Gå til innhold

Endelig er NordenCuckold.com på beina igjen


Webmaster

Anbefalte innlegg

Endelig etter flere måneder med nedetid er vi oppe igjen, og i ny drakt, med ny og (forhåpentligvis) forbedret funksjonalitet! 
Som dere kan se har vi brukt masse tid på å gjøre dette klart for dere og vi håper dere vil sette pris på endringene vi har gjort. 

Inntil videre finnes det ingen premium medlemskap og ingen chat, men private meldinger og varsler oppdateres umiddelbart og vi lover at det vil komme kompensasjoner når abonnementene er tilbake. 

Som alltid; hvis dere finner noen feil, si gjerne fra til oss!

@Admin

  • Liker 5
  • Takk 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny lay-out, kjapp opplasting og noe som endelig virker. God start :) Skal denne siden igjen bli attraktiv for flere enn svært få tror jeg det er viktig å raskt få på plass en brukbar chat funksjon, muligheten til å se hvem som er online (og ikke) og selvsagt et premium medlemskap med fordeler gratis medlemmer ikke har tilgang til, dog innenfor en prisramme som gjør at mange interesserte ikke kvier seg. Med andre ord, rimeligere enn f.eks. Cupido. Hvilke fordeler vet jeg ikke men det bør blant annet være muligheter for meldinger, chat, online visning, billed gallerier, eksklusive artikler/noveller og kanskje egne forum dedisert de betalende? Typisk de "sterkeste" forumene som ydmykelse, breeding, eksklusivt for kvinner (eller par) eller annet i den duren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spruks skrev (7 minutter siden):

Finnes det noen søkefunksjon for medlemmer? Også var det med å slette bilder?

Per nå har vi ingen søkefunksjon for medlemmer, men det vil komme. 
Noen rettigheter har dessverre blitt oversett, du skal nå kunne slette dine opplastede filer ved å trykke på brukernavnet ditt øverst til høyre (på pc) og velge "mine opplastede filer". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, denne plattformen minner mistenkelig om klikk.no sin, med blant annet kvinneguiden.no (uten sammenligning for øvrig), og det kan vel tyde på at det skal bli krevende å innfri ønsker og behov med tanke hva brukere/profiler på cuckold trenger/ønsker seg. Tror jeg da. Men vi venter i spenning og lever i håpet. 
 

Personlig håper jeg virkelig ny lay out vil hjelpe oss i jakten på spennende bekjentskaper, historier og bilder som bidrar til mer tilfredsstillelse for meg og ytterligere ydmykelse av min mann, noe vi begge ønsker oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frietøyler68 skrev (Akkurat nå):

Vel, denne plattformen minner mistenkelig om klikk.no sin, med blant annet kvinneguiden.no (uten sammenligning for øvrig), og det kan vel tyde på at det skal bli krevende å innfri ønsker og behov med tanke hva brukere/profiler på cuckold trenger/ønsker seg. Tror jeg da. Men vi venter i spenning og lever i håpet. 
 

Personlig håper jeg virkelig ny lay out vil hjelpe oss i jakten på spennende bekjentskaper, historier og bilder som bidrar til mer tilfredsstillelse for meg og ytterligere ydmykelse av min mann, noe vi begge ønsker oss.

Hei og takk for tilbakemeldingen. 

Dette kan nok minne om kvinneguiden sin plattform men det er det nok ikke. Kom gjerne med forslag som vil gjøre din opplevelse av siden bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye sidene virker som et veldig godt utgangspunkt, har et par innspill til et par forbedringer:

  • Er ikke så fan av at fødselsdato vises på sider som dette pga anonymitet. Tipper de fleste heller da ikke ønsker legge inn sin fødselsdato. Hadde vært bedre om datoen brukes til å beregne alder og vise dette på profilen, så slipper man også all hoderegningen  
  • Søk på medlemmer hvor man kan filtrere på fylke og alder og sortere på sist innlogget 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parsoker skrev (9 timer siden):

De nye sidene virker som et veldig godt utgangspunkt, har et par innspill til et par forbedringer:

  • Er ikke så fan av at fødselsdato vises på sider som dette pga anonymitet. Tipper de fleste heller da ikke ønsker legge inn sin fødselsdato. Hadde vært bedre om datoen brukes til å beregne alder og vise dette på profilen, så slipper man også all hoderegningen  
  • Søk på medlemmer hvor man kan filtrere på fylke og alder og sortere på sist innlogget 


 

Noen innstillinger ble oversett/glemt når vi utviklet plattformen, men nå skal det ikke være mulig for medlemmer å se fødselsdato. 
Medlemsøk er under utvikling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Cuckold.no_Utvikler skrev (På 19.7.2020 den 19.00):

Chat er på vei, ikke lenge til den er ferdig.

Kan du si noe om når den vil være på plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier vel omtrent ALT om hvor inaktiv, passiv, treg og lite begeistrende denne siden er, for de aller fleste. Og da mener jeg de fleste som faktisk har registrert seg her, ikke "folk flest". Om 1-en - prosent av de knapt 20.000 registrerte medlemmene hadde giddet å donere 100,- kroner så ville de som orker å jobbe for at denne siden skal leve videre (takk til dere?) hatt 20.000,- spenn til å lage en chat funksjon. Men neida........

Endret av Ambivalent
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Cuckold.no_Utvikler skrev (På 19.7.2020 den 19.00):

Chat er på vei, ikke lenge til den er ferdig.

Det ble vel antydet i løpet av noen uker, en gang sommeren 2020. Kan noen si noe om hvordan dette arbeidet går, for eksempel estimere en dato eller eventuelt si at det ikke/neppe vil bli noen chat (eller andre forespeilede forbedringer/muligheter) ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 måneder senere...

Det er fint at det går fremover med chatten. Men tror det kan være lurt å prioritere å løse Sertifikat-problemene dere har!  Kommer ikke inn på cuckold.no via Microsoft Edge. I Safari og Chrome dukker det opp mange advarsler, nok til at folk ikke tør eller gidder å klikke seg videre.

Hva med å sende ut en Mail til alle medlemmene som forklarer hva som er galt, og hvordan man kan komme inn på siden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ergaomnes..

Og da kan man jo sikkert begynne å ta betaling også? Sørge for litt inntekter før man utvikler chatten videre.

I mellomtiden forsvinner folk til andre sider jeg ikke skal nevne her... Hvilket er synd. Liker dette stedet veldig godt??

Strengt tatt så er jo ikke siden oppe og går igjen når folk ikke kommer inn?

Endret av Herman
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...