Gå til innhold

Erfaringer og sånt. :-)


Manandwife

Anbefalte innlegg

Hei igjen.

Jeg tenkte å ta opp et tema etter å ha fått et par henvendelser som ikke skal til meg men til admin.

Jeg har overhodet ikke noe med denne siden å gjøre, annet enn at jeg er en bruker som alle andre.

Men nok om det.

Henvendelsene jeg har fått har vært noe liknende dette: "Jeg vil så gjerne bekrefte at jeg er en bull. Hvor kan jeg henvende meg da?"

Da tenker jeg.... Er det egentlig vi selv som menn som skal bekrefte at vi er en bull?

Den gangen jeg ble bekreftet var det jo ikke jeg som avgjorde det, men noen av parene, og HW's-ene som jeg har møtt som bekreftet dette.

At man har en pikk, og skulle ønske at man var en bull, blir liksom det samme som at man har et par fotballsko stående i skapet og skulle ønske at man var en god fotballspiller. Noe som blir vanskelig å avgjøre, om du ikke har fått spilt en eneste kamp, og fått vist for andre at du faktisk er en habil fotballspiller.

At man er en mann, og innehar en "ekte profil" kan man jo lett ordne på egenhånd.

Men å selv avgjøre, og bekrefte at man er en bull synes jeg blir vanskelig uten at dette blir anbefalt av de som har "sett deg på banen"

Vel....

Dette var bare noen tanker jeg fikk. :-)

Noen er sikkert uenig, og det er veldig lov. :-)

Ha en super torsdag alle sammen.

Mvh.

Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HenryMiller

Det er i utgangspunktet ikke vanskelig å være enig med deg, Jan. Så vidt jeg husker var prosedyren at jeg tok en selfie med en egenprodusert lapp foran kroppen der det sto Norcuckold. Dette bildet ble mailet til admin, og vips var jeg bull. Denne prosedyren er nok velegnet til å skille de som er par fra alle de mennene som er her alene, og som utgir seg for å være par. Det kan også være velegnet til å skille ut de ekte kvinnene fra de få og sære mennene som utgir seg for å være kvinner. Admin vil nok ha vanskelig for å se på bildet om jeg er en ekte bull, eller en helt vanlig mann. Jeg har også vanskelig for å se hvem som skal sertifisere oss. Mulig det fins en eller flere kapable Hotwives her inne som ville ta på seg oppgaven? En mulighet kan også være å gå utenlands og outsource kvalitetsprøvingen til den instansen som virkelig har gjort business på branding. "By appoinment to her majesty, The Queen". Det hadde vært noe det, Jan!:rolleyes:

Endret av HenryMiller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bekreftes ikke som bull. Det bekreftes at profilen er ekte (at bilder stemmer overens med oppgitt kjønn, og at bilder ikke er stjålet fra nettet). Nå er det sannsynligvis et større poeng for hotwife/par-profiler, som Henry M sier.

 

Tror det fungerer best med dialog for å finne kjemi og ønsker/grenser, fordi skjønn spiller så stor rolle når par skal velge bull som passer deres ønsker og situasjon. Terningkast, graderingssystemer, bekreftelser, kvalitetslister og annet tror jeg fort vil misbrukes, foreldes og dessuten basere seg på kriterier som ikke passer for alle. Dialog er derfor viktig, vil jeg mene.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skulle kun hatt "lesemulighet" om en ikke har bekreftet profil. Om teksten er bekreftet Bull, HW etc blir for vår del bare tekst, men likefullt bekreftet profil. Som Jan sier blir ingen en superlover av å være bekreftet, men personen som er bekreftet har hvertfall vist litt arbeidslyst for å få noe ut av dette. Ha en ellers flott torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...