Gå til innhold

Når tissen er liten


litentiss

Anbefalte innlegg

Jeg synes man skal vektlegge hva Hornygirl sier. Jeg tror uansett at det er et feilgrep av Litentiss å bli for opptatt av fysikk og egenutviklet teknikk. Sex dreier seg uansett mest følelser og hva man tenner på. Det er allikevel et ubestridt faktum at kvinner trenger fysisk stimulans i form av friksjon for å oppnå orgasme. Dessverre er det nok slik, Litentiss at voksne kvinner som gjerne har født er mer opptatt av størrelse enn du skulle ønske. Mye kan sikkert oppveie for dette, men vi som har vært heldige vet hvordan kvinner reagerer når de blir fyllt godt opp - i tillegg til de andre elementene som bør være på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du spør hva damene synes, og svaret på det som HW er enkelt. Jeg vil ha de store, grove og svært aktive. Gjerne med magiske fingre og en tunge som kan jobben. Alt annet er uinteressant for meg. At man tenner og har kjemi i tillegg jo en selvfølge for å få til heftig nytelse!

 

Som partner er det så klart flere egenskaper som legges til grunn.

Og nei Genteman, man trenger ikke å ha født for å være opptatt av str ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nei Genteman, man trenger ikke å ha født for å være opptatt av str ;)

 

Enig.. Ingen barn, vil påstå at jeg er liten selv, men store gutter er alltid gøy..

En utfordring.. ;-)

 

Og selvfølgelig som de andre her sier - i en livspartner er det andre ting som vektlegges også, men jeg vil også i evt fremtidige forhold sette dette høyt også pga dårlig erfaring tidligere. Han kan være så snill og romantisk han bare vil, men hvis sexen ikke funker......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litentiss virker ung og tenkte bare å gi ham litt oppmuntring og selvtillit vis a vis ungjentene, Nytes ;-) Selvfølgelig må man ikke ha født for å være opptatt av størrelse. Kvinner som har opplevd begge deler vet nok godt hva de foretrekker om de kan velge. Forøvrig må jeg igjen berømme Hornygirl for kommentarene hennes. Flott nytt bilde forresten! Jeg liker holdningen ift utfordring. Jeg synes "jobben" med å slikke, fingre for deretter rolig forberede kvinnene for å kunne ta imot er en viktig del av forspillet. Det kan ta tid om det er første gang de får stor kukk og noen er nervøse og må forberedes lengre. Jeg har veldig god erfaring med de som tar det som en utfordring som Hornygirl. Gleden er jo like stor for begge to når de er åpnet godt opp. Kvinner er tøffe og klarer mer enn mange menn tror. Jeg husker jeg viste en normalt utrustet cuck dette for mange år siden. Han trodde ikke kona hans kunne ta mer enn lengden hans. Jeg fikk kona hans til å bruke leppestiften og merke av hans 17cm på min. Når jeg kom i gang med henne kunne han med selvsyn se at hun elsket alle den ekstra lengden min.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litentiss virker ung og tenkte bare å gi ham litt oppmuntring og selvtillit vis a vis ungjentene, Nytes ;-) Selvfølgelig må man ikke ha født for å være opptatt av størrelse. Kvinner som har opplevd begge deler vet nok godt hva de foretrekker om de kan velge. Forøvrig må jeg igjen berømme Hornygirl for kommentarene hennes. Flott nytt bilde forresten! Jeg liker holdningen ift utfordring. Jeg synes "jobben" med å slikke, fingre for deretter rolig forberede kvinnene for å kunne ta imot er en viktig del av forspillet. Det kan ta tid om det er første gang de får stor kukk og noen er nervøse og må forberedes lengre. Jeg har veldig god erfaring med de som tar det som en utfordring som Hornygirl. Gleden er jo like stor for begge to når de er åpnet godt opp. Kvinner er tøffe og klarer mer enn mange menn tror. Jeg husker jeg viste en normalt utrustet cuck dette for mange år siden. Han trodde ikke kona hans kunne ta mer enn lengden hans. Jeg fikk kona hans til å bruke leppestiften og merke av hans 17cm på min. Når jeg kom i gang med henne kunne han med selvsyn se at hun elsket alle den ekstra lengden min.

God helg!

 

Bra svart, men det er så mye å ta tak i her egentlig...

"Rolig forberede"... Vi er ikke laget av glass akkurat?

Personlig, og nå kan jeg bare snakke for meg selv så dere andre damer får si selv, men jeg liker at det er litt tak i mannfolka..

At jeg kjenner de tar i meg, ikke pusekoser meg i evigheter før det blir noe action.. Da risikere du at jeg sovner faktisk!

Utfordringen ligger jo i at det er litt røft, at jeg får herje med en Mann!

 

Sier ikke nei til forspill, men alt med måte da...

 

Og hvor mange cm over 17 er det egentlig snakk om her..?

Bare et leppestift merke tar jo fort litt plass.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EniVestfold
Hehe for en herlig diskusjon.... Holder ikke med popcorn her. Frem med m&m , nonstop og baconcrisp :-) God helg folkens :-)

 

blir med og spleiser:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horny, nei, er godt gift med en kåt dame på 12. året.... men uansett størrelse, litt knipemuskler er et must - gidder ikke knulle hvis ikke det gir motstand.....

 

Skal drepe hele diskusjonen og si at jeg er enig.

Knipeøvelser er viktig for oss damer, av mange grunner, og man bør gjøre det hver dag.

(men avsporinga di ser furten og fornærma ut... :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra svart, men det er så mye å ta tak i her egentlig...

"Rolig forberede"... Vi er ikke laget av glass akkurat?

Personlig, og nå kan jeg bare snakke for meg selv så dere andre damer får si selv, men jeg liker at det er litt tak i mannfolka..

At jeg kjenner de tar i meg, ikke pusekoser meg i evigheter før det blir noe action.. Da risikere du at jeg sovner faktisk!

Utfordringen ligger jo i at det er litt røft, at jeg får herje med en Mann!

Etterskrift: Hvis jeg vil ha kosesex i evigheter og slikkes i timesvis, så hadde jeg vel funnet en mann med liten pikk

 

Sier ikke nei til forspill, men alt med måte da...

 

Og hvor mange cm over 17 er det egentlig snakk om her..?

Bare et leppestift merke tar jo fort litt plass.. ;-)

 

redigert i innlegget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? "Funnet den på selv"?

Hvor banebrytende går det an å få det tror du?

Selvom dere liker å tro det så finnes det ingen fasit på teknikken, der spiller dama og dagsform inn.

Det som funka igår funker kanskje ikke idag.

Da vil jeg heller ha en mann som hvertfall fyller meg, og ikke en jeg må kjenne etter om er inne........

 

Teknikken er ganske banebrytende faktisk. Jeg kan dessverre ikke røpe den i detalj her, siden jeg har opphavsretten til den :)

Hvis farten, kraften og akselerasjonen er stor nok så vil du kjenne det veldig godt

Jeg står fortsatt ved min påstand om at med denne teknikken så vil det oppveie for svært mange cm med ren kuk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du spør hva damene synes, og svaret på det som HW er enkelt. Jeg vil ha de store, grove og svært aktive. Gjerne med magiske fingre og en tunge som kan jobben. Alt annet er uinteressant for meg. At man tenner og har kjemi i tillegg jo en selvfølge for å få til heftig nytelse!

 

Som partner er det så klart flere egenskaper som legges til grunn.

Og nei Genteman, man trenger ikke å ha født for å være opptatt av str ;)

 

Ja jeg er enig i det, jeg sier ikke at det nødvendigvis er noen bakdel å ha stor kuk.

Men denne teknikken gjør antagelig mer for nytelsen til kvinnen enn bare ren kukstørrelse alene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes man skal vektlegge hva Hornygirl sier. Jeg tror uansett at det er et feilgrep av Litentiss å bli for opptatt av fysikk og egenutviklet teknikk. Sex dreier seg uansett mest følelser og hva man tenner på. Det er allikevel et ubestridt faktum at kvinner trenger fysisk stimulans i form av friksjon for å oppnå orgasme. Dessverre er det nok slik, Litentiss at voksne kvinner som gjerne har født er mer opptatt av størrelse enn du skulle ønske. Mye kan sikkert oppveie for dette, men vi som har vært heldige vet hvordan kvinner reagerer når de blir fyllt godt opp - i tillegg til de andre elementene som bør være på plass.

 

Ja kanskje det. Men Hornygirl har jo ikke prøvd teknikken min og hva den kan utrette.

Den setter rett og slett dere med litt større tiss helt i skyggen. Dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanskje det. Men Hornygirl har jo ikke prøvd teknikken min og hva den kan utrette.

Den setter rett og slett dere med litt større tiss helt i skyggen. Dessverre...

 

Hehe isåfall syns jeg du skal ringe en eller annen forsker..

Har vært borti noen med "egne teknikker" og det funker aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...