Gå til innhold

Kameraten til min mann!


Anbefalte innlegg

Vi har hatt noen treff med diverse menn over en 10 års periode. Ikke ofte men nå og da! Er vel ikke "helt" cuckold som par men heller mer mot slutwife.

Vi har utelukkende truffet menn fra kontakt via profiler vi har og har hatt på diverse sider.

Min mann har i den senere tid snakket en del om en mann som han kjenner via trening etc. denne mannen er en del yngre enn meg, en flott mann ut fra bilder etc. jeg har sett. Men har hele tiden tenkt at dette er litt for "nært" etc.

Men må også innrømme at jeg noen ganger har fantasert med han i tankene, han har en flott kukk i henhold til bildene.

For noen dager siden traff vi denne mannen i byen og min mann presenterte oss for hverandre, jeg må innrømme at jeg både ble litt flau men også litt våt der jeg sto.

Sa til min mann i ettertid uten riktig å mene det at det blir litt for nært å ha kontakt med han.

I går kveld var jeg og trente når da denne flotte mannen kom inn og kom bort til meg og sa at jeg har en så flott rompe. Ble litt paff men samtidig også smigret og fikk der og da lyst på han. Vi snakket litt sammen og han sendte meg en sms slik at jeg har hans nummer. Måtte avslutte treningen der og da, da min trenings tights klart viste at jeg var veldig våt.

Veldig usikker på hva jeg skal gjøre videre, er alene nå på torsdag, så muligens får denne historien en fortsettelse!

 

 

Kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
  • 8 måneder senere...
  • 8 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...