etter litt knullebevegelser og med noen rare stønn,

 

presset hun seg helt ned på kukskaftet.

 

Fitta hennes var ny trimmet, bare en liten hårstripe. Han var nok også nyfrisert. Han hadde tidligere endel hårvekst,

 

men i det senere har det blitt vesentlig mindre.

 

Klitorisen hennes tittet liksom litt fram fra det som syntes av fittesprekken, den var omtrent det eneste som syntes.

Hun gned seg mot han, hun kom med flere stønn og lyder.

 

Han pleier ikke si stor, men gryntet litt når hun tredde fitta si ned på kuken hans.

 

Jeg blir alltid fasinert av å se hvordan fitta hennes sluker hele kuken og fitteleppene omslutter kukskaftet,

... blir nok aldri lei av på se et par som elsker.

Særlig når det er kona mi som blir knullet, det er bare helt flott å se på henne når hun nyter kuken i fulle drag.

 

De rullet rundt noen ganger. Hun red litt på han, eller han lå over henne, bakenden som beveget seg opp og ned,

 

kukskaftet som gled inn og ut i fitta, fitta til kona mi.

Kona mi med "fremmed" kuk, lengst inne i seg. Sprikende eller med bena rundt han.

 

Noen ganger, når hun lå på ryggen under han, da presset hun kuken hardt inn i seg, holdt han som i ei skrustikke mens

 

hun sa noe sånt som:

"Der, helt inn i meg, pul meg der"...

Han fikk ikke beveget seg stort, men snart slapp hun taket og han gjorde kort knullbevegelser langt inn i henne.

 

....

Hun fantaserer noen ganger om at han har kukhodet inne i livmora hennes, men det skal hvisstnok være umulig....

Likevel, tanken er spennende.

Jeg har hørt henne si det noen ganger: "Sprut langt inn i meg, fyll livmora mi med sæden din"...

 

Jeg ventet nesten å få høre det nå, men hun sa ikke det, ikke nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De rullet rundt igjen, hun med kuken i seg. Hun kom over han, hun bøyde seg ned og de ble forent i et ganske

langvarig tungekyss mens han støtet kuken hurtig og kraftig inn i henne.

 

Det virket som om han var i ferd med å komme.

Plutselig krabbet hun av han og sa noe om å smake...

 

Hun snudde seg og tok den fittesaft-våte kuken i munnen (noe jeg bare har sett henne gjøre noen få ganger).

 

Hun runket han litt men så gjorde hun noe overraskende:

Hun tok hånden min, dro meg mot seg og førte hånda mi bort til kuken, hun mente tydeligvis at jeg skulle runke han.

 

Vel, jeg gjorde det, og jeg har så vidt gjort det før. Kuken var litt tykk, glatt og våt og liksom litt rar å holde i.

 

Jeg fikk ikke helt til runkingen med en gang, men jeg forandret litt stilling og da gikk det fint.

 

Jeg husker jeg tenkte: "Nå runker jeg kuken til konas elsker mens hun har kukhodet hans inne i munnen".

Det var litt spesielt, ja.

 

Kona lekte med ballene hans, de er ganske store og hun veide de i hånda.

Hun sugde seg på en måte fast til kukhodet mens jeg runket kuken hans så godt jeg kunne.

Det blir litt annerledes å runke en annen kuk enn seg selv..

 

Jeg lurte et øyeblikk på om han likte dette, men jeg er ikke sikker på at han merket hvem som gjorde hva, han bare lå

der og nøt.

 

Jeg husker jeg tenkte på hva jeg liker best selv; Et godt tak langt fremme på kuken og dra skikkelig tilbake.

 

Han likte nok den behandlingen han fikk, det tok ikke særlig lang tid før jeg kjente kuken vokse i hånda mi, den ble

hardere og tykkere, jeg forstod at han var nær ved å komme, noe hun også sikkert kjente.

 

Hun beholdt kukhodet i munnen og jeg fortsatte å runket, så kjente jeg det rykket i kukskaftet, jeg kjente han

sprutet sæden. Det var rart å kjenne hvordan kukskaftet pulserte.

 

Han sprutet sæden sin rett inn i munnen til kona mi.

Jeg så hun svelget flere ganger. Jeg holdt om kuken, runket bare forsiktig og melket han etter hvert for de siste

dråpene.

 

Vi pleier å spøke med at "De siste dråpene er best".

Jeg har spurt henne om det, men har vel ikke fått noe skikkelig svar, bare at "det er godt når det er godt"...

 

Først når hun tok kukhodet ut av munnen slapp jeg kuken.

Hun tok over, hun lot en sædklatt gli fra tunga si og ned på kukhodet.

 

Det var sikkert for å vise meg...

Hun holdt om kuken med begge hender mens hun lot tunga rotere om kukhodet og smurte liksom sæden utover.

 

Hun riktig koste seg, slikket og sugde kuken helt ren og snart ble den ganske slapp.

 

Så snudde hun seg til meg, grep tak i meg og kysset meg, og selvfølgelig smakte det sæd av munnen hennes....

 

Hun la seg sprikende og sa "Nå er det din tur".

Jeg kjørte kuken i henne, hun var glatt og god, men ikke sånn hun pleier etter at han har pult henne;

Hun hadde jo ikke fått noe sæd i fitta si, men det fikk hun nå.

 

Han, elskeren, lå ved siden av, men straks jeg var ferdig krabbet hun inn til han og sovnet kanskje litt..

jeg vet ikke, jeg la dyna over de og gikk og la meg.

 

 

Det varte en god stund, og jeg sov vel også litt, men så kom hun og krabbet inn til meg og sa:

"Jeg er nypult".

"Akkurat nå?"

"Ja, akkurat nettopp nå, han pulte meg til det gikk for meg".

 

Det tok vel noen sekunder før jeg reagerte, men så fikk jeg snudd meg, kom mellom bena hennes og stakk tunga inn i

skjeden hennes.

Det var sæd i henne, ja... Kanskje litt av min egen òg.

 

 

.....

Lørdag morgen, før frokost ble det knulling igjen.

Først gikk hun inn til han, fikk tømt han for "en liten sædskvett" som hun sa mens jeg knullet henne.

Hun fikk vel en liten skvett av meg og.

 

Så ble det vel ikke noe mer knulling før etter lunch.

Jeg fulgte ikke riktig med, men oppdaget at de var i full gang inne på gjesteværelset.

 

Det ble ikke noe med meg da, ikke før litt utpå ettermiddagen. Han hadde tømt seg i henne igjen og jeg fyllte på litt mer...

 

Senere på lørdagskvelden ble det litt gjentagelse av kvelden før, men vi var vel alle litt slitne så det ble ikke

stort mer enn at hun sugde kukene våre litt.

 

Hun midt i senga og vi på hver vår side.

Vi ble runket samtidig og hun sugde litt på den ene og litt på den andre.

 

Snart var hun over han og jeg dristet meg til å styre kuken inn i henne slik jeg har gjort noen ganger.

Hun var nok veldig våt og åpen i fitta si, hun gled straks helt ned på kukskaftet og jeg måtte ta vekk hånda.

 

Jeg kom plutselig til å tenke på noe hun hadde sagt; Jeg burde prøve å holde litt i de ballene, de er "kjempestore"

Det stemte, jeg veide liksom pungen og ballene i hånda slik jeg hadde sette henne gjøre, de er store og tunge.

Skulle tro de inneholder minst et par desiliter med sæd... De gjør vel ikke det, men kulene er i hvert fall betydelig

større enn mine... og mine er ikke spesielt små, hvisstnok ganske "standard".

 

Han veltet henne over på ryggen og knullet henne til han sprutet i henne, og etterpå gjorde jeg det samme...

 

.....

Søndag morgen var det reprise, vi knullet henne etter tur.

 

Han knullet henne i hvert fall et par ganger på søndagen og om kvelden lå hun ganske lenge inne hos han.

Hun kom til meg, sa hun var nypult... som om det var noe nytt.. når han er her er hun nypult omtrent hele tiden.

 

Mandag morgen ble det bare et hurtig knull, og så måtte han reise.

 

Det var den knullehelgen...

 

 

Om kvelden beklaget hun seg litt, det var ikke helt godt å gå, og fitta føltes ganske øm hele dagen.

Jeg sa vel noe slikt som at "er det annet å vente...".

"Nei", sa hun, "Dere har pult meg ganske mange ganger"... "Jeg er utpult for mange dager..".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Dette hente oss for en tid tilbake på litt "sydelige breddergrader".

Ikke bare cuckold dette, men det får så være...

 

 

Vi hadde akkurat parkert bilen, tatt ut strand-sakene og begynte så smått å gå. Et yngre par stod litt bortenfor oss og tittet på et kart.

Damen, (som så ganske flott ut, knapt 28, fikk vi vite litt senere), henvendte seg til oss og spurte om vi var kjent i området. Jo da, sa vi, kona og jeg, omtrent i kor, vi har da vært her noen ganger.

Det viste seg at de også skulle til samme stranden, som oss.

De ropte på ei lita jente som holdt seg litt foran bilen og lekte med et eller annet.

Det var noen hundre meter å gå, men praten gikk lett, så det ble til at vi slo oss ned på samme sted.

Solkrem ble smurt på både lite og stor.

Straks ville lille jenta ned til vannet med spade og bøtte, slikt barn leker med, og kona ble med henne.

Når mannen var klar med smøringen fulgte han etter og jeg ble liggende alene med den ganske ukjente, men flotte dama.

Vi hadde med oss parasoll og jeg lå litt i skyggen av den og så på at kona mi lekte med jenta i sanden og mannen var óg med, dvs. det var vel mest den lille som lekte.

Så langt jeg klarte å følge med så pratet kona mi ganske ivrig med mannen og jenta.

 

 

Det ble ganske raskt varmt og alle tre kom bort til oss for å drikke litt, men det varte ikke lenge før vi lå igjen alene.

Damen lå litt bortenfor meg og vi hadde ikke vekslet mange ordene, men plutselig spurte hun om jeg kunne hjelpe henne litt med solkremen.

Hun sa hun ble ganske lett brent og ba meg smøre henne litt.

Det var jo ikke til å nekte for at jeg ble litt smånervøs. Tanken på å bli litt kjent med henne hadde nok streifet meg, men å smøre solkrem på den flotte kroppen, den tanken hadde ikke falt meg inn.

 

 

Vel, hun tok med seg sakene deres og kom bort til meg, og jeg smurte det beste jeg kunne uten å berøre henne mer enn høyst nødvendig.

Hun merket nok at jeg var ganske forsiktig ba meg gni litt godt utover, og løsnet selv på bikinistroppen, men ble liggende på magen. Blir så lett solbrent der, forklarte hun igjen.

 

 

Hun var lyshåret og tilsvarende lys i huden, så det var logisk at hun ble lett solbrent.

Det gikk vel noen minutter, og hun snakket om ett eller annet som jeg ikke fulgte så nøye med på.

Så ble det stille en stund, men så sa hun at hun ble litt varm i hodet.

Jeg sa at hun kunne komme og ligg under parasollen, hvilket hun straks takket ja til og flytte seg enda nærmere meg.

Jeg kunne vel ikke unngå å se litt av brystene hennes; Jeg fikk med meg at de var runde og fine, ikke store, ikke små, før hun dekket seg til med et håndkle eller noe.

 

 

De tre nede i strandkanten var stadig oppom og fikk seg litt å drikke og litt mer solkrem.

Til mye latter bemerket lille jenta at damen (moren hennes) hadde "flytt inn" hos meg, og så forsvant de igjen.

Damen hadde nå lagt seg slik at jeg ikke kunne unngå å se henne når jeg tittet nedover stranden til de andre.

Hun lå mest på magen, men etter litt løftet hun seg litt opp, støttet hodet med hendene under haken, tittet direkte på meg og spurte ganske direkte om jeg likte det jeg så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøkte meg med en liten spøk om at, jo stranda og havet er jo flott.

Hun sa noe om, ikke tøys da, hun satt seg opp med de nakne brystene rett mot meg og sa at hun mente disse, og ristet litt på brystene.

Jeg kunne ikke si annet enn at de var fine, og la til noe om at hun var en flott jente.

Hun var nok fornøyd med svaret og sa noe om at jeg også så godt ut.

Hun la seg ned igjen og småpraten fortsatte; Dvs det var stadig hun som snakket mest.

Jeg fikk vel ikke sagt stort, annet enn at det virket som om at lille jenta, og han jeg antok var faren og kona mi trivdes godt i sanda og vannet.

 

 

Da sa damen ganske klart at han nok ikke var faren.

Å nei, sa jeg, jeg bare antok det, og la til at jeg kanskje syntes at de var svært ulike.

Stort mer ble ikke sagt.

Det var nok sol for dagen og vi begynte å gå sammen mot bilene:

Lillejenta imellom kona mi og han mannen som ikke var faren hennes.

Den lille pratet i vei, og når vi var fremme ved bilene henvendte hun seg til oss og spurte om vi kom på stranden neste dag.

Kona tittet på meg, jeg nikket, og sa at vi kan jo det...

Den lille ble henrykt og oppførte en liten dans eller noe mens hun sang noe om stranden i morgen.. og damen sa at de måtte de jo det, det var siste dagen deres.

 

 

På kvelden hjemme spurte kona om jeg fikk sett meg mett på den damen og puppene hennes.

Jeg sa noe om at hun var jo ganske fin, men på stranda var det flust med nakne pupper så det var ikke så veldig spennende.

Og jeg sa noe om mannen;

Det virker jo som om du liker han. Joda, sa kona, han er jo ganske kjekk.

Med det svaret visste jeg at han var akseptert til mer enn bare lek i sanden...

Vi snakket litt før vi sovnet og også han hadde fortalt at han ikke var faren, fordi den lille kalte han ikke papp, eller noe slikt.

Hun kalte han ved navn.

Han hadde også fortalt at han hadde sterilisert seg ganske tidlig.

 

 

Dagen etter fortsatte omtrent som den foregående, damen og jeg under parasollen, de tre andre mest nede i vannkanten.

Nå gjorde hun ingen ting for å dekke seg til, og tok plass nedenfor meg akkurat som dagen før.

Jeg satt mest oppreist rett i mot henne og hadde utsikt til den flotte kroppen hennes hele tiden.

Bare en liten bikinitruse skjulte litt.

Hun snudde seg ganske ofte og når hun lå på magen gjorde hun som dagen før, støttet hodet med hendene og tittet rett på meg.

Jeg hadde bare en liten badebukse på meg, så hun hadde antagelig god utsikt rett inn på "utstyret mitt", ikke helt direkte men jeg merket at hun av og til tittet ganske lenge der nede mens hun snakket om et eller annet.

 

 

Hun fortalte at det var en venn av henne som var faren til lille jenta.

Jeg fikk vel ikke sagt annet enn ja vel. eller noe før hun fortsatte med å fortelle at mannen (som jeg trodde var faren), at han hadde sterilisert seg før han traff henne.

Han hadde tidlig bestemt at han ikke skulle sette barn til verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun fortsatte å fortelle, så fulgte jeg nok bedre med enn tidligere:

Hun ortalte at han mannen ikke fikk ligge så ofte med henne fordi han hadde litt stor redskap og at det lett gjorde vondt for henne.

Jeg er så trang, skjønner du, la hun til.

Jeg ble vel ganske stum.

Aldri har noe kvinnfolk snakket så rett ut til meg om slike ting, dvs hun brukte mange ord, men meningen var klar.

 

 

Jeg prøvde vel å si noe om at etter fødselen av dattera ble det vel bedre.

Det hadde også hun trodd, sa hun, men ganske snart var hun like trang som før.

 

 

Jeg har vel hørt litt forskjellig tidligere også, men denne damen var nok mer frimodig enn de fleste.

Jeg skvatt vel ikke akkurat, men ventet ikke å høre mer, da hun plutselig sa at hun pleide å besøke denne vennen, han som hun sa var faren til lille jenta.

Hun pleide å besøke han av og til;

Hun sa først noen om noen ganger..., men rettet seg selv med "i hvert fall et par ganger i uka" - eller noe i den retning.

Må jo få meg et nummer... sa hun, og smilte.

Jeg ble litt brydd, men vi ble sittende å se litt på hverandre...

 

 

Jeg fikk ikke til å si noe særlig og i hvert fall ikke når hun fortsatte med at når hun kom hjem fra denne vennen, da pleide hun å kose med mannen.

Jeg prøvde å virke naturlig og sa noe om at det kanskje ikke var så greit med stor størrelse...

Hun brukte fortsatt mange ord, men jeg forstod det slik at hun runket han til han kom i munnen hennes.

Om jeg ikke skvatt tidligere så gjorde jeg det når hun la til at hun likte så godt å svelge.....

Han liker det og det smaker litt godt, sa hun og la til at han (mannen) er fornøyd med det.

 

 

Jeg visste ikke hva å si og mens hun fortalte dette og kjente at noe mellom bena fikk problemer med plassen i badebuksen.

Hun kunne neppe unngå å se det og kanskje var det hensikten, men det tenkte jeg først etterpå, at det kanskje var det hun ville oppnå.

 

 

Straks etter kom de andre tre og det ble til at alle satt under parasollen så godt det lot seg gjøre og jeg forstod straks at kona mi og mannen hadde funnet tonen fra dagen i forveien sammen med den lille jenta.

 

 

Jeg pleier ikke akkurat å titte på det menn har mellom bena, men da måtte jeg nok titte litt.

Jeg så vel ikke stort, annet enn at det var i hvert fall ikke noe småtteri han hadde i shortsen.

Etter noen timer var det nok sol og vi ruslet igjen hjemover.

 

 

Når vi var kommet bor til bilen kom damen løpende etter oss og spurte og vi ikke kunne komme bort til de på kvelden.

Vi takket ja, men sa vel at de kanskje heller kunne komme til oss, men lillejenta skulle legges og det passet best at vi kom til dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk plutselig en idé, og ba de like godt ut på, "litt å spise" på en restaurant i nærheten hvor jeg visste det var mat for både liten og stor. Jeg sa at jeg skulle spander.

I løpet av dagen hadde jeg hørt noe om at det var greit å reise hjem for dem, da reisekassa begynte å bli ganske tom.

Damen tittet vel på mannen, men takket ja, uten å vente på svar fra mannen.

I løpet av dagen hadde jeg fått forståelsen av hvor de bodde, det var bare en liten tur å gå fra oss til dem, og derfra til restauranten.

 

 

Vel hjemme hadde jeg nok ikke sagt stort, da kona plutselig spurte om det var noe galt ettersom jeg var så stille.

Jeg sa nei, men hun der damen snakket så mye.

Kona lurte på hva damen hadde sagt, og jeg fortalte litt om at mannen ikke var faren til jenta.

Men det visste hun allerede, mannen hadde fortalt det.

Så nevnte jeg at de ikke lå sammen, og jeg sa vel litt om hva hun hadde fortalt.

Jeg dristet meg til å spørre om hun hadde lagt merke til "noe stort" i shortsen til han mannen.

 

 

Kona svarte først ikke, men så, etter litt så, jo, kanskje det. Mer ble ikke sagt og vi gikk bort til bungalowen hvor de bodde.

Litt senere gikk vi sammen bort til restauranten.

Spiste og drakk..., og vi bestillte dessert med stjerneskudd.

Den lille ble henrykt, slik dessert gjør alltid lykke... i hvert fall hos barna.

 

 

Når vi kom dit de bodde ble vi invitert med inn, og vi takket ja, men ble enige om at vi gikk en tur hjem til oss og hentet noen drikkevarer og litt "knask".

Vi var straks tilbake og lille jenta var i seng men måtte jo få "godnattklem" av alle.

 

 

Det kom glass på bordet og praten gikk, som tidligere på dagen; Ganske lett og stearinlys var tent.

Lite muikk, men riktig koselig stemning.

Kona mi og mannen satt i hver sin enda av en toseters sofa, jeg i en lenestol og damen på en liten krakk eller noe rett ved siden av meg.

Etter en stund måtte jeg en tur på toalettet.

Damen reiste seg også og sa noe om å tenne noen flere stearinlys, og det var noe om å se litt til den lille.

 

 

Når jeg, etter noen minutter, kom tilbake til stuen, var det dempet lys der, bare stearinlys, men jeg fikk med meg at kona mi hadde flyttet seg nærmere mannen, eller mer korrekt, hun lå litt tilbakelent med hodet på skulderen hans.

Han hadde en arm rundt, eller liksom over henne og jeg fikk et glimt av at han hadde hånda rundt ene brystet hennes.

Når jeg kom skvatt de litt til og han flyttet bort hånda si.

Jeg sa noe, litt på spøk, "Bare kos dere, det er fortjent etter en slitsom dag på stranda".

 

 

Jeg hadde ikke merket det, men damen var kommet bak meg og hun tok om meg bakfra holdt meg litt vel hardt og sa noe om siste kvelden.

Hun slapp meg og jeg satt meg i stolen igjen.

Damen fulgte etter, satte seg først på krakken men lente seg med hodet mot meg også ville tydelig også kose litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en hånd holdt hun meg litt på låret før hun gled ned på gulvet og la hodet i fanget mitt.

Hun lå litt slik mens hendene hennes vandret litt oppover magen og brystet mitt og fant vei under skjorten som jeg hadde litt åpen, det var jo litt varmt så jeg hadde "løsnet litt på antrekket".

Jeg fikk ikke gjort stort til gjengjeld, men gled kanskje en anelse frem i stolen og lot bena gli litt fra hverandre, gjorde liksom plass for henne.

 

 

Jeg tittet bort på kona mi og mannen. Nå var hånden hans kommet under blusen og jeg så tydelig hvordan han "knadde" det ene brystet hennes.

Damen kom mellom bena mine og liksom krabbet opp i fanget mitt og kunne neppe unngå å kjenne at jeg hadde fått "en hard en" i shortsen.

I hvert fall måtte hun kjenne det litt senere, når hun liksom skulle sitte på fanget.

Da gned hun seg ganske etterrykkelig mot "det harde" og kommenterte noe om at "her er det visst noe hardt et sted".

 

 

Tror ikke de andre to merket noe som helst;

Kona hadde snudd seg litt, og han holdt fortsatt rundt henne. Jeg mer ante enn så at kona befølte han over brystet, og fikk med meg at hun strakte seg litt opp og ga han et kyss på halsen.

Litt etterpå fikk jeg i et glimt se at hun "romsterte" med noe jeg antok var strikken eller noe i shortsen hans, og nå kysset de "på ordentlig".

 

 

Jeg ble også "befølt" og lot hendene mine gå på "oppdagelsesreise" over den slanke damekroppen.

Hun lente seg bakover mot meg og dro selv opp blusen slik at jeg kom til å kjenne nakne hud.... Noe jeg vel hadde drømt litt om de to siste dagene, men ikke trodd kunne bli virkelighet,

 

 

Jeg kjente først litt over magen hennes, så flyttet jeg hendene litt lengre opp og holdt litt om og kjælte med begge brystene hennes, noe hun tydeligvis satte stor pris på;

Hun strakte seg ut og presset liksom brystene mot hendene mine. Jeg hadde hodet hennes i fanget og holdt en hånd over hvert bryst, knadde de litt.

Jeg bøyde meg litt over henne, hun løftet hodet litt, tok om hodet mitt og dro seg litt opp og vi møttes i et ordentlig tungekyss.

Straks etter snodde hun seg liksom rundt, kom med en arm rundt halsen min og vi kysset enda mer grådig.

 

 

Hun slapp meg litt og jeg fikk igjen kastet et raskt blikk bort på kona og mannen.

De var helt oppslukt av hverandre og jeg så tydelig hvordan kona hadde ene hånda nede i shortsen hans.

Bevegelsene viste tydelig at hun hadde funnet fram til, og runket kuken hans.

 

 

Jeg vet ikke om damen jeg hadde i fanget så det samme som meg, men hun skled litt ned av fanget mitt, snudde seg og la hodet mot skrittet mitt.

Hun gned seg mot kuken min utenpå shortsen, litt på ene siden og litt på andre.

Med begge hendene dro hun ned shortsen litt, og med ene hånden fikk hun "fisket" fram kuken min.

Hun overrasket meg kanskje litt, hun gav meg et lite kyss og brukte tungespissen direkte på undersiden av kukhodet før hun fortsatte med å dra av meg shortsen mens jeg løftet meg litt slik at hun fikk den helt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tittet bort på kona igjen og så at mannen lå litt utstrakt med lukkede øyne. Hodet til kona befant seg nede i skrittet hans og jeg antok at hun bearbeidet kuken hans med tunge og munn.

Husker jeg tenkte at jeg skulle prøve å se, eller spørre om hun fikk kukhodet hans inn i munnen.

 

 

Straks etter fikk jeg samme behandlingen selv. Først koste damen seg litt med kuken min, slikket litt på skaftet før hun tok godt tak og gjorde noen runkebevegelser, hun slikket litt på ballene, sugde de inn i munnen etter tur. Hun kysset seg oppover kukskaftet, småkysset og slikket kukhodet før hun tok hele kukhodet inn i munnen.

 

 

Jeg titt igjen bortpå kona og så nå at hun beveget hodet opp og ned. Ingen tvil om at hun også hadde kuk i munnen... drev vel med noe "munnknulling", tenkte jeg.

Damen som bearbeidet kuken min runket meg ganske hurtig mens hun holdt kukhodet i munnen.

Jeg kom til å tenke på hva hun hadde sagt tidligere... at hun likte å svelge...

Jeg håpet at hun ikke holdt på for lenge, hadde jo lyst til å bruke kuken også på annen måte....

 

 

Jeg ble på en måte "reddet" av ei som ropte mamma inne på det ene soverommet.

Damen slapp meg straks, hun ordnet blusen sin, og jeg fikk lagt shortsen over meg.

Jeg hørte den lille sa hun måtte tisse, og mens den hun var på toalettet kom damen ut til meg, ga meg et raskt kyss på munnen og sa at hun kom tilbake straks den lille hadde sovnet igjen.

 

 

Jeg dro på meg shortsen og så bort på kona og mannen.

De to lå helt stille, de hadde flyttet seg litt fra hverandre. virket nesten som om de sov....

Jeg hørte lille jenta og damen var ferdige på toalettet, og jeg tok meg en tur dit igjen selv.

Tok meg god tid da jeg regnet med at det ville ta en stund før den lille sovnet igjen.

 

 

Det var en relativt stor leilighet med to soverom og separat toalett og bad.

Jeg tittet inn på badet og så at det var et bidé der. Det passet meg bra, jeg vasket "utstyret" grundig i fall damen skulle "undersøke" meg ytterligere, noe jeg hadde all grunn til å regne med.

 

 

Når jeg etter en stund kom inn i stuen igjen, var det ingen der.... men jeg hørte lyder fra det andre soverommet.

Døra var ikke helt lukket. Jeg hadde ikke noe på bena og listet meg bort og tittet inn.

 

 

Det var litt lys der fra noe lys på utsiden og jeg så tydelig et par ben med et hode imellom.

Jeg visste at kona nok ikke hadde tålmodighet til noe langvarig slikking.

Ikke alltid hun har det.

Og ganske riktig, det varte ikke lenge før hendene kom rundt hodet hans og trakk han opp mot seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom på plass mellom bena hennes, jeg så vel ikke så mye men forstod at han var i ferd med å kjøre kuken sin inn i kona mi.

Det var nok ikke helt enkelt, det tok litt tid men etter noen diverse bevegelser syntes det som om han var på plass inne i henne;

Bakenden hans begynte å bevege seg i rolig, men i en rytme som ikke var til å ta feil av.

 

 

Plutselig skvatt jeg litt.

Damen kom bak meg, tok om meg igjen og ei hand fant straks vei ned i shortsen min.

Jeg hadde nok hørt noen lyder fra badet, men var vel altfor opptatt til å reagere.

Hun slapp meg, bøyde seg litt ned ved siden av meg og tittet også i dørsprekken, samtidig kom en hånd mellom bena mine.

Jeg måtte flytte litt på en benet, gjøre litt bedre plass. Hun slapp meg litt igjen, reiste seg opp og jeg fikk igjen ei hand ned i shortsen.

Hun lekte litt med ballene mine og runket meg mens vi stod og så på "skuespillet" i sengen innenfor.

 

 

Vi så vel mest bakenden hans og bena til kona mi som beveget seg litt opp i luften og av og til satte hun hælene ned i senga og gjorde tydelige motbevegelser.

Da visste jeg at hun hadde fått kuken i bunn, hun pleier gjøre slike bevegelser da, for liksom å få kuken enda litt lengre inn.

 

 

Vi ble begge stående å se.

Ganske fascinerende å se på, selv om vi vel egentlig ikke kunne se så svært mye.

Jeg antok at kona skulle få sin første orgasme ganske raskt.

Hun pleier det når hun får litt grov redskap i seg.

Jeg hadde rett, det kom lyder jeg kjente godt og hørte henne si "vent litt", og de ble liggende rolige.

Kona må gjerne ha noen minutters pause etter en orgasme, det blir ellers litt vondt.

 

 

Damen ved siden av meg trakk seg litt tilbake og dro også meg med seg.

ikke et ord ble sagt, men jeg fulgte lydig med bort til sofaen, Den var jo ledig nå.

 

 

Vi ble stående litt oppreist, kysset litt mens vi forsøkte å kle av hverandre.

Hun dyttet t-skjorten min opp over hodet mitt, og jeg gjorde de samme med blusen hennes.

Bh hadde hun ikke, det hadde hun heller ikke tidligere på kvelden, hadde jeg konstantert.

 

 

Jeg huket meg litt ned og kysset raskt brystene hennes, tok meg tid til å slikke og kysse litt på vortene, som allerede var ganske harde, og hardere ble de når jeg fikk sugd litt på dem.

Jeg klarte samtidig å kneppe opp og skyve ned skjørtet hennes. Trodde jeg skjøv ned trusen samtidig, men noen truse fantes ikke.

Den hadde hun nok allerede tatt av seg.

Jeg kysset meg lit nedover og hun flyttet litt på bena og gjorde plass til meg så jeg kom til og kysse og slikket henne litt i fittesprekken.

Hun luktet og smakte nyvasket, så hun hadde nok vært på bideet hun også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt dro hun meg opp og gjorde det samme med meg;

Skjøv ned shortsen og bokseren samtidig.

Hun gikk ned på kne og fanget kuken min med munnen straks den vippet fram.

Husker jeg tenkte at det er akkurat slik kona gjorde av og til, og jeg hadde sett henne gjøre med elskeren sin noen ganger.

 

 

Damen dyttet meg overende i sofaen, kom over meg, hun var både her og der.

Runket og sugde kuken min, snodde tunga rundt kukhodet.

 

 

Så flyttet hun litt på seg igjen, kom opp og kysset meg litt på munnen, men var straks etter nede ved kuken igjen.

På en eller annen måte fikk jeg etterhvert til å få hodet mellom bena hennes og prøvde forsiktig med tunga i sprekken hennes igjen.

Jeg fikk slikke henne en liten stund, men så ville hun noe annet.

Fikk meg på ryggen og krabbet over meg.

Hun satt seg over meg, løftet seg litt opp styrte kuken min inn i seg.

Først sank hun ned bare litt, prøvende og forsiktig, løftet seg litt og sank så helt ned.

Jeg kjente det gjorde godt, men kjente at hun var trang, men samtidig glatt som bare det.

Hun begynte snart å bevege seg og etter hvert gled det riktig godt i henne, men det var fortsatt litt hardt.

 

 

Hun bøyde seg ned, kysset meg lenge på munnen.

Når hun slapp munnen min sa hun noe som "kjempe deilig... mmm deilig kuk".

Hun satt over meg en stund, men gjorde tegn til å ville forandre stilling.

Vi fikk snudd oss og jeg fikk henne på ryggen uten at jeg gled ut av henne.

 

 

Snart hadde jeg henne under meg med kuken i henne og vi fant en passende rytme.

Hun buktet seg på en måte under meg, og støttet ganske kraftig i mot meg når jeg støttet inn i henne

 

 

Husker godt jeg tenkte at det nesten var for godt til å være sant;

Jeg lå der og knullet en av de flotteste damene en mann kan tenke seg.

Slank, flotte former, ikke lita, ikke stor, deilige pupper, i det hele tatt en deilig kvinnekropp... og kåt som bare det....

Det siste hadde jeg vel egentlig forstått helt siden hun fortalte at hun hadde en venn hjemme som hun pulte med et par ganger i uken, eller hvordan hun nå forklarte det.

Hun hadde forklart det litt komplisert, for liksom å si det uten å si det...

 

 

Vi snudde igjen, hun kom over meg og brukte hoftene ganske aktivt, gned seg ned mot meg.

Jeg fikk problemer med å holde tilbake og ba henne ta det litt rolig, ellers blir det fort slutt..

Hun roet seg litt og sa det var så deilig, hvisket noe om at hun ikke hadde hatt kuk i seg på et par uker(!)...

Hun fortsatte bevegelsene, og jeg advarte igjen.

Da sa hun noe om at jeg bare måtte komme inne i henne. "La meg få det, bare sprut i meg", sa hun og ble ekstra ivrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun og gned seg kraftig mot meg og jeg klarte selvfølgelig ikke holde igjen og tømte meg i henne.

Hun fortsatte å gni seg mot meg men stønnet noe og vet virket som om hun også fikk orgasmen sin.

Hun lå rolig over meg en stund men gled så litt over på siden.

Jeg trakk meg ut av henne, men hun ble liggende og la bena opp på sofaryggen.

 

 

Hun ba meg hent litt papir på toalettet. Hun fikk papiret og tok det mellom bena, men ble liggende.

Jeg tok med meg de få plagg jeg hadde inn på badet, vasket meg litt og kledde på meg.

Når jeg kom tilbake lå hun med bena høyt.

 

 

Jeg tittet inn på soverommet; Der hadde det også roet seg;

Mannen lå på ryggen ved siden av kona mi og pustet tungt, tror kanskje han sov.

Jeg så ganske tydelig en litt slakk men ganske tykk kuk.

 

 

Jeg listet meg inn og ga kona et kort kyss. Hun også ba om litt papir og hun spurte etter klærne sine.

Jeg hentet det hun ba om og hun kledde på seg. Hun tok også en tur på toalettet og jeg satt meg litt ved siden av damen.

 

 

Nå lå hun med bena på armlenet på sofaen. Jeg fant et teppe og la over henne og kysset henne lett og sa at vi ville gå hjem.

Hun gjengjeldte kysset og holdt meg fast, det ble et langt og dypt kyss.

 

 

Kona var etterhvert klar og vi ruslet hjem uten å si eller gjøre stort.

 

 

Dagen etter gikk vi en tur bortom bungalowen der disse folka bodde, men de var reist, de skulle reise ganske tidlig.

 

 

Vi snakket ikke så mye om det som hadde hendt, men om kvelden, når jeg hadde kuken i henne måtte jeg bare spørre hvordan han mannen var.

"Kjempedeilig", fikk jeg til svar, "Han fylte meg aldeles, jeg fikk flere orgasmer".

"Og du da", spurte hun. "Du likte vel å knulle den flotte ungjenta".

Jeg sa noe slikt som; "Hun er jo ikke helt ung, da", sa jeg, men måtte jo innrømme at det var spennende.

 

 

Etterpå så tenker jeg at det egentlig kanskje ikke var så veldig godt likevel, hun var så veldig trang, litt hardt liksom.

"Det er bedre med deg" sa jeg til kona: "Det glir bedre i deg", og jeg gjorde noen ekstra støt....

 

 

Etterpå spurte hun om den damen... hun lå naken på sofaen da vi gikk, "Hadde hun ikke vært på badet", spurte hun. "Nei", sa jeg. "Så hun lå der med bena høyt med sæden din i seg", ... og hun fortsatte: "Hun lå nok slik for at det ikke skulle renne ut. Tror sikket hun ønsket å bli gravid med deg."

Jeg hadde jo også tenkt den tanken.... og husket at under parasollen hadde hun nevnt noe om at det var på tide med et barn til, da lille jenta snart skulle begynne på skolen. Og at det da kunne passe fint at hun var hjemme et år...

 

 

"Kanskje du blir far", sa kona. "Tja", sa jeg, men vi vet hverken hvor de bor eller hva de heter, og tror ikke de vet helt hvem vi er heller...

Vi hadde, av en eller annen grunn, ikke utvekslet telefonnr eller noe annen, kun brukt fornavn.

Utveksling av telefon nr og navn var liksom ikke noe tema da vi forlot leiligheten deres, han sovende og damen naken på sofaen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Elskeren "flyttet inn" (1).

 

 

Elskern kom på helgebesøk slik han av og til pleier.

Det har blitt til rutine når han kommer:

Litt god mat og vin til. Han kommer oftest fredag ettermiddag og blir gjerne til mandag morgen.

Med litt felles anstrengelse ryddet vi bordet, ordnet oss kaffe og dessert og alle tre havnet i sofaen med henne i midten.

Samtalen løp lett slik den gjerne gjør, blir jo litt av hvert å snakke om når det er en stund siden sist besøk.

 

 

Han fortalte at han snart skulle på en jobb ikke langt fra oss.

Jobben kom til å vare noen uker og da ble det selvfølgelig snakk om jobben, hvor han skulle bo og slikt.

 

 

Når dessert var fortært beklaget han og sa han ville slappe av litt.

Han pleier det ...etter maten.

Han henvendte seg til kona og sa: "Vekk meg om en halv times tid".

"Selvfølgelig", sa kona.

Rutine for henne det.... vekke han, på sin "en eller annen spesielle måte".

 

 

Kona og jeg ble sittende og slappe av litt.

Jeg tenkte straks på hvordan hun kom til å vekke han, suge han, eller kanskje hun var klar til å knulles(?)

 

 

Jeg fikk ikke tenke lenge før hun smøg seg inntil meg, ga meg et kyss på halse og sa:

"Du, det blir kjedelig at han bor på det hotellet... Ja, jo... sa jeg, blir vel det.

 

 

Jeg forstod straks hvor hun ville og sa:

"Kanskje du vil ha han her?"

 

 

Svaret var som ventet:

"Mmm ja, synes du det er greitt?"

 

 

Jeg sa at det var greitt for meg men måtte jo erte henne litt og sa:

"Er du sikker på at du orker, han kommer til å knulle deg morgen og kveld hele uka".

 

 

Hun ble stille et øyeblikk, ga meg et kyss på munnen og sa:

"Jeg vet jo det, jeg skal kjøpe et par tuber med glidekrem, så da går det nok" .

Hun sa noe om at hun gledet seg og la til noe slikt:

"Det skal bli deilig med DEN kuken morgen og kveld."

 

 

Det ble tid for vekking, hun forsvant inn på gjesterommet og ble borte en stund.

Hvordan hun vekket han var jeg ikke riktig sikker på, jeg tittet ikke.

Hun var helt i slutten av perioden sin og da pleier hun være stormkåt så mye kunne skje.

 

 

Om jeg ikke var sikker så ble jeg det ganske snart;

Hun kom og sa at:

"Nå er han våken".

 

 

Samtidig fikk jeg et kyss av det heller dype slaget.

Det var nok ingenting å lure på hvordan hun hadde vekket han.

Det smakte sæd av munnen hennes.

 

 

"Du kunne ikke vente til altså". Kommenterte jeg.

Hun ble liksom litt lur og sa noe om at han skulle vare lenge.

"I kveld skal jeg pule, pule pule."

"Han skal pule meg, vi skal pule lenge."

 

 

Og slik ble det.

Straks vi skulle legge oss var hun ikke engang innom senga vår, men forsvant inn på gjesterommet.

Jeg ble ikke invitert.

Blir som regel ikke det første kvelden, men kvelden etter hender det jeg får se på og delta.

 

 

(Forts følger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...