Webmaster Skrevet 18. juni 2020 Share Skrevet 18. juni 2020 Endelig etter flere måneder med nedetid er vi oppe igjen, og i ny drakt, med ny og (forhåpentligvis) forbedret funksjonalitet! Som dere kan se har vi brukt masse tid på å gjøre dette klart for dere og vi håper dere vil sette pris på endringene vi har gjort. Inntil videre finnes det ingen premium medlemskap og ingen chat, men private meldinger og varsler oppdateres umiddelbart og vi lover at det vil komme kompensasjoner når abonnementene er tilbake. Som alltid; hvis dere finner noen feil, si gjerne fra til oss!@Admin 5 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webmaster Skrevet 19. juni 2020 Forfatter Share Skrevet 19. juni 2020 @Par83/85Stvg Inntil videre er chaten borte, vi jobber med en ny (og bedre) chat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. juni 2020 Share Skrevet 20. juni 2020 Gratulerer med ny lay-out, kjapp opplasting og noe som endelig virker. God start Skal denne siden igjen bli attraktiv for flere enn svært få tror jeg det er viktig å raskt få på plass en brukbar chat funksjon, muligheten til å se hvem som er online (og ikke) og selvsagt et premium medlemskap med fordeler gratis medlemmer ikke har tilgang til, dog innenfor en prisramme som gjør at mange interesserte ikke kvier seg. Med andre ord, rimeligere enn f.eks. Cupido. Hvilke fordeler vet jeg ikke men det bør blant annet være muligheter for meldinger, chat, online visning, billed gallerier, eksklusive artikler/noveller og kanskje egne forum dedisert de betalende? Typisk de "sterkeste" forumene som ydmykelse, breeding, eksklusivt for kvinner (eller par) eller annet i den duren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruks Skrevet 21. juni 2020 Share Skrevet 21. juni 2020 Finnes det noen søkefunksjon for medlemmer? Også var det med å slette bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webmaster Skrevet 21. juni 2020 Forfatter Share Skrevet 21. juni 2020 spruks skrev (7 minutter siden): Finnes det noen søkefunksjon for medlemmer? Også var det med å slette bilder? Per nå har vi ingen søkefunksjon for medlemmer, men det vil komme. Noen rettigheter har dessverre blitt oversett, du skal nå kunne slette dine opplastede filer ved å trykke på brukernavnet ditt øverst til høyre (på pc) og velge "mine opplastede filer". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. juni 2020 Share Skrevet 21. juni 2020 Vel, denne plattformen minner mistenkelig om klikk.no sin, med blant annet kvinneguiden.no (uten sammenligning for øvrig), og det kan vel tyde på at det skal bli krevende å innfri ønsker og behov med tanke hva brukere/profiler på cuckold trenger/ønsker seg. Tror jeg da. Men vi venter i spenning og lever i håpet. Personlig håper jeg virkelig ny lay out vil hjelpe oss i jakten på spennende bekjentskaper, historier og bilder som bidrar til mer tilfredsstillelse for meg og ytterligere ydmykelse av min mann, noe vi begge ønsker oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webmaster Skrevet 21. juni 2020 Forfatter Share Skrevet 21. juni 2020 Frietøyler68 skrev (Akkurat nå): Vel, denne plattformen minner mistenkelig om klikk.no sin, med blant annet kvinneguiden.no (uten sammenligning for øvrig), og det kan vel tyde på at det skal bli krevende å innfri ønsker og behov med tanke hva brukere/profiler på cuckold trenger/ønsker seg. Tror jeg da. Men vi venter i spenning og lever i håpet. Personlig håper jeg virkelig ny lay out vil hjelpe oss i jakten på spennende bekjentskaper, historier og bilder som bidrar til mer tilfredsstillelse for meg og ytterligere ydmykelse av min mann, noe vi begge ønsker oss. Hei og takk for tilbakemeldingen. Dette kan nok minne om kvinneguiden sin plattform men det er det nok ikke. Kom gjerne med forslag som vil gjøre din opplevelse av siden bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parsoker Skrevet 21. juni 2020 Share Skrevet 21. juni 2020 De nye sidene virker som et veldig godt utgangspunkt, har et par innspill til et par forbedringer: Er ikke så fan av at fødselsdato vises på sider som dette pga anonymitet. Tipper de fleste heller da ikke ønsker legge inn sin fødselsdato. Hadde vært bedre om datoen brukes til å beregne alder og vise dette på profilen, så slipper man også all hoderegningen Søk på medlemmer hvor man kan filtrere på fylke og alder og sortere på sist innlogget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webmaster Skrevet 22. juni 2020 Forfatter Share Skrevet 22. juni 2020 Parsoker skrev (9 timer siden): De nye sidene virker som et veldig godt utgangspunkt, har et par innspill til et par forbedringer: Er ikke så fan av at fødselsdato vises på sider som dette pga anonymitet. Tipper de fleste heller da ikke ønsker legge inn sin fødselsdato. Hadde vært bedre om datoen brukes til å beregne alder og vise dette på profilen, så slipper man også all hoderegningen Søk på medlemmer hvor man kan filtrere på fylke og alder og sortere på sist innlogget Noen innstillinger ble oversett/glemt når vi utviklet plattformen, men nå skal det ikke være mulig for medlemmer å se fødselsdato. Medlemsøk er under utvikling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull-24cm Skrevet 19. juli 2020 Share Skrevet 19. juli 2020 Lag en ekstern chat i mellomtiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webmaster Skrevet 19. juli 2020 Forfatter Share Skrevet 19. juli 2020 bull-24cm skrev (5 timer siden): Lag en ekstern chat i mellomtiden.. Chat er på vei, ikke lenge til den er ferdig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. juli 2020 Share Skrevet 19. juli 2020 Gleder meg, det tror jeg vil bety mye, for mange ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. juli 2020 Share Skrevet 31. juli 2020 Cuckold.no_Utvikler skrev (På 19.7.2020 den 19.00): Chat er på vei, ikke lenge til den er ferdig. Kan du si noe om når den vil være på plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webmaster Skrevet 1. august 2020 Forfatter Share Skrevet 1. august 2020 @Frietøyler68 På grunn av prosjektets størrelse tør jeg ikke gi en eksakt dato men den burde være på plass innen noen uker. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ambivalent Skrevet 4. august 2020 Share Skrevet 4. august 2020 (endret) Det sier vel omtrent ALT om hvor inaktiv, passiv, treg og lite begeistrende denne siden er, for de aller fleste. Og da mener jeg de fleste som faktisk har registrert seg her, ikke "folk flest". Om 1-en - prosent av de knapt 20.000 registrerte medlemmene hadde giddet å donere 100,- kroner så ville de som orker å jobbe for at denne siden skal leve videre (takk til dere?) hatt 20.000,- spenn til å lage en chat funksjon. Men neida........ Endret 4. august 2020 av Ambivalent 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herman Skrevet 5. august 2020 Share Skrevet 5. august 2020 Så hvor kan man donere da? Jeg liker sidene og layouten godt. Nå skal ikke jeg mase om søkefunksjon på medlemmer, det er det nok av andre som har etterspurt. Gleder meg til flere opptager at sidene er oppe og går igjen:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webmaster Skrevet 5. august 2020 Forfatter Share Skrevet 5. august 2020 @Herman Gå til forsiden (trykk på logoen) og scroll litt ned til du ser uthevede området på bildet jeg har lagt ved. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herman Skrevet 5. august 2020 Share Skrevet 5. august 2020 ???Ja, og jeg skal liksom være observant??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. januar 2021 Share Skrevet 21. januar 2021 Cuckold.no_Utvikler skrev (På 19.7.2020 den 19.00): Chat er på vei, ikke lenge til den er ferdig. Det ble vel antydet i løpet av noen uker, en gang sommeren 2020. Kan noen si noe om hvordan dette arbeidet går, for eksempel estimere en dato eller eventuelt si at det ikke/neppe vil bli noen chat (eller andre forespeilede forbedringer/muligheter) ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webmaster Skrevet 21. januar 2021 Forfatter Share Skrevet 21. januar 2021 Hei! Chaten jobbes med kontinuerlig og vi er (forhåpentligvis) ikke så langt fra målstreken. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. februar 2021 Share Skrevet 12. februar 2021 Hvordan går det med chat og målstrek? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herman Skrevet 26. april 2021 Share Skrevet 26. april 2021 Det er fint at det går fremover med chatten. Men tror det kan være lurt å prioritere å løse Sertifikat-problemene dere har! Kommer ikke inn på cuckold.no via Microsoft Edge. I Safari og Chrome dukker det opp mange advarsler, nok til at folk ikke tør eller gidder å klikke seg videre. Hva med å sende ut en Mail til alle medlemmene som forklarer hva som er galt, og hvordan man kan komme inn på siden? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herman Skrevet 26. april 2021 Share Skrevet 26. april 2021 (endret) Takk ergaomnes.. Og da kan man jo sikkert begynne å ta betaling også? Sørge for litt inntekter før man utvikler chatten videre. I mellomtiden forsvinner folk til andre sider jeg ikke skal nevne her... Hvilket er synd. Liker dette stedet veldig godt?? Strengt tatt så er jo ikke siden oppe og går igjen når folk ikke kommer inn? Endret 26. april 2021 av Herman 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wannabecuck82 Skrevet 31. mai 2021 Share Skrevet 31. mai 2021 Får man skaffet et nytt sertifikat snart, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ambivalent Skrevet 11. juli 2021 Share Skrevet 11. juli 2021 Cuckold.no_Utvikler skrev (På 19.7.2020 den 19.00): Chat er på vei, ikke lenge til den er ferdig. Et år er kanskje ikke lenge (for noen) men hva er egentlig status her, for oss tålmodige? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.