larsq Skrevet 12. august 2012 Forfatter Share Skrevet 12. august 2012 Hei igjen. Nå har jeg laget min første video med kjæresten også. Den er ikke så lang, men håper dere liker den for det. Kommentarer mottas med stor takk. http://xhamster.com/movies/1386774/my_girlfriend.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuten Skrevet 12. august 2012 Share Skrevet 12. august 2012 hun er DEILIG.... Disse puppene er akkurat passe. Passer perfekt i hånda, og kommer aldri til å henge. Nevner hun silikon.... Si NEI. Aldri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens_ Skrevet 12. august 2012 Share Skrevet 12. august 2012 Fy flate så lyst jeg fikk til å presse pikken inn i henne. Mhmm, deilig filmsnutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsq Skrevet 12. august 2012 Forfatter Share Skrevet 12. august 2012 knuten: Takk. Jeg er helt enig. Blir ikke noe silikon der. Jens_: Vi får se om du ikke skal få lov til å gjøre det snart ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darky Skrevet 12. august 2012 Share Skrevet 12. august 2012 For en deilig film stund. skulle gjerne slikket henne i denne stillingen. håper å se mer :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 13. august 2012 Share Skrevet 13. august 2012 Deilig video! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askbur Skrevet 14. august 2012 Share Skrevet 14. august 2012 Flott video, men det burde jo vært en stor (bull-)kukk mellom de beina.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsq Skrevet 15. august 2012 Forfatter Share Skrevet 15. august 2012 askur: Ja det burde det og beklager at så ikke er tilfelle. Håper at jeg kan vise dere en video av henne snart hvor en svær kuk fyller fitta hennes mens jeg fimer!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen41 Skrevet 14. september 2012 Share Skrevet 14. september 2012 wow....utrolig deilige bilder - ser svært gjerne mer ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sambos Skrevet 22. desember 2013 Share Skrevet 22. desember 2013 Mere...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gutt24 Skrevet 15. juli 2016 Share Skrevet 15. juli 2016 For en som ikke er så glad i store pupper er de her perfekte for meg! Elsker sånne pupper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockernja Skrevet 31. juli 2016 Share Skrevet 31. juli 2016 Nydelig kropp ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cleanupman Skrevet 12. mars 2021 Share Skrevet 12. mars 2021 larsq skrev (På 10.7.2011 den 18.26): Hei igjen. Tok et bilde i går som jeg liker godt. Skulle gjerne ha sett kukene deres gli inn og ut av henne før jeg etterpå slikker henne ren. Håper dere liker bilde og vil at jeg skal fortsette å poste bilder. Skulle gjerne stilt opp om du hadde likt å se pikken min gli inn og ut av den deilige dama di Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cleanupman Skrevet 12. mars 2021 Share Skrevet 12. mars 2021 larsq skrev (På 20.4.2012 den 19.46): Et bilde til som viser hvordan hun skal se ut etter dere har knullet henne. Vakkert, slik skal en deilig konefitte se ut ? 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ready4_action Skrevet 29. mars 2021 Share Skrevet 29. mars 2021 Fantastisk deilig kone du har! Nydelige bilder og fin lesing:) Håper på fortsettelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.