Gå til innhold

Endelig er NordenCuckold.com på beina igjen


Webmaster

Anbefalte innlegg

Cuckold.no_Utvikler skrev (På 19.7.2020 den 19.00):

Chat er på vei, ikke lenge til den er ferdig.

 

Cuckold.no_Utvikler skrev (På 21.1.2021 den 23.22):

Hei! 

Chaten jobbes med kontinuerlig og vi er (forhåpentligvis) ikke så langt fra målstreken. 

 

Ambivalent skrev (På 11.7.2021 den 15.56):

Et år er kanskje ikke lenge (for noen) men hva er egentlig status her, for oss tålmodige? 

 

brgbd skrev (På 12.7.2021 den 12.06):

Chat var såvidt jeg vet nesten ferdig, men status er vistnok at man forsøker finner en ny utvikler som kan ta jobben videre, da utvikleren som jobbet med dette måtte trekke seg.

Ser ikke bort fra at jeg snakker på vegne av de få stakkarene som fremdeles gidder å titte innom her når jeg nå, for siste gang, gjentar spørsmålet: Blir det en chat funksjon? 

PS! Tror jeg vet svaret, det er vel neppe regningssvarende å utvikle en chat funksjon for et par dusin online brukere. ?

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å se positivt på det, så slipper de å henge opp julepynten på logoen, siden den henger der fra i fjor.

Tror nok ikke chat er det viktigste for at flere folk skal logge på her. Sertifikatet som ikke er fornyet gjør at mange enten ikke tør bruke siden, eller ikke skjønner at den er tilgjengelig.  (Fornying av gratis Letsencrypt-sertifikat er en rutinemessig oppgave som tar 5 minutt for en med tilgang på webserveren.).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er siden i orden nå????

For mange av oss er denne siden absolutt ikke oppe å går igjen.... Vi får ikke laget ny konto eller logget inn på en allerede eksisterende konto fordi passordet ikke fungerer og det går ikke an å bytte passord da det ikke er kommunikasjon til Admin.

Hva skjer om man trykker på logg ut dersom passordet er forstyrret eller henger fast i systemet fordi Admin ikke sørger for at systemene gjør som de skal? 

Hvordan kan man få kontakt med Admin her inne?.. 

Jeg kjenner at jeg er ganske sliten av dette... og jeg forstår at folk velger andre sider fremfor denne. Dere som føler at det ikke er problemer her inne har jo en fordel og kanskje dere kan hjelpe andre?....

Det finnes ikke noe kundeservice her. Ingen kommunikasjon med noen som kan hjelpe en. Her sitter Admin på tusenvis av epost adresser uten å kunne informere om hva som skjer med cuckold eller å ta kontakt. 

Hva skal vi gjøre om vi ønsker å avslutte kontoen dersom vi ikke kommer inn på den ?   Den ligger der til syne for alle andre... 

 

Er denne siden oppe å går likevel?  

  • Liker 2
  • Takk 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

brgbd skrev (1 time siden):

Med gratis medlemmer blir det også en del tullemedlemmer som dukker opp, en periode var man veldig plaget av falske profiler som spredde linker, og det kommer ikke tilstrekkelig penger inn i kassa til å drifte en profesjonell løsning med en sånn modell.

Det er faktisk en god del tullemedlemmer på betalingssidene også Merkelig at folk betaler for å legge inn falske bilder og avtale møter de ikke har planer om å dukke opp på, men sånn er det faktisk. Det å lure folk er kanskje en type underholdning som sjarlatanene liker så godt at de betaler for det.

Men det er klart at om siden er (delvis) gratis, så blir det enda flere tulleprofiler. Men jeg syns ikke det har vært et stort problem på cuckold i forhold til andre sider, inkludert betalingssider. Når man har vært ute et par vinternetter på internett, så vet man at man må være skeptisk og regne med at folk er falske eller gjøker inntil dialog kan vise noe annet. Det å se historikk på profiler er sånn sett et viktig verktøy, da kan man få et visst inntrykk ganske fort.

Det skal sies at flere som jeg ble kjent med på denne siden tok kontakt som følge av anbefalinger fra andre, jungeltelegraf i bakgrunnen. Sånn sett tror jeg at chatten her hadde en god effekt og bidro til at man kunne bli offer for fremsnakking. Vet at andre har blitt utsatt for det samme, noe de ikke har klaget på. :)

Jeg har ganske mye å takke denne siden for, så det vil være trist om den smuldrer bort. Selv om jeg har minnene med meg, og kanskje uansett begynner å gå ut på dato i forhold til hva mange har av alderskriterier. Håper uansett at andre kan få booost i sexlivet sitt, bruke denne siden til å leve ut sine heftige drømmer og fantasier. Det er faktisk ganske viktig, selv om det ikke er noe man bedriver 24/7.

 

  • Liker 1
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

brgbd skrev (5 timer siden):

En ting jeg tilfeldig oppdaget og som jeg synes var litt skummelt, er hvor "åpen" deler av siden er. 

Sikkerhet er kanskje ikke helt på topp her, noe som understrekes av at sertifikat for sikker kobling mangler.

Men jeg tenker at det man laster opp på et nettsted på internett, det må man regne med at kan hentes ut av både andre brukere og "roboter". Det som ikke tåler å bli sett av hvem som helst, bør heller ikke legges ut på nett. (Er noe annet hva du sender til en privatperson. Da er det straffbart om denne personen offentliggjør det uten tillatelse.)

Jeg er også skeptisk til om de bruker kryptering ved lagring av meldinger, så jeg unngår å sende personlig informasjon i meldinger på sider som dette. Da vil jeg heller ha dialogen over på kik eller noe annet anonymt en til en, så ikke telefonnummer og adresser mm blir liggende ukryptert på en server som kanskje lett kan hackes. Dette bør man egentlig tenke over på alle sider, det gjelder ikke bare Cuckold.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Webmaster changed the title to Endelig er NordenCuckold.com på beina igjen
  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...