Gå til innhold

Når tissen er liten


litentiss

Anbefalte innlegg

Hvis noen (jeg sier ikke hvem) skulle vise seg å ha litt liten tiss. Hva syns dere damer er best at vedkommende gjør da. Bør han innrømme overfor dama at han er liten, eller kan han prøve å knulle på som han ønsker og håpe at hun ikke merker det....?

 

Bør vedkommende isåfall melde seg frivillig som cuckold? Eller kan han fortsatt knulle som vanlig med litt liten tiss?

 

Interressant å høre hva damene syns om dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du tenker deg om så tror jeg du vet at størrelsen ikke er det viktigste kriteriet når kvinner blir forelsket og velger kjæreste og ektemann. Allikevel tror jeg du må belage deg på at du ikke klarer å gi henne like stor tilfredstillelse ved penetrering som en bedre utstyrt mann. Spesielt ikke etter at hun har født. I og med at du er her på nettstedet, regner jeg med at du allerede nå har innsett at du tenner på rollen som cuck og at det er like greit å fortelle kjæresten din om dette. Om du trenger råd og bistand fra en Bull, så ikke nøl med å ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du tenker deg om så tror jeg du vet at størrelsen ikke er det viktigste kriteriet når kvinner blir forelsket og velger kjæreste og ektemann. Allikevel tror jeg du må belage deg på at du ikke klarer å gi henne like stor tilfredstillelse ved penetrering som en bedre utstyrt mann. Spesielt ikke etter at hun har født. I og med at du er her på nettstedet, regner jeg med at du allerede nå har innsett at du tenner på rollen som cuck og at det er like greit å fortelle kjæresten din om dette. Om du trenger råd og bistand fra en Bull, så ikke nøl med å ta kontakt.

 

Ja det er sant. Skulle ønske jeg hadde like stor tiss som deg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du tenker deg om så tror jeg du vet at størrelsen ikke er det viktigste kriteriet når kvinner blir forelsket og velger kjæreste og ektemann. Allikevel tror jeg du må belage deg på at du ikke klarer å gi henne like stor tilfredstillelse ved penetrering som en bedre utstyrt mann. Spesielt ikke etter at hun har født. I og med at du er her på nettstedet, regner jeg med at du allerede nå har innsett at du tenner på rollen som cuck og at det er like greit å fortelle kjæresten din om dette. Om du trenger råd og bistand fra en Bull, så ikke nøl med å ta kontakt.

 

Du knuller sikkert damene ordentlig og skikkelig til enhver tid. Det er annerledes for oss med litt mindre kjønnsorganer.....

Vi er mer usikre på våre prestasjoner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe å være usikker på..? Det er jo klart at man kan knulle grundigere når man er bedre utstyrt. De fleste kvinnene liker nok å bli åpnet skikkelig opp bare synet at en grov kukk tenner de på en annen måte. Regner med at du innimellom får følelsen av at de synes synd på deg?

 

Ja du er heldig som har en ordentlig grov kukk da. Min er ikke så stor...

Ja de syns synd på noen ganger kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe å være usikker på..? Det er jo klart at man kan knulle grundigere når man er bedre utstyrt. De fleste kvinnene liker nok å bli åpnet skikkelig opp bare synet at en grov kukk tenner de på en annen måte. Regner med at du innimellom får følelsen av at de synes synd på deg?

 

Vel, deg om det. Jeg har svært god teknikk på selve knullingen, og det kompenserer nok i stor grad min litt mindre kuk.

Det kan se ut som om du rett og slett kommer til kort her.

Du kan rett og slett ikke tilfredsstille kvinner på samme måte som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe å være usikker på..? Det er jo klart at man kan knulle grundigere når man er bedre utstyrt. De fleste kvinnene liker nok å bli åpnet skikkelig opp bare synet at en grov kukk tenner de på en annen måte. Regner med at du innimellom får følelsen av at de synes synd på deg?

 

Det meste av tilfredsstillelsen for kvinnen sitter i teknikken fra mannens side. Ikke i kukstørrelse alene.

Det er i hoftebevegelser osv under selve knullingen.

Med god teknikk kan man innhente opptil 12- 17 cm i ren kukstørrelse viser nyere forskning på temaet.

Dvs en kuk på ca 10 cm kan ha effekt som en 27 cm kuk med riktig teknikk under knullingen.

Hva tror du om det?

Tissen din virker ikke så stor nå kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe å være usikker på..? Det er jo klart at man kan knulle grundigere når man er bedre utstyrt. De fleste kvinnene liker nok å bli åpnet skikkelig opp bare synet at en grov kukk tenner de på en annen måte. Regner med at du innimellom får følelsen av at de synes synd på deg?

 

Dessuten er det et spørsmål om ytelsesevne fra mannens side. En med liten tiss f.eks. , som fra start gir bånn gass og knuller på med voldsom kraft og fart, vil gi kvinnen mer nytelse enn en med større kuk som bare gir et daft og litt søvnig lite støt nå og da. Det er vitenskapelig bevist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må belage deg på at du ikke klarer å gi henne like stor tilfredstillelse ved penetrering som en bedre utstyrt mann.

 

Det er nok ikke sånn at størrelse automatisk gir bedre penetrering og bedre sex. For noen damer er store størrelser heller et problem. De har mye mer glede av en normalt eller mindre utstyrt mann. Men for noen damer er størrelse rene himmelriket og utgjør forskjellen mellom kjedelig pirking og magi. Kvinner er ikke ensartet, og det er ikke menn heller.

 

Faktisk sier en del damer til meg at velutstyrte menn ofte er late og giddalause og tror at pikken alene gjør hele jobben. Noen er derfor skeptisk til godt utstyrte menn, som de opplever som blærete skrytepaver som er elendige og uoppmerksomme i senga. Det er selvsagt en urettferdig generalisering overfor de velutrustede, men det kan være noe i at noen menn har litt vel mye diva-tendenser. Men jeg tror det finnes blant menn i alle utstyrskategorier, og har mer å gjøre med hva de har i toppetasjen enn i redskapskjelleren.

 

Men de aller, aller fleste kvinner opplever at normale størrelser gir god nytelse. 75% menn er normalt utrustet, så det ville jo vært trist om majoriteten menn var lite egnet som sengehygge. Sånn er det selvsagt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med god teknikk kan man innhente opptil 12- 17 cm i ren kukstørrelse viser nyere forskning på temaet.

Dvs en kuk på ca 10 cm kan ha effekt som en 27 cm kuk med riktig teknikk under knullingen.

Hva tror du om det?Tissen din virker ikke så stor nå kanskje?

 

Jeg er svært interessert i denne nyere forskningen. For meg høres dette nemlig mest ut som noe hentet ut fra bullshit-akademiet.

 

Hva slags effekt snakker du om her? Nm? Hvordan skal man innhente cm uten å nå frem fysisk? Om det regnestykket skulle gjelde vil da en kuk på 10 cm tilsvare 27 cm, mens en kuk på 20 cm da vil tilsvare 37. Eller gjelder den imaginære størrelsesøkningen bare opp til en viss grense? Hvor går den grensen? Den forskningen er jeg interessert i...

 

Du har imidlertid rett i at kukstørrelsen alene ikke avgjør tilfredsstillelsen. Men heller ikke teknikker. Er mange damer som blir møkka lei menn med sine evinnelige teknikker. Mange damer sier at dette er hvor de drar frem sin teknikk: Å feike orgasme for å bli ferdig med elendigheten.

 

En med liten tiss f.eks. , som fra start gir bånn gass og knuller på med voldsom kraft og fart, vil gi kvinnen mer nytelse enn en med større kuk som bare gir et daft og litt søvnig lite støt nå og da. Det er vitenskapelig bevist.

 

At stor kraft gir mer kraft enn liten kraft kan nok de fleste enes om, uten doktorgrad. Tror ikke det er noe kontroversielt. ;)

 

Å insinuere at menn med større utstyr ikke besitter kraft og ytelse er nok imidlertid noe som mange vil bestride. Selv om de finnes, på samme måte som det finnes både late og aktive blondiner.

 

Så ditt opprinnelige spørsmål, selv om det kanskje var ment som flame-bait:

 

Bør han innrømme overfor dama at han er liten, eller kan han prøve å knulle på som han ønsker og håpe at hun ikke merker det....?

 

Å prøve å innbille dama at du har større kuk enn du har er direkte tåpelig. Du knuller henne så godt du kan. Og så vurderer hun om det er bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså Grovpikk, om du kan masse og fysikkloven kan du tenke deg at det litentiss sier stemmer.

 

F= M*A

 

Altså Kraft = Masse * Akselerasjon

 

Der med kan vi konkludere med at om liten pikk har større akselerasjon så vil det nok gi stor kraft eller mer kraft enn en med 27 cm som puler sakte. Dette er det vitenskapen sier, ikke alle menn med stor kuk er noe... mange er elendige pga de ikke har kraft til å pule damen like godt som en med liten pikk og gir full fart. Les om fysikkens lover før du debatterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns:

Jeg skilte meg fra en med liten pikk, blant annet pga dårlig sex.. og jeg har dumpa kjærester tidligere med det som en av grunnene.

Jeg kommer ALDRI til å bli sammen med en som er liten igjen (mest fordi jeg er gift med en bra mann) og jeg forbeholder meg retten til å velge ekstra menn som er grovt utstyrt.

Personlig syns jeg sexen er mye mye bedre med en som er godt utstyrt.

 

Teknikken har bare ikke noe å si når man er som en liten blyant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns:

Jeg skilte meg fra en med liten pikk, blant annet pga dårlig sex.. og jeg har dumpa kjærester tidligere med det som en av grunnene.

Jeg kommer ALDRI til å bli sammen med en som er liten igjen (mest fordi jeg er gift med en bra mann) og jeg forbeholder meg retten til å velge ekstra menn som er grovt utstyrt.

Personlig syns jeg sexen er mye mye bedre med en som er godt utstyrt.

 

Teknikken har bare ikke noe å si når man er som en liten blyant.

 

Huff. Det var jo ikke noen oppløftende fortelling for oss med litt mindre tiss akkurat. Men man kan vel ta igjen litt på kukstørrelse med veldig god teknikk? Hvis teknikken er ekstremt god f.eks, og man har funnet den på selv. En teknikk som ingen andre kan.

 

Da bør man jo ha et forsprang på de med større tisser sånn sett. Vil jeg tro da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les om fysikkens lover før du debatterer.

 

Skal la damene få boltre seg med å svare det opprinnelige spørsmålet, men klarer ikke å la være å ta opp hansken på fysikkleksjonen. :)

 

Hvorfor er aksellerasjonen større hos små peniser? Penis har ikke noe muskelkraft. Det er resten av mannen som står for det, altså hvordan han beveger hoftene etc, som Liten tiss helt korrekt var inne på. Både små og store peniser er uansett en liten del av kroppsmassen til mannen. Skulle den loven ha noe som helst gyldighet vil altså sexen bli bedre desto større BMI mannen har. Det er selvsagt tøys.

 

Også hvordan dama støter imot påvirker kraften. Dessuten kan hun påvirke friksjonen, en ikke ubetydelig fysisk kraft, når vi er inne på temaet. Og tidsaspekt. Hard kraft i to minutter eller 40 minutter? Da er vi over på den fysiske loven om arbeid, altså Arbeid = Kraft * strekning.

 

Jeg er fortsatt veldig nysgjerrig på kildeanvisninger til forskningen på dette feltet. Og er enig med Enivestfold i at dette er en spesiell debatt jeg lot meg friste til å slenge med leppene i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Det var jo ikke noen oppløftende fortelling for oss med litt mindre tiss akkurat. Men man kan vel ta igjen litt på kukstørrelse med veldig god teknikk? Hvis teknikken er ekstremt god f.eks, og man har funnet den på selv. En teknikk som ingen andre kan.

 

Da bør man jo ha et forsprang på de med større tisser sånn sett. Vil jeg tro da.

 

Seriøst? "Funnet den på selv"?

Hvor banebrytende går det an å få det tror du?

Selvom dere liker å tro det så finnes det ingen fasit på teknikken, der spiller dama og dagsform inn.

Det som funka igår funker kanskje ikke idag.

Da vil jeg heller ha en mann som hvertfall fyller meg, og ikke en jeg må kjenne etter om er inne........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...