Gå til innhold

Ferieturen


Rogalending

Anbefalte innlegg

En venn av meg fortalte meg en opphissende historie om turen han og kona hadde vært på forrige sommer. Han hadde sørget for at en kompis av ham inviterte dem med på en bobiltur en ukes tid. Da ble det veldig intimt spesielt om kveldene og nettene fortalte han. Da de skulle køye, så hadde han spurt om det var til sjenanse for kompisen om de hadde seg litt før de sovnet, og til det sa kompisen at det var det slett ikke. Tvert imot. Så den første kvelden sørget min venn for at det gikk litt for fort for ham og han fikk den ikke så snart opp igjen. Han kjente med fingrene at kona var plaskvåt, og hvisket til henne at han fikk den visst ikke skikkelig opp. Så han gikk rett på sak, sto opp av køya og spurte kompisen om han hadde stå og kunne assistere litt. Han løftet litt på dyna og så at kompisen sin kuk var stiv som et spett. -Ikke vær så sjenert, da! sa han. og drog dyna av så kona fikk se utstyret til kompisen. Kona reiste seg halvveis opp og glodde på den. -Jeg får den ikke like stiv igjen ikveld, kjære kone. Men kompisen min ser ut til å ha nok ammunisjon. Kompisen gikk bort til køya og stilte seg foran kona hans slik at hun kunne kjenne på den. -Du kan få ta på den hvis du vil, sa han. Og hun grep rundt den og sa: -Den god å ta i. Min venn drog og drog i kuken sin og sa: -Det kan ta tid før jeg får den opp igjen, så du kan få deg litt ekstra ikveld hvis du vil. Og det ble ikke bare litt ekstra den kvelden, forsto jeg på min venns beretning. Jeg ble så kåt av å høre dette, at jeg fikk skikkelig stå. Nå fantaserer også jeg om at noen kunne tenke seg et lignende opplegg med oss i sommer. Ikke nødvendigvis i bobil, men gjerne hytte også. Håper noen av dere tenner på denne beretningen og fantaserer like mye om det som jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå når kona ønsker seg en spa-ferie i sommer, så kretser mine fantasier rundt at vi skal få en ferie-venn som hun tenner skikkelig på. En som som kan kurtisere henne, vekke hennes tillitt slik at vi havner i seng sammen alle tre. Der får jeg en rask utløsning og mens jeg fomler og strever med å få kuken min stiv igjen, så gir ferie-vennen vår henne en deilig orgasme. I resten av ferien så spiller jeg etterhvert seksuelt 2.fiolin og kona får full tilfredsstillelse av vennen vår. Da vi reiser hjem igjen så får jeg stadige påminnelser om hvor fantastisk han var i senga, og nettopp dette kåter meg opp igjen slik at etter hjemkomsten fungerer jeg bedre enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...