Gå til innhold

Formiddags-striptease


Navnløs

Anbefalte innlegg

Det er søndag morgen, rundt klokken 11, og du ligger i en stor lys seng med puffy puter og en deilig, fyldig dyne. Gjennom vinduet strømmer formiddagssolen inn, og fugler og bier svirrer rundt. Du strekker deg lett, og tenker på hvor normalt alt egentlig er - alt bortsett fra at din mann ikke er ved din side, og at istedenfor å være litt morgentrøtt og røff rundt kantene har du nettopp tatt en lang deilig dusj, kledd på deg et sett av ditt favorittundertøy og har på deg sminke som får deg til å se ut som en levende gudinne...

 

Noen banker svakt på døren, og din mann kommer inn med frokost på sengen. Han skjelver litt når han heller kaffe i kaffekoppen, og gir deg et nervøst kyss etterfulgt av et blygt smil. Du kan se han er hard - hardere enn du har sett han på lenge. Mens du spiser frokosten din, stryker han deg over nakken og skuldrene, og mumler noe om at han er den heldigste mannen i verden.

 

Ikke lenge etter banker det på døren igjen, bestemt og kraftfullt denne gangen. Alle tanker om frokost og fugler forsvinner raskt, og i løpet av de neste minuttene utspiller den følgende scenen seg

 

4WbnZ6F.gif

 

Hva ville du gjort med meg, om jeg sto der foran deg, med kun et lite tøystykke dekkende kroppen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...