Gå til innhold

Erfaringer og sånt. :-)


Manandwife

Anbefalte innlegg

Jeg har vurdert dette ganske lenge, og velger nå å dele noen av mine erfaringer ift. denne siden, par jeg har møtt, og par jeg ikke har møtt. :-)

Jeg vet jo at det kan være en viss fare for å bli sett på som både cocky, og bedreviter, men det får bare stå sin prøve.

Jeg har vært medlem her en stund, og har på den tiden vært heldig å få møte en del par, og single damer.

Settingene har vært veldig forskjellige, og det er det jeg tenkte å skrive litt om.

Å være en såkalt Bull handler overhodet ikke om å bare være godt utstyrt der nede, men enda mer om å være velutstyrt der oppe.

Man bør som Bull ha en evne til å leve seg inn i disse parene sine ønsker, og være ydmyk ift. settingen. Nei, jeg mener ikke å være ydmyk i handlingen, men ydmyk over å få bli inkludert i en erotisk setting med disse seriøse menneskene, og ikke tro at det å "knulle kona di" er rett utgangspunkt.

Her finnes det helt sikkert par som synes det er ok også, men de har jeg ingen erfaring med.

Jeg har erfaring med par som ønsker å ha meg med i en ordinær trekantsetting, par hvor kona møter meg alene på hotell, hvor jeg aldri har møtt mannen, par hvor jeg har sex med kona på et hotellrom, og mannen sitter og ser på, par hvor jeg har sex med kona, og mannen må ligge i sengen, uten å få ta på, og noen ganger må ha bind for øynene, par hvor mannen må være på et annet rom, par som ber meg hjem i ektesengen, par hvor konen har invitert en venninne, og mannen ikke får være med, par hvor jeg har tatt med konen på helgetur.... Osv, osv.

Det jeg skal frem til er at jeg i alle disse settingene har møtt totalt forskjellige personer, som alle har hatt forskjellige ønsker, og hvor det har stilt krav til meg som Bull til å omstille meg ift. disse settingene.

I de fleste tilfellene har det vært positive møter, men det har også vært treff hvor jeg har måttet avbryte pga. sjalusi, hvor jeg fysisk måtte kaste ut mannen av hotellrommet pga. aggressivitet mot konen sin. Alt ordnet seg til slutt, men det viser litt at det ikke er alle par som er klare for slike settinger, selv om de har tenkt litt på en slik fantasi. Derfor møter jeg alltid paret først, og må være så sikker som mulig at alt er "på stell" før et møte.

Berusede par holder jeg meg også unna, og merker jeg at paret har drukket når jeg kommer, trekker jeg meg på en så høflig måte som mulig.

Vel.... Dette var litt om mine erfaringer ift. de jeg møter.

Så tenkte jeg å skrive litt om hvordan jeg har oppnådd kontakt med disse parene.

For det første tror jeg en aggressiv markedsføring av seg selv, og veldig aktivitet ift. å kommentere bilder, virker litt mot sin hensikt.

Spesielt når samme "bullprofil" kommenterer en rekke bilder av forskjellige parprofiler, med tilnærmet samme tekst.

Jeg vil tro at disse parene ikke føler seg særlig eksklusive av en slik tilnærming...?

Det samme gjelder kommentarer som; "her skulle jeg kjørt pikken min inn, og sprutet deg full", "vil knulle deg", "lyst til å slikke fitta di", osv. Jeg vil tro at det er rimelig opplagt at det er de fleste menns ønsker her inne, så hvorfor ikke være litt mer kreativ i kommentaren liksom. :-)

Det vil sikkert bli noen negative kommentarer til mitt innlegg, men jeg prøver bare å bidra til litt aktivitet på siden.

Og kanskje det er flere her som ønsker å dele litt med andre.

Mvh.

Jan. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest en del av trådene dine, og har dyp respekt og sans for deg som person (nå kjenner jeg deg ikke, men lest en del av det du forteller). Vi er et par, hvor kona like å knulle andre menn innimellom. Hun er ikke så aktiv som jeg ønsker... hehe...(normalt??) Er det en mann, jeg ville oppleve knulle kona, så er det deg. Det hadde vært en drøm. Skal vise kona mi bilder av deg og dine tekster, og håper hun liker det hun leser og ser.

Dine innlegg gjør at det blir litt mer aktivitet på denne siden. Ha en fin helg.

M&M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode Gud, og tusen takk, Drammensmann....

Nå ble jeg satt litt ut av det du skriver, men veldig, veldig hyggelig å lese. :-)

Det er vel kanskje nettopp nå jeg blir veldig ydmyk, når jeg leser slikt.

Jeg har så stor respekt for de parene som lever ut sin erotiske fantasi, og inkluderer en ekstra mann i deres setting.

Og det som er ekstremt viktig å tenke på som "bull", er at dette paret mest sansynlig her brukt ganske lang tid på å gå fra fantasi, til å realisere denne fantasien.

Og da ligger det et veldig stort ansvar på denne ekstra mannen som får bli med, for å gjøre denne settingen så perfekt som mulig.

Selv om jeg som "bull" blir spurt to til tre dager før et eventuelt treff, må jeg tenke på at dette treffet har blitt forberedt av paret i flere måneder, og ganske sikkert ingen impulshandling, så da tror jeg det er viktig å ha det i bakhodet når man møter opp.

Selvfølgelig finnes det par som gjør slikt på impuls, men da har de nok litt erfaring med settingen vil jeg tro.

Igjen, tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Drammensmann. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også si at vi har et øye med deg, Manandwife. ;) Du virker som en av de mest solide og tillitsvekkende Bullene her. Vi håper da at du gir oss et vink om du skal sørover en gang, hadde vært kjekt å tatt et glass sammen og sett hvor ferden gikk videre :) God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott skrevet og jeg må nok si meg enig i egentlig alt du skriver.

 

Har egentlig valgt å ignorere de fleste chat/meldinger jeg får, primært av to grunner.

1. De fleste er ganske rett på direkte og lite "koselige" / oppbyggende

2. Pr dags dato er jeg nok en ensom "cuckold" der fruen ikke ser poenget (selv om det er utprøvd tidligere:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk for positive tilbakemeldinger.

Det setter jeg veldig stor pris på.

Man stiller seg gjerne til for hugg, når man kommer med personlige opplevelser, og kanskje spesielt personlige meninger.

Ja, jeg har vært veldig heldig med de jeg har møtt, men det har også hendt at jeg har takket nei, og det har hendt at par har trukket seg "i siste liten"

De gangene jeg har takket nei, har vært der jeg har følt at den ene i paret er mer klar enn den andre, og hvor den andre da merkbart føler seg presset inn i settingen.

De parene jeg har takket nei til av nevnte grunn, har det vært mannen som har presset på. Dette bør kanskje være et tankekors for de mennene som ønsker å sette SIN fantasi ut i virkelighet.

Jeg tror det kan være veldig viktig å lese "grunnreglene" for cuckolding SAMMEN, og være 100% sikre for at dette virkelig er noe for OSS.

Dette, og det å bruke god tid på å finne den rette bullen, gjør nok at mulighetene for et vellykket treff blir ganske mye større.

Og helt ærlig, tror jeg at som par ville jeg avtalt med fler enn en bull til et treff, om man ikke er 100% sikker på bullen.

Grunnen til det, er at jeg har truffet flere par som har sett frem til et treff, hvor bullen har trukket seg "i siste liten"

Det jeg tenker på da, er at det faktisk er bedre at en bull blir sur, enn at det paret som har forberedt seg i flere uker, kanskje måneder til dette treffet blir sure, og fått ødelagt sin mulighet til å realisere en slik setting.

Som par må man kanskje forberede et slikt treff uker/måneder i forveien ift. praktiske ting, som barnepass osv. mens en bull kanskje kan ta det mer "på sparket".

Håper ikke dere buller tar dette ille opp, men dette er bare min personlige, og kanskje kyniske mening, om jeg skulle vært i et parforhold og avtalt et treff. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er det sommerferie for mitt vedkommende, og turen går til nordnorge, etterfulgt av en uke til Tyrkia, og en uke til Kroatia.

Så da vil jeg bare få benytte anledningen til å ønske alle her inne, og spesielt de jeg har god kontakt med, en riktig god sommer. :-)

Vi sees ut i september en gang.

Mvh.

Jan. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Veldig godt å få bekreftet at mas, og flest mulige kommentarer til flest mulige profiler ikke nødvendigvis fører til flest mulige treff.

Som dame eller par ville jeg ikke følt meg særlig eksklusiv om jeg ser en mann kommentere samtlige profiler med "møtes?","deilig", "være med?", "lyst på deg" osv.

Spesielt når profilene/bildene som blir kommenter har helt forskjellig innhold, og ønskene fra de søkende er veldig ulike.

Om jeg hadde vært dame, eller mann i et par, ville jeg tenkt "desperat etter sex" med en gang. Og da desperat etter sex, uansett setting.

For jeg nekter å tro at en mann klarer å tilfredsstille samtlige settinger som blir beskrevet her inne.

Kanskje jeg tar feil, men tror jeg har rett. :-)

Ha en fortsatt strålende lørdag folkens. :-)

Mvh.

Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Veldig enig med Mandandwife her...for å si det rett ut..drittlei alle som bare popper opp og bekrefter det ene og det andre. Vi vet at fruen er deilig og nydelig...bla derfor vi er sammen(sier han). , og Her er vi alle forskjellig og vi har ulike behov. Vi har prøvd å lage en profil som sier hva vi ser for oss...og når (de berømte noen..) ikke gidder lese profilen så blir vi nok litt lei alle som popper innom med spørsmål..som nettopp er besvart i profilen vår..

Ingen klarer på tilfredsstille alle(vår påstand :-) ). Men respekter hva som står i profiler og ikke minst LES de før dere popper innom ... Nå hørtes vi nok veldig vanskelig ut. Men er egentlig ikke det :-). Skjønn våre behov, så skal vi være tydelig på om det er match eller ikke :-). Har møtt flere her inne..noen veldig bra, andre..ikke helt match(diplomatisk sagt).. Men vi har ikke gitt opp enda :-)

Og de som kommenterer alt og alle...de svarer vi i liten grad...

Ha en flott helg alle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster oss på det de andre her skriver om deg. Vi har brukt mange år for å våge å prøve ut dette (selv om vi ikke har truffet en bull enda).

Vi har hatt 2 avtaler og og ingen av de 2 avtalene dukket opp. Den ene klaget på mobildekning og den andre ga beskjed ca. 1 time før vi skulle møtes.

Vi var da på vei opp til hotellet vi hadde bestilt rom på den helgen. Tragisk synes vi og det satte oss litt tilbake (til info så var det en kar fra dette forumet). Håper nå å få til noe i nærmeste fremtid.

Uansett så er slike som deg mangelvare uansett fora. Vi har også fulgt med i dine innlegg her inne og det står respekt av alle de vi har lest iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HenryMiller

Her var det mye innsikt og sunn fornuft. Det som slår meg etter noen års aktivitet, er at så mange backer ut fra inngåtte avtaler, uten å melde avbud. Det gjelder i mindre grad par og kvinner enn det gjelder menn. Det er godt kjent at mindre enn halvparten møter opp til avtalte GB-treff, hvis det ikke er gjort nitidig forarbeid. Jeg hører jo nå at mange par og kvinner har samme erfaring ved avtale med enkeltstående buller. Min erfaring er at dette ikke er problem for par som først har bestemt seg. De møter opp etter avtale. For øvrig har jeg ikke erfaring med at cuckold mister kontrollen på sjalusien. Det kan sikkert skje,en de fleste har nok stålsatt seg på forhånd og er i stand til å tøyle følelsene. Hovedregelen er vel som trådstarter antyder: Respekt for ønskene til cuckpld og hotwife, og ha antennene på for å sense hvor grensene går. Og bommer vi, så lær av det. Vi utfordrer sterke følekser i disse settingene:Begjær, sjalusi, kåthet og kjærlighet, ønske om å bli opphøyet, trang til å bli ydmyket. Balansegangen er så vanskelig at det av og til går galt. Da er respekten for hverandres følelser avgjørende.

Endret av HenryMiller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...